@ Loe, als je buik helemaal hard wordt is dat idd een harde buik. Af en toe is niet erg, als het er veel zijn wel. Het kan zijn dat je je teveel hebt ingespannen. Soms is er niet een duidelijke reden voor. @ Hanna, geweldige foto van Svinthe . Echt een knapperd! @ Mosa, Goed van Veda dat ze het leuk vond bij Opa en Oma En voor de meeting kunnen we ook nog stemmen wat beter uitkomt. Voor Pookie, Hanna en Sanne denk ik Utrecht, voor de rest misschien wel bij jou. ik vind het ook niet erg om naar jou te komen... @ Tijgertje, ja ook jij hebt meldplicht @ All, gister fietszitje gekocht en vandaag gemonteerd en met Josien een eerste fietstochtje gemaakt . Klein rondje door de wijk. Josien leek het erg leuk te vinden, ze zat ieg volop te kletsen achter. En ik vond het helemaal super. Nu opbouwen zodat we op de fiets naar het KDV kunnen . Verder vanmiddag een wandeling gemaakt in de wijk van ons toekomstige huis. We hebben ieg gezien dat ze al met de verbouwing van ons huis zijn begonnen .
Jippie, de kast staat op z'n plek Hij is heel mooi, en ik zal er snel een foto van maken. Gelukkig kan hij daar prima staan, was toch even spannend hoe het eruit zou komen te zien. Loe, ik denk dat jij gewoon in september moet kijken hoe je je voelt en of de meeting te doen is voor je. Hopelijk wel, maar anders idd maar de meeting erna En ik denk dat je idd harde buiken hebt gehad. Dat hoort er ook wel bij, maar als je ze vaak krijgt, dan goed rust nemen! Afrola, ik denk dat zoals voor Sterre en Djaar Utrecht ook dichter bij is dan mijn huis hoor, ik woon natuurlijk noordelijker dan jij en volgens mij woont bijna iedereen zuidelijker/westelijker. Maar kijken wat voor iedereen het beste uitkomt, is wel een goed idee Leuk zeg, eerste fietsritje Lijkt me zo bijzonder om met je kindje te kunnen fietsen Nu idd rustig opbouwen, maar het begin is er. En fijn dat ze aan de verbouwing van jullie huis zijn begonnen! Maar nu de workshop niet doorgaat, ben je morgen dan ook thuis? Of zou je sowieso nog steeds niet kunnen werken? Is je stem inmiddels al weer helemaal terug?
Ik ben erg voor Utrecht. P utten is best wat verder en ik denk dat ik dan problemen krijg met mn peuterpuber
hallo allemaal, het was me het dagje wel weer. Ik ben nog langs Putten gereden vandaag en heb gezwaaid naar Mosa en vanmiddag nog even een ( muziek) festivalletje in de buurt meegepikt. Daar waren pookman en Yuna al gezellig aan het feesten. En ik ben nog verbrand ook vandaag, van welke zon????????????? @mosa; wat gaat het hard met Veda! En zure poep een voorbode van tandjes? Daar ga ik dan op letten, tot nu toe nog niets bij Yuna, al dacht ik vanmiddag wel wat te voelen toen ze mij een "kusje" gaf op mijn arm. En Putten is mij betreft ook OK, 1.15 uur rijden zonder file. @hanna; Je hebt gelijk , WK is nog maar net begonnen. GO IVOORKUST!!! En de fijne motoriek kost natuurlijk veel energie, dan is er geen tijd voor de grove. En verhalen vertellen, zo leuk! Zometeen kletst ze de oren van je hoofd. @Djaar; wat een superinstelling heb je voor bevalling en de BV. Dat komt wel goed met je! En ik begrijp het helemaal dat je Djaarman mee wilt nemen. Zo'n rit is niet nix voor zo'n kleintje. @Afrola; gaaf zo'n ballonvaart maar inderdaad ook wel eng als het opstijgen niet vanzelf gaat. @loe; tja, dat wordt lastig 25 september. Aan de andere kant, ik was ook 7 oktober uitgerekend.................... ( Yuna is geboren op 22-10-09) @hanna; wat een leuke Svinthe spam weer!!!!!!!!! Zo'n vrolijke meid! Verder, Yuna kan zichzelf optrekken tot staan in het ledikant en de box op de lage stand en eigenlijk aan alles, en dat doet ze dan ook Verder vond ze het festival en alle mensen en kinderen heel interessant. Dan is ze totaal niet eenkennig. Morgen alweer werken ennnnnnnnnnnnnnnn VOETBAL, althans ik werk lekker door met radio op achtergrond. Hup centjes verdienen moet mama.
Salapio, logisch dat je liever Utrecht hebt Pookie, o ja, langs mijn woonplaats gereden, waar was het festivalletje dan? Harderwijk ofzo? Zure poep kán een voorbode van tandjes zijn, maar volgens mij kan het dan ook nog een tijdje duren. Maar toen Veda de vorige twee tandjes kreeg, zoog ze veel haar onderlipje naar binnen, en dat doet ze nu de afgelopen paar dagen ook weer veel, dus daardoor dacht ik ook dat ze misschien wel een nieuw tandje krijgt. Jeetje zeg, Yuna die zich optrekt Stoer hoor! En een leuk gezicht lijkt me! Ik moet morgen ook werken, en tussen mijn afspraken door, ga ik zeker ook naar voetbal luisteren. Ben benieuwd Eerst 's ochtends een afspraak met mijn leidinggevende, eens horen hoe ver hij nu is met het regelen van mijn promotietraject Als ik nu een stukje van Veda vandaan op de grond ga zitten, dan komt ze zo naar me toe schuiven Helemaal verliefd ben ik dan op mijn kleine mormeltje
Nee ik was op Visite in Zwolle, alleen hoor. pookman was met Yuna naar festivalletje hier in de buurt. Wij denken al tijden dat er een tandje aan zit te komen. Yuna kwijlt veel, kauwt veel. Gaat met speeltjes langs haar tanden etc. Tot nu toe alleen nog niets........ Ach mijn nichtje had pas bij 1 jaar haar eerste tand dus we moeten maar geduld hebben. En het is wel een raar gezicht hoor. Zo'n klein ortje dat al staat rondtijgert en superactief is. En jij morgen dus een afspraak met baas, zal het dit keer dan wel doorgaan???? Of houdt hij niet van voetbal?
Pookie, oke, dan begreep ik het verkeerd. Maar naar Zwolle kom je idd hierlangs. Het is idd heel wisselend, wanneer kindjes tandjes krijgen. Ik was volgens mij niet zo snel, dus ik was helemaal verbaasd toen Veda nog geen 6 maanden was en haar eerste tandje kreeg. Maar ik was allang blij dat ze er verder geen last van heeft gehad. En dat het een raar gezicht is, kan ik me voorstellen Veda is best snel met dingen, maar omdat ze lang is, lijkt het allemaal iets anders denk ik. Net of het normaler is dat ze bepaalde dingen al doet. Het aparte vind ik dat iedere keer als Veda iets nieuws ontdekt heeft, dat ik me dan al snel niet meer kan voorstellen dat ze het nog niet kon, snap je? Het wordt zo snel normaal wat zo'n kleintje kan vind ik.
En over mijn baas, ik ga er wel vanuit dat de afspraak doorgaat En het is om 9.30 uur al, dus ruim voor het voetballen. Maar ik denk dat hij helemaal geen tijd heeft om vrij te nemen vanwege zoiets als voetbal Die man is zó druk! Daardoor duurt het al een tijdje voordat hij alles geregeld heeft voor mij.
Succes met het gesprek morgen Mosa! Salapio, haha had je me ook daar gevonden? Bedankt voor het stemmen! (en de uitleg!) Lekker die ene dan: ik heb nergens op gestemd, het is niet mijn smaak! hahahaha. *ik bedoel, dat je dan wel die tekst schrijft......*
Haha, zo grappig om te zien dat dingen die niet mogen al zo snel het meest interessant zijn voor kindjes Zo hebben wij een staande lamp waar Veda erg graag naartoe schuift, dat wil ik niet, maar als ik haar een eindje verderop weer neerleg, schuift ze zo toch weer naar de lamp. Wordt volgens mij een vermoeiende (maar leuke!) tijd
@ Mosa, leuk dat de kast al af is en staat. Ben benieuwd naar de foto . Heb je ook al bedacht wat er in de kast komt? Ik ga morgen weer werken. Mijn stem is terug. Maar ben toch wel blij dat ik morgen geen presentatie hoef te geven dat is nog wel wat zwaar voor mijn stem denk ik. Ben wel benieuwd hoe het gaat met moeheid en hoofdpijn. Heb ik dit weekend steeds aan het eind van de dag helaas. Leuk dat Veda ook naar je toe komt geschoven. Echt een smelt moment ja En de dingen waar niet mee mag worden gespeeld (plant) zijn hier ook favoriet Succes morgen met de afspraak. Ben benieuwd of je nu echt binnenkort kan starten @ Pookie, leuk uitstapje naar zwolle gehad. Leuk. En Pookman met Yuna naar festival. Leuk met al die mensen. En Y. ook al optrekken en staan. Wow. Snelle kids hier . Josien trekt zich wel op aan onze kleren als ze op schoot zit. Ze wil dan naar de planten achter ons maar verder komt ze nog niet. Had ik eigenlijk al gezegd dat ik Yuna er leuk uit zag op de foto's die je laatst had laten zien? Echt heel leuk en zij is ook al niet echt meer zo'n baby, leuk om te zien Veel plezier morgen met werken en de radio. Voetbal op de radio is over het algemeen wel heel spannend!
Loe, poll, namen, mis ik iets?? Afrola, de kast staat bij de keuken, en aangezien er glazen deurtjes inzitten moet alles wat erin komt er in ieder geval netjes in staan, en dus gaan we er servies en glazen enzo inzetten. Scheelt weer ruimte in de keuken, waardoor we wat dingen die nu in de bergkast en bijkeuken staan, in de keuken kwijt kunnen, en daardoor kunnen we weer andere dingen in de bergkast en bijkeuken doen Dus veel opruimen de komende tijd, maar ik wil het beetje voor beetje doen. En dus toch morgen weer werken, en fijn dat je stem terug is! Maar ik kan me voorstellen dat een presentatie idd zwaar is voor je stem, dus wat dat betreft fijn dat het niet doorgaat. Maar evengoed morgen proberen een beetje rustig aan te doen hoor, en gaat het niet, dan proberen iets eerder naar huis te gaan! Josien ook al optrekken, leuk zeg! Maar ze heeft echt wat met planten hè? Sanne, nog naar je stiefmoeder geweest? Ik hoop van wel!
Hoofdpijn is een goed excuus om toch wat van de wedstrijd mee te krijgen @ Mosa, Binnenkort het grote verplaats mijn spullen spel bij jou thuis . Zo grappig dat je voor elke nieuwe kast oid toch heel snel weer te veel 'troep' hebt. Net als dat je een kast uitruimt en geschokt bent hoeveel je er in hebt weten te stoppen Sinds ik zwanger ben bekijk ik alles met andere ogen lijkt wel. Ben een stuk gemakkelijker met dingen weggooien. Ik bekijk nu alles met een oog van heb ik het wel echt nodig. Is wel handig als je te weinig ruimte hebt. En met de komende verhuizing ben ik nog weer kritischer geworden. Toch ben ik wel benieuwd hoeveel er nog uit de kasten komt Planten hebben idd een zeer grote aantrekkingskracht op Josien. Ook bij de vriendin waar ik laatst was stevende ze als eerste recht op de plant af en kon ik haar de rest van de middag bij de plant weg zien te houden .
hoii dames @meeting, sorry wil geen partypoeper zijn, maar utrecht is wel weer 2 uur rijden voor mij en ik ben zo'n chikken, wat ik al eerder zei, dus of ik ga met de trein (dat iemand me misschien op pikt bij station??) maar ik weet ook niet of ik dat weer te doen vind met feli en eigenlijk ben ik gewoon echt een schijterd dus weet niet eens of ik dat zo in mn upje met feli wel aan durf..(dom he!) dusss ik denk dr maar weer eens over! hahaha sorry! @all sorry wel bij gelezen maar reactie blijf ik ff verschuldigd verder, ben weer es moe moe moe. nog geen ongi hier, maar die komt zowiso morgen wel denk ik. verder ben ik wel nog naar stiefmoeder geweest, maar hai niet. ook niet even komen eten. naja.. moet ie zelf weten. owja, kwam er zaterdag ineens achter dat hij morgen vrij heeft gevraagd omdat hij naar een verjaardag van een vriend gaat waar ze samen voetbal gaan kijken en gaan bbq-en... daar kan mn bloed dus echt van koken, omdat ik het niet wist (hij had het wel gezegd dat ie naar die verjaardag enz zou gaan, maar niet dati e dus een dag vrij heeft gevraagd) maar ook omdat hij haast nooit iets leuks met ons wil doen, maar voor zo iets wel een dag vrij vraag....?! naja, zal wel weer aan mij liggen. nou groetjes!
@ Sanne, Gezellig is Hai zeg. Ik zou ook koken als mijn man zoiets zou doen. Maar ja waarschijnlijk bereik je meer als je hem rustig verteld waarom je het niet leuk vind . Verder slaap lekker! @ all, sweet dreams...
@loe tuurlijk mag je eerlijk zijn, dat heb ik het liefst @afrola, ja.. ik weet het ook neit hoor, heb het hem ook wel gezegd dat ik dat dus echt niet normaal vind, maarja hij blijkbaar wel.... we shall see....