Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ga zo kijken bij de babynamen dan :)

Afrola, alleen maar goed dat je makkelijk dingen weg kunt gooien, alles bewaren is ook geen doen. Toen wij net gingen samenwonen, woonden we in een vakantiehuisje van 30 m2 :$ Daar hebben we 2,5 jaar gewoond, en dat ging eigenlijk prima. Nu we een huis hebben met 3 slaapkamers en een grote zolder, hebben we nog een vol huis ;) Je bewaart automatisch meer troep dan.

Wel grappig dat Josien planten zo leuk vindt, maar ook wel onhandig natuurlijk! Omdat onze katten ook nogal gek zijn op planten (heel irritant eigenlijk :)), staan ze op plekken waar de katten niet zo makkelijk bij kunnen en Veda dus helemaal niet. Dat is dan weer een voordeel ;)

Sanne, je woont ook wel echt in een uithoek van NL hè?! Maar misschien is er iets met Hanna te regelen, die woont niet zo ver van jou vandaag toch? Misschien kunnen jullie samen rijden? Zou wel leuk zijn als je zou komen :)

En raar van Hai :x En ook absoluut niet leuk, en al helemaal niet dat hij blijkbaar niet begrijpt dat jij dit niet leuk vindt ;)
    In ieder geval goed dat jij wel naar je stiefmoeder bent gegaan!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

- laatste 3 pagina's neit gelezen meisje is wakker en moet de laatste voeding doen en daarna nog eventjes wassen.

@ Sanne, bakeren jullie Feli ook in? (of is ze daar miss al te oud voor?) Misschien dat dat helpt om langer te slapen? Wij bakeren haar nu in en nu slaapt ze vaster!
    Wel irritant van je vriend dat hij niet naar je stiefmoeder wilde.. En die reactie :$ nou dat heb je toch gewoon voor elkaar over denk ik dan als jij graag wilt gaan.. Beetje jammer dan maarja, mannen soms :p .
    Denk idd dat je meisje over de moeheid heen was, hoe klein onze meid nog is ze maakt ook weleens van die gilletjes als ze niet kan slapen :p . Klinkt nu nog heel schattig haha.

@ Loe, mooie buik zeg!
    Doe je rustig aaaan??? Ik had ook veel harde buiken achteraf..... Ik had er nooit bij stil gestaan dat het harde buiken waren maar toen ik weeen had (waarvan ik ook niet door had dat dit weeen waren) kwam ik daar achter..

@ Melisa, fijn dat het al beter gaat met Chelsey dr oogjes.

@ Pookie, aah wat een heerlijke meid is Yuna :D .

@ Salapio, zwaar hoor dan als je BV geeft en zo moe bent. Maar het is super als je BV kan geven he ik mis het nog wel soms maar ja het kon niet anders dan stoppen.
    Heerlijk zeg dat jullie een wekendje met z'n 2en geplant hebben! Ik zou er zelf nog niet aan moeten denken om m'n meisje ergens te laten slapen, maar kan me wel voorstellen dat je er na een tijdje gewoon even aan toe bent.

@ Mosa, haha het gaat idd erg snel met Veda!! Blijkbaar is ze een hele slimme meid! Lijkt me ook wel geweldig om al die nieuwe dingetjes te zien bij je meisje.
    Ooh toppie dat ze het nu zo goed doet bij je schoonouders.

@ Hanna, dat is idd super dat Svinthe om 8u pas kwam zeg! En wat een verschil met de foto die je plaatste en je avatar!! Wat een grote meid dan al :D mooie dame!

@ Afrola, ooh heerlijk zeg zo'n ballonvaart! Lijkt me geweldig om mee te maken!

Omgerekend zou ons meisje maandag 5 weken zijn, doet ze het dan echt al zo goed met de voedingen?? Na mijn "geklaag" over haar 6 voedingen dronk ze ineens 5 voedingen op een dag en flessen van 165 tot 180 waarvan de meeste 180!! Echt hé alsof ze het ruikt whaha. We bakeren haar nu overdag ook in en ze slaapt heerlijk 4 uren en soms moeten we haar gewoon wakker maken voor de voeding. Gaat ineens super.
    Ik deed haar zonet in haar inbakerzak en ze begon meteen te lachen toen ik haar in de kinderwagen lag en later deed ze hetzelfde :D ze vindt het geweldig!

Meiden die voetbal gaan kijken: veel plezier! Hopelijk gaan ze het goed doen :) .

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    MP, je bent ook niet verplicht op alles te reageren hier hoor ;) :)

Super dat je meisje het nu zo goed doet!! En heerlijk dat het inbakeren zo goed werkt voor haar!

Ik ga afsluiten, lekker naar bed. Fijne dag morgen allemaal en hopelijk wint NL :D Tot morgenavond!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi,

Even een ego bericht.
    Gister kei gezellig gehad met het vrijgezellenfeest alleen toen ik Spa wit ging bestellen i.p.v een sneeuwwitje wist ik dat teveel gedronken had :):):) Gelukkig geen kater :p

Oja en onze man kan sinds gister kruipen!!! Wat een knapperd he?!

Heb even snel doorgebladerd maar hoop snel weer bij te kunnen lezen.
    Meeting in Utrecht is mij best trouwens!

Oja Hanna, ik ga even mijn mail pb-en dadelijk. En ik heb er trouwens ook geen moeite mee als je ze hier neer zet.. als dat i.i.g de bedoeling was.. dat heb ik gemist.

Nu slapen, morgen weer werken en naar school. Tis deze week voor een keer verzet dus een druk dagje voor de boeg.

Slaap lekker!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Morge dames,

Mijn weekend werken zit er weer op, het was heerlijk.

Sanne: mijn man heeft ook vrij vanmiddag. Mijn eerste reactie was, kon je niet een keer een paar uurtjes vrij nemen toen ik er zo doorheen zat? Blijkbaar is voetbal een levensbehoefte... Grrrr.

Verder lees ik zo even terug.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeft hier tzt ruim 2,5 jaar geduurd hoor :D. We zijn nog nooit een nacht zonder M geweest ... en T is een beetje zielig als tweede want hem laten we dus al in de handen van opa en oma als hij ruim 7 maanden is ... de zielepiet :D ;)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M zit naast me te schilderen ... een prachtig kunstwerk voor dr tante die ieder moment kan bevallen (of al is bevallen). Haar vliezen zijn gisterenochtend gebroken met 37 weken, geen idee of de weeën op gang zijn gekomen (gisterennamiddag nog niet) ... maar als niet dan zit ze nu wel in het ZH denk ik (nu wilde ze sowieso in het ZH bevallen, mja ... liever met weeën die natuurlijk op gang komen) ...

Ik vind het erg spannend!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, wat onwijs irritant van je man. Tja ... sommige mannen en hun voetbal (moet meteen aan die bierreclame denken, leuk als reclame, maar sommige mannen zijn dus echt zo :()

Loe, hihi ... was makkelijk om te stemmen op je nieuwe poll hoor :D. En wat betreft dat To be, dat is juist (wat ons betreft) een extra mooie betekenis: zijn! Bovendien heb ik mijn Jan voor het eerst gezien als Hamlet op het toneel ... Maar dat is allemaal after the fact hoor. Ik realiseerde me het to be gebeuren pas toen ik bezig was met het geboortekaartje, toen was de beslissing dus al genomen ... geen moment spijt gehad dus ik kan m je van harte aanbevelen :p

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

En hebben jullie al een beetje zin in de wedstrijd :D
    Wij kunnen niet wachten hier.

Sterre, wat knap dat Noah kan kruipen. Ik dacht bij de meeting al: Dat gaat niet lang meer duren !
    Knappe Noah!

Svinthe kan sinds gisteren tijgeren. Ook heel knap als je al bijna 10 maanden bent ;)
    Ze heeft er erg veel plezier in. Leuk om te zien.

Mosa, werk ze vandaag. Ik ben heel benieuwd of de afspraken op komen dagen hahaha!

MP, jee wat drinkt je meisje goed zeg! Ik zou me daar absoluut geen zorgen om maken. Prima zo hoor!

Loe, ik ga zo ook even bij het namentopic kijken.
    Namen: altijd leuk!

Nog even een spam om te laten zien dat we er ECHT HELEMAAL klaar voor zijn:

HUP HOLLAND HUP!!!!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Salapio!!
    Hopelijk wordt er vandaag een prachtige baby geboren :D

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    We zaten al te grappen: hij komt vandaag om half 3 :D :D :D

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Superfoto trouwens van Svinthe, die is er klaar voor ;) en knap dat ze tijgert, 10 maanden is volgens mij vrij gemiddeld toch?

En Noah al aan het kruipen en optrekken en meer van die snelle kindjes!

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio: dit weet jij vast wel, mogen kindjes van 10 maanden al een pannekoek? Omdat die debiele man van mij toch vroeg thuis is wil ik graag pannekoeken bakken, en chelsey er ook 1 geven ipv brood.

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ons meisje is er ook klaar voor!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk! Chelsey ook al helemaal oranje!

16. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!! Oooooooooooo wat een schattige foto's!:D Ik smelt gewoon!

Pannenkoek mag vast wel *zei de onervarene* (zij denkt bij zichzelf: eieren, meeldingen enzo......zal toch wel mogen, eentje dan);)

Salapieuuuu, thanks! :Doeilijk hoor zóveel namen he. De naam die jij hebt voor je mannetje vinden we ook heel mooi hihi, maar hij staat nog niet bovenaan. Ik neig naar de onderste naam en mijn vriend naar de op een na bovenste, maar ook de L. naam (zeggen we even niet hier voor degenen die meelezen evt.) is niet uitgesloten nog. Ik heb er wat commentaar bijgezet in het topic zelf..:)

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe:ik heb gestemd hoor. Op L. Vind em heel apart en nog nooit van gehoord. Maar klinkt lekker als je het een paar keer zegt. Zijn jullie er voor een meisje wel uit?

Wij hadden trouwens als jongensnaam Daniel. Maar als we ooit nog een kindje krijgen gebruiken we die niet, want het kinkt niet zo lekker bij Chelsey.

18. Loe

Loe Niet meer actief

He, wat leuk ook Daniel. Vind ook wel dat het iets minder klinkt bij Chelsey, tegen die tijd moeten we ook maar eens stemmen haha.
    L. Is ook wel leuk vind ik. Met twee N-nen op het einde, was 1 N vergeten. Stem allemaal aub! hihi.

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ja hoor ik meld me!!

vanmorgen bij de vk op mijn donder gehad omdat ik vorige week twee dagen weinig gevoeld had en niet gebeld heb. Heb nu moeten beloven dat als ik het idee heb dat ze minder beweegt ik moet bellen en langskomen.

Verder was alles helemaal goed hoor, mijn bloeddruk goed en ook hartslag van beeb goed!! Volgende week maandag weer melden.

Daarna maar even de boodschappen gedaan met Djaarman (de lieverd) en nu lekker thuis in het donker wachten op het voetbal!!!

@Hanna; waar blijft de foto?! Die Svinthe is toch een leuke meid zeg!

@Mosa; voor je het weet rijdt Veda er met je auto vandoor.

@Sanne en Melisa; wat een lekkere kerels die van jullie. Ik zou er niet van gaan koken hoor. Laat ze zelf maar een boterham smeren!!

@MP; fijn te lezen dat het zou goed gaat nu bij je

@Meeting; hier doemen problemen op. Djaarman kan geen enkele datum mee, dus zou ik alleen moeten en dat weet ik zo net nog niet. Dus hou met mij maar even geen rekening, ik ga voor de lastminute beslissing.

@Sterre; hopelijk gaat je drukke dag snel voorbij en kruipt Noah je vanavond weer tegemoet!!

@All; Ik ben benieuwd wat jullie van onze naam zullen vinden hahaha

fijne dag vandaag!!

20. Loe

Loe Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Djaar!:)
    Hoezo wat we van jullie naam vinden: GI Jane toch?:D

Deel Deze Pagina