Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op zich mogen de ingrediënten wel. Heeft Chelsey al eens koemelk gedronken? Zo nee dan wordt dit of de eerste keer of je maakt de pannenkoeken met opvolgmelk ... voor haar dan.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ze heeft al wel Yoghurt op etc, en saromapudding, dus melk kent ze wel.

3. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
  4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Joehoe 2-0 :D . Niet echt spannend om samen met je meisje voor het voetbal te gaan zitten. Beetje jammer dat het overdag is en mannetje etc. moet werken.

@ Hanna, geweldig die foto van Svinthe zeg!!

@ Melisa, hihi ook geweldige foto van Chelsey!

@ Djaar, spannend nog eventjes :D .

@ Hannelore, aah leuke foto :D .

5. Loe

Loe Niet meer actief

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 2-0!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hannelore, lieve foto zeg!

Djaar, de foto's zijn onderweg. :D

Oranje, slecte wedstrijden moet je ook winnen he. Dus goed gedaan!
    Nu op naar Japan.

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ik heb dus gelukkig weinig gemist :p lees ik

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, wow op 30 m2 samenwonen is toch wel knap hoor. Dan zit je toch wel erg op elkaars lip en moet je heel creatief met (berg)ruimte omgaan volgens mij. En hoe groter het huis hoe meer dingen je verzamelt is toch wel herkenbaar. Dat verzamelen zal in ons nieuwe huis vast ook heel goed gaan ;)

@ Salapio wow spannend hoor. En lief dat M alweer een mooie schilderij heeft gemaakt :D

@ Foto's, zo jong en nu al fan :D

@ Djaar, jammer dat meeting misschien niet kan, misschien kan je nog samen met Sterre rijden? Anders komt tijd komt raad ;)

Het was behoorlijk vermoeiend vandaag weer werken. Stem had er ook nog moeite mee. Maar morgen weer rustig bijkomen :)

Josien is helaas weer hangerig en heeft nu last van vieze oogjes.
    Toch lastig wat het nu weer is ;).
    Ook lastig, bv loopt hard terug door AB dus we hebben nu toch vervangende melk nodig, maar welke doen we dan goed aan :(.
    Lastig!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Josien, ik ben M vanaf een maand of 9 (denk ik) een tuitbeker volle koemelk gaan aanbieden. Daarvoor zou ik denk ik voor poedermelk zijn gegaan. Er is ook rijstmelk, dat mag denk ik wel eerder. En 'moet' je echt een fles geven? Of accepteert ze wat minder voeding bij jou als ze wel een bakje yoghurt krijgt?

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Hanna; thnxs voor de foto's! Zoals altijd sta ik er weer minder geslaagd op maar het went hahaha.En inderdaad het was niet de beste wedstrijd maar hij is gewonnen.

@Afrola; met Sterre rijden zou inderdaad nog een goede optie kunnen zijn maar ook dat zullen we dan wel zien.

@All; morgen komt mijn zusje foto's maken van mij en Djaarman. We realiseerden ons gelukkig nog op tijd dat er eigenlijk helemaal geen foto's van ons samen tijdens de zwangerschap zijn. Nu zijn alle professionele fotografen nogal erg duur en lijken al die foto's wel erg op elkaar dus we gaan even zelf aan de slag. Beter dan niets denk ik dan maar. Hopelijk zijn die foto's over 20 jaar goud waard voor onze dochter.

Nou meiden ik ga weer terug naar de bank en de tv want ik mis hier geen wedstrijd. Ben benieuwd of ons meisje vannacht nog even de herhalingen naspeelt zoals afgelopen nacht hahahaha

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schoonzusje nog geen weeën, wordt morgen ingeleid als dat zo blijft ... pfff ...

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Salapio succes voor schoonzusje!!
    Vreselijk al dat wachten!

Leuke oranje kindjes!!
    Yuna heeft ook een oranje voetbal outfitje, het gaat haar vast heel schattig staan.

Nu eerst maar weer lekker was opruimen en slapen!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Loe, ik ben gisteren helemaal vergeten te kijken naar je namen, sorry ;) Zometeen zal ik écht even gaan kijken :)
    Voel je inmiddels trouwens al vaker wat?

Sterre, een gezellig vrijgezellenfeest gehad zo te lezen :D Gelukkig geen kater!
    En Noah die kan kruipen, zeker een knapperd! Stoer hoor!
    En een lange dag vandaag, hopelijk ging de tijd wel snel.

Salapio, spannend, dat je schoonzus ieder moment kan bevallen! Hopelijk is het inmiddels al gebeurd, want wachten tot de weeën komen als je vliezen gebroken zijn lijkt me geen pretje!
    Nog niet dus, lees ik net :( Jammer, maar hopelijk komt het vannacht alsnog op gang en anders ga ik duimen dat het inleiden snel resultaat geeft! Is het haar eerste kindje?

Hanna, Svinthe aan het tijgeren, leuk! En vooral leuk dat ze het zelf zo leuk vindt :D Zo wordt dat wereldje ineens een stuk groter hè?!
    En Svinthe helemaal klaar voor voetballen vanmiddag, schattig hoor :)

Melisa, Chelsey ook al helemaal klaar voor Oranje, ook al zo schattig!

Veda heeft ook een hele oranje outfit, inclusief romper, maar dat pakje krijgt ze zaterdag aan :)

Djaar, fijn dat alles goed was bij de vk, en misschien idd maar wat sneller aan de bel trekken als je niets voelt.
    En lastig dat Djaarman op de data van de meeting niet kan, maar misschien is samen met Sterre gaan idd een optie. Maar dat moeten jullie tegen die tijd maar kijken, ligt er natuurlijk helemaal aan hoe het met GI Jane gaat!
    Ik ben ook érg benieuwd naar jullie naam :) Is het een aparte naam, of komt hij wel vaker voor?

Goed idee, van de foto's! Wij hebben op het laatst ook nog snel wat foto's gemaakt, altijd leuk voor later!

Hannelore, nog een voetbalsupporter, lief!

Afrola, 30 m2 is idd klein, maar op zich ging het toen prima. Maar we wilden graag samenwonen, maar omdat ik nog studeerde, was kopen geen optie, dus dan ben je al snel tevreden :) Wel hadden we gelukkig een leuke tuin erbij, dus zodra het kon zaten we buiten.

Ik was benieuwd hoe het werken gegaan was, maar je schrijft er al iets over. Ik kan me voorstellen dat het vermoeiend was, maar lekker dat je morgen weer kunt bijkomen.

Wat sneu voor Josien dat ze toch weer niet helemaal lekker is :( Blijft een beetje aanmodderen zo hè? Jammer hoor!

Ik denk achteraf dat bij mij de borstvoeding ook deels mislukt is doordat ik antibiotica heb geslikt voor een borstontsteking, dus toen ik las dat jij het kreeg voor je keel, vroeg ik me al af hoe dat zou gaan. Maar helaas loopt het toch terug :(

En als de tips van Salapio niets is, dan denk ik dat hypo-allergene kunstvoeding het beste is voor Josien.

All, vandaag een drukke dag gehad, maar helaas uiteindelijk maar één cliënt komen opdagen ;) Gelukkig heb ik ze allemaal wel telefonisch te pakken gehad, dus gelijk nieuwe afspraken gemaakt. Gelukkig was voetbal maar één keer overdags :D

Veda heeft zich ook erg goed vermaakt met mijn ouders, ze is zo heerlijk vrolijk :) Mijn ouders hebben hier meegegeten (en gekookt), en daarna Veda in bad gedaan dus ik had het makkelijk vandaag. Mijn vriend had een etentje vandaag, dus die is voorlopig nog niet thuis. Maar gelukkig is Veda vanavond meteen gaan slapen, altijd lekker.

O ja, met het gesprek met mijn leidinggevende ben ik wel iets opgeschoten, maar niet erg veel ;) Dus tot mijn vakantie heb ik het nog aardig rustig, maar zo erg vind ik dat niet nu de zomer eraan komt :D En dan na de vakantie flink aan de bak :)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, via internet geprobeerd voetbal te volgen op mijn werk, maar helaas niet gelukt. Het hele netwerk was overbelast :)
    Gelukkig hoorden we het gejuich enzo wel bij de kroeg iets verderop :D

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, we willen natuurlijk wel een foto zien van Yuna als ze haar oranje outfit aan heeft gehad ;)

16. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, zo heeee wat een post!:D Hoe komt t dat je minder dan gedacht/verwacht ben opgeschoten met het gesprek? Wat gaf je leidingg. dan aan?
    Jammer van het netwerk zeg. Ik moet zeggen, we hebben ook wel wat geluk gehad vind ik, maar gewonnen is gewonnen!:)

Ik voel nog steeds even weinig. Onbewust en soms ineens bewust maak ik me er misschien toch wel een beetje zorgen over. Ik probeer er niet aan te denken, omdat ik het niet kan veranderen. Erg jammer dat ik zo weinig voel, zeker met een placenta aan de achterkant. :(Bedenk me dan ook: vanaf 27 weken ofzo zou je het elke dag moeten voelen? Vraag me af hoe dat dan gaat gebeuren in mijn geval......:(.het kan natuurlijk elke dag ineens veranderen, maar ik merk dat ik het gewoon niet zo goed begrijp waarom ik het nou niet erg voel en dat ik dat eigenlijk wel wil weten.............:)

Pookie, ik wil ook de outfit zien hoor!!! Leuk leuk!:D

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, net voordat ik zwanger raakte (op maandag, en donderdag testte ik positief :)), vroeg mijn leidinggevende of ik zou willen promoveren op het onderzoek waar ik voor werk. Dat lijkt me érg leuk, dus daar had ik wel oren naar :D Toen werd ik zwanger, en hebben we besloten dat ik na mijn verlof zou starten. Maar tijdens mijn verlof heeft mijn leidinggevende nog niet alles geregeld, en daar is hij nu nog mee bezig. Omdat het geen bestaande promotieplek is, maar een gecreëerde, blijkt er veel regelwerk op de universiteit en mijn huidige werk te zijn. Nu is bijna alles rond, alleen het Raad van Bestuur van mijn werk moet het nog officiëel goedkeuren, en daar had hij nog geen antwoord van. Nu is die goedkeuring eigenlijk een formaliteit, maar zolang hij nog geen antwoord heeft gehad, kan ik nog niet beginnen.

Dus vandaar ben ik nog niet veel opgeschoten, dus wat betreft startdatum enzo. Mijn leidinggevende zit ook veel in het buitenland vanwege congressen enzo, dus veel tijd heeft hij ook niet om het één en ander te regelen. Nu over een maand opnieuw een datum, en als het goed is, is dan alles rond :)

Maar voor mij is het ook dubbel, aan de ene kant heb ik zin om echt te beginnen, maar aan de andere kant is het natuurlijk ook erg fijn en lekker dat ik nu nog veel vrij ben nu Veda er is. Veda is natuurlijk ook maar één keer klein, dus nu kan ik wel extra veel van haar genieten. Op het moment werk ik zeg maar 16 uur, waarvan 8 uur thuis. Als ik ga beginnen met het promotietraject dan ga ik 32 uur werken, waarvan 8 uur thuis. Dus best een verschil :)

Lang verhaal :)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kan me wel voorstellen dat dit je soms zorgen baart ;) Maar ik voelde dus ook echt pas wat rond de 23 weken en vanaf daarna ineens heel veel en vaak. Dus het kan echt zomaar ineens beginnen, maar het zorgt idd wel voor onzekerheid tot die tijd. Mijn placenta lag trouwens ook gewoon aan de achterkant.
    Ik hoop dat je snel echt wat voelt!

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre, wow Noah al kruipen, Knap zeg :)

@ Hanna, joehoe Svinthe tijgeren, leuk he?!

@ Mosa, wel iets opgeschoten, beter dan niets ;). In de zomer nog rustig aan is ook wel heel aangenaam ;). Zat op zich ook aan HA voeding te denken. Maar twijfel ook omdat we eigenlijk voor de zekerheid km-vrij wilde proberen.

@ Djaar, leuk dat je foto's laat maken van jou en djaarman. Mooie herinnering :)

@ Salapio, rijstemelk is misschien wel te proberen. Met koemelkproducten wil ik eigenlijk nog even wachten omdat ik bang ben dat Josien ergens allergisch op reageert. Mogelijk koemelk maar ben eigenlijk bang voor fruit.

Josien kreeg pas problemen bij introduceren bijvoeding en daarvoor nooit op bv terwijl ik wel wat maar niet veel koemelk binnenkreeg. Daarom geloof ik niet zo in koemelk allergie nu maar wil wel voorzichtig zijn met introduceren koemelk.

@ Loe, jammer zeg dat je nog steeds zo weinig voelt. Misschien houdt snuf wel van yoga en zo :p

@ All, ga mijn bedje op zoeken. Vannacht heel alleenig want manlief zit in Frankrijk. Hopelijk geen oversture Josien vannacht. Gewoon beidjes rustig slapen ;)

Sweet dreams

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, begrijpelijk dat je km-vrije melk wil proberen! Misschien even overleggen met het CB of de huisarts?
    En ik hoop ook dat je lekker kunt slapen!

Ik moet eigenlijk ook vroeg naar bed, heb ook een beetje hoofdpijn ;) Maar om de één of andere reden kan ik niet zo vroeg naar bed gaan :) Ik ben ook echt een avondmens wat dat betreft. Maar ik zie wel, zo eerst maar even de dieren eten geven, dan is dat vast gedaan.

Deel Deze Pagina