Jeetje zeg, de berichtjes vliegen je hier om de oren @ sheann, het babyzwemmen is een half uurtje en het badwater is net warm genoeg denk ik. Ik had in elk geval niet het idee dat Josien het koud had. We hebben het babyzwemmen nog wel even afgesloten in het warme bubbelbad @ MP, oh jammer dat huisje niet groot genoeg is om dat ene even weg te halen. Wel goed van je dat je je vriend gesmsd hebt. Hopelijk kun je dan vanavond nog even met hem praten! Zwartekouzen, heb in Wageningen gewoond. GIng wel eens fietsen in de omgeving en dan kom je ook wel eens door buurten waar ze je op zondag heel raar aankijken haha. @ Mosa, lekker dat je moeder even de boodschapjes heeft gehaald . Ik moet er zo toch maar even aan geloven, de komende 3 dagen heb ik ook geen tijd . Zie nog niet erg op tegn het KDV. Ik denk dat Josien het er ook wel leuk vindt. Ze heeft er veel te zien in ieder geval. Misschien is het wel een beetje lang en of ze daar veel zal slapen vraag ik me ook wel af. We zullen zien hoe ik me morgen voel als ik wegloop van het KDV zonder haar nog een josien foto Ik wilde op mijn werk ook elke keer iedereen Josiens foto laten zien. Maar weet niet of iedereen daar op zit te wachten dus heb het maar niet elke keer gedaan
@ shean, nee mijn werk hoeft me niet door te betalen or. ik ga wel over naar het uwv. mijn werkgever moet me ziek uit dienst melden. en dan gaat de rest over naar het uwv.
Afrola, gelukkig zie je nu niet tegen het naar het kdv brengen van Josien op, dan komt het morgen vast wel goed Succes in ieder geval! En nog zo'n schattig foto! En ik blijf zo weg van je boxkleed
Zo hallo zeg, zit je de hele dag te loeren naar nieuwe berichten en is het niks.. ben ik even weg en dan staat er weer een hele hoop.. Ben ik niet gezellig ofzo haha Nou ja, even kort samen gevat.. we zijn bij de KA geweest en gaan nu als laatste poging een koemelk vrije voeding proberen voor eventueel een KMA. Mocht dit niet helpen dan moet Noah een dag of paar dagen opgenomen worden Ze wilde hem eigenlijk vandaag al daar houden maar omdat alles vol zat ging dat niet. Gelukkig maar want ik had mijn manneke écht niet zomaar ineens daar gelaten. Nu dus hééééél hard duimen dat die KMV-voedig het wondermiddel blijkt te zijn! Zo en nu snel koken want we hebben honger. Oja, zelf word ik 22 februari aan mijn galblaas geopereerd.. ben ik net een week aan het werk (oeps) Nou ja wat moet dat moet.
Sterre, nu je het zegt, het is idd gezelliger als jij er niet bent Oh bah, dat ze Noah eigenlijk wilden opnemen Dat zou echt niet leuk zijn! Maar gelukkig eerst nog wat anders proberen. Nou, volgens mij is een KMA ook niet fijn, maar ja, aan de andere kant is het wel fijn als er tenminste iets uitkomt hè?! Ik ga heel hard duimen dat deze voeding de oplossing is!!! Ik weet niet of je bij de novembermama's leest, maar het zoontje van ik geloof Trieske heeft KMA, dus misschien zou je haar kunnen pb-en als je er meer over wilt weten? En 22 februari, fijn dat je in ieder geval een datum weet! En met jouw baas, vind ik het niet erg dat je na je eerste werkweek al geopereerd moet worden Volgens mij ruik ik hier een poepluier, en het is niet de mijne
Meiden Heb bij thijmen zijn 3de tandje ontdekt puntje is er al ik denk zijn snijtandje gaat het niet een beetje snel zo En thijmen is 6 maand en 3 weken die horen pas te komen bij 9 maand enzo........ Geen wonder hij had koorts 39,5 heb gelijk de huisarts gebeld of dat normaal was dat ie zo'n verhoging had Maar schijnt vaker te zijn met kinderen andere reageren er weinig op en sommige zelfs hevig Wel zielig als je ziet liggen en erg warm heb gelijk een paracetamolletje ( zetpil ) gegeven Straks maar weer ff kijken hoe het gaat met de verhoging Liefs Tijgertje23 Oja ff SPAM
Hoi tijgertje, is niet vreemd hoor dat hij nu al zijn 3e tandje krijgt. Het is nogal verschillend per kindje. De één begint eerder dan de ander. Er zijn zelfs kindjes die al met een tandje geboren worden. So don't worry. Succes
Tijgertje, zielig dat Thijmen zo'n last heeft van z'n tandjes Hopelijk is het snel over! Maar schattig ventje hoor Hoe is het verder met jou? Je schiet al zo weer op naar de 20 weken zie ik! Zijvandehoek, hoe is het met het bloedverlies? Zometeen komen mijn schoonouders, joepie de poepie Fijne avond allemaal!
Hey Mosa Met mij gaat het goed Buikje groeit weer goed Ik begin nu pas last te krijgen van me banden 18 febr hebben we de 20-weken echo ben ik alweer op de helft Ja is echt heel zielig vind het maar niks als ie zo warm is hoop dat het gauw overgaat Viel me de hele tijd al op waarom hij zijn vingertje elke keer de linkerkant doet dus ging ik ff voelen leek net een mesje zo scherp is dat Ach een goed teken toch hoop niet dat ie dan last krijgt van zijn gebitvorming Willen jullie nog meer spam hebben moet ik ze ff uitzoekn Liefs Tijgertje23
@afrola wt een leuke foto's van josien, haha ik denk dat ik ook steeds graag foto's van feli wil laten zien haha, maar of ze daar ook op zitten te wachten weet ik niet hahaha en gelukkig dat je niet opziet tegen het kdv komt vast ook helemaal goed suc6 morgen! @tijgetje, ow wat een lief droppie zeg dat ventje van jou! en ahh wat zonde, dat ie tandjes krijgt en koorts heeft! en jij al weer richting de 20 weken! leuk hoor!! @sterre, ik was al benieuwd ja naar het KA verhaal, Wow dat was wel ff schoking zeker dt ze je mannetje eigenlijk wouden houden daar! nu heel hard hopen dat die voeding goed werkt, een achternichtje van feli heeft het ook, die is toen ook paar dagen opgenomen geweest, maar zei heeft nu ook eczeem enzo, heef noah dat ook ? of dat niet? KMA kan ook een goede reden zijn hoor dat hij zo spuugd enzo, welke melk heb je nu? pepti ofso? of iets anders? ik hoop echt dat het werkt!! ohja, ik weet wel dat die melk die feli dr achternichtje heeft , en dr neefje trouwens ook, heel erg stonk altijd, haar neefje van 4 wilt nu nog steeds niet normaal die melk drinken uit een glas, alleen uit een fles, omdat het zo stinkt haha! maar als het werkt, maakt dat niets uit! @all nou pff khep alles zo ongeveer al klaar staan hier voor morgen! kvind het zelfs een beetje spannend, ook omdat feli voor het eerst een ochtend bij mn stiefmoeder is, en daarna naar het kdv gaat.. maar komt vast allemaal goed ohja, die kleine meid had vanmiddag ineens 3 uur geslapen! ik d8 echt wat overkomt me nu! heb haar er toe nmaar uit gehaald voor haar fles! hahaha, hopelijk dat ze vanavond ook nog wel wilt slapen... we zullen het zien en owja, ik word hier de laatste tijd echt weer niet goed van mn mannetje.. ik kan niet zo veel van hem hebben en vind weer zowat nix goed hoe hij het met feli doet.. Heel irritant van mezelf en ik baal dan ook wel va mezelf, maar lijtk wel alsof ik mezelf dan neit tegen kan houden ofso, en net alsof ik maar weer de enigste ben die weet hoe je iets moet doen met feli? slaat natuurlijk nergens op.. maar aghh ik word gwoon echt af en toe niet goed van um. hahaha. Groetjes!
@ Sanne, veel succes morgen en ook vast veel plezier. Het is even wennen maar je zult werken vast ook weer leuk (gaan) vinden. @ Sterre, GOed dat de KA je zo serieus neemt. Hopelijk blijkt het KMA te zijn. Dan weet je wat het is. Het is even niet heel leuk, maar je kunt er wat aan doen. Bovendien kan hij daar ook nog overheen groeien. Maar goed, het is eerst even afwachten hoe hij nu reageert op de voeding. Anders dus opname, tsja is echt niet leuk, maar misschien wel goed om uit te zoeken wat er anders is. Jij 22 feb geopereerd. Na 1 wkje werken. haha nou ja niets aan te doen @ Tijgertje, wat een leuke foto van Thijmen. EN koortsig van de tandjes zielug hoor... @ all, fijne avond nog. Ga me rustig even klaarmaken voor bed en voor morgen.
Hoi dames, Tijgertje, fijn dat het goed met je gaat! En nog zo'n leuke foto, schattig hoor! Sterkte met je knulletje! Sanne, spannend hoor, morgen! Maar komt vast helemaal goed. Succes in ieder geval! Maar werk jij zelf ook met babietjes eigenlijk of met iets oudere kindjes? Vervelend dat je je irriteert aan je mannetje Lastig hoe je daar vanaf komt, maar hopelijk wordt het binnenkort weer minder, want dit lijkt me niet leuk. Afrola, jij ook weer succes morgen! Hopelijk gaat het goed met Josien op het kdv! Sterre, kunnen jullie nu gelijk beginnen met de nieuwe voeding? Melisa, hoe is het met jou? Nijntje, ook al weer een tijdje hier niet meer gezien, alles goed? Al aan het aftellen naar je verlof? All, schoonouders weer overleefd en verder zal ik er geen woorden aan vuil maken Nu nog even lekker op de bank hangen en dan naar bed. Slaap lekker allemaal!
goedemorgen allemaal!! hier een Djaar met mega keelpijn en volgens mij een lichte ontsteking van de luchtwegen (maar het zit allemaal nog los, doet alleen pijn). Verder niets te melden (de dagen zijn saai en lang tot de 20 wkn echo). Knuffels en een fijne dag!!
Goedemorgen, Djaar, vervelend dat je zo'n keelpijn hebt! Kun je zien dat je toch een stuk vatbaarder bent voor dat soort dingen nu je zwanger bent, of had je het normaal ook weleens? Succes vandaag met werken in ieder geval! Salapio, hoe heb je het trouwens pas met Mirre gedaan, is ze wel of niet naar je schoonmoeder geweest? En hoe voel je je nu? Sterre, hopelijk gaat het vanaf vandaag telkens een stukje beter met Noah! Heeft hij in ieder geval goed geslapen? All, fijne dag!
@Mosa; zo af en toe heb ik het wel eens. Echter lijk ik er nu meer last van te hebben inderdaad. Vooral de vermoeidheid door verkoudheid is nu extra belastend. Maar ik weiger vooralsnog om aan de paracetamol te gaan. Mijn klein spookje moet maar even mee afweerstoffen tegen verkoudheid en griep aanmaken. Trouwens wat betreft meidennamen lijken we een heel eind gevorderd te zijn (voor zolang het duurt)
Djaar, hopelijk knap je in ieder geval snel weer op! En fijn dat jullie al ver gevorderd zijn met een meisjesnaam! Het scheelt dat je na de 20 wekenecho waarschijnlijk wel iets meer duidelijkheid hebt over het geslacht, dan hoeven jullie nog maar één naam te verzinnen
Oei Djaar, ik hoop dat je keelpijn snel verdwijnt. Ben heel benieuwd naar de naam van je kindje, al zal het nog even op zich laten wachten voordat wij die ook weten Kan allicht weer een lijstje maken net als ik bij Mosa gedaan had Werkse meis en ja dan wachten tot week 20 kan weer duren he. Hier, sinds gisterenavond ca 21 geen bruin bloed meer en dat geeft een beetje rust. Mijn buik voelt wel anders dan anders en misschien verbeeld ik het mij wel, maar ik weet wel dat ik het even rustig aan ga doen. Normaal gesproken cross-train ik elke dag 's ochtends, maar dat ga ik nu toch maar even niet doen, tot ik weer bij de gyn ben geweest 11 feb. Hoop dat alles nog goed is daar beneden. Wat was dat schrikken zeg. Allen een gezond en fijne dag toegewenst.
@ZvdH; lijstjes maken mag altijd en is zeer welkom. Ook ik heb het heel rustig aan gedaan en veel gerust de eerste weken. Ik durfde na zo lange tijd mmm het niet op het spel te zetten en ben nog steeds erg voorzichtig met tillen etc. Kan wel overdreven zijn maar toch. Fijn dat het nu beter lijkt te gaan met je en neem maar even goed je rust tot je weer meer zekerheid hebt/voelt.