Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa/Sanne, ik had 3e bevalling gelezen en dacht nog die heeft leuke plannen :D, maar was dus foutje :p

Villa Hap is idd wel duur, ja maar af en toe en kortingsacties daar gaan we voor ;)

@ Mosa, ja veel foto's om in te plakken ;), en wil ze ook zelf inplakken. Eigenlijk hoog tijd om eens wat te gaan bestellen dus. Maar we zijn de laatste tijd gewoon te druk geweest met andere dingen. Ik denk eigenlijk dat ik het maar laat zitten tot na de verhuizing, klinkt wel slecht, maar ja

@ Sanne, nieuwe kleertjes kopen is ook leuk, maar het gaat toch wel snel met die kids. Vakanties vroeger, hee leuk, maar idd wandelen vond ik vroeger ook niet altijd leuk, maar nu wel :D
    En nog steeds spannend of je wel of niet ongi wordt ;)

@ all, ga me klaar maken voor bed. Ben bekaf. Hopelijk een goed nachtje. Josien had het daarstraks weer ff heel moeilijk. Zit de hele tijd met haar handjes langs haar oortjes en oogjes te wrijven. Nog steeds zitten we met vieze oogjes en smetplekjes achter haar oortje maar of het daar alleen van komt of nog ergens anders van? Vanavond maar even een zetpilletje gegeven. Daarna nog even goed geknuffeld en toen leek ze weer iets vrolijker te worden en hebben we haar weer naar bed gebracht. Ben benieuwd...

Sweet dreams allemaal!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Hahaha ik heb ook nog een verhaal over inscheuren :p
    Pff en pot van 20 kilo tillen :$ is al zwaar als je niet zwanger bent! Maar je hebt een pot, joepie ;)
    Hmm lekker een taartje. Ik ga ook de verjaardagen van de beestjes vieren denk ik :p
    Ik heb een luiertas die bij de kinderwagen zat, van Joolz. Ben er erg tevreden mee. Hij is heel groot met allerlei handige vakjes. Ik heb ook thermovakken maar die gebruik ik niet echt.

Mosa: Owh haha ik dacht dat Jola en Takko fashion wel redelijk landelijk was. Ze hebben er i.i.g erg leuke kinderkleertjes van maat 50 tot ze groot zijn.

Sanne: Jummie lasagne! Heeft het gesmaakt? Oh lees dat het lekker was.
    En een nega test.. hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Afrola: Leuk dat je blij bent dat je man weer thuis komt/is. Ik mis Roy ook wel vrij snel, zeker als ik alleen moet slapen.
    Fijn zeg zo'n wandelvakantie. Wij zijn ook van de doe-vakanties.

All: Gisteravond vrienden op bezoek gehad, ik heb ze even geknipt. Was wel gezellig. Ze hebben Roy gevraagt of hij mee wilt helpen bij de scouting. Over 2 weken is er een speurtocht met strip/tekenfilmfiguren en dan moet Roy een strip/tekenfilmfiguur spelen. Echt wat voor Roy dus wel even iets leuks voor hem.

Vandaag heb ik weer niet veel op de planning. Alleen ga ik nu écht de box en bed omlaag zetten. Had ik nog steeds niet gedaan :) Maar vanmorgen trok hij zich op aan de spijlen en ging hij staan in de box dus nu word het echt gevaarlijk.

Fijne dag!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Mijn meisje is vandaag 7 maanden :D

Afrola, hopelijk heb je goed kunnen slapen! Lijkt me wel erg zielig om je meisje telkens langs haar oortjes en oogjes te zien wrijven :( Heel naar, dat ze er nu telkens zo last van heeft!

Sterre, ik zal eens googlen op Jola en Takko.

Hopelijk lukt het je om vandaag echt weinig te doen ;) En Noah al staan in de box, die gaat écht hard :$ :D Maar idd hoog tijd om dan de box en z'n bedje naar beneden te doen!

Salapio, hopelijk is je neefje/nichtje er nu al :)

All, gisteren weer een hele tijd op internet naar een mamafiets gezocht, maar ik kom er niet goed uit ;) Morgen is mijn vriend vrij en dan gaan we maar eens naar de fietsenmaker hier. Kijken wat voor fietsen er precies zijn en er natuurlijk even op fietsen. Tot nu toe vind ik de Gazelle Bloom mooi, en die is er ook met een grote framemaat, wat met mijn lengte wel zo fijn is. Hopelijk kom ik er morgen een beetje uit. Ik las dat er soms wel 6 weken levertijd is, dus ik wil niet te lang wachten. Het is natuurlijk wel fijn dat als het zover is dat ik met Veda kan fietsen, de fiets in de schuur staat :)

Fijne dag allemaal!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gisterenavond net voor middernacht is neefje E z r a geboren :D Alles gaat gelukkig goed met hem en zn mama! Vanmiddag hopelijk op bezoek (M is nogal verkouden, even afwachten wat de verpleging daarvan zegt, anders misschien even op de gang wachten met oma)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, gefeliciteerd met je neefje! Super zeg! En mooie naam! Die naam heb ik ook altijd in mijn hoofd gehad voor een jongetje, samen met Reza, maar mijn vriend vond het niets. Nu zou ik die namen ook niet kiezen in combinatie met Veda, maar ik blijf ze mooi vinden.

Veel plezier met knuffelen vanmiddag :)

All, Veda is sinds gisterenavond heel erg haar stem aan het uitproberen, vooral schreeuwen :) Ik zei gisteren al tegen mijn vriend, lijkt wel een viswijf :D Ik hoop maar dat ze het straks niet in de wandelwagen doet ;)

Nu is ze kiekeboe aan het doen vanachter de tafelpoot :D Telkens verstopt ze haar hoofdje erachter, en dan komt ze heel voorzichtig erom heen kijken en dan lacht ze :) Ik denk niet dat ze het bewust doet, maar het lijkt net kiekeboe :D

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Salapio; gefeliciteerd met je neefje!!

@Sterre; zet die box omlaag !!!! Zometeen springt hij zo over de rand

@Loe; ik heb laatst een kipling luiertas gekocht maar of hij voldoet aan alle voorwaarden kan ik je pas over een paar maanden vertellen.

@Mosa; tja met die lengte is het zoeken naar een fiets wel lastiger (ik herken het probleem). Zelf heb ik 2 jaar geleden een nieuwe fiets gekocht (wilde een goede toerfiets) maar heb wel meteen gericht gevraagd en aangegeven dat er wel een stoeltje aan het stuur moest kunnen. En de stabiele fietsstandaard kunnen ze op elke fiets monteren. Dus voor mij geen mamafiets.

@All; hier is nog steeds alles lekker rustig en voel ik me gelukkig al weer beter dan gisteren. Ook in huis is de temperatuur nu veel aangenamer en dat is toch een verbetering.

Fijne dag vandaag!!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, slim dat je er bij je nieuwe fiets van 2 jaar geleden al rekening mee hebt gehouden! Mijn fiets staat veel bij het station, dus dat is een oude. Dus die hou ik ook gewoon daarvoor, en op zich zijn sommige mamafietsen ook wel mooi. Een ander voordeel is dat het frame steviger is, en dat de bagagedrager langer is voor een fietsstoeltje en eventueel fietstassen.

Fijn dat je je beter voelt en dat het aangenamer is in huis :)

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    klopt wel hoor, echter een tourfiets (vakantiefiets) is ook wel berekend op veel gewicht. En ik zal waarschijnlijk niet al te veel op de fiets sjouwen. mijn afstanden zijn hier voornamelijk geschikt voor de auto hahaha.

Ik ben benieuwd welke het word. veel plezier in elk geval

9. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen! Of eigenlijk, ein-de-lijk morgen! Jemig wat heb ik bar geslapen vannacht. Kreeg ook nog pijn halverwege (daar waar je uit plast hoe zeg ik dat) en continu uit bed. Was er chagerijnig van. Nu met duffe ogen ziekenhuis gebeld. De kweek was schoon! Krijg nou wat. DUs nou zou ik weer geen blaasontsteking hebben.

Wel denkt ze aan een schimmelinfectie (ze noemde dat ontsteking van de vagina). Ik heb geen witte dingskes, maar tis wel rood sinds gisteren. Dat kon dan weer komen van de antibiotica zucht. Maar ik hoefde geen plasje mee te nemen. Dat doen we eigenwijs toch maar wel. er drijven dingen in en het is best troebel. Zij zei dat dat slijm kon zijn, ja kan.....hopelijk willen ze t toch even nakijken.
    om 12 uur moet ik er zijn.
    Dus ik moet nu nog ontbijten, tis wat zeg.

Oja, djaar, kipling lijkt mij ook wel fijn. Fijn merk. Hoe gaat het met je? Wat prettiger he las ik net.

Mosa, gefeliciteerd met de zeven maandjes van Veda! Eh......dat ze die begint als wisvijf is wat minder hoor haha. Komt vast wel goed.

Salapio, gefeliciteerd met E z r a! Leuk zeg!

Sterre, benieuwd zeg wanneer je mannetje gaat staan! Oja, kun je mij ook knippen en highlighten hihi? Hard nodig. Wat groeit je haar snel in de zwangerschap. Hadden jullie dat ook?

Sorry, de rest heb ik nog niet gelezen, straks meer. Ik moet weer plassen.

Bijgevoegd afbeelding van de baby traveller luiertas. Kun je als schoudertas of rugtas gebruiken. Mooi he?

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Loe; tjeetje zeg het valt ook niet mee bij jou als ik het zo lees. Hopelijk meer duidelijkheid later vandaag.
    Mooie tas trouwens.

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Luiertas, we hebben er 1. Best fijn vooral vanwege heel handig verschoonkussengevalletje. Meestal doe ik die in mn rugzak + luiers en brood+drinken voor M ... :D

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik heb net als Djaar een aantal jaren geleden een nieuwe fiets gekocht. Daarbij waren bij ons de mensen van de fietswinkel zo vriendelijk om dat erbij te zeggen, dat er misschien nog ooit een stoeltje voorop moest.. toen moesten we er wel om lachen maar nu ben ik er toch wel blij om :)
    Whoohoe je meissie 7 maanden!
    Hahha Veda een viswijf..enne dat schreeuwen gaan ze uiteraard wel lekker doen in de wandelwagen.. en het liefst als het zo druk mogelijk is zodat iedereen omkijkt en jij je schaamt :p:D

Salapio: Gefeliciteerd met je neefje! En wat een mooie naam. Hopelijk is alles goed gegaan?

Djaar: Tis inderdaad flink afgekoeld hier in het Limburgse maar er schijnt nog wel een heerlijk zonnetje.

Loe: Wat een gek ziekenhuis heb je toch.
    Ik zat trouwens nog wel op mijn werk aan je te denken maandag..toen ik zelf op de wc zat :):) met je vaak plassen. Moet je ook veel plassen bij iedere keer of komen er alleen druppels? Je kan ook té vaak naar de wc gaan. Je blaas gaat dan verkeerde signalen afgeven naar je hersens en dan 'denk' je dus bij iedere druppel dat je ook echt moet. Dat deed ik dus en heb toen als tip van de vk gekregen om het op te houden en pas echt te gaan als ik dacht dat ik ook echt een volle blaas had. Het werd toen ook echt een stuk minder.

Ik wil je best knippen en highlighten hoor, kom je even mijn kant op dan? :D

All: Ik ben net even met Noah terug het bed ingedoken, ik was kapot. En we hebben lekker geslapen tot 10.30uur, heerlijk!
    Ik heb ook besloten dat ik vandaag lekker naar de stad rij en lekker ga rondscharrelen daar. Hoef ik ook niet steeds te denken aan de dingen die ik eigenlijk moet doen..*al valt dat wel weer een heel stuk mee nu ik de strijk gedaan heb gister*

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sterre; goeie fietsboer dan bij jullie hahaha. En inderdaad lekker weer om de stad in te gaan. Waar ga je dan naar toe?
    Ik wil ook wel maar kom in de verleiding om babykleding te kopen en dat mag niet meer voorlopig hahaha. En voor mezelf koop ik al helemaal niets meer tegenwoordig. Eerst maar eens afwachten hoe mijn model/maat is na de bevalling. Er moet tenslotte zo snel mogelijk 30-35 kg weer af. Nee geen geintje want 3 jaar geleden was ik zoveel kilo minder dan dat ik nu ben. Zwanger zijn leverde tot nu toe 15 kg op dus dat is net op de grens wat mij betreft.

In elk geval veel plezier bij de Jola (is wel een leuke zaak voor kids had ik ook al gezien, zelf slaag ik er zelden. maar dat heeft er meer mee te maken dat het niet mijn eerste keuze is)

14. Loe

Loe Niet meer actief

He sterre, nou dás goed hoor, eh..........limburg was t he. wel ver hoor!
    Ik moet weinig plassen, maar heb gigantische aandrang. Er komt dan niet echt een druppel, maar een mini/klein plasje. En ik heb me daarna nog niet de broek opgehesen of ik moet weer! Klote is het (sorry moet er even uit). Lief dat je aan me denkt hoor, ook op de plee!

Jullie dus ook een mooie fiets! Da's zeker handig om dat al vroeg gezegd te hebben tegen de 'fietsenboer' (haha moest lachen om die term).

Nou, de tas is betaald. Normaal 80 euro in de winkel, nu via marktplaats (hij is wel nieuw) 14.95 plus verzend. Goede deal! hij had eerst alleen roze.........hmmm.......toch wat apart he......toen is ie gaan zoeken vanochtend, en mailde hij: ik heb nog een groene! Jippie. Groen is goed.

Nou, ik heb ogen op stokjes. Oftewel dikke groeven zegt vriend hier. We gaan zo weg. Eerst nog maar.................een plasje doen.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joehoehoeoeoeoe! En mn vriendinnetje is vanochtend bevallen van een gezonde dochter: K a t o :D

Wat een geluk!

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ben zoooo trots op me ventje
    Vanmorgen toch ff in zijn mondje gevoeld omdat ie weer de hele tijd zat te jammeren en te jengelen

Ja hoor achterin komen ze door voelde de puntjes zitten
    2 kiesjes wel te verstaan

Hij heeft er nu in totaal al 10 tandjes

Pffffff 20 juni word ik alweer 27 jaar over 4 dagen
    O en de 23ste weer controle gyn

Hier weer last van steken bij me keizersnee
    niet echt fijn

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, wat vervelend dat je weer zo slecht geslapen hebt! En nu mogelijk weer een schimmelinfectie, zo blijf je bezig hè? ;)
    Ik vond wel dat toen ik zwanger was urine ook meer troebel was dan normaal, dus ik vraag me af of dat tot op zekere hoogte er niet een beetje bijhoort? Ik weet het niet hoor...
    Maar wel goed om evengoed urine mee te nemen!

En de luiertas ziet er goed uit :)

Sterre, we zullen zien of Veda straks in de wandelwagen ook zo schreeuwt :D Heerlijk dat Noah en jij samen nog een tijdje geslapen hebben, heel verstandig! En naar de stad, leuk!

Salapio, zo hé, wat een babyboom bij jou :D Ook gefeliciteerd met je vriendinnetje!

Tijgertje, zo, 10 tandjes al, gaat hard! En zo oud is 27 niet hoor ;)

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Klepperdeklep. Jullie zijn niet bij te houden. Salapio, gefeliciteerd met de gheboortje van neefje en dochter van vriendin.

Loe: leuke tas, ik heb een hele goedkope, maar hij doet zijn werk.

Sterre: en alles al naar beneden gezet?

Mosa: wat gaat de tijd toch snel he?

Djaar: gaat het nog een beetje? En wie is je buddy? Want het kan nu ieder moment gaan gebeuren he.

Zo: en dan heb ik nu VAKANTIE. Heerlijk!

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Hahaha nou die fietsboer zit bij jouw in het dorp ;) Daar bij de kerk. Ik ben naar Weert geweest, was ik al even niet meer geweest. We gaan tegenwoordig wat vaker naar Roermond. Enne ik heb het ook niet kunnen laten...ik ben uiteraard ook weer met wat thuis gekomen :):)

Zwangerschapskilo's: zijn er gelukkig nu af bij mij, ik pas ook weer in mijn oude broeken *doet vreugdedansje* Maar ik wil er meer vanaf want ik was voor de zwangerschap ook te zwaar naar mijn zin. En als het mij lukt dan moet het iedereen wel lukken. Ook qua centimeters zit ik alweer in de buurt trouwens..scheelt nog een paar cm dus dat valt me ook niet tegen. Mijn buik was aan het eind 116 cm! Enne kilo's aan het eind.. rond de 16 a 17 kilo.

Loe: Het is inderdaad kl*te als je dat hebt, hopelijk kan en heb je wat met mijn tip.
    Schattig he dat ik aan je denk op de wc :D
    Mooie deal van die tas.. jij maakt er wel een sport van he die koopjes?! Ik kom een paar lesjes bij je nemen :p Ik betaal altijd te veel :)
    Suc6 in het zkh!

Salapio: Wauw wat een babies bij jou! Nog een keer gefeliciteerd met je vriendinnetje! En wat een leuke namen bedenken ze daar allemaal.

Tijgertje: Vervelend dat je last heb van je litteken. Krijg je trouwens nu weer een keizersnee?
    Zo hé 10 tandjes al! Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van?
    Enne zo oud is 27 inderdaad niet :p

Mosa: Heb je je kast al ingeruimd? Ik ben er de hele tijd vergeten op te reageren :) Maar hij staat in de woonkamer? Ik heb niet echt op zitten letten ook :)

Melisa: Nee ga ik nu doen :)

All: We hadden nog cadeaubonnen dus die heb ik lekker uitgegeven net. Bij Bambino heb ik 2 anti-lek bekers met 'ik hou van papa' en 'ik hou van mama' met hengsels en 2 Silly Billy slabbers (met mouwen) gekocht. Daarna bij Villa Happ nog even bij de koopjes goed kunnen slagen en ben erg tevreden :D Ik kan alleen heel moeilijk korte broekjes vinden voor jongens, iemand tips?

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, heerlijk, vakantie!! Lekker dat je eerst nog een weekje vrij bent voor jullie gaan :)

Sterre, goed zeg, dat je al zoveel gewicht verloren bent!!
    En geen tips voor korte broekjes.

De kast staat idd in de woonkamer, maar ik ben nog bezig hem in te ruimen. Ik heb net wel even een foto gemaakt, ik ben er heel erg blij mee :D Let vooral op het beeld erop :D Niets is veilig hier voor de katten :)

Deel Deze Pagina