Sanne: oh jee, niet ongesteld? Je zult er bijna wat van denken. Chelsey heeft vanmiddag slecht geslapen. Waardoor ze vanavond niet te genieten was. Ze lag er om 7 uur al in. Verder wil ze al een week geen laatste fles meer. Ze krijgt nu maar 350 cc binnen. Het is niet anders. Ben maar begonnen met Vit D druppels. De oppas kwam net nog een kadootje brengen voor vaderdag, hadden ze gisteren gemaakt. Leuk he. Kan ik papa zondag verrassen.
hoi hoi @melisa ow wat leuk, feli heeft opt kdv ook wat voor papa gemaakt en ik heb ook al wat voor hai gekocht wat zonde dat ze niet lekker sliep vanavond, en dat ze geen late fles meer wilt..? hopelijk slaapt ze wel goed? en drinkt ze nog wel iets anders naast die 350cc? sap of water ofso? hopelijk is het ff een fase? en ja die ongesteldheid.. heb wel al een paar x echt van die ongi buikpijn gehad.. maar nix hoor.. en ook geen posi test dus wacht gewoon rustigjes af hoe is het met jou temp enzo?? @lieben jaa ik snap je helemaal hoor, geen zin in gestress nu lekker gewoon nog ff afwachten! ik heb ook geen angelsounds gekocht hoor, ik d8 ook van als je hem dan niet kan vinden zit je gelijk te stressen, en ik heb ook gehoord dat babytjes het niet altijd even fijn vinden als je dat doet. @mosa owja ook ff bij jou kaartje spieken zo
Sanne, er zit idd veel prijsverschil tussen mamafietsen, en de vraag is ook of je echt een dure moet hebben als het toch maar voor een paar jaar is. Die ik het mooist vind, is nieuw 599,- dus op zich wel een mooie prijs. De zitjes komen er dan nog bij, en die zijn ook niet goedkoop. En idd fijn dat ze een echo gaan maken van Feli's heupjes, dan weet je in ieder geval zeker of alles goed is. Volgens mij komen kindjes van deze leeftijd ook minder aan dan in het begin hoor, en je hebt nu eenmaal idd een fijn meisje. Maar ontzettend fijn dat ze zo vrolijk is! En nog niet ongesteld, tja...kan alle kanten nog op hè? Maar hopelijk in ieder geval niet zo'n lange cyclus! En de reden dat ik Veda twee keer fruit geef (en waarom zou ik denken dat je het aanvallend bedoelt ), is dat ik Veda 's middags wel een tussendoortje met water wil geven, maar koekjes eigenlijk nog niet nodig vind. Dus 's ochtends krijgt ze zeg maar echt fruit, en 's middags bijv. een perzik/nectarine/kiwi in stukjes. Dus meer als extra tussendoortje. Liesben, volgens mij is vanaf 12 weken idd uitwendig het hartje pas echt te horen. Voor die tijd doet de vk het volgens mij sowieso niet, omdat je dan alleen maar onzeker kunt worden als het niet lukt. Melisa, jammer dat Chelsey slecht geslapen heeft vanmiddag en daardoor niet te genieten was Hopelijk slaapt ze nu in ieder geval wel goed, en goed dat je maar begonnen bent met vitamine D-druppels! All, Veda ligt al bijna een half uur op bed, dus eigenlijk erg vroeg voor haar doen. Ze is wel gelijk gaan slapen, dus ik ben benieuwd hoe laat ze morgenochtend wakker wordt En hier helaas nog geen eisprong in zicht Maar toen ik zwanger wilde worden van Veda had ik telkens één cyclus van begin 30 dagen en daarna één lange, meestal tussend e 35-40 dagen. Mijn vorige cyclus was 30, maar die daarvoor 47, dus ik verwacht nu ook een lange. Daar heb ik me toen weleens zorgen over gemaakt, of die lange cyclussen wel goede waren. Uiteindelijk ben ik ook in een korte cyclus zwanger geraakt, dus daar heb ik meer vertrouwen in. Maar ik hoop wel dat ik binnenkort een tempstijging krijg Voorlopig klussen we netjes door...
Hoi meiden, Svinthe heeft de waterpokken... lekker dan! Opgelopen op het kdv. Ze zit er nog niet zo heel erg onder. Maar hopen dat dat ook zo blijft. Op de camping was het heerlijk. Lekker gezeten en nog een stuk gewandeld. Helaas was ik op de heenweg weer eens verdwaald... Dat is ook altijd hetzelfde... Ik heb het richtingsgevoel van een doperwt.Hahahah!! Sanne, hoe was het vandaag bij de osteopaat en de KA? Tijgertje, wat is Thijmen goed gegroeid zeg. Erg fijn! Mosa, Veda is echt in de overgang van 3 naar 2 slaapjes denk ik. Soms lukt het met 2 en soms met 3 dan een tijdje. Djaar, spannend.. kramp in je buik Leuk voetbal gekeken? Mosa, nog steeds op fietsenjacht dus... Liesben, de eerste keer naar de vk is toch heel erg leuk! Veel plezier daar morgen. Mosa, mooi eetschema hoor voor Veda! Svinthe ligt heel hard te huilen. Daar ga ik nu maar even naar toe...
Liesben, heel veel succes bij de echo! bij deze termijn ga je zeker een hartje zien kloppen hoor, luisteren doen ze niet altijd. Combinatietest is bloed afnemen tussen 10 en 14 weken, liefst tussen 10-11 weken en de nekplooimeting tussen 11 en 14 weken, liefst tussen 11w6 en 12w6 dacht ik. Melisa, misschien heeft ze last van t warme weer? Leuk zeg, vaderdagcadeautje! Ik ben geslaagd vanmiddag voor een ledikantdeken bij de v en d en bij de prenatal waren de overtrekjes voor het aankleedkussen in de aanbieding. Die heb ik in lime groen gekocht en het ledikantdekentje in creme, omdat we de hoeslakens al groen hebben, dan zitten er anders allemaal verschillende tinten groen in, dat leek me niet zo mooi. Verder 1 kledingstukje van nijntje (kan hier dus niet vertellen wat) en zo'n hangding met leuke figuurtjes waar je dingetjes in kan doen, voor achter de autostoel. Stond bij de etos in de folder, vond m erg leuk. Verder is het kamertje nu helemaal kaal. Ik schat nu zo over 2-3 weken behangen! Mosa, bijna fiets uitgezocht dus. Dat ie paars wordt dan, verbaast mij niet haha. Sterre, succes morgen met CB maar vooral met gaatjes vullen! Sanne, de ka had nog wel wat te melden dan. Afwachten wat er uitkomt. Ben jij ook wat kleiner eigenlijk? En hai dan? oe en nog niet ongesteld.....ben benieuwd.
Mosa, waarom geef je halvarine op brood? Veda is toch relatief slank? Dan zou ik zelfs roomboter geven. Of gewone margarine, maar halvarine lijkt me meer iets voor kindjes met overgewicht. Vetten heb je ook echt nodig hoor en zit in roomboter ook gezonde dingen zoals vitamine d ed. Volle kindjes halfvolle producten en halfvolle kindjes volle producten Sanne, goedkopere mamafietsen zijn vaak wat zwaarder en logger. Waar je echt op moet letten is: afstand stuur zadel, stuurslot (dat je m klem kan zetten bedoel ik), dubbele en stevige standaard, grote bagagedrager, stevige fiets maar niet te zwaar ... Misschien via MP een goedkopere te krijgen? En Feli is gewoon een klein popje, zolang ze groeit is het niet zo erg toch? En ik heb in M's curve gekeken, die was met 6 maanden 6,5 kilo ... Feli is toch iets meer dan 6 maanden? En 190 gram in 3 weken is idd niet heel veel, maar blijft een moment opname ... en ze is gewoon gegroeid. En kleine eters zou ik geen koekjes geven, maar een broodkorst of wat fruit. Liesben, spannend! Sterre, bah naar tandarts. En met Noah naar CB! MElisa, als Chelsey veel buiten is dan hoef je geen vit D extra te geven hoor. Ik heb M in de zomer zelfs nooit vit D gegeven, in de winter wel. Met een half uurtje zon heb je al behoorlijk wat vit D binnen en ze heeft die 350 cc melk nog. Hanna, he balen van de waterpokken. Vraag even na bij de HA hoe het zit met waterpokken onder de 1. Volgens mij zijn ze dan namelijk nog niet resistent na ziekte ... Knuffie iig!
Salapio, het ligt eraan hoe erg ze het krijgt heb ik gehoord. Als ze het erg krijgt dan is ze wel resistent, dus we wachten maar rustig af.... Mosa, nou nog geen eisprong inderdaad en ook nog niet in zicht denk je?? Het an snel gaan he?
Hanna, balen zeg, van de waterpokken Hopelijk wordt het idd niet al te erg! Fijn dat het lekker was, maar toch verdwaald op de heenweg Lijkt idd niet je beste kant te zijn Loe, Liesben heeft morgen alleen de intake bij de vk, geen echo, die heeft ze volgende week. Vandaar dat we het over het hartje luisteren hadden. Leuk dat je geslaagd bent voor allerlei spulletjes! Salapio, Veda is idd relatief slank. Maar ik had eigenlijk niet nagedacht over wat voor boter te gebruiken. Ik lust het zelf niet, en mijn vriend eet af en toe halvarine, dus vandaar dat ik die gebruik. Ik geef haar wel volle yoghurt, maar dus roomboter is ook beter? Ik zal het morgen of overmorgen gelijk kopen dan, ik wist dat namelijk niet! Maar wat vindt jij als ervaren moeder verder van mijn schema? Buiten dan dat je niet weet hoeveel flesvoeding nodig is. Zou je er verder iets aan veranderen?
Mijn temp idd zo ineens stijgen, dus ik geef de hoop niet op, maar met mijn lange lf wordt het sowieso al weer een redelijk lange cyclus, en dat vind ik weleens jammer Raadt eens wie alweer beneden is 19.30 uur was blijkbaar toch te vroeg, want na één dutje werd ze weer wakker, volgens mij besefte ze nog niet dat het al nacht was voor haar In bed houden lukte niet, dus dan nog maar even beneden spelen. Ze lijkt alleen weer energie voor 10 te hebben
En Veda ligt weer in bed Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat, maar dat zien we dan wel weer. Voor nu in ieder geval lekker, mijn vriend is sporten en ik heb het aardig gehad, dus dan kan ik ook nog even relaxen...
Je moet er wat voor over hebben natuurlijk Nee hoor, soms als één van ons moe is, zouden we liever gaan slapen, maar het hoeft ook geen uren te duren natuurlijk
Iemand van jullie wel eens van het Blad Primo gehoord? Er werd hier op ZP iemand gevraagd voor een interview over slechte relatie met je ouders. Nu willen ze mijn verhaal wel gebruiken maar ken het bled helemaal niet. Morgen eens kijken in de winkel.
Hoi hoi, Nog even een snelle hallo voor ik weer t bed in duik. Drukke dag gehad, maar het gaat alweer beter. Geen hoofdpijn meer, kan weer een hele dag praten, alleen nog een beetje meer energie krijgen. Wel jammer dat ik met dit heerlijke weer binnen zit en het van het weekend bagger weer beloofd te worden @ Hanna, gossie, S Waterpokken. Beterschap! En brein als een doperwt, moest hard lachen @ Sanne, fijn dat de KA niets heeft kunnen vinden. Is het niet geruststellend dat de ka F in de gaten wil houden voor de groei? @ Mosa, leuk een paarse fiets, zo'n kleur zou ik ook wel uitzoeken @ Liesben, fijn dat alles goed gaat en je nog vertrouwen hebt. Bijna echo, leuk vooruitzicht. Bij mij hebben ze volgens mij pas bij 14 of 16 wk voor het eerst naar het hartje geluisterd. Volgens mij is dat ook bij veel wk's weer anders. @ Loe, lekker geshopt. Heerlijk. 10 kilo is idd best wat, grootste deel ws door vocht. Ben je dan gelukkig gelijk weer kwijt na de bevalling! @ Sanne, handige tips weer. @ Melisa, balen dat C moeite had met slapen. Hopelijk vannacht beter. @ schema. Josien zit op 2 a 3 dutjes. Thuis vaak 3 korte en op kdv vaak 2 lange. Wel is het vaak dutjes tijd als ik haar kom halen, maar als we thuis komen wil ze aandacht van ons en eten en absoluut niet slapen tot het echt bedtijd is rond 20 uur . @ all, nog 1 dagje werken en dan weer ff bijkomen in het weekend . Gelukkig weer 2 deadlines achter de rug. Ik heb maar weer besloten dat ik me ff niet druk ga maken om de volgende grote deadline. Ze kunnen de boom in met hun opdrachten die je vandaag krijgt om gister af te hebben. Voor nu sweet dreams maar weer
Melisa, ik heb nog nooit van Primo gehoord Maar ik lees ook eigenlijk bijna nooit tijdschriften. Maar ik zou er wel goed over nadenken, het is natuurlijk een heftig onderwerp! En misschien idd morgen maar eens in de winkel kijken voor zo'n tijdschrift. Afrola, fijn dat je hoofdpijn over is! Maar bijna weekend En goed zo dat je probeert je minder druk te maken over onrealistische deadlines! Dit is trouwens de fiets, hij lijkt hier eerder roze, maar in de winkel vond ik het meer paars. Alleen jammer dat ze dus niet de juiste maat op voorraad hadden, ik moet er toch een stukje op fietsen. Hopelijk hebben ze hem wel in een andere winkel.
Mooie fiets Mosa! Chelsey heeft van 7 tot 7 geslapen, ze zou het wel nodig hebben gehad. Ik heb mijn zusje gisteren gesproken over het tijdschrift en zij wil het liever niet. Dan houd het al op. Het gaat wel over onze vader, en haar mening telt dubbel. Ik had me toch net een dikke spin in huis. Gatver!!!!!!!!! Nu is ie dood.
Melisa, verstandig om het met je zusje te overleggen, en dan houdt het idd op als zij er niet achter staat. En bah van de spin Ik ben ook een schijterd met spinnen, maar vooral van die grote. Ik krijg daar echt rillingen van Salapio, gisteren vergeten, maar mooie en lieve avatar All, mijn temp was iets hoger vanochtend, maar nu heb ik gelijk een kruis gekregen van FF. Ik denk niet dat het klopt, maar pas had ik wel echt eggwhite afscheiding Eerst maar eens zien wat mijn temp de komende dagen doet, en anders haal ik die E wel weg. Fijne dag allemaal!
Ik werd laatst ook benaderd door iemand die zocht vrouwen van 35 en ouder met een kinderwens...Ik heb gepast. Ik heb wel ooit eens meegedaan aan een interview in Flair over webloggers. Grappig, maar dat is natuurlijk een stuk minder persoonlijk dan de relatie met je ouders of een kinderwens... Spinnen? Ieuw!