Oeps Ik was bijna klaar met mijn berichtje toen mijn vriend thuiskwam, dus daar kwam het vast door Maar fijn dat je STEUNKOUSEN hebt dan Hanna, foei, liegen tegen de vk Hier moest ik wel iedere keer op de weegschaal. Zelfs bij de nacontrole vroeg ze of ik op de weegschaal wilde, maar toen heb ik gepast En vanavond maar op tijd naar bed dan!
Loe: Fijn dat je de steunkousen hebt en dat ze door iemand van hier aangepast worden, inderdaad apart. Mosa: Oh haha op die manier. Ik hoop voor je dat het zo uit gaat komen All: Nou ik heb met Roy overlegt maar hij gaf aan dat ik hem blijer maak met kaartjes voor het theater. Dus gaan we maar een leuke uitzoeken. We hebben laatst bij vrienden ook het boekje voor het nieuwe seizoen doorgespit waar we met hun naar toe gaan en er stonden erg leuke in. Ik heb nu voor morgen afgesproken met een vriendin om te gaan luchen. Ze wilde eigenlijk zondag omdat dit haar eerste jaar word zonder haar vader, die is 2e kerstdag overleden maar ja, hier wel vaderdag dus doen we het morgen. Ik hoefde trouwens bij de vk nooit op de weegschaal, bij de gyn wel
Het was ook niet mijn favoriete onderdeel van het vk-bezoekje, maar toch vond ik het ergens ook wel prettig. Het zorgde er in ieder geval (deels) wel voor dat ik eigenlijk heel netjes gegeten heb tijdens mijn hele zwangerschap. Het is best confronterend om iedere keer op de weegschaal te moeten staan. Tot ik na 30 weken eigenlijk amper meer aankwam, toen ben ik iets meer los gegaan
Sterre, goed dat je overlegt hebt, en het theater is natuurlijk ook heel leuk Waar denken jullie aan? En vaderdag en verjaardagen enzo lijken me zwaar als je iemand bent kwijtgeraakt, dus goed dat je met haar gaan lunchen. Lijkt me prettige afleiding. Maar ga je dan geen voetbal kijken? Bij de kruidvat hebben ze morgenmiddag 20% korting op alles, dus als je nog wat nodig hebt en in de buurt bent
ach, ik sta hier op de weegschaal dus weet precies hoeveel ik aangekomen ben. hopelijk kom ik ook niet zoveel meer aan. Theater, leuk! Dan voel je echt altijd even helemaal dr uit niet? heb ik tenminste altijd. Is jammer, maar vriend moet altijd zaterdags werken, kan helaas geen voetbal kijken morgen. Ik vind t wel erg spannend, hoop dat het ook een spannende wedstrijd word! Mosa, waar heb je dat gezien van de kruidvat?
Loe, mijn vriend moet morgen ook werken. Maar hij heeft de digitenne en tv van mijn broer geleend, dus hij gaat het op zijn werk kijken Ik ga met mijn ouders, broer en schoonzus kijken. En ik zag het in de Kruidvat zelf, maar volgens mij hoorde ik dat het een landelijke actie is.
Loe, als je op kruidvat.nl kijkt, dan zie dat ze overal die actie hebben. Er staat dat de korting niet geldt voor zuigelingenvoeding, misschien een stomme vraag, maar zal dat voor alle voeding gelden of is zuigelingenvoeding voeding tot 6 maanden?
Weekend Lekker slapen vanavond, ben heel moe... Vandaag heeft Josien echt het zwaaien ontdekt en dat heeft ze dus de hele dag gedaan. Toen ik haar op kwam halen van het kdv en wegging zei ik dag en ik zwaaide naar de leidsters en toen zei J ook daa(g) en zwaaide Zoleuk @ Mosa, volgens mij heb je pech helaas en bedoelen ze vast alle babyvoeding @ weegschaal, hier hoefde ik me ook niet te wegen, maar was zelf nieuwsgierig. T ging bij vlagen best hard @ Loe, grappig idd dat je de steunkousen van iemand van zp krijgt aangemeten. Hopelijk helpen ze. @ Hanna, hihi je feestje. Je hebt het eerder wel verteld ja Hoe gaat het met Svinthe? @ Sterre, leuk hoor samen met Roy naar t theater. Grappig dat je hem zelf zijn kadootje hebt laten uitzoeken @ Liesben, fijn dat het bezoekje leuk was en nu op naar volgende week! @ Tijgertje, alles goed en thijmen lekker weer aan een nieuw schema . Klinkt goed hoor. @ Djaar, heerlijk dat je nog zo goed kan slapen. Nog maar even van genieten dan, je weet nooit wat het straks is @ Pookie, wow yuna al aan de risotto. Hier zijn we nog niet zo ingewikkeld met eten geweest. Maar kan me wel voorstellen dat y het lekker vindt. Alles wat een beetje glibbert dat gaat er hier ook snel en goed in
Afrola, wat schattig dat Josien kan zwaaien Dat zijn de leuke dingen hè?! En ik ben ook bang dat ze bij de kruidvat alle babyvoeding bedoelen, anders was het nog wel wat om er even langs te gaan. Maar om 12 uur, als het begint, is het vast heel druk, en tijdens voetbal wil ik niet gaan. Hoe gaat het nu bij jou met de borstvoeding eigenlijk? Heb je nog andere melk moeten geven, of heb je het zo toch gered? En sweet dreams straks
hoi dames even snel bericht heb net iets op internet gevonde, je moest er wel voor betalen maar als het niet werkte kreeg je 100%je geld terug, ik heb het gedaan, het is een babyslaapgids, en daar staan precies stappen in die je met je baby kunt proberen om te zorgen dat ze door slapen, aangezien feli zo veel nachten achterelkaar NOOIT doorslaapt, en wij er altijd wel 10 x (niet overdreven) uit moeten om dan voor een uurtje slaap haar tutje weer in te moeten doen, ben ik het helemaal beu en uitgeput dus we gaan dit nu proberen met ingang van vanavond! ik hoop zo dat het werkt!! zou wat zijn, als dit werkt naja we zullen zien ik ben benieuwd!
Bedankt voor de tip van het Kruidvat. Dan zorg ik dat ik er om 12 uur ben. Ik moet echt veel inslaan, gelijk ook voor de vakantie dan
Wat schattig Afrola, ik zou denk ik echt smelten. Zuigelingen voeding, ja ik denk ook dat t geldt voor alle voeding jammer genoeg...
Sanne, proberen kan altijd, en het zou natuurlijk super zijn als het wat zou worden Succes ermee in ieder geval! Hanna, als je veel nodig hebt, is het zeker de moeite waard! Hopelijk valt het mee met de drukte, maar ik denk dat veel mensen er even snel langsgaan voor voetbal begint.
mosa volges mij is zuigelingen voeding tot 6 maanden, er is nooit voeding tot 6 maanden in de aanbieding omdat iedereen b.v. promoot omdat dat het beste voor je kindje is. van voeding nr 2 heb ik wel eens meer koringen enzo gezien, dus zou goed kunnen dat die wel afgeprijsd zijn!
Daarom twijfelde ik in eerste instantie ook! Stom dat ik het vandaag niet gevraagd heb toen ik er was Maar ik ga morgen toch lopend naar mijn ouder voor voetbal, dus dan wandel ik er voor de zekerheid wel even langs. Dat scheelt nog best wel!
Ach ja dan ben ik er ook he Ik maak een lijstje zodat ik gericht kan inkopen en dan ben ik als het goed is ook zo weer weg ... of iig bij de kassa
Hanna, dan ben je vast zo bij de kassa @ Sanne, hopelijk helpt de slaapgids. Ben benieuwd of het werkt en wat je dan volgens hun precies moet doen. @ Mosa, toch nog even langs de kv dus, wie weet wie weet. Deze week heb ik het nog gered met de bv voorraad uit de vriezer. En verder heb ik de hoeveelheid die in de flesjes gaat verlaagd. Blijkt dat ze op t kdv de fles niet op krijgt of megalang over de fles doet en daarbuiten eet en drinkt ze verder goed. Dus dan bouwen we het geheel gewoon af. Over een week of 2/3 wil ik gewoon stoppen met kolven en om haar overdag dan helemaal geen melk meer te geven vind ik nog een beetje vroeg, dus dan zal het wel gewoon poeder zijn denk ik. @ All, sweet dreams