Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

dames, ik heb 1 woord voor jullie: MOE!
    Dat omschrijft ongeveer hoe ik me voel. En aangezien ik daarnaast fulltime werk, heb ik op het ogenblik het energieniveau van een stoeptegel. Dus als jullie het niet erg vindne, ik ga nog even bankhangen ;) (Ik heb vandaag gewoon gewerkt, dus extra moe nu)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, nou, spareribs zijn ook lekker vind ik :) En misschien een andere keer dan maar tapas eten.

En pannenkoeken, lekker hoor :D Wij afgelopen donderdag nog, dus ik ben niet jaloers ;)

Afrola, mijn vriend zapte net langs Italië, maar verrassend hoor! Maar het is natuurlijk nog de vraag of het zo blijft.

Lastig dat Josien een moeilijk weekend heeft! Hopelijk zit ze morgen weer wat beter in haar vel. Hoe is het nu met haar oogjes trouwens?

All, net toch even geslapen op de bank, maar ik was ook echt moe :) Nu maar even aan de slag voor mijn werk.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Liesben, sterkte met de moeheid! Maar goed je rust pakken als het kan en hopen dat het binnenkort iets minder wordt!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    We zijn weer terug:)
    Dit weekend zijn we dus lekker in het vakantiehuisje geweest. Niet super weer maar het was gisteren voor en na de wedstrijd nog erg lekker om te wandelen.
    Yuna vond het slapen daar alleen iets minder leuk. Vooral de eerste nacht was een drama. Misschien ff te donker en te stil voor haar. Afgelopen nacht was ze gelukkig meer op haar gemak en heeft ze lekker geslapen.

Oei oei oei, of moet ik zeggen foei foei foei. Italianen die verliezen van een land met maar 25 prof voetballers!!!! Ongelooflijk dit WK.

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sanne; oei en ik klaag over 1 nachtje met wat minder slaap. Hopelijk staan in het boek goede tips.

@afrola; voor Josien dus ook bijna einde BV. Toch jammer he, het is toch wel ff lekker knuffelmomentje. En Y aan de risotto, tja rijst vind ze ook lekker dus we gingen het toch eten en het maar een beetje op haar aangepast.
    Gelukkig is jouw appartement verkocht, al zal het met de nieuwe asbest regeling ook wel weer los lopen. Dat met die energielabels is ook behoorlijk gestrand.......

Oeps, puppy moet uit bed en avond hap...........tot later

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, leuk dat jullie dit weekend naar het huisje zijn geweest! Wel rot dat Yuna de eerste nacht slecht sliep, maar misschien idd even wennen.

En de grote landen doen het idd slecht op het WK, op zich wel grappig vind ik, maar uiteindelijk is het wel leuker als de grote landen ver komen.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pffff, vermoeiend weekend gehad.
    Svinthe is nog steeds niet over de waterpokken heen. NOg steeds verhoging. Gelukkig zijn ze nu wel aan het uitdrogen.
    Ik voel me ook helemaal niet lekker. Moe in combi met weinig slaap en eten dat niet goed valt.
    Hopelijk gaat het snel beter hier.

Pookie, gelukkig dat Yuna de tweede nacht wel lekker heeft geslapen in het huisje en dat jullie het gezellig hebben gehad.

Italie, tjonge zeg.... dat was niet best. Nu is er wel een grote kans dat wij de Italianen treffen in de 8e finale....

Mosa, moet je nog veel doen voor je werk vanavond?

Svinthe ligt net in bed en ik geloof dat ik geluk heb en dat ze gelijk gaat slapen.
    Ik hor haar iig niet meer, dus ga ik zo naar beneden.
    Vanavond Ivoorkust-Brazilie, leuke partij!

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames!

@pookie haha geeft nix hoor, ik ben het gewend dat het elke nacht is, en bij jou is dat niet zo, dus dan is 1 nachtje net zo goed heel vervelend! gelukkig was het weekendje weg wel geslaagd:D

@gimena ow wat leuk over 3 maandjes al weer voor een 2e beginnen :D gelukkig gaat alles goed met je meisje

@lieben, lekker uit rusten vanavond hoor :D

@salapio echt super dat je zo lekker lang bv hebt gegeven, ik zou dat Zo graag willen bij de volgende:D

@afrola ok wat gaan afbouwen met de bv, gelukkig eet josien voor de rest ook goed/lekker dus dat moet vast goed komen:D

@sterre wahah wat een actief ventje heb je toch ook he :D leuk hoor!! ik kan niet wachten tot feli kan kruipen enzo!

@djaar ow leuk een alvast vaderdag cadeau:D !

@mosa, jij niet echt zo'n vaderdag fan, hier ook niet uitgebreid hoor, geen ontbijtje op bed ( we hadden geen boodschappen gedaan vant weekend hahah) verder wel een knutsel van feli van het kdv, een stropdas met verfhandjes van haar erop, erg leuk:D

@all

sorry de rest ben ik ff vergeten!

hier gaat alles wel zn gangetje:D

het slaapgebeuren gaat volges mij wel goed, afgelopen nacht heeft feli niet hysterisch gehuild, 1x wel gehuild, maar haar dekentje goed ingestopt, geen tut in gedaan, weg gelopen, en mevrouw is weer zelf verder gaan slapen:D

woehoe, dat is echt zo'n vooruitgang!

nu heb ik ze ook zonder tut op bed gelegd, en volges mij is ze wel gaan slapen, overdag wilt dat nog ff wat minder goed lukken dus dan krijgt ze wel haar tutje, want anders slaapt ze helemaal niet en dan word het natuurlijk zowiso savonds nix.

ik ben weer benieuwd hoe deze nacht zal gaan:)

ook heb ik weer hetzelfde slaapritueel gedaan, kleertjes uit, insmeren met creme/olie, schone luier, aankleden, even in de box leggen ik ondertussen flesje maken, flesje drinken, naar boven, slaapzakje aan, schaapjes welterusten zeggen, feli in bed, rolluik naar beneden muziekje aan, welterusten feli lekker slapen, en hups weg.

wel heeft ze ineens weer iets geks.. ze wilt sochtends ineens geen fruihap eten of maar heel weing:S?

wat is dat nu weervoor raars denk ik dan, en daardoor wilt ze haar fles dan ook al weer om 11u ipv 12, dus dan komt heel mn schema weer een uurtje naar voren...

ik ga wel even aankijken hoe het gaat.. zelfs na het slapen wilt ze soms geen fruit..? terwijl het wel fruit is wat ze lust naja we zullen wel zien.

vandaag heeft ze trouwens voor het eerst maar 2 dutjes gedaan!

van 9.00-10.45 en van 13.30-15.45 (dat was wel ook een hele lange) dusja en ze lag er weer om 7 uur op dus:)

owja nog even wat leuks, hai zn oom en tante hebben een loempia kraam, en over 2 jaar willen ze daar w.s. mee stoppen, ze zoeken nog iemand die hem wilt overnemen, en wij zouden dat wel leukvinden, hopelijk horen we er nog meer over, maar eerst afwachten of haar eigen zoons hem niet willen overnemen haha.

groetjes!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    En zo heef ons kampiyoontje de wedstrijd gezien:)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Euhm ... heb wel bijgelezen, maar precies toen ik alles had gelezen werd T wakker ... dus ik ben alles weer kwijt ...

Liefs dan maar :D ;)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, wat zielig dat Svinthe nog steeds last heeft van de waterpokken :( Hopelijk is ze er nu wel snel vanaf! Kan ze zo wel naar het kdv of niet?
    En jij ook nog steeds moe, irritant!

Ik heb straks al wat gedaan voor mijn werk, en zometeen nog wat dingen, maar het valt wel mee hoor.

Sanne, wat ontzettend fijn dat het slapen vannacht al beter ging!
    En goed dat je nu een vast slaapritueel hebt, dat is vast ook fijn voor Feli!

Apart dat ze nu ineens niet meer zo gek is op fruit :( Ik zou het wel blijven aanbieden, misschien is het iets tijdelijks?

En leuk, van die loempiakraam!

Pookie, schattige foto! Leuk shirtje!

All, wij hebben net Veda in zeg maar het grote bad gedaan, en dan alleen. Nou, ze vond het toch leuk :D Ze kroop het hele bad door, en rolde constant om zonder met haar hoofd onder water te komen. Dit is ook nog wel makkelijk ook, want je hoeft er alleen maar bij te zitten, terwijl zij aan het spelen is. Dus zeker voor herhaling vatbaar :)

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Liesben, lekker rustig aan verder vandaag! Die eerste weken kan je echt onwijs moe zijn. Over een paar weken wordt het meestal weer wat beter!

@ Pookie, leuk dat je weer in het vak.huisje zat. Ook al was het minder, over het strand lopen is toch altijd wel leuk :).
    En Yuna wat moeite met slapen, gelukkig was dat maar 1 nachtje, misschien ook wat wennen aan het campingbedje? Leuke foto ook van Y. hihi wedstrijd was ook slaapverwekkend :D. Wel schattig outfitje. Ook zo grappig dat zij ook helemaal in een hoekje van het campingbedje kruipt en in slaap valt. Dat deed J. laatst ook :D.

@ Hanna, hopelijk voor jou een beter nachtje in het vooruitzicht. Wel zielig dat ze zo last had van de waterpokken. Hopeiljk is ze hierna wel immuun. Nu de waterpokken uitdrogen heeft ze dan ook minder last van de jeuk?

@ Sanne, oh wat goed dat het nieuwe slaapritueel, 's avonds en 's nachts effect lijkt te hebben. Zou echt fijn zijn als ze beter gaat slapen en jullie dus ook!
    En vandaag ff geen zin in fruit. Kan misschien ook ff alleen vandaag zijn, wel gewoon blijven aanbieden. J. wilde vanochtend ook haar groentehap (ipv fruit) niet eten. Ging 2 hapjes in en toen weigerde ze. Dat was voor het eerst, maar ja als ze niet wil, dan niet.
    En mogelijk loempiakraam in het vooruitzicht. Leuk, zou je dan helemaal willen stoppen op het KDV? Vind je dat niet leuk meer, of een eigen bedrijfje in het vooruitzicht vind je ook wel leuk?

@ Salapio, zwaai zwaai terug dan maar ;)

@ Mosa, goed dat je vandaag nog ff gewerkt hebt, was er ook wel het weer voor ;).
    Wat leuk dat je Veda in het grote bad hebt gedaan :). Wel makkelijk dat ze dat ook zonder jullie kan, is toch wel wat gemakkelijker.
    We hebben nu geen bad, maar kijk echt uit naar ons eigen bad.

@ Voetbal, raar WK ;)

@ all, Josien inmiddels lekker op bed. Hopelijk slaapt ze heel goed. Vertrouwde het niet vanavond en bleek toch lichte koorts te hebben. De laatste tijd regelmatig verhoging of lichte koorts. Echt niet fijn. Maar de HA en CB vinden het allemaal niet zo verontrustend, want ze eet meestal goed, groeit goed, kan wel tegen een stootje (wat betreft gewicht zeker waar) en vaak wel vrolijk. Dat is ook wel zo ;) Maar nog altijd flink aan het hoesten, snotneus en nog steeds een beetje prutoogjes vind ik niet normaal als dat zo lang duurt :(.

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @tijgertje; rustig aan hoor! Houd die hormonsters een beetje in bedwang;)

@djaar; lekker voetbaldagje gehad???? Vast wel, het resultaat van oranje was in ieder geval OK.

@afrola; Josien is zeker fanatiek met het zwaaien, Yuna is het alweer verleerd. Ze is ook veel te druk met het staan;)
    Maar wat vervelend dat Josien zo door blijft rommelen met koorts snotneuzen en hoesten. Tja ik zou ook niet weten wat je eraan kan doen:(

@melisa; een verlate voorjaars schoonmaak, het weer is er wel naar. En als papa het niet gezellig vind moet hij maar meehelpen, is het sneller klaar:p

@hanna; ahhhhhh stevige waterpokken, zielig. Maar hopelijk dan wel resistent. 120 Euro ingeslagen:$:$:$:$Tja met luiers en voeding gaat dat eigenlijk best snel.

@salapio; Wat lief dat T naar je lacht als hij naar bedje toe gaat. En grappig eigenlijk dat ieder kind echt zijn/haar eigen ritme en gewoontes heeft.

@mosa; vroege ochtenden, Yuna heeft dit weekend gewoonweg uitgeslapen. Vanmorgen heb ik haar maar weer om half 9 wakker gemaakt. Veda los in het grote bad, leuk! Wij hebben alleen een douche. Ik wil nog wel een bad in onze 2e badkamer in de kelder. maar dan moeten er eerst andere klussen gedaan zijn.

@sterre; de DVD's, ha Y had die in het huisje ook ontdekt. Daar kan je heeeel leuk mee spelen. Maar ongelooflijk hoe snel ze iets zien en te pakken hebben wat niet babyproof is;)

@liesben; Rust lekker uit, de 1e 3 maanden zijn ook echt heel zwaar met de vermoeidheid. Dus hop beentjes omhoog en de luikjes dicht.

@loe; tapas vol dus mexicaanse spareribs, grappig bij ons is dat vaak andersom....mexicaan vol dus dan maar tapas:D

en die Italianen hebben natuurlijk gelijk gespeeld maar het voelt gewoon als verliezen van zo'n land:p
    Hier beetje aan vaderdag gedaan, ontbijtje en een bierpakketje. En een lekker luchtje maar dat was meer omdat alle luchtjes van pookman op zijn.
    alleen (weer) niets van het KDV missschien toch omdat Y er maar 1 dag in de week is. Dat vind ik toch eigenlijk best jammer.

En nog een spamfotootje van het huisje en Y in pyjama pakje

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Pookie, zwaaien is leuk, maar staan nog veel leuker ;). Echt knap dat ze al zo goed kan staan :$. Leuk dat je het ook al op de foto hebt vast kunnen leggen :).

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, lijkt me idd rot om te zien dat je kindje zo lang ziekjes is :( Ook al kan ze wel wat hebben, het is toch niet leuk. Helaas heb ik ook geen tips/adviezen voor je :(

Tijgertje, ineens bedenk ik me dat je natuurlijk vandaag jarig bent, dus nog net op tijd :D GEFELICITEERD!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Over het bad, wij hebben best een groot bad (officiëel 2-persoons), maar zelf gaan we er eigenlijk nooit in. Dus we hadden hem eigenlijk voor niets, maar met een kindje is het toch wel erg leuk :)

Pookie, wat een schattige foto van Yuna in haar pyjamapakje zeg :) En al staan, wat een grote meid dan ineens! En superschattig pakje!

All, wij zijn bezig een nieuwe telefoon plus abonnement uit te kiezen, voor mij, best lastig. Het is natuurlijk een luxesituatie, maar ik moet de laatste tijd telkens uit zoveel dingen kiezen, dat het gewoon moeilijk word :)
    Mijn vriend moet helaas komende week 6 dagen verder, dus dan wordt het lastiger verder te kijken voor een fiets. In een plaats op ongeveer een half uur rijden van hier, hebben ze de fiets die ik wil in de juiste maat op voorraad. Ook is hij 70 euro goedkoper dan hier, dus daar wil ik eens kijken. Maar ja, wanneer? Maar als het goed is, loopt de fiets niet weg :D

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    We hebben al een hele verzameling sta fotoos, ze doet echt niets anders. Nou ja soms gaat ze een boekje zitten lezen;)

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Tijgertje, GEFELICITEERD

@ Mosa, goed dat je mij er ook aan herinnerd ;)
    Kiezen is trouwens ook lastig. Hier moeten we ook zoveel keuzes maken, leuk maar lastig ;).
    Met telefoons vind ik het iets minder lastig, ik neem altijd alleen een abonnement, veel goedkoper. Maar ik heb ook lang gedaan om een fiets uit te zoeken. De bewuste fiets in een plaats verderop dus goedkoper en in de juiste maat, is wel heel makkelijk dan. En fiets loopt idd vast niet weg. Misschien kun je anders je moeder meenemen als je toch ongeduldig bent ;)?
    En een 2-persoonsbad waar je nooit in ligt :$, dat zou mij nou niet gebeuren, maar ieder heug zijn meug ;), mijn meug is badderen :D.

@ Pookie, zoveel staan is toch wel leuk, hoor en dan ook lekker veel foto's maken. Josien staat alleen in de tummytub helemaal tegen de rand op, verder nog niet.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, leuk dat ze zoveel staat :D Sterke beenspiertjes dan! Veda blijft wel staan als ik haar aan de tafel neerzet, maar zelf staan komt nog helemaal niet in haar op :)

Afrola, jullie moeten helemaal veel keuzes maken idd, zou niets voor mij zijn ;) Het is ook wel heel leuk natuurlijk, maar er is altijd zoveel keus ;) Een tent uitzoeken was toen ook al lastig, nu moeten we ook nog binnen 6 weken een dakkoffer kopen omdat we dan al op vakantie gaan. We weten ook nog niet eens waar we precies heen gaan, moeten we ook nog beslissen :)
    En mijn moeder meenemen naar de fietsenwinkel is ook een idee (en zij kan goed afdingen :D), even kijken of het er van komt komende week.

Ik dacht toen we dit huis kochten ook dat ik vaak in bad zou gaan, maar in totaal 2 keer in geweest (waaronder 1 minuut tijdens de bevalling, maar toen kon ik helemaal niet zitten :)). Maar Veda heeft veel ruimte om te 'zwemmen' zo, dat is wel leuk :)
    En nog eventjes geduld hebben, dan kun je zo vaak badderen als je wilt!

Telefoon is besteld, het wordt de Nokia E72. Ik ben trouwens ook niet zo heel erg van de dure abonnementen, maar omdat ik lang moet reizen naar mijn werk, vind ik internet (en nu dan een telefoon met toetsenbord, nu heb ik touch-screen, maar dat vind ik toch niet handig) toch wel handig en leuk. Verder ben ik helemaal niet zo'n beller eigenlijk.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Dat zijn nou eens berichten waar we op zitten te wachten ;):D

Leuk foon besteld. Zelfs met toetsenbord, luxe hoor. Ik heb dan nog maar een ouderwetse (wel nokia) zonder internet en al dat soort gein.

Moeders die goed kan afdingen, dat is fijn. Zou ik haar zeker meenemen.

Dat is ook zo leuk aan het kopen van keukens, badkamers, meubels etc. Allemaal spullen waar je op zou kunnen afdingen, wat wij absoluut niet kunnen :). Daarom blij met de keukenzaak, waar ze niet aan afdingen doen ;):).

Vakantiekeuzestress, haha. Vakantie moet altijd ontspannend zijn, maar voor 80% van de vakantiegangers is dat helemaal niet ;). Voor jullie is het dus vooral bijkomen van de keuzestress :p
    Maar op de bonnefooi frankrijk intrekken en gewoon ergens gaan staan waar het lekker weer is en de omgeving mooi oogt heeft ook wel wat toch? En met Veda is het ook wel makkelijk dat je gewoon kan stoppen als ze de autorit beu is?
    Ik geloof dat Brazilie vandaag wel een goede wedstrijd speelt, eindelijk ;)

Deel Deze Pagina