Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Brazilië speelt idd wel goed, mijn vriend zit het te kijken.

Maar jullie proberen wel af te dingen toch, behalve in de keukenzaak dan? Het kan zoveel schelen als je het goed aanpakt!

Zoveel stress hebben we niet over de vakantie hoor. We gaan idd altijd op de bonnefooi, en het hangt ook van de reis met Veda in de auto af, maar meestal zoeken we wel een beetje een streek uit waar we in ieder geval gaan beginnen. Binnenkort maar even wat boekjes uit de bieb halen en dan komt het wel goed.
    En het hangt ook van het weer af natuurlijk, als het goed weer is, gaan we denk ik helemaal niet zo ver.
    We zouden ook graag nog een keer naar de Pyreneën willen, maar dat is meteen weer zo heel ver weg, en met Veda wordt nu toch alles anders. Maar ik heb er in ieder geval wel heel veel zin in :) 25 juli gaan we, op zich schiet het al zo op. Lekker veel tijd doorbrengen met z'n drietjes, heerlijk :D

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik moet trouwens morgen naar de tandarts om een gaatje te laten vullen die ze op de foto zagen bij de laatste controle, en ik zie er zo tegenop ;) Stom vind ik dat, het is even wat pijn en dan ben je er weer vanaf, maar toch kan ik er nu al over in zitten :)

Sterre, jij ook succes bij de tandarts morgen! En ik ben benieuwd naar je CB-bezoekje :)

3. Loe

Loe Niet meer actief

Heb even snel bijgelezen, puf puf kletsers!:p

Svinthe en Hanna, beiden beterschap hoor!

Afrola, zou een beetje extra vitamine C mogen en misschien wat helpen voor de weerstand?:(

Wordt het goed weer ja, bedoelen ze nu aankomende week of de week erna? zal zo even bericht gaan lezen. Vriend heeft niet deze week, maar volgende week vrijgenomen, hopelijk is het dan mooi weer, maar op de 14 daagse weersverwachting van De Bilt gaat het regenen! Jak.:(
    Beetje kwakkelzomer wordt het volgens mij.

Ik lig al lekker in bedje, met de laptop dus. Kon mijn draai op de bank niet vinden. Vreemd hoor, niets voor mij.:(

Liesben, ik heb me ook beroerd en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moe gevoeld de eerste drie maanden. Het wordt echt beter! Sterkte voor nu meid.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, volgend weekend zou het wel 28 graden kunnen worden, en volgens mij verwachten ze dat het daarna een tijdje mooi blijft, dus ook die weer erna. Dus dat zou mooi uitkomen voor jullie!

En lekker dat je al in bed ligt :)

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@arfrola, opzich heb ik het wel naar mn zin opt kdv, maar een eigen dingetje beginnen is altijd al een droom van ons beide geweest. dus dat zou natuurlijk erg leuk zijn als dat zou kunnen.

@pookie wat super knap dat yuna zo kan staan! en wat een schattig pyamapakje! en haha die foto van yuna slapend hihi:p

@mosa wat leuk dat het badderen zo'n succes is bij veda! ik hou zelf ook erg van badderen, al hebben we er nu geen meer (in oude badkamer wel,maar voor de ruimte nu niet meer gedaan) maar echt super handig dat ze er zelf lekker in kan spelen haha, dat zie ik feli echt nog lang niet doen, die komt nix vooruit haha. kzit trouwes ff naar je kaartje te kijken, zou opzich wel een 3fase kaartje kunnen zijn toch?? :)

@ tijgetje gefeliciteerd!!

@all

pff zo bedtijd hier!! we hebben voetbal gekeken, en daarvoor nog een leuke film she's out of my leage, was wel grappig!

morgen weer werken dus wekkertje gaat om 6.10 weer af!

dames, sleep well!

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ik zoek mijn bedje ook op ;)

Wat een raar einde trouwens bij de brazilie wedstrijd, pff en wat een scheids ;)

@ Mosa, lekker boekjes lezen is gewoon leuke voorpret :). En pyreneeen lijkt me nu ook wel heel ver met zo'n kleintje achterin ;).
    Vogezen lijkt me dan leuker om te beginnen, eerste stop en daarna kijken of je nog verder kan rijden...

Succes bij de tandarts morgen, ik zou er ook heeel nerveus voor zijn hoor!

@ Sterre, ook jij succes bij de tandarts!

@ all, sweet dreams ;)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, eigenlijk denk ik dat mijn tempkaartje nog steeds een één-fase kaartje is ;) Maar wie weet stijgt hij morgen eindelijk echt!
    Succes met werken morgen!

Afrola, in de Vogezen ben je wel erg afhankelijk van het weer, dat is wel een nadeel. We rijden meestal rond 4.00 uur 's nachts weg, dus we hopen dat Veda nog wat uurtjes slaapt als we wegrijden, maar dat weet je toch niet van te voren. En alles is nu toch afhankelijk voor haar, sowieso moet je heel regelmatig stoppen en haar even uit de maxi-cosi halen natuurlijk.
    Jij ook werkse morgen!

Mijn echte werkdag deze week is donderdag, dus dat duurt nog even...

Wij gaan ook naar bed, weltrusten allemaal!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja Afrola, leuke foto in je banner! Alleen jammer dat hij zo klein is ;)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik ben vandaag thuis gebleven. Ben helemaal niet lekker. Dus het is hier een fijne ziekenboeg.
    Hopelijk maar voor 1 dag. Ik heb nog heeeeeeel veel te doen op mijn werk en nu nog maar 5 dagen om dat allemaal af te krijgen. Och het zal allemaal wel lukken, maar als ik nu zo thuis zit krijg ik wel een beetje de kriebels...

Svinthe heeft net haar eerste kattenbrokje geproefd, maar volgens mij was ie niet zo lekker, want ze spuugde hem later weer uit :D

Tandartsgangers, veel succes vandaag!

Mosa, hoe was je temp vanmorgen? Hoger?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hanna, wat vervelend dat je nog steeds niet lekker bent :( Beterschap! hopelijk voel je je morgen wel goed genoeg om te werken!

En Svinthe aan de kattenbrokjes :D

All, mijn temp was idd wat hoger, dus hopelijk blijft hij nu hoog zodat ik weet dat mijn eisprong in ieder geval geweest is :)

11. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Mosa, lijkt er idd op dat je eisprong nu geweest is! (en weer rond dag 20 hihi)
    :D
    Hanna, ach wat balen zeg! Kattenbrokje? ieks. haha.:$ Beterschap daar in de boeg.

Ik heb vannacht gedroomd dat ik per ongeluk toch gerookt had. Dat het teer-vrije sigaretten waren oid, en dat er nu toch 2mg inzat (heeeeel weinig) haha.:$:( Heb me druk gemaakt in mijn slaap! Lekker dan. wat zou zo'n droom betekenen he. Vreemd hoor.:x

Ik ga zo bloedprikken voor de schildklier weer (eens per vier weken). Dus even snel broodje eten en dan ben ik even weg.
    T wordt mooi weer he!:)

oja, ben een halve kilo afgevallen, apart he. misschien wel vocht?

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, vage droom, maar gelukkig was het echt maar een droom :)
    En die halve kilo afgevallen kan volgens mij idd door het vocht komen. Dat wordt dan wat als het 30 graden wordt, waar ze het over hebben ;)

Succes met prikken!

13. Loe

Loe Niet meer actief

ja, kun je denk ik toch zien hoeveel vocht ik bij me houd. Jakkie, 30 graden. (haha, normaal zou ik jippie zeggen). Ik merkte ook meteen dat mijn enkels wat minder dik waren. Ha, zie je wel, ik ben niet dik, ik ben een vochtvreter!:p

Ik heb hier trouwens een bloeddrukmeter (ivm mijn hart). De meting was gisterenavond 133/67, is die bovendruk nog wel redelijk he. Onderdruk was volgens mij belangrijker?;)

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Loe, wat grappig (nou ja, grappig)..ik heb vannacht ook gedroomd dat ik gerookt had, en dat mijn lief hier niet blij mee was :(
    En ik ben toch al 10 jaar geleden gestopt ;)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

En ja, de onderdruk is belangrijker, dat is namelijk de druk op het moment dat het hart zich ontspant. En 67 is een prachtige onderdruk!

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik heb geen puf om te reageren op iedereen vandaar een knuffel.

Vanmorgen bij de vk alles wel in orde (heb weer op mijn donder gehad dat ik niet eerder bel als ik weinig leven voel). Maar alles was goed. Mijn bloeddruk was 140/80 (wel anders dan mijn constante 120/70) en de hartslag van mijn meisje was 140 dus ook nog steeds constant.
    Wel moest ik mijn hoofdpijn in de gaten houden. Mijn andere 'klachten' waren de normale bij 38 weken dus eigenlijk gaan we volgens het boekje.

Meiden na een beroerde nacht ga ik nog even proberen te slapen.

Fijne dag vandaag

17. Loe

Loe Niet meer actief

Ach Djaar, jee zeg dat is allemaal niet zo fijn. En de warme dagen komen eraan. Maar houd moed, heel lang gaat het niet meer duren! Welterusten hoor en tot straks.

Liesben, haha jij dus ook zo gedroomd. Vreemd he, sloeg echt nergens op.

Ik heb een vraagje aan jullie: ik heb sinds een week of vier, vijf zo'n jeukende tepels!! Niet te geloven, word er geshuffeld van. Alsof er tien muggen in elke tepel hebben gestoken. Af en toe zie je een enkel schilfertje (droog?) en het is ook echt erg na bad/douche. Maar nu vanochtend ook. Als ik 's avonds mijn bh uit laat na het douche/badderen is het minder. Ik smeer het ook wat in 's avonds. Maar wat is dit voor jeuk? Komt iemand dit misschien bekend voor?

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Liesban, ook al zo'n vreemde droom :D Nog 2 nachtjes slapen, en dan is het eindelijk zo ver :)

Djaar, fijn dat alles goed was bij de vk! Hopelijk kun je zo nog even goed slapen :)

Loe, ik heb het zelf nooit zo gehad, maar jeukende tepels hebben volgens mij te maken met de melkproductie die op gang gaat komen. Er verandert toch veel in je borsten en volgens mij kun je daar jeuk van krijgen.

In ieder geval is het beter om je borsten niet met zeep te wassen, maar ik weet niet of je dat al deed?

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wij hebben voor de katten een kattendeurtje in de deur naar de gang, zodat we niet altijd de deur open hoeven te laten voor als ze naar boven willen, en dat is echt Veda's lievelingsspeeltje op het moment :D
    Constant klappert het deurtje, en dan gaat dat hele armpje erdoorheen :)

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, je kaartje ziet er goed uit hoor.
    Mooie hoge temp!

Loe, die halve kilo kan wel vocht zijn inderdaad.
    Succes met bloedprikken!
    Rare droom hoor. Waar je al niet mee bezig kan zijn :D

Ik droomde net, toen ik het slaapje met Svinthe mee heb gedaan dat ze opeems kon lopen, en gewoon goed he.. geen gewaggel ofzo HAhahaha

Djaar, fijn dat alles goed was bij de VK.
    Hopelijk kan je nog even lekker wat slapen!

Deel Deze Pagina