Hanna, knappe Svinthe die al loopt zonder te waggelen Nou, gelukkig gaat het allemaal niet zó snel hè? All, ik heb de tandarts weer overleefd, maar ik dacht dat ik één gaatje had, maar het waren er twee Maar ze zijn weer gevuld! Zometeen ga ik met mijn moeder en Veda winkelen, ik moet echt nog wat leuke dingen kopen voor de zomer
Goedemiddag, Ik heb wel bijgelezen maar even te druk om op alles te reageren. Loe: Jeukende tepels zijn best normaal. Melisa had het ook heel erg volgens mij (verbeter me even als het niet was) en ik had het ook maar niet zo erg. Zonder zeep wassen en een beetje insmeren met lotion is het beste..tenminste bij mij dan Ojee stiekem roken in je droom, daar heb ik ook last van gehad..en met een onwijs! schuldgevoel wakker worden joh..ohho.. Hanna: Ook zo'n herkenbare droom! Mosa: Leuk dat Veda het gevonden heeft bij het kattenluik All: Nou zeg ik heb weer een hele dag achter de rug al. Vanmorgen tandarts, 2 gaatjes gevuld en van 1tje heb ik nu best last Daarna met Noah naar het cb en stond binnen 5 minuten weer buiten. Hij was nu 68,5cm ebn 7410 gram. Alles was helemaal goed alleen zijn gewicht was iets naar beneden gegaan in het grafiekje maar goed, dat was geen probleem toen ze zag hoe hij al kroop, zat en noem maar op. Ze vond hem wel héél erg voorlopen maar goed, tegen houden doe je toch niet Daarna nog naar het zkh voor lichttherapie (voor een ontsteking op mijn scheenbeen) en nu eindelijk weer thuis. Noah is bij bij oma en kan mam leren!
Sterre, oe zeg nou jij bent wel produktief geweest vanochtend. Viel het tegen ja de tandarts? Was het ene gat misschien een stuk groter dan de andere......... Lange, snelle noah! Hoe is het met je scheenbeen dan? Ik wil jullie even wat voorleggen. Ik heb dus laatst urine ingeleverd. Bij de huisarts geen blaasontsteking, toen bij de gyn, wel blaasontsteking. Bij de kweek weer geen blaasontsteking. Kuur van vijf dagen gehad. toen pijn bij het plassen en totaal rood van onderen. Vorige week woensdag geweest en zo'n vaginaal schimmelei (daktarin) gekregen. Dacht dat het even minder was (kan ook toeval zijn), maar nu weer erg veel klachten. continu aandrang, soms wat witte dingetjes, maar vooral heel erg rood en wat pijn in de onderbuik. En pijn bij het plassen. Heb net gebeld voor verloskundige vragen, kreeg ik datzelfde mens weer van afgelopen woensdag. Zij mag mij volgens mij niet en ik mag haar zeker niet. (doet er niet toe, maar goed).:x Ze zei: oja, u bent geweest. Tja mevrouw,ik kan er niets aan doen. uit de kweek (2 weken geleden inmiddels) kwam niks en het vaginale middeltje zou genoeg moeten zijn. Ik denk dat het bij u hoort. ??????????^#$#%$#% Dat vond ik wel erg ver gaan. Ik zeg: bij mij hoort??? Nou ja......eh, ik heb verder geen oplossing voor u.:x Hmm, ik zeg en als ik nu zoveel pijn kreeg en het wordt zo rood dat ik niet goed meer kan plassen, wat dan? Ja nou, dat weet ik niet of dat wel gebeurt mevrouw. Kan ik niet over oordelen. Wanneer heeft u een afspraak bij de gyn? Morgenochtend zei ik. Dan moet u het daar maar bespreken. Ligt het nou aan mij?
Loe: Hmm lastig. Ik zou dan toch met de gyn overleggen morgen en goed duidelijk maken dat je er zoveel last van hebt. Ik zou dat mens aan de balie i.i.g niet meer bellen. Ik heb al heel lang een ontsteking op mijn scheenbeen (is een huidziekte) en ben nu bezig met lichttherapie. Ben al een week of 7 a 8, 2 x per week naar het zkh aan het gaan.. best vermoeiend maar goed, ik wil die plek echt héééél graag weg hebben. Ik wil zo graag een zomer zonder lange broeken! All: Via marktplaats hebben we mensen gevonden die weer jonge prairiehondjes hebben en we gaan waarschijnlijk deze week kijken. Aangezien onze Moos al zo'n ouwe sok aan het worden is zouden we het vervelend vinden als Babs alleen achter zou blijven. Prairiehondjes kunnen heel slecht alleen vandaar dat we er weer eentje bij willen.
Loe, ik zou zeker niet meer bellen met de balie. Het hoort bij je??? Wat een antwoord zeg....:x:x Kan je niet met een andere instantie overleggen? Sterre, leuk misschien een jong hondje! Ik ben net even naar buiten geweest en dat heeft me goedgedaan. Lekker even in de zon! Morgen ga ik weer werken. Bij wel weer bij nu. Svinthe gaat morgen naar mijn moeder, dus hoeft ze vrijdag pas weer naar het kdv. Dan zijn de waterpokken wel helemaal ingedroogd. Mosa en Sterre, fijn dat het tandartsenbezoek erop zit meiden. Ik zag er vroeger ook tegenop, maar tegenwoordig gelukkig niet meer. Na een paar wortelkanaalbehandelingen die niet goed waren gegaan kan er echt niks meer erger ....
Hanna en Sterre, bedankt voor jullie reactie. Ja, ik vind dat geen professioneel antwoord hoor. Tuttebel! (niet jullie, maar zij) Lekker in de zon hanna, je hebt groot gelijk! Hopelijk gaat de plek echt weg dan Sterre, heeft het al veel geholpen?
Hoi dames, Jeetje, wat een weersverandering ineens hè? Het is hier nu heel erg lekker weer, heel anders dan vanochtend. Het winkelen was heel gezellig, heb een jurkje/tuniek-achtig ding gekocht en nog een shirtje. Helaas niet meer, maar lang niet alles wat nu in de winkels hangt, is mijn smaak Misschien later deze week nog maar even hier in het centrum kijken. Sterre, lekker weer de tandarts achter de rug! En dat Noah snel is, is natuurlijk geen verrassing En waarschijnlijk verbruikt hij nu zoveel energie, dat hij wat minder is aangekomen. En jeetje, wat ben je druk met die lichttherapie dan! Heb je al wel het idee dat het iets opknapt dan? En hoe ziet die plek eruit? En leuk, een prairiehondje erbij! Wel zo gezellig voor Babs idd als het zo ver is Hanna, fijn dat je je weer wat beter voelt, hopelijk gaat het morgen op je werk ook goed! En ik kan me voorstellen dat je in dat geval minder tegen gaatjes vullen bij de tandarts op ziet, ik heb eigenlijk (gelukkig!) nog nooit echt iets gehad, buiten gaatjes, en toch ben ik een schijterd op dat gebied. Maar ik heb ook wel een hele lompe tandarts, en totaal niet sociaal, dat staat me ook tegen. Mijn vriend zit nog bij een andere, dus ik ben er eigenlijk over na aan het denken om maar een hele andere te zoeken met z'n drietjes. Loe, rare vk :x En idd morgen met de gyn overleggen en duidelijk maken waar je last van hebt!
Hoi en zwaai, Net terug van drukke werkdag en zo even eten. Kwam snel even spieken of er nog nieuws was. Kom straks nog wel even buurten...
hoi dames @ sterre en mosa tandarts is weer gebeurt voor jullie! en allebei 2 gaatjes haha toevallig! wel balen @sterre hen je toevallig psoriasis? dat heeft hai namelijk, die heeft van die creme, maar dat werkt voor geen drol volges mij. @loe agh iiri mens die vd balie, gwoon morgen vragen aan de gyn. @ow volges mij heb ik alleen de laatste pagina bij gelezen, kzal zo eens kijken, anders mis ik djaar en tijgetje haha! @all feli weer half uur hysterisch gehuild vannacht en vandaag maar 1,5 uur opt kdv over de hele dag geslapen! kword morgen w.s (eindelijk) wel ongi! owja feli heeft allemaal ineens rode vlekjes op dr buik/rug?? waar het van is? ik weet het niet, ze had ook wat diaree vandaag, maar geen koorts ofso.. ik weet het niet, heb ff andere romper aan gedaan, die romper die ze vandaag aan had (eentje zonder mouw) die was al heel lang geleden gewassen, misschien kon ze daar niet tegen? anders hopelijk geen een of andere vlekjesziekte! owja vrijdag echo van haar heupje, kben benieuwd. nou dames groetjes!
oke ik had dus wat gemist haha wel een djaar, maar geen tijgetje...iemand iets van haar vernomen?? @djaar, oww wel eerder bellen dan he, als je minder leven voelt!! en verder normale klachten, aghh maar net zo goed irritant! hopelijk slaap je vannacht beter @loe, ik had ook erg jeukende tepels weet ik nog wel, irri!! @hanna ow ziek thuis, das balen! en dromen dat svinthe zonder gewaggel kan lopen haha zou wel leuk zijn als dat zomaar ineens zo was! @dromen, meiden ik heb zowat heel de zwangerschap heel vaak over mn ex gedroomd!! echt zo erg vond ik dat maar ik kon er niets aan doen! hahaha. stom he! en echt niet dat ik overdag nou vaak aan hem d8 ofso, helemaal niet! maarja, je kan je dromen niet echt beinvloeden volges mij haha. @mosa mooi temp stijging hoor en ben benieuwd waar je kruis komt.... owja, als ik morgen ongi word, heb ik een cyclus van 39 dagen...pff.. weer behoorlijk lang!
Ben nog weer even terug maar wordt weer even snel... @ Sterre, dikke knuf voor alle toestanden, tandarts, au, been ontsteking bah, hopelijk werkt lichttherapie snel en kan je weer korte broeken dragen! Leuk compliment over Noah, gelukkig dat ze zijn lichte gewicht niet zo erg vonden dan @ Hanna, bah ziek vandaag. Gelukkig wel weer opgeknapt als je morgen weer gaat werken. Fijn dat S morgen nog ff bij je (schoon?) moeder is nog even rust voor ze weer met andere kindjes mag spelen @ Mosa, tandarts gelukkig weer overleefd Wat leuk dat je geshopt hebt. Tuniekje wordt het echt weer voor @ Sanne, vervelend dat F. zo hysterisch was vannacht. Hopelijk gaat het vannacht weer beter. Ze zal wel moe zijn als ze vandaag niet wilde slapen @ Loe, raar mens aan de balie, lijkt mij ook niet normaal hoor je klachten. Heb na de antibiotica kuur ook schimmelinfectie down under, heb vandaag even kuurtje daartegen gehaald en ik heb drie capsules voor drie nachten meegekregen. En snap wel dat ze niet zoveel willen geven ivm zwangerschap, maar dit mag ik wel gebruiken in combi met bv dus vind het maar vreemd @ Djaar, oh echt rustig aan hoor. Even goed bijkomen en hopelijk gaat de hoofdpijn dan weer weg. En weer op je kop gehad, ga je nu dan wel luisteren * kijkt streng *. Het is nog maar even en dan heb je je gi jane in je handen @ all, pff megadrukke werkdag achter de rug. Morgen drukke thuis dag. Afspraken met verhuizers, afspraak met bouwer huis, nog een andere afspraak tussendoor. Tsja. hopelijk houdt Josien het ook vol. Vandaag heeft ze heel veel geslapen, ws toch echt beetje ziekjes, temp gelukkig wel weer wat lager en haar eczeem plekjes en schimmel/open huid achter oortjes gaat ook eindelijk goed Fijne avond nog!
haai haai, ff snel. @djaar; goed luisteren naar VK, nog ff dan mag je het zware werk verrichten @mosa en sterre; allebei 2 gaatjes........wat hebben jullie gegeten op die meeting @mosa; en nieuwe tandarts in het kader van gezinshereniging. Dat is misschien wel beter, het kan een heel verschil maken als je tandarts niet zo lomp is. @sterre; een nieuw prairiehondje. Leuk. Maar hoe oud worden ze dan gemiddeld en hoe oud zijn Babs en Moos? @afrola; succes met drukke afspraken dag morgen. En gelukkig dat huidje van J. beter gaat. Zal dat van koemelkvrij kunnen komen? @hanna; de pokken aan de beterende hand, goeso. Nu jij ook weer topfit zijn voor eindspurt op school. @sanne; een loempiakraam.Leuk, maar dan moet je nu maar vast naar Rob de Geus kijken om te weten aan welke regeltjes je je allemaal moet houden Zo en nu ff WI-en of Spanje kijken..........
Sanne, ik wilde idd vragen of je al ongesteld was, maar hoezo denk je het morgen te worden dan? Wel jammer dat je cyclus weer langer is dan En hopelijk krijgt Feli idd geen ziekte, door de vlekjes! Maar even goed in de gaten houden! Hopelijk slaapt ze vannacht in ieder geval weer beter, maar gaat het nu beter met het laten liggen en de andere nieuwe dingen? Tijgertje heeft mijn nummer, dus als er iets zou zijn, dan hoor ik het vast wel En dromen over je ex tijdens je zwangerschap Ik heb toen wel een keer gedroomd dat ik seks had met Wouter Bos Afrola, succes morgen met al je afspraken! En fijn om te lezen dat het wat beter lijkt te gaan met Josien! Hopelijk zet het door, en is ze binnenkort echt van alle plekjes enzo af! Pookie, je zou idd denken dat de gaatjes daardoor komen ja Maar bij mij (en volgens mij bij Sterre ook), zijn er de laatste keer foto's gemaakt en toen zagen ze dus deze twee gaatjes. Ze zaten tussen mijn kiezen, dus met een gewone controle niet te zien. Het irritante is ook dat mijn tandarts zo vol zit, dat mijn vriend niet eens bij de mijne ingeschreven kan worden Ik neem aan dat ze over Veda niet moeilijk zouden doen, maar ik vind het het handigst om allemaal bij dezelfde te zijn. Dus vandaar maar een nieuwe, dan hoop ik gelijk een minder lompe te vinden
Het was geen dame aan een balie hoor, dat mens van vanmiddag. Dat was de VERLOSKUNDIGE van het ziekenhuis. Kun je nagaan...... Mosa, wahahahaha Wouter Bos! hihihi. lag helemaal dubbel hier. Bij mij zat het laatste gaatje in mijn kies ook tussen de kies, aan de zijkant. Helaas heeft mijn kies het niet gered.... Sanne, hmm loepia's, pasteitjes, praat me er niet van. Met die lekkere saus. Kunnen we ook een klantenkaart met korting krijgen? Nu even tv koekeloeren.
Ja, Wouter Bos, erg hè? De keer erna dat ik hem op tv zag, voelde zelfs een beetje vreemd Maar inmiddels ben ik er wel weer overheen hoor Succes morgen bij de gyn trouwens!
whwhhaa.........sssst Woutje, jij en ik he......... en thanx, we moeten aan het eind van de ochtend, dus kan lekker rustig aan doen.
Mosa, leuk Veda in het grote bad! Ik kan niet wachten tot T dat kan: lekker samen met zn zus in bad . Weet nog wel een prachtige camping in Normandië (Yport) en dan zo door naar Bretagne. Echt zo mooi! En meeste zonuren ... (maar vaak wel minder warm en ook iets meer kans op neerslag). Zou ook wel weer willen hoor. Maar dan over een paar jaar. Ik denk dat het nu nog steeds drama is met M . Liever seks met Wouter dan met je ex? (en beter dan dat je droomt over seks met Geert ) Pookie, wat een lieve foto ... en wat een grote meid al! Ik weet wel waar ze dr eten laat hoor: kost een berg energie. Zou me er niet te veel zorgen over maken: is ze gezond? eet ze goed? is ze blij? Allemaal ja? Dan alles prima (zolang ze niet enorm afvalt natuurlijk) Afrola, J heeft toch KMA? Want daar kan die verkoudheid/verhoging blijkbaar ook mee te maken hebben (gehoord van een meisje hier op t forum, geen eige nwijsheid hoor ). En het is ook een hardnekkige verkoudheid hoor, M loopt ook al weken met snotterneus ... Sanne, super dat het zo goed gaat met het slapen van F. Badderen, ben ik ook gek op ... komt er niet zo vaak meer van de laatste tijd (bij zwangerschap M op een gegeven moment bijna dagelijks ) ... dus heel goed voor milieu hoor die kids ... Zomer, joepie! En dat betekent ook dat M precies 2,5 is Hanna, beterschap! Loe, heb ook vaak gedroomd dat ik had gedronken en zelfs gerookt tijdens beide zwangerschappen ... voelde me gelukkig al in de droom zelf al schuldig ... *Tobe alarm* Sterre, fijn dat het goed was op het CB! En knap jongetje heb je hoor!
Salapio, ik hoor graag de campingtip van je, maar Bretagne hebben we al in ons hoofd voor volgend jaar. Lijkt me iets leuker voor Veda dan dit jaar Dan kan ze meer écht in het zand spelen. En aangezien wij allebei niet zo van die strandgangers zijn, hoeft het voor ons niet zo. Maar voor kindjes is de zee en het strand natuurlijk super! En idd liever Wouter dan Geert Of Jan-Peter Gefeliciteerd met je 2,5-jarig meisje Alles goed met haar, buiten de verkoudheid? En met T? En met jou?