Zo, weer bijgelezen. Manlief en ik zijn vandaag bij de notaris geweest om de voogdij te regelen mocht ons wat overkomen, en daarna lekker wezen shoppen. Heb zo'n gaaf jurkje gekocht bij esprit! Chelsey was bij de oppas, dus we hadden de tijd voor onszelf. Tandartshelden: goed hoor, dat jullie weer zijn gaan liggen in die akelige stoel. Loe: ik heb zo'n last van mijn tepels gehad joh. Niet normaal. Bleek een schimmel te hebben en kreeg miconazolnitraatzalf. Als ik jouw verhaal lees heb je van onderen wrs ook een schimmel, en het kan ook op je tepels komen. Even langs je huisarts gaan als je er echt last van hebt hoor. Loe: balen dat ik nu vrij ben, anders had ik van mijn werk gewoon even een urinestick voor je meegenomen en opgestuurd! Je kunt trouwens zelf een test kopen bij de kruidvat (geloof ik). Heb je over 3 weken nog klachten, dan wil ik je gerust een stick opsturen hoor. Mosa: Chelsey vind het katteluikje ook helemaal te gek hihi. Gekke kinderen toch he. We hebben vandaag speelgoed gekocht voor in het vliegtuig, maar waarschijnlijk gaat ze toch met de servetjes, koffiekopjes etc spelen. Veel leuker natuurlijk. Zo, dan ga ik nu eens even op de bank ploffen.
Oh ja, dromen in je zwangerschap. Ik droomde het eerste trimester ook steeds over sex. Met verschillende mannen haha. Mijn zusje ook, dus zal er wel bij horen. Maar Wouter Bos? Tja.
whwhaaha. Wouter Bos. Maar ik was toch echt wakker geworden bij Geert of Jan peter hoor. Heeft Jan Peter er wel eentje dan? Iekssssssssssssssssss (ik hou erover op, krijg er dekriebels van) Melisa, lief van je. Als t over drie weken nog zo is, zou ik graag van je aanbod gebruik willen maken. Eh, wat voor symptomen geeft een schimmelinfectie aan tepels dan eigenlijk? Haha, wat betreft dat speelgoed kon je best eens gelijk hebben Melisa!
Mosa, haha Wouter Bos Sanne, 39 dagen-cyclus is best lang. Heb je dat altijd, een lange cyclus? Salapio, Mirre 2,5 jaar! Joepie!! Melisa, goed geregeld zeg bij de notaris. Wij moeten dat ook nog steeds regelen. Svinthe sliep heel snel vanavond, maar was denk ik ergens wakker van geschrokken en daarna wilde ze niet meer gaan slapen. Pffff, het heeft even tijd gekost, maar nu is ze in dromenland. Spanje-Honduras, wel de eerste helft gekeken, maar nu even afgehaakt. Mijn man ligt nu lekker even een filmpje te kijken en ik even achter de comp
Loe: veel jeuk, droge tepels, erg rood zien. Ik had steeds het gevoel of mijn BH schuurde, terwijl ik een soft-ding aanhad. Als het een schimmel is moet je het behandelen, anders kan je kindje het ook krijgen met BV geven. En je zegt het maar tegen die tijd, of ik een stick moet opsturen.
Mosa, hier gaat alles prima. Nachten zijn niet om over naar huis te schrijven maar de dagen wel, dus dat scheelt . O ja dat had je al eens gezegd van dat strandgebeuren. Dan zou ik echt naar de Tarn gaan! Oooooo zo mooi! En weet ook een hele mooie camping aan de Lot. En een supergeweldige camping in de Cevenne
Kan nog even duren, maar als we het weten, dan hoor je het. Altijd handig Melisa, goed dat jullie alles geregeld hebben voor de voogdij, hoort er natuurlijk ook bij. En een jurkje voor jezelf gekocht of voor Chelsey? En Chelsey ook al een kattenluikjesliefhebster, het is natuurlijk ook heel interessant Nog maar 3 nachtjes slapen en dan gaan jullie al, heerlijk! Hoe lang gaan jullie eigenlijk? Hanna, hier werd Veda straks ook al hard huilend wakker, en ze kwam ook weer moeilijk in slaap Telkens als we wegliepen, begon ze weer. Maar gelukkig lijkt ze nu echt te slapen. Apart is dat, overdags heeft ze dat nooit, maar de laatste tijd 's avonds regelmatig Afrola, sweet dreams to you too In het kader van seksdromen, kunnen we sweet dreams heel anders opvatten natuurlijk Niet erg natuurlijk, maar dan met een andere man dan Wouter Bos graag 8) Salapio, jammer dat het 's nachts nog steeds rommelig is! Maar hoort er helaas wel een beetje bij, bij jullie hè? En wij gaan altijd graag naar een streek/plek waar we nog niet eerder geweest zijn, en de Tarn zijn we een paar jaar geleden al geweest. De Lot zou wel een optie zijn, maar je hoort het dus nog. Slaap lekker allemaal!
Morgen een uitgebreidde reactie maar hier moet ik toch écht even op reageren.. Mosa wouter bos NEEE... roy zei net dat ik maar gelijk moet stoppen met het forum Weltrusten allemaal en een goede nacht voor iedereen!!!
What was I thinking...waarom heb ik het hier neer gezet Kan ik het nog terugnemen? Nu ook echt de hoogste tijd om naar bed te gaan. Er staat ook nog een voor-de-zekerheids-klusje op het programma (en nee, dan denk ik niet aan Wouter Bos )
Goedemorgen allemaal, Vandaag weer aan het werk, dus vroeg op. Svinthe is vandaag 10 maanden Fijne dag allemaal!
Mosa: nee, eindelijk eens een jurkje voor mezelf. Chelsey heeft zat. Wegaan 11 dagen, maar daarvan vallen er 2 af voor het vliegen. Hanna: werkse, weer een beetje opgeknapt?
Goedemorgen, Hanna, gefeli met je 'grote' meisje Hopelijk ben je nu weer helemaal opgeknapt! Melisa, dat is altijd balen hè, dat je zo veel tijd kwijt bent aan de heen- en terugreis! Maar evengoed genoeg tijd om te genieten All, mijn temp is natuurlijk weer lager En zo lummelen we weer een tijdje door Fijne dag allemaal!
Hey meiden Beeb zit er nog Maar krijg nu ontzettend last van me banden Wordt er soms jankend wakker van S'Nachts werd ik om 03.15 uur wakker Heb maar en paar koppen water gedronken Morgen naar de gyn Oma en opa komen bij ons thuis oppassen Ik had wel eens gedroomd dat ik thuis kwam van de bevalling maar zonder kind en keek in de babykamer maar zonder kind en was leeg Keek op de ander kamer van T was ook leeg Ben de hele tijd van slag geweest Maar ik droom de laatste tijd heel erg raar lijkt net ook of ik het echt heb mee gemaakt Hoop dat gauw hier de zon gaat schijnen want heb behoorlijk koud
Goedemorgen, Hanna gefeli en werkse! Tijgertje, knuffie Mosa, zo blijven je aan het klussen (misschien heeft je vriend de thermometer gesaboteerd )
Dat zou ik bijna denken ja Hij heeft er in ieder geval minder 'problemen' mee dan ik dat we zo veel moeten klussen Tijgertje, vervelend dat je zo'n last hebt van je banden! Maar het kan nu echt niet lang meer duren! En wat een rotdroom!
Even voor de zwangeren die op zijn ... mn schoonzusje is bevallen met ruim 37 weken en dat is echt geen pretje hoor. Het kindje is zo klein en er zijn dus zo veel extra zorgen. Hij drinkt ook nu 'pas' goed aan de borst (bijna een week later) en ook dat geeft zo veel stress. Dus als je het moeilijk hebt voor de 40 weken moet je maar denken: hoe dikker hoe beter dus blijf nog maar even hangen (ik heb zelf ook echt een verschil gemerkt tussen M met 3060 gram en T met 3530, maar goed dat scheelde zo goed als niets in geboortemoment: M met 39w5d en T met precies 40w)
Goedemorgen! Hanna, gefeliciteerd met je kleine grote meisje! Melisa, volgens mij heb ik iets gemist, sorry. Je gaat heel snel op vakantie, maar waarheen? Leuk leuk!! Mosa, hmmm als ik het kaartje dan zo zie, staat nu dat kruis weer niet heel raar. Nog even afwachten denk ik. Tijger, nog heeeeeeeeeeeeel even volhouden! All, ik ben de halve nacht t bed uitgeweest, om pijnlijk te plassen. Word er niet goed van. Vanochtend even geluisterd met angelsound, boem boem boem. Dus dat zit wel goed. Straks naar de gyn. Hoop niet dat ze nu weer tegenwerk-heisa gaan maken, want ik ga nog stampij maken daar.
hoi dames @mosa hmm weer wat lage temp vandaag, misschien wel goed dat voor-de-zekerheid klusje! maar ik denk opzich ook dat je kruis niet eens zo heel raar staat hoor..? @melisa ow heerlijk vakantie, je hebt wel heerlijk weer ook maar jullie gaan ook nog weg toch? dus dat zal ook wel lekker worden, en leuk een jurkje voor jezelf gekocht en alles bij de notaris geregeld, wij moeten dat ook nog doen.. maar het is mn engiste stok achter de deur om hai aan het trouwen te krijgen.. hahaha. @loe achh bah vervelend joh weer zo vaak en pijnlijk moeten plassen, dat is echt niet leuk! echt ff navragen daar, en ga maar stampij maken, dan doen ze misschien eens wat! @mosa whahahaha wouter bos hiih hahahaha @afrola oww vele afspraken vandaag, hopelijk gaat t wat beter met josien, wel fijn dat het met haar exeem en smetplekje beter gaat! @all wat feli heeft vandaag weet ik niet hoor ze was wel vroeg wakker al voor 6 uur, ze had gepoept dus schone broek en terug inbed gelegd, ze heeft verder volges mij niet geslapen, maar gewoon om 7u een fles gegeven. ik d8 die zal wel super moe zijn, hups terug naar bed, maar daar had mevrouw geen zin in...jammer..mama wel! dus hups uit bed en beneden gezeten..(kzit nog in mn pyama whaha) later feli medicijnen en fruithap gegeven, maar fruithap moest ze niet. ik d8 dan maar na je slaapje, half 9 naar bed ( doet ze normaal ook heel vaak) maar ze wou gewoon niet slapen!??! zo raar.... en mama wou eigenlijk we nog even slapen (vandaar de pyama) maarja dat ging dus echt niet door, dus maar weer uit bed fruitje gegeven, ging deze x iets beter maar niet van harte. ff temp gechekd, 37,5 niet zo veel byzonders..vlekjes ook minder, maar je ziet ze nog wel.. uit eindelijk in slaap moeten wiegen/sussen en nu slaapt ze dan.. maar wel raar hoor...?? ik ben benieuwd, owja, dast slaap gebeuren wil nog niet zo super werken.. feli ligt nu uiteindelijk heel vaak helemaal zonder dekentjes wel in slaapzak maar die is niet zo dik.. lijkt me zo koud, maar zonder denkentjes komt ze weer niet in slaap, want haar armpjes moeten daar strak onder liggen.. ik weet het dus ook niet echt allemaal.. vannacht moesten we er weer wel vaak uit want ze ging gewoon niet verder slapen.. nouja dames, ikga dan dus maar douchen nu.. kben nog super moe, maarja om nu nog naar bed terug te gaan is ook weer zo wat hahaha owja, waarom ik denk ongi te worden, ik had gister bruinverlies en Mega krampen in bed savonds.. nu nog nix te bekennen, dus ik vind het al weer raar. @hanna, ja ik had altijd wel lange cyclussen, toen ik niet aan de pil zat voor feli, maarn a feli haar geboorte heb ik 3 hele mooie cyclussen gehad van 1x 30 en 2x 31 dagen.. dat leek me wel wat.. maar helaas. nou groetjes!