Sanne, heb je nog een test gedaan of kun je niet zwanger zijn? Ben net gebeld met uitslag urine: was schoon. Snap er geen klap van. Nu maar schimmelspul bij apotheek halen dan.
@loe ja zou wel kunnen maar ik denk het echt niet, heb al wel een paar x een test gedaan maar was helemaal negatief dusja.. maar ik had wel verwacht dat het vandaag zou doorzetten.. naja we shall see en wat gek weer van je urine..:S ik zou ook gewoon dat spul halen hoor!
Wanneer weet je dat je kindje er niet meer uitziet als een baby? Als ze in de winkel vragen of je kindje een snoepje wil Nou, ik denk niet dat Veda weet wat ze met een snoepje zou moeten doen Sterre, ik pas (gelukkig) ook nog wel in mijn oude kleren, alleen ik heb eigenlijk geen jurkjes (alleen positiejurkjes ), en ik vind ze wel heerlijk zitten. Maar dat lukt dus niet. Ik had altijd al wel een D-cup, dus gelukkig zijn ze niet groter geworden door de zwangerschap. Maar ik vind het heel knap dat je zo goed bent afgevallen!! Wij hebben geen gewoon badje, alleen een tummy tub, maar daarin gaat Veda telkens staan, ook lastig. Dus dan is een groot bad wel ideaal hè? Is het nog gelukt met leren? Vanavond moet je weer naar school toch? En leuk zeg, morgen naar het prairiehondje kijken Loe, wat fijn dat ze nu wel alles gemeten hebben en dat alles helemaal goed is!! Bij Veda was haar hoofdje met de 20-wekenecho ook iets kleiner naar verhouding, terwijl ze nu precies een gemiddeld hoofdje heeft. Wat ik een tijdje geleden ook schreef, het is ook een momentopname. Heb je de uitslag van je urine al? Ben benieuwd of het toch een blaasontsteking blijkt te zijn. Op zich wel fijn als ze de oorzaak van je 'plasproblemen' vinden, dan zal er ook wat aan te doen zijn. En fijn dat je er nu wel een goed gevoel over had! Sanne, fijn dat Feli vandaag wel goed slaapt! Heeft ze verder vandaag wel goed gegeten? En wanneer heb je voor het laatst getest? Wel vreemd dat het niet doorzet, je zou er bijna wat van gaan denken
Loe, vreemd dan En misschien idd goed om dan dat schimmelspul te gaan halen, wie weet knapt het daarvan wel op?
Goh, ik ben benieuwd hoe het verder gaat met de politiek Ik lees net dat na VVD, PVV en CDA er ook geen Paars plus kabinet (jammer vind ik!) komt, en PvdA wil niet met VVD en CDA samen, dus dan blijven er weinig mogelijkheden over lijkt me.
hey! zwaai zwaai! eindelijk een banner geplaatst se! alles goed met jullie en the kids!? en de zwangere? hier een onrustige amélie,al drie dagen! ik vraag me af wat er met haar scheelt?? geen koorts,ziet er goed uit,ze lacht,maar ze zeurt zo,en kan haar niet bezighouden,en hangerig :s (tandjes die duwen?of is dat nu veeelsss te jong?) tss en wie heeft een tip om haar zonder huilen in bad te doen!?ze huilt vanaf haar teentjes maar et water voelen!en neen tis zeker niet te heet :s groetjes
He Mosa, nou ik denk ook dat er weinig bijzonders overblijft voor een kabinet. Volgens mij zijn nu alle opties geweest toch? Doe maar nieuwe verkiezingen dan. Ik beloof plechtig dat ik nu WEL strategisch ga stemmen! Jammer dat paar plus niet doorgaat. Nou, het verhaal gaat weer verder: jullie leven gewoon mee in een soap........ Dus ze bellen: urine goed. Fijn mevrouw. Bedankt. Opgehangen. Ik op de fiets naar de apotheek. Toch alvast ab kuurtje ingewisseld, je weet nooit wanneer je t nodig hebt he. Dus ik zeg: en graag een kleine tube daktarin vaginale creme. (had gekeken bij kruidvat, maar ze zeggen dat dat niet vaginaal mag, alleen op de voeten: oneeeeeeeee mevrouw, niet doen hoor, wij leren dat dat niet mag). Dus ik vraag zo'n tubetje. Gaat dat alleen op recept. :xGrrr...... dus ik weer lastige klant, want ik moet dan het ziekenhuis weer bellen. Ik mocht bellen bij de apotheek heel aardig. Ik geef het aan hoe en wat en mevrouw zegt: nou dan moet ik maar kijken of ik de dokter kan bereiken. Ok......graag. Komt ze terug zegt ze: mevrouw? Vraag Canesten ok? Ok. Bedankt. tot ziens. Ik weer terug naar de apotheekbalie. ZEgt die aardige dame daar: eh, die gaat ook alleen op recept! Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! :x:xStelltjes sukkels in dat ziekenhuis. Dus de apotheek wilde wel voor me bellen. Zij bellen, had die assistente van de balie gezegd: nou, ik heb t weleens zonder recept gehad hoor). Nou zegt die dame, dan heeft u waarschijnlijk de voetvariant gehad, want vaginale anti-schimmelcremes gaan hier alleen op recept. Die dame met veel moeite navragen weer dokter bellen dus. (ik ben dus weer de lastige klant....) En je raadt t niet: ik moet de creme maar NIET gebruiken! Ik moest eerst maar afwachten wat er uit de kweek kwam! Snappen jullie t nog of leef ik in een andere wereld......... nog een week met die rode onderkant lopen. Zo'n receptje voor die creme stelt toch niets voor ivm andere medicatie........ Dus ja wat dan: ze heeft t nagevraagd aan twee collega's (de apotheekdame) en nu heb ik gewoon de voetvariant. Zolang ik t aan de buitenkant hield en niet erin, zou t wel moeten kunnen. Nou, dan dit dus maar, ik heb t maar gekocht. Er zouden andere hulpstoffen inzitten dan bij de vaginale creme, maar ik kan t nergens vinden dat t anders is. Dit was de aflevering voor vandaag. Volgende week krijgt u de volgende aflevering van 'de soap'..... (mosa, we waren blij hoor ons guppie te zien vanmorgen hihi)
Loe: je moet het inderdaad niet in je vagina doen, maar aan de buitenkant kun je het gerust smeren. Het is allemaal miconazolnitraat hoor. Alleen mogen ze het niet verkopen als medicijn dus maken ze er voetenzalf van. Hetzelfde is met diclofenac, dat heet voltaren in de winkel etc...
hoi dames @loe ow menn haha tis echt een soap serie he! @hannelore oww wat zonde dat je meisje zo huilerig is de laatste drie dagen? geef je bv of fles? want bij bv zouden het misschien nog regeldagen kunnen zijn?? en bij fles .. hmm ik weet ook niet, geen honger? krampjes? o.i.d? en over het badderen, het kan ook nog wel eens schelen wanneer je je kleine in bad doet, soms zijn ze te moe en vinden ze badderen echt niet leuk, misschien ander tijdstip proberen? of misschien een x samen met haar douchen? ik weet niet of jij en je vriend zo iets al hebben geprobeerd? ik weet het ook niet hoor ik zeg maar een aantal dingen! haha suc6 in iedergeval! en owja, tandjes zou kunnen, maar denk ik nog wat vroeg, maar kan wel. @kabinet.. tsja.. ben benieuwd wat het gaat worden.. @mosa, ja gek he.. ik zat bij mn vorrige cyclussen te kijken, dan heb ik hooguit 2 dagen spotting gehad en dan was ik echt ongi, en de laaste 3 maanden had ik het helemaal niet meer, of werd ik dezelfde dag nog echt ongesteld.. naja denk toch echt niet dat ik zwanger ben hoor, gewoon gekke cyclus deze x @all pff hai is nog steeds niet thuis, hij moest overwerken, hij was al voor 6u vanochtend vertrokken! echt een mega lange dag voor hem! en hij is nu met mijn auto, en de uitlaat van zijn auto is kapot, dus ie moest hij eigenlijk vanavond ook nog brengen, ben benieuwd hoe hij nou morgen naar zn werk gaat, aangezien ik ook gewoon moet werken...?? naja we zullen zien.
hehe, weer een dag werk om. Ik merk wel dat ik aan het eind van de dag echt moe en zat ben, zal wel komen door het vroege opstaan ( 6 uur) verder niet echt puf om overal om te reageren. MAAR WEL 1 DING VOOR LOE: Gebruik je conditioner voor je haar?????????? Het kan zijn dat dat aan je onderkantje gaat irriteren als jen het niet goed genoeg wegspoelt. Ik had laatst ook last en heb er een tijdje op gelet en binnen een week was de jeuk weg!
oe Sanne, is jullie beiden werk ver weg? Misschien een van beiden met bus/trein of is dat geen optie? Hannelore, ik heb er nog geen verstand van, maar er zijn hier genoeg dames die dat wel hebben. Pookie, ik gebruik soms conditioner soms niet. Inmiddels smeer ik de creme maar, kijken wat het doet. Nou, kan me voorstellen dat je moe wordt, volgens mij zijn er maar weinig mensen die continu zo vroeg zouden kunnen opstaan en er geen last van krijgen. Moet je elke dag om 6 uur of kan dat ook wisselen?
Even snel een berichtje, want ik heb nog veel dingen te doen. Hannelore, misschien heeft Amélie last van een sprongetje? Wel vervelend dat ze zo hangerig is, maar je hebt kans dat het binnenkort zo ineens voorbij is. Sterkte voor nu! En ik zou niet weten wat je aan het huilen tijdens het badje zou kunnen doen. Misschien idd haar in bad doen net na een dutje, zodat ze in ieder geval fit is. Loe, jeetje, lekker irritant dan bij de apotheek :x Hopelijk helpt deze creme, want zo word je er echt niet vrolijk van hè?! Knuffel! Sanne, even afwachten dan wanneer en of je ongesteld wordt. Maar hopelijk duurt je cyclus niet al te lang meer, dit is lang zat! En zeker een lange dag voor Hai, hopelijk is hij inmiddels al terug! Pookie, joepie, Yuna 8 maanden Zo, nu weer snel verder met mijn klusjes Ik ben nog met wassen draaien, ophangen en vouwen bezig en ik wil nog fruit- en groentehapjes voor Veda maken. Tot later!
Hoi hoi, Tjonge wat hebben jullie gekletst vandaag zeg "Even" bijlezen nu... Tijgertje, voor jou nu echt de laatste loodjes he. Met hoeveel weken is Thijmen geboren? Mosa, haha, een gesaboteerde thermometer Geweldig!! Loe, och weer een stuk van de nacht wakker geweest... Echt balen voor je ! Sanne, heeft Feli haar slaap nog ingehaald vandaag? Dat zal je altijd zien he, wil je nog even slapen , dan gaat het niet door. ben je klaar wakker zelf, gaat baby nog even een tukkie doen Sterre, wat een leuke foto's van de fruithap etende Noah. Lief hoor! Gimena, leuk Sofie 7 maanden! ook al een grote meid aan het worden. Afrola, dat gaat dan al lekker opschieten dat jullie de sleutel krijgen van jullie nieuwe huis. Leuk hoor! Djaar, knuffel voor jou! Was het gezellig bij de kapper? Je gaat een mooie kraamvrouw zijn zo te lezen Loe, een echo gehad. Super zeg. Mosa, bij Svinthe vroegen ze toen ze 3 maanden was al : Mag ze een snoepje...Hahahha En pas bij de AH.... Oh was een leuk meisje... Is ze 2 jaar??? HUH????????????? Dat zie je toch wel???? Hannelore, mooie banner. Zo, ik ben weer bij en ga nu voetbal kijken
Hanna, hihi, Svinthe 2 jaar Ik kan me voorstellen dat Svinthe er door haar kapsel wat ouder uitziet, maar zo oud nu ook weer niet En toch Frankrijk eruit met voetbal hè? Van te voren zouden weinig mensen dat verwacht hebben lijkt me Hier nu klaar met alles, dus nog lekker even relaxen voor het slapen gaan Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer!
@ Loe, supergoed dat je rustig bent gebleven en een goed consult had bij de gyn. Maar je soap achteraf bij de apotheek ongelofelijk . @ Rest, dikke knuffel. Sorry ben ff te moe... Slaap lekker allemaal!
Afrola, trusten! En ja, echt een soap he. Alleen wil ik er nu wel s uitgeschreven worden.:x Mosa, ben je een boel opgeschoten? Hebben jullie eigenlijk verder nog nagedacht over de fiets? Oh, heb net een heerlijk stokbroodje van mijn vriend gehad. Hij ging me verrassen: heerlijk. Uit de oven: stokbrood met kruidenboter eronder, gesmolten kaas erop, uitje en tomaat! zucht......ik word een walrus, maar t was lekkerrrrrrrrr!
Loe, alles wat ik vanavond wilde doen, heb ik idd kunnen doen Wel weer fijn! En ik moet nog in een andere plaats naar die fiets gaan kijken, maar eigenlijk wil ik met mijn vriend gaan, maar hij moet deze week 6 dagen werken dus geen tijd. Dus het zal volgende week worden, maar als die fiets van het plaatje van pas goed fietst, dan wordt het die Met bijpassende zitjes en fietstassen natuurlijk En heerlijk zeg, dat stokbroodje van je! Lief van je mannetje Ik zou er zo trek van krijgen nu! Nu ga ik echt weg, weltrusten!
En dan je moeder ook mee voor het afdingen? hihi. Leuk hoor! Welterusten allemaal, tot morgen. oja, Hanna, ik als nog kinderloze kan het ook zien, Svinthe lijkt echt geen 2 hoor!