Sterre, hopelijk blijft het vandaag een beetje goed gaan! In ieder geval is het beter weer, dus misschien kun je nog wel even gaan wandelen ofzo, volgens mij vinden alle kindjes dat lekker hè? Wat ik nu trouwens doe met Veda mocht ze kort slapen en wakker worden, is even afwachten of ze na een paar minuten huilen weer verder gaat slapen. Blijft ze huilen, dan doe ik een keer de speen in haar mond. Blijft ze dan nog huilen, dan zal ze wel niet moe zijn en dan haal ik haar uit bed. Dan ga ik beneden met haar spelen en als ze dan weer moe wordt, breng ik haar weer naar bed. Dus ik laat haar nu korte liggen als ze blijft huilen en dan breng ik haar daarna weer sneller naar bed. Dus soms doet Veda nu 2 korte dutjes tussen 2 voedingen in. Dat werkt hier wel heel goed, want zoals net huilde ze één keer, maar daarna is het weer stil, en slaapt ze weer. Dus ik merk nu snel het verschil tussen nog wel verder slapen en voor dat moment uitgerust zijn. En meestal na 2 korte dutjes, slaapt ze ineens wel 2/3 uur achter elkaar. Ik weet al niet in hoeverre jij dat deed, maar ik laat Veda nu dus niet meer in haar bedje liggen tot het weer tijd is voor een voeding. En dat werkt hier heel goed, dus misschien heb je er iets aan? En Hanna, muggen zijn kut
Mosa: ik heb denk ik niet zo'n behoefte aan een meeting met kindjes. Ben niet zo van het zeulen. maar ik neem aan dat jullie juist wel met kindjes willen. Ik woon nu in de buurt van Den Bosch (maar kom oorspronkelijk uit zwolle).
Voor mij hoeft een meeting ook niet zo nodig maar ik kijk tegen die tijd wel. Mosa: Kyano doet meestal ook 2 dutjes tussen de voedingen. Hij slaapt overdag zelden langer dan een uurtje. Maar dit komt waarschijnlijk omdat ik hem overdag niet inwikkel. Doe jij dit nog wel overdag en hoe zit het met 's nachts?
Mosa: Zoals jij het doet doe ik het ook. Meestal is noah ook al eerder wakker dan dat hij zijn flesje moet. Dan spelen we nog wat enzo tot het 'tijd' is. Meestal geeft hij zelf wel aan wanneer hij echt honger heeft. Zo en nu ga ik echt wat doen.. ben me al 3 dagen voor aan het nemen dat ik ga poetsen
Meiden Ik ga straks met thijmen naar de huisarts Temp was vanmorgen 39,7 Gistermiddag was het 39,5 heb ik daarna een zetpilletje gegeven daarna zaktte het af naar 36,7 Vanmorgen dus weer hoog ook zetpil gegeven Ff kijken wat de dokter ervan vindt Bah is niet fijn nou ligt ie in de box te kreunen zo zielig En je kunt er niks aan doen Mag ik ook de lijst Ik woon in lichtenvoorde oost-gelre
Melisa, oke, dus je komt uit Zwolle, maar hoe ik daarbij kom, weet ik niet. We wilden idd een meeting doen met kindjes. Maar eerst maar eens zien of het van de grond komt, en dan kun je alsnog beslissen. Sheann, ik wikkel Veda nog wel in, ook overdags, dat heeft hier dus geen invloed op het slapen. Veda heeft waarschijnlijk gewoon een echt dag-nachtritme, want 's nachts slaapt ze ineens door. Maar als Veda weer wakker is, ligt ze bijna altijd met haar armen los (hydrofiele luier wordt echt te klein), dus echt nut heeft het nu niet meer. Maar ze slaapt nu vanzelf zo goed, dat het me ook niet uitmaakt. Binnenkort maar eens helemaal zonder proberen, maar ik verwacht niet dat het tot grote problemen leidt. Sterre, succes met poetsen!
Tijgertje, wat zielig voor Thijmen zeg! Wat zei de dokter? All, Veda ligt al vanaf half 11 te slapen, dus ik heb nog geen boodschappen kunnen doen Vanochtend was ze na de eerste fles al om 9 uur wakker terwijl ze normaal rond half 11 wakker is, dus daarom zal ze nu ineens wel zo lang slapen. Maar het geeft niet, ik vind het alleen maar lekker voor d'r.
Tijgertje: Suc6 bij de dokter, ben benieuwd wat hij ervan zegt. Mosa: Vond het trouwens wel lief dat je het toch gezellig vind als ik er ben Poetsen is nog niet gelukt Noah werd wakker dus heb hem eerst in bad gedaan en net even een flesje gegeven. Nu ligt hij even in de wipper. Wil zo eigenlijk even gaan wandelen dus ik moet nog maar even kijken hoe ver daarna nog kom met poesten.. pff heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in
sorry niks terug gelezen. maar ff ego: heb erge pijn in mn buik, nu ik zit gaat het redelijk ,maar als ik ga staan wil ik het liefst krom lopen dat doet minder pijn. ben het laatste uur ook gestopt op het werk en ben gaan zitten. maar nu ben ik thuis en als het morgen dus zo is ga ik niet werken. mn bekken doen onwijs pijn vandaag en dan ook nog eens mn buik. moet ik de verloskundige bellen. (er staat smiddags alleen voor spoedgevallen en dan een o6 nr voor spoed.) is het raar als ik bel. of zal ik nog ff wachten. maandag had ik het ook trouwens. en gister avond weer. Krijg nu op dit moment ook erg pijnlijke steken in mn schaambot.
@Bubsie; ik heb helemaal geen idee wat je moet doen maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon bellen of anders misschien je huisarts bellen?
Zag weer lieve foto's van Josien voorbij komen, heerlijk om die kleintjes te zien hoor kan ik echt van genieten. @ Sterre, heftig dat ze Noah daar wilden houden... Ik hoop maar dat het snel beter wordt!! @ Tijgertje, aaah wat een lieve foto van Thijmen ik zie hem al helemaal zitten naast zijn brusje hé zo'n leuk mannetje. Zielig van die koorts zeg! Ben benieuwd hoe het bij de HA gegaan is. @ Bubsie, bellen naar je vk kan altijd toch. Zou gewoon bellen hoor. Gisteren rotavond gehad. Mannetje praatte niet echt maar toen het een uur of 10 was zijn we eindelijk echt goed gaan praten en we gingen pas om half 1 slapen. Hij zal wel doodop zijn nu met maar 4 uurtjes slaap . Voel me daar ook wel schuldig over. Hij kan niks aan het probleem doen, tenminste het is niet zijn schuld maar ik kijk hem er wel voor op aan. Dat voelde hij ook wel aan merkte ik uit sommige reacties.. Kan er ook niks aan doen ik wil ook zo graag dat hij er voor MIJ is ipv dat hij voor anderen opkomt wie het probleem zijn. Heb echt last van mijn hormonen het is verschrikkelijk die spelen echt wel héél erg mee. En dit blijft ook nog na de bevalling zeker!? Die hormonen? Ik vind dat echt een eng idee.
Tijgertje, inmiddels ben je bij de huisarts geweest, wat zei hij/zij? Sterre, niet gepoetst, foei zeg Maar tijd besteden aan Noah is ook veel belangrijker hè?! Het is wel lekker wandelweer! Bubsie, als je zo'n last van je buik hebt, dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen en bellen hoor! MP, wat vervelend dat je een rotavond hebt gehad! Maar gelukkig op een gegeven moment nog wel een goed gesprek gehad. Hopelijk helpt het iets, en ziet hij nu in ieder geval bepaalde dingen in. En de één heeft nog erg veel last van hormonen na de bevalling en de ander amper, dus het kan bij jou ook meevallen hoor! En in ieder geval blijven praten, dat is altijd belangrijk! All, inmiddels heb ik boodschappen gedaan, het is nu best lekker buiten. Verder zit Veda nu echt in maat 62-kleertjes, dus ik ben alle maat 50 en 56 kleertjes aan het opruimen. Dan doe ik nu maat 62 en 68 in haar kledingkast. Aan de ene kant jammer om het op te ruimen, maar ook leuk dat ze nu allemaal nieuwe kleertjes aan kan. En wie weet krijgen we ooit nog eens een meisje
Bubsie: Gewoon bellen hoor! Pijn in je buik is niet goed en misschien is het niks maar je moet het zekere voor het onzekere nemen..*kijkt streng naar bubsie en wacht tot ze gaat bellen* MP: Rot he die stomme hormonen. Gelukkig heb je wel goed kunnen praten met je vriend. Ik weet natuulijk niet wat er aan de hand is/was maar je praten is volgens mij toch het beste. Die hormonen blijven helaas ook na de bevalling nog door je lijf gieren.. heb er nu nog steeds last van Wel in mindere mate natuurlijk maar ik merk dat bepaalde gevoelens veel sterker zijn dan ooit te voren. All: Heb net heerlijk een stuk gewandeld en nagedacht over de fysio.. ik krijg het maar niet uit mijn hoofd dat ik het idee heb dat ze me onzin aan het verkopen is. Gister belde ze nog op om te vertellen over die meting die we vorige week hadden gedaan. Zegt ze dat het maar minimaal is wat het is bijgetrokken aan de zijkant Ik had het er met Roy over maar wij vinden dat het toch echt wel mooi is bijgetrokken, zo erg was het nou ook weer niet. Nu is alleen zijn achterkant nog wat plat en vroeg haar waarom dat niet bijtrekt terwijl we hem bijna alleen maar op zijn zij leggen, behalve in de box en wipper dan. Ze kon daar geen goed antwoord op geven, maar door die hooguit 2 uur per dag moet dat toch niet erger worden zoals zij beweerd? Ik vind het maar een raar verhaal en heb het idee dat ze dingen 'verzint' om ons daar te houden.. lekker geldbronnetjes-idee krijg ik ervan
Mosa: Inderdaad toch wel jammer om die andere maatjes nu op te moeten ruimen, heb het vorige week gedaan en vond het toch een beetje een afsluiter van de echte eerste periode.. maar goed, ben nu ook wel een beetje een labiele muts natuurlijk
Sterre, klinkt idd vaag, die fysio van jullie Het lijkt me echt sterk dat de afplatting zo weinig veranderd is terwijl jullie zo jullie best doen! Het lijkt me dat als jij sowieso al het idee hebt dat ze bepaalde dingen zegt zodat jullie langer met Noah komen, dat dan de basis van jullie 'samenwerking' weg is. Misschien zou je nog eens naar een andere fysio kunnen, dan hoor je een andere (neutrale) mening?
*breekt ff in* En anders mosa...als je geen meisje meer krijgt...is er wel iemand die je kent die hoopt dat ze ooit de kleertjes van je over mag nemen!! (jongetje mag ook hoor, maar je begrijpt wat ik bedoel!) *breekt weer uit!*
Dat lijkt me een superidee Als dat er voor zou zorgen dat jij zwanger zou raken, dan zou je alle kleertjes zo mogen hebben Tot zondag