Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hmm wat gek.. hier staat wel dat mijn vorrige bericht de 5000e was, maar als ik gewoon naar zwangerschapsclubs gaat, stond er reactie's 4999, terwijl ik wel de pagina ook heb ververst enzo.. naja, haha dames, ik maak wel ff een nieuwe aan dan :D hehe

2. Loe

Loe Niet meer actief

volgende week wordt een kindje gezien als levensvatbaar met 26 weken.

3. Loe

Loe Niet meer actief

hihi, maak jij maar een mooie nieuwe Sanne, met grote dikgedrukte letters ofzo!

4. Sannehai

oww oke:D ja dat is wel een dansje waard :D

komt iedereen naar deel 3 ?? :D

5. Sannehai

ow loe whaha sorry geen dikgedrukte letters:p

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Stuur me dan even een PB met deel 3, want anders weet ik niet waar ik moet zijn over 2 weken he.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Liesben: Een heeeele dikke knuffel voor jou en Liesben-man! Wat een klote nieuws zeg. Weet verder niet wat ik er op kan zeggen.

8. Sannehai

melisa, haha het is gewoon bij hetzelfde alleen dan voormalig temp meiden deel 3 :D

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen!!

Nou meiden het kon nog wel eens spannend worden hier.
    Vanmorgen tijdens de ctg had ik eerst geloof ik een verpleegkundige die me aan de monitor legde, na 40 min kwam er een assistent gyn vragen of ik even op mijn zij wilde gaan liggen en 25 min later stond mijn eigen gyn langs het bed. Die wilde toch nog eens een echo maken.
    Nu bleek dat placenta en vruchtwater helemaal aan de norm voldeden, ook het hartje was wel regelmatig maar misschien wel te regelmatig. Qua beweging was er inderdaad (te) weinig beweging.

Dus kwam hij met het voorstel om gezien de 38,5 weken de zaak maar te gaan helpen??!! Hij ging eerst voelen aan de baarmoedermond en ik bleek al 1 cm ontsluiting te hebben. Tegelijkertijd ben ik gestript. Hij wilde ook al gel inbrengen maar liet ons daarin nog even de keuze.

Nu gaan we dus vanavond nog maar een keer voor de ctg etc en dan krijg ik of vanavond of uiterlijk morgenvroeg de gel om het echt op gang te brengen!!!!

Dat had ik allemaal niet verwacht toen ik gisteren de controle gehad had en vanmorgen vertrok. Ben er wel een beetje van ondersteboven maar ook wel weer rustig onder, heel vreemd.
    Ik maak me geen zorgen om de bevalling maar meer om mijn meisje. Waarom is ze zo rustig dan. Is ze erg tevreden zoals ze gisteren beweerde of is er motorisch iets niet in orde of is ze juist ontevreden.

Dus meiden, het gaat hier erg spannend worden.

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou meid, succes dan vandaag of morgen! Ik lees het wel he.

11. Loe

Loe Niet meer actief

Djaar, wat een ontwikkelingen!! Lieverd, dat moet je vragen vanavond! Gelukkig hoef je met je gedachten geen nacht meer te piekeren. Vraag t! t overvalt je nu, jee zeg, kan me best voorstellen.
    Maar je meisje gaat eraan komen! Ben superbenieuwd voor jullie!
    Maak een lijstje met vragen voor vanavond, dan weet je zeker dat je niets vergeet!!
    Spannend he!

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    dat zijn de vragen waar niemand antwoord op kan geven. Maar het tevreden of ontevreden zijn is de reden om nu gewoon niet te wachten.
    De gezondheid is dan verder gewoon een vraag zoals die er altijd is tijdens een zwangerschap denk ik.
    Ik ben nu vooral benieuwd naar wat er vanavond te zien is. En vooral of het strippen al resultaat geleverd heeft.

Nu ga ik maar even lekker relaxen met een filmpje.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Aanstaande woensdag word ik gecurreteerd.
    Meiden, het ga jullie allemaal goed. Ik meld me even af hier.

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Djaar wat spannend meid zal aan je denken

Liesben wat kan het leven oneerlijk zijn zag tjee :(

Hier weer aardig rustig in me buik maar zodra ik opsta krijg ik meteen drukgevoel
    Heb nl keizwersnede gehad en die doet dan dus extra gevoelig
    en ook af en toe harde buiken maar de gyn zei al dat kan betekenen dat dan de bbm zachter maakt

Dus ik zal niet zoveel online zijn maar lees wel af en toe mee hier
    Voor meldplicht sms ik mosa gewoon

Liefs Tijgertje23

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whoehoe, 5000 berichten :D

Djaar, spannend hoor!
    Succes he!!!
    Leuk dat er nu ein-de-lijk weer eens iemand gaat bevallen hier!!!!!

Ik heb net het badje voor Svinthe in de tuin gezet.
    Weer een mijlpaal, voor de eerste keer in het badje :D
    Ik heb er al zo'n zin in, maar nu ligt ze nog te slapen....
    pompiedom....

Deel Deze Pagina