Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik moet morgen weer naar het cb, naar de KA die ons toen heeft door gestuurd en ga eens vragen wat haar mening is en anders trek ik gewoon mijn eigen plan en ga inderdaad, zoals jij al zei, eens bij een andere fysio vragen wat hun ervan vinden.

Vanavond trouwens weer zwemmen, wilde eigenlijk gister gaan en stond al helemaal klaar (jas, tas etc) toen ik voor Roy even ging kijken tot hoe laat het was.. haha was er helemaal geen zwemmen gister :$:).. Vanvond weer een poging :D

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    hihi lieverd! En had je al gesmst he! Bedankt voor jullie kaartje, weer erg lief!
    Gelukskaartje is op zak!

Tot zondagggggggggggggg...
    (vriendje zat gister ineens te zeuren dat hij nog niet wist of voetbal afgelast werd, terwijl hij eergister zei van wel! Ik pissig! Maar ga maar van 's ochtends uit!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, goed idee om het morgen aan de KA te vragen! Ik ben benieuwd wat zij vindt! Succes alvast! Hopelijk gaan de prikjes ook goed!
    Gefeliciteerd met Noah's 3 maanden trouwens :) Ik was dus precies 3 maanden geleden uitgerekend :D

En lekker slim, van het zwemmen gisteren :D Veel plezier straks!

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Mijn vriend had laatst de kleine een pakje van maat 50 aangedaan want hij kon zogenaamd niks anders vinden dus nu leg ik de kleertjes die niet meer passen gelijk weg. Ik heb ook al wat spulletjes via Marktplaats verkocht want ik vind het zonde om alles voor niks weg te doen. Alleen de leukste kleertjes bewaar ik voor familie of heel misschien voor mezelf :p

Sterre: Wat raar van de fysio. Ik heb sinds gisteren ook een zijligkussen gehaald want Kyano's hoofdje is aan zijn rechterkant een beetje plat.
    Het CB heeft er tot nu toe niks over gezegd maar als ik er volgende keer ben dan ga ik er wel over beginnen.
    Doet de fysio verder nog iets dan opmeten en advies geven? Want dan zou ik persoonlijk overwegen om niet meer te gaan. Als jullie Noah steeds om en om leggen dan komt het vast wel goed.

MP: Die rot hormonen blijven meestal wel een tijdje na de bevalling maar ik geloof dat sommige meiden er weinig last van hebben gehad.
    Sterkte ermee

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb je berichtje nog niet eens gezien, ga zo gelijk kijken. En graag gedaan hoor, hopelijk helpt het :)

We zullen van 's ochtends uitgaan, maar als het nog wel veranderd, dan hoor ik het wel, en dan komen jullie gewoon 's middags. Wij zijn niet de moeilijkste hoor :D

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, arme Kyano in een maat 50-pakje :D
    Ik bewaar nu eerst alles voor een eventueel tweede kindje, en als we geen kinderen meer willen dan zie ik wel wat ik ermee doe. Misschien ook wel op marktplaats, maar nu wil ik het nog wel bewaren.

En hopelijk helpt het zijligkussen, goed dat jullie zelf meteen actie ondernemen. Hier letten ze er op het CB ook niet op, dus ik heb er de vorige keer naar gevraagd, maar Veda's hoofdje was gelukkig nog mooi rond.

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wij proberen hem vanaf zijn geboorte al op zijn linker kant te laten slapen maar dit eigenwijsje blijft steeds naar rechts draaien. Overdag kan ik hem steeds terug draaien maar s'nachts is dat niet te doen.
    Hij ligt nu in de zijligkussen en het lijkt te werken want hij heeft zichzelf niet om kunnen draaien.

Ik probeer op internet te zoeken of je ook ingebakerd in zo'n kussen mag liggen maar ik kan niks vinden. Weet iemand dat?

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb ook even gezocht, maar ik kan het ook niet vinden Sheann. Misschien morgen even het CB bellen om het te vragen? Of hier op het forum een topic openen?

Was ik net trouwens vergeten, maar wat een schattige avatar heb je weer! Wat een vrolijk ventje :D

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Thanx, ik kon het weer niet laten om mijn avatar te veranderen, ik heb zoveel leuke foto's. Hij is nu echt een lachebekkie, dat heeft hij van zijn vader :)

Een topic openen is wel een goed idee, daar denk ik nooit zo snel aan.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Thanx! 3 maanden alweer :$ .. die/dat (weet nooit welke ik moet hebben.. hetzelfde als met als en dan jij maar goed..) cliché blijkt ook maar weer al te waar.. het gaat snel!!

Sheann: :$:D Pakje mt 50 aangetrokken.. Dat zou die van mij ook voor elkaar krijgen. Ik heb 1 mega lelijk pakje gekregen van een vriendin die nu zelf zwanger is.. we denken dat ze een jongen krijgt dus geven we die straks weer lekker terug onder het mom van 'uitlenen' *gniffel gniffel*
    De fysio geeft inderdaad niks anders dan advies.. maar niet eens echt over die afplatting ;) Nee Noahtje moet met 3 maanden al op zijn buik kunnen liggen een half uur lang :(.. fijn als je kindje reflux heeft.. En die metingen hebben we ook niet nodig om te zien of hij rond of scheef is.. kan je zo ook wel zien.
    Je avatar is inderdaad weer erg leuk! Weet je trouwens al wat voor sport je gaat doen als de fitness afgelopen is?

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    meiden: ik hoef morgen niet te werken. toevallig belde ze net.
    en morgen bel ik de verloskundige.
    heb net een douche genomen en nu gaat het wel weer kijk ff wat het verder doet.
    als ik weer pijn krijg bel ik gelijk.

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Dat het hoofdje plat is kan je idd zelf ook zien. Wel goed dat je bij Noah nu al een verschil ziet. Jullie hebben die kussen toch niet zo heel lang?

In maart begin ik met Zumba. Weet alleen nog niet bij welke sportschool want ik wil eigenlijk maar 1 keer per week een lesje doen maar bij de meeste moet je gelijk een all-in abonnenment nemen.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, leuk hoor, dat Kyano zo'n lachebekje is :) Gezellig dan hè?!

Sterre, wat is er aan dat pakje van je vriendin zo lelijk dan? Apart dat smaken zo kunnen verschillen hè?

Bubsie, gelukkig hoef je morgen niet te werken. Fijn dat het iets beter met je gaat, hopelijk blijft dat zo! En anders wel bellen hoor!

Sanne, je eerste werkdag weer overleefd? En hoe ging het met Feli op het kdv?

Afrola, hoe ging het vandaag met Josien op het kdv?

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bubsie: Fijn dat je morgen niet hoeft te werken. Doe maar rustig aan, buikpijn kan ook aangeven dat je te veel doet.

Sheann: We hebben dat kussen nu een week of 3 a 4 geloof ik en het resultaat zie je best snel. Alleen nu die achterkant nog.
    Wel stom dat je dan gelijk zo'n all-in moet pakken. Dan zou ik inderdaad nog even goed rond kijken bij verschillende scholen.

Mosa: Het is een donkerblauw vestje met allemaal auto's erop.. en dat is niet zo erg maar je ziet door de auto's de auto's niet meer zeg maar zo druk is ie. Niet mijn stijl.. en die van Noah ook niet :p

Ik ben inderdaad erg benieuwd hoe het met Sanne is gegaan.. heb nog aan haar gedacht vanmiddag.

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: hahaha dat vestje met auto's heb ik vandaag gekocht :D Hij is van de Hema toch. Ik vind hem zo leuk :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, dat zou grappig zijn :D En wel heel toevallig!

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Thijmen heeft een beginnende oorontsteking en komt ook van zijn tandjes daarom heeft hij ook een beetje koorts
    ik moet het goed in de gaten houden
    als het morgen of de dag erna nog steeds koortsig is moest ik gelijk aan de bel trekken

Liefs Tijgertje23

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames!!

@mosa en sterre wat lief dat jullie aan mij denken :D

@sterre volges mij is het Dat cliché, maar weet ik ook niet 100%zeker hoor haha, hoe is het verder nog met noah gegaan? en wat een gekke fysio?! feli haar hoofdje is ook best plat aan de achterkant, bij ht cb hebben ze er ook nog nix over gezegd, ga het ook volgende x na vragen. Maar als je denkt dat je geen baat meer bij die fysio hebt, gewoon lekker niet meer gaan!

@sheann ingebakerd in zo'nkussen, hm mzou ik ook niet weten? betekend dat dat zedan op hun zei liggen? of hoe moet ik het zien? want dat lijkt me dan wel weer gevaarlijk, want dan kunnen ze niet zelf terug draaien als ze dan door rollen op hun hoofdje...ff goed navragen ja:)

@bubsie, meid gewoon bellen naar je vk, ookal twijfel je of wat dan ook, ik heb in mijn zwangerschap ook een paar x gebeld, gwoon doen, daar zijn ze voor!

@melisa wat zonde dat chelsey zo helemaal uit dr doen was enzo, echt zielig, maar wel fijn dat het nu weer over is!

@tijgetje wat zielig dat thijmen ook niet lekker is! hoe gaat het nu met hem en wat zei de HA nog?

@zijvdhoek, ow bah nog steeds bruin bloed.. ik hoop toch echt dat het nu wel over is!! Knuff!!

@all

Nou poeh eerste dagje overleefd... je moet wel ineens opschieten dan joh sochtends ookal ben ik er super vroeg uit gegaan! ahhaha.

bij omi was alles super goed gegaan, lekker gedronken (flesje leeg) lekker geslapen, wel 2x 2 uur! en lekker gekletst en gelachen en gespeeld, super dus :D

wat was ik blij toen ik haar in mn pauze ff zag op het kdv.. owwww! toen ik aan het werk was/bezig was ging het wel goed, maar toen ik pauze had en ze was er nog niet, miste ik haar freselijk!!

echt dom maar voelde me net alsof ik liefdesverdriet had zegmaar! zo van die steken in je hart, klinkt vast lekker overdreven en lomp, maar zo was het nou eenmaal hahaha!

toen dus heerlijk met dr gekroeld en gedaan, en op het kdv was het ook wel goed gegaan! ze wilt daar alleen nog niet echt slapen, dus helaas daar maar een half uurtje geslapen, maarja ze had sochtend ook wel goed geslapen, dus niet zo heel erg.

nu hopen dat ze er niet te veel last van heeft en vannacht ook lekker zal slapen.

oww ze huilt al weer dus ik ga mn meisje ff extra kroelen!

groetjes!!!!!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Daar ben ik weer en ik moet heel veel bijlezen, dus ik ga maar snel beginnen:

Djaar, succes met het naamzoeken!
    Is heel leuk om te doen, maar moeilijk als je op een lijn moet komen zoals bij ons het geval was...

Sanne, hoe is je eerste werkdag gegaan?
    Hopelijk ging het goed!
    Is Feli naar het kdv geweest? Hoe ging dat?

Djaar...
    Hier komen de namen waar ik nu op kom:
    meisjesnamen:
    Fien
    Juul
    Pien
    Bente
    Lies
    Lot
    Noor
    Yune

Jongensnamen:
    Max
    Luuk
    Sepp
    Sem
    Sam
    Kas
    Stan
    Stijn

Sanne, mooie avatar!
    MP, jammer dat je niet goed in je vel zit.
    Hopelijk wordt datgene wat je dwarszit snel opgelost.

Afrola, ook weer aan het werk. Gelukkig is je eerste werkdag goed gegaan.
    Fijn dat het kolven lukt!
    Is Josien op het kdv?
    Oh ik lees dat ze vandaag voor het eerst is geweest. Is alles goed gegaan?

ZijvandeHoek, hoe gaat het nu met je? Hopelijk is het vloeien al gestopt.
    Oh ik lees nu dat het weer terug was vanmorgen.... :(
    Ik duim heel hard voor je hoor!!!

Afrola, we hadden afgesproken in Culemborg, centraal gelegen in het land in een kantine op een park. Het was voor ons gereserveerd.

Mosa, fijn toch dat alles goed loopt.
    Lekker genieten hoor!
    Wat een leuke foto's van Veda zeg. Het is echt een schattig meisje!

Afrola, wat een superstoere foto van Josien.
    Ze kijkt zo van: Zo dat heb ik maar even gedaan!!

Sheann, fijn dat je nu een datum weet van de operatie.
    En dat je dan net weer aan het werk bent, dat kan je ook niet plannen toch?

Tijgertje, wat een leuke foto van Thijmen zeg en wow al een derde tandje!!!!

Melisa, weer allemaal opgeknapt bij jullie.
    Fijn hoor!

Meeting, het was erg geslaagd. Heel gezellig om elkaar eens in het echt te zien en elkaars baby's te bewonderen.
    ik heb het erg naar mijn zin gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
    Dus een meeting met dit clubje: Leuk!

Meeting:
    Mosa Putten-West Gelderland
    Sannehai Yerseke-Zeeland
    Djaar buurt van Weert (midden Limburg)
    Afrola Utrecht
    Sterre Heythuysen (Boven in Limburg)
    Tijgertje lichtenvoorde oost-gelre
    Hanna Middelharnis (Zuid-Holland zuid)

Sterre, muggen zijn toch kut of niet soms hahahahaha
    Heb je het leidje van Jochem Myer gehoord, een echte aanrader:
    YouTube - Jochem Myjer - Muggenlied

Spullen opruimen:
    Ach elke keer als Svinthe uit een maatje is gegroeid gaat er met weemoed een doos naar zolder....

Sanne, fijn dat je eerste dag erop zit.
    Feli moet nog even wennen op het kdv dat is heel normaal.
    Je zal zien dat het steeds beter gaat!

Jippie, ik ben weer helemaal bij!

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Sheann, ik vind je avatar ook super mooi het is echt een mannetje he :D .

Mosa, snel hoe die kleintjes uit de maatjes groeien zou het ook wel jammer vinden maar ook wel heel leuk weer nieuwe kleertjes in de kast. Wie weet krijgen jullie over een tijd(je) nog wel een meisje hihi.

Bubsie, hmm sterkte dan maar meis!

Tijgertje, heeft Thijmen nu niks voor de beginnende oorontsteking??? Volgens mij komt het vaker voor dat het doorzet dan dat het afzakt daarom..

Sanne, ik heb nog geen eens een kindje maar ik zou me wel voor kunnen stellen dat het moeilijk is om aan het werk te gaan zonder je kindje bij je te houden. Lijkt mij maar niets. Fijn dat alles goed was gegaan vandaag!

Wij zijn al een hele tijd uit de naam maar nu hebben we ook een 2e naam in ons hoofd... Maar stel dat we nog een .?. krijgen dan zijn de namen wel zo'n beetje op :p . Zouden jullie beide namen geven of 1? Zijn er hier eigenlijk beebjes met 2 namen?
    Ik heb zelf ook maar 1 naam, m'n vriend heeft er wel 2.
    Eigenlijk gebruik je 2 namen niet zo, maar ik zelf noem m'n vriend wel vaak bij zijn 2e naam als koosnaampje :p .

Deel Deze Pagina