hoi dames @salapio haha meldplicht lekker leuke dingen met jan en mirre doen hoor! en hopen dat jan niet toch gaat werken maandag!! @sterre hmm op het cb werd je dus ook niet veel wijzer, maar als je toch al een afspraak hebt staan bij de KA daarvoor, zou ik niet alsnog naar de fysio gaan hoor. en een schimmeltje, oke, daktarin dat moest ik voor feli hebben toen ze spruw had, gelukkig hoeft noah het niet in zn mondje, want dat is echt Te zielig. maar hopen dat het zo snel over gaat en zielig hoor prikjes feli moet volgende week donderdag volges mij weer. @Bubsie, rustig aan doen hoor meid! goed dat je je volledig ziek hebt gemeld! @mosa oww leuk online shoppen! @hanna ahhh daar woon jij dushahahah dat is niet zo ver vn hier nee, had wel eens een meisje uit mijn klas die ook in middelharnis woont en die moest dan naar middelburg naar school, poeh wat een reis d8 ik altijd haha,maar dat is ongeveer maar uurtje rijden vanaf hier ofso denk ik, middelharnis dan he. @all, hier gaat alles wel prima, lekker van mn meisje genieten, morgen ochtendje werken en dan weer weekend, heerlijk hoor! verder niet veel te melden! groetjes!
Sheann, ik blijf ook bezig met jou en Sterre door elkaar te halen... Sorry hoor!!! Tessa, wat leuk dat je hier even komt posten. Jammer dat het zwanger zijn niet wil vlotten. Ik zie dat je bijna een afspraak hebt met een arts. Veel succes! Bubsie, je zit nu dus lekker thuis. Rustig aan hoor, de baby is gewoon nu het belangrijkste en dat blijft het! Ik ben nu weer een paar weken aan het werk, echt het leuekste werk wat ik kan bedenken, maar het minder interessant geworden na de geboorte van Svinthe. Sterre, succes met het huishouden! MOsa, zo zeg goed geslaagd op internet! Leuk hoor zoveel kleertjes er weer bij! Salapio, Svinthe ligt ook in de familiewieg... Zo'n hangwiegje.. te schattig he, ik heb het even overwogen, maar toch ook gezwicht voor de traditie Enne, niet melden de komende dagen.... Dat kunnen we niet aan hier hoor hahahahahah!!! Sanne, geniet lekker van je dag met Feli! all, ik ben vanmorgen naar een vriendin gegaan op krmaavisite en ze hebben even samen in de box gelegen. Wat een reus is Svinthe dan zeg!!! Leuk om te zien en even gezellig bijgekletst. Straks komen ze de droger maken (jippie!!!) en rookmelders plaatsen en mijn schoonzus komt een bakkie doen met mijn neefje.
Even snel een kopie van wat ik naar de andere meiden heb gestuurd, anders wordt het te veel OEF Oke meiden daar ben ik dan eindelijk. Vanmorgen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de gyn gebeld. Er was nog een plaatsje om 10.30u. Moest ONWIJS haasten, want het was 9.30u geweest, moet Mees inpakken mezelf opmaken en een half uur lopen naar het ZH. Dit ging gelukkig vlot. 10.25u was ik aanwezig. (Ik hou van op tijd komen). Heb niet lang hoeven wachten en heb een echo gehad. En ben ONWIJS blij, want de embryo is gegroeid en is 1 cm lang en het hartje klopt ook. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFffff wat een opluchting. Goed nieuws dus. En daarna ben ik brood wezen halen, kontbommetjes e.d. voor Mees, kaarten voor zwanger nichtje, jarige broer next weak en morgen is zijn vriendin jarig dus ook nog wat (wonen allebei in Zweden), postzegels halen. Even langs de dokter een verwijsbrief voor Hij ophalen en pffff een hele hoop. Toen ik thuis kwam ca 12.30u Hij belde mij; ik was heel leeg en draaierig en moest wat eten, dus eten klaar gemaakt; de kleine ook aandacht en poepluier verschonen en daarna toch eigenlijk maar weer wel naar bed en bla bla; oja moest nog ff snel spuiten en de boel inruimen en Joop onze vaatwasser uitladen enzo. En toen ..... NU DUS ... kan ik eindelijk de meiden gerust stellen. Was echt een geren hoor WOEI. Maarrr ben wel blij YEAH
Mosa: Oeh leuk hoor al die kleertjes Trek jij Veda trouwens elke dag iets anders aan? Ik Noah wel bijna iedere dag Heb zoveel van mt 62 dat ik bang ben dat hij de helft niet aan heeft gehad straks. Sanne: Lekker genieten van je meissie! Morgen maar een half dagje, valt te overzien toch? Hanna: Maakt niet uit hoor, ik haal altijd nijn en MP door elkaar Weet echt niet waarom... De laatste tijd gaat het beter Als ze langs zo'n kleintje liggen lijken ze inderdaad ineens erg groot al he.. ik zat vanmorgen op het CB weer vol verbazing te kijken naar hoe klein ze eigenlijk zijn in het begin en hoe snel dat het gaat! Oja, wat vroeg je aan sheann dan wat eigenlijk aan mij was gericht.. ben nu wel nieuwschierig Zij: Poeh hé wat een opluchting!!! Ik begon me al zorgen te maken omdat je zo lang weg bleef.. ik dacht, ojee dat is foute boel maar gelukkig niet! Wel goed van je dat je toch gebeld hebt, kan je weer even rustig ademhalen All: Nou van het huishouden gaat niks komen. Heb net Noahtje op bed gelegd en toen... moet even het hele verhaal vertellen... We hebben vorige week een mobiele telefoon gevonden en een nummer wat erin stond gebeld. Die zou ons terug bellen maar niks meer van gehoord. Nu ging net die telefoon af dus ik pak em snel op... was iemand die me niet verder kon helpen, was blijkbaar verkeerd verbonden ... Ik dus maar weer dat nummer gebeld die we vorige week hadden gebeld. Waren ze dus ons nummer weer kwijt geraakt en daardoor niet meer terug gebeld .. *wat een soap*... Nu ga ik dus dadelijk even die telefoon terug brengen want hij is van een oudere mevrouw en ik moet toch nog weg om de voeding van Noah te halen. Ben bang dat ik, tegen de tijd dat ik weer terug ben ik alweer aan het eten kan beginnen
hoi dames @sterre oww wat een heerlijke spam foto! hahaha en wat een soapie ja hahaha jij maakt altijd van die dingen mee he haahaha ook met dat verhaal van dat mutsje van noah hahaha. @zij, goed dat je toch de gyn hebt gebeld! super hoor dat alles goed is! @hanna hahah ik snap precies wat je bedoelt, heus wel leukd at werken, maar lang niet meer zo interessant nee, kon me gister ook niet te druk maken over dingen (lees regeltjes) waar ik daar eerder wel strikt op was hahaha. en jeej droger maken altijd fijn, wij hebben niet eens zo'n ding eigenlijk, toch wel handig, maar neemt zo veel stroom volges mij. @all owja had nog ene paar vraagjes, meiden die omneo voeding geven: feli heeft nu dus zowiso elke dag wel een poepbroek, maar het is altijd super dun, echt soort van spuit broeken, soms heeft ze er wel 4 op een dag?!?! kan dit geen kwaad? want eigenlijk zit ik echt niet te wachten om weer over te stappen met voeding, maar weet nit of dit wel gewoon goed is zo veel&dunne poepbroeken? en nog een vraagje aan alle mama's, hebben jullie kids een pyamatje aan? feli heeft dat eigenlijk niet, die gaat altijd gwoon in dr kleertjes naar bed.. maar wie weet binnekort toch een x pyama gaan gebruiken? hoe staan jullie hier tegen over? mij lijkt het zo'n gedoe ook sochtends vooral, als je dan weg moet, moet je dr nog helemaal omkleden ook enzo? maarja, op dn duur heb je dat natuurlijk wel altijd. maar goed, ik ben benieuwd hoe jullie dit doen. ik ga nog even proberen te strijken!
Zijvandehoek, wauw, wat een supernieuws Heerlijk voor je dat alles goed was! Hopelijk blijft het bruinverlies nu weg! Salapio, o ja, je had een echt antiek wiegje, mooi hoor! Wel heel speciaal dat zelfs je oma er nog in gelegen heeft Geniet maar van de laatste daagjes met z'n drietjes en we hopen snel goed nieuws van/over je te lezen Sterre, nou, lekker hoor dat Noah zo vrolijk was! Goed van genieten! Heb je de nieuwe voeding al opgehaald? Veda heeft idd iedere dag iets anders aan, we hebben ook nogal wat kleertjes in maat 62 En de laatste tijd ben ik op de jurkjes-toer, vandaag heeft ze voor het eerst sinds een week weer een broekje aan Wat een gedoe met die telefoon zeg! En Noah is zeker licht zeg! Lichter dan dat hij was of niet? Maar is blond ook jouw echte haarkleur? Wel weer een hele lieve foto! Sanne, lekker hoor, maar één ochtendje werken nog deze week! Met de omneo-voeding kan ik je niet helpen, maar volgens mij is omneo ook hypo-allergene voeding toch? Ik weet wel dat de poep dan wel iets dunner kan zijn. Veda heeft ook wat dunnere poep, maar zij poept nooit langs haar luier heen. Zij heeft iedere dag wel een poepluier, en soms twee. Veda slaapt nog gewoon in haar eigen kleertjes. Op zich vindt ze omkleden niet zo erg, maar erg dol is ze er ook niet op, dus dan vind ik één keer per dag andere kleren aan wel genoeg. Iedere ochtend krijgt ze schone kleertjes aan, en daar slaapt ze dan overdags en 's nachts ook in. Nu is het wel zo dat Veda uit zichzelf een heel goed dag-nachtritme heeft, dus iedere naar-bed-gaan-ritueeltje is hier hetzelfde. Maar als het dag-nachtritme minder goed is, dan kan ik me voorstellen dat je een pyamaatje zou gebruiken zodat je kindje dan leert dat het avond is en de nacht begint. En jij strijkt ook wat af of niet? Strijk je altijd alles van Feli? Ik alleen de lakentjes enzo, verder haal ik altijd alles meteen uit de droger en wasmachine zodat het amper gekreukt is. Alleen de eerste keer heb ik alles gestreken En zoals gisteren de kleertjes van maat 68 omdat ik die nu ook alvast in haar kast heb gehangen. Hanna, drukke, maar gezellige dag zo te lezen. Veel plezier met je schoonzus en neefje!
Sanne: Ik gebruik ook geen Omneo dus ook ik kan je daar niet bij helpen. Noah slaapt ook in zijn kleertjes, gewoon omdat dat nu nog het gemakkelijkste is. De hele tijd omkleden lijkt mij ook niks. Ik denk dat als Noah straks wat minder slaapjes gaat doen overdag, ik hem in een pyamaatje ga doen. Ik zit er wel aan te denken hem 's nachts wel al een pyama aan te gaan doen, tenminste als hij zo lekker door blijft slapen dan.. nog even afkijken. Haha ja met dat mutsje was ook wel grappig.. ik maak ook altijd van die gekke dingen mee.. ik ben ook een keer door een duiters uitgescholden voor racist op de parkeerplaats van de aldi .. draaide volgens hem express de verkeerd kant uit met m'n auto zodat hij er niet in kon en iemand anders wel En zo heb ik nog véél meer verhalen.. hier zeggen onze vrienden altijd dat we maar niet moeten gaan trouwen of het verspreid over een hele week moeten doen met al die verhalen Roy kan er namelijk ook wat van Oh er komt nog eentje boven borrelen.. deze is ook zo erg.. Wilde een sausje maken voor bij het eten dus pak een pannetje die ik al had gebruikt voor het vlees en zet em weer op het vuur.. fijn boter enzo erbij.. en ineens begint het te borrelen, te schuimen en te stinken.. was ik vergeten dat ik er al wat afwasmiddel in had gedaan om em af te wassen Of het papier onder het vlees meebakken.. Nou ja, ik hou op.. Mosa: Noah was inderdaad heel donker in het begin maar nu al heel licht. Ik ben ook van mezelf blond (zie verhalen hierboven ) Toen ik geboren was had ik in het begin ook zo donker haar. All: Wilde ik net die telefoon gaan terug brengen word er weer op gebeld.. ik pak op, zegt er iemand dat ik die telefoon niet naar die mevrouw moet brengen want die telefoon is van haar (de belster) . Ik zei dat ik het raar vond omdat ook die oudere mevrouw zei dat die van haar was.. nee die was van de belster en of ik hem even naar de portier wou brengen Ik snapte er niks van en na wat heen en weer gepraat heb ik maar gezegt dat ik em naar de portier zou brengen haha. Heb em naar die oudere mevrouw gebracht, afgegeven en weer weggegaan.. ze zoeken het zich maar uit
Haha Sterre, dat zijn grappige dingen Vooral die van het pannetje En wat vreemd van die telefoon, wie weet met wat voor duister zaakje je te maken had Nu ben je hem in ieder geval kwijt, en verder zoeken ze het zelf maar uit! Veda houdt volgens mij een winterslaap Ik denk dat ze buiten het drinken uit de fles om maar iets van 2 uur wakker is geweest, verder heeft ze alleen maar geslapen. Ze is wel heel vrolijk enzo tussendoor, dus ik ben niet bang dat ze zich niet goed voelt, maar je zou er bijna jaloers op worden, zo lekker slapen Sinds gisteren gebruik ik trouwens een grotere speen op de fles, maar ze knoeit dan wel meer dan normaal. Zou dat een teken zijn dat de speen nog te groot is, of zou het even wennen zijn? Ze drinkt nu wel een fles van 180 ml in 10 minuten leeg, wel heel snel!
Mosa: ja inderdaad.. Haha winterslaap, heerlijk toch Ik zou af en toe ook wel willen ruilen met ze. Hoe dat precies zit met die spenen weet ik niet. Welke maat heb je nu? Ik heb maat 3 erop zitten. Maat 2 ging echt veel te langzaam door die nutriton en raakte verstopt van die andere voeding. Als Veda teveel knoeit en te snel drinkt denk ik wel dat het te groot is. Ze 'moeten' er volgens mij 15-20 minuten over doen.. maar ja, Noah is geen snelle drinker (meer) dus die doet er alweer langer over En anders een extra schepje nutriton erbij? Ik las trouwens wel ergens dat nutriton laxerend kan werken dus ja.. Ik had trouwens de voeding op kunnen halen. Zo'n pak van 2x350 kost E36.49 Gelukkig krijgen we het vergoed.
Sterre, ik heb nu maat 2 op de fles zitten, we gebruikten nog altijd maat 1, zelfs met jbpm. Toevallig knoeide ze met de laatste fles helemaal niet meer, dus misschien heeft ze nu een beetje door hoe het moet? We doen er nu 3 schepjes nutriton door, en omdat ze daardoor amper spuugt en langer tussen de voedingen laat, wil ik het eigenlijk niet ophogen als het niet echt nodig is. Ik dacht trouwens dat nutriton eerder verstoppend dan laxerend werkte Maar gelukkig poept Veda in ieder geval iedere dag, en meestal maar één keer. Ik blijf nog wel even op deze manier doorgaan, het knoeien viel ook wel mee, maar normaal knoeit ze eigenlijk nooit, daardoor vroeg ik me het af. En 36.49 euro, jeetje zeg En dan nog wel 2x350 gram, dus daar doe je ongeveer 5 dagen mee denk ik. Dure business, maar gelukkig krijg je het idd vergoed! Maar fijn dat je het nu in huis hebt, ben erg benieuwd naar het effect!
Hoi dames @mosa hahah ik strijk bijna niets, kan er ook nix van, vandaar dat ik er zo lang over doe en wij hebben geen droger, dus alles moet ik ophangen om te drogen, en het ene is eerder droog dan het andere, en dan wil ik dat alvast strijken en opruimen, zodat er weer plek is om een nieuw wasje op te hangen, zo blijf ik dus strijken en wassen hahaha(heb niet eens meer gestreken vandaag hahahaha erg hoor ik zeg altijd dat ik dingen ga doen, maar ondertussen blijf ik hier gewoon hangen en andere dingen doen! hahahaha) en nutriton is wel laxerend, dat ze de dokter in iedergeval bij ons, want ik moest dat toen ook gebruiken toen feli zo verstopt was, en was ook bang dt het daardoor alleen erger zou worden, maar dat is dus niet zo, en dat zit ook in die omneo voeding, dus vandaar dat feli ook zo veel poept. @sterre hahahah echt een soap dus die telefoon! duister zaakje hahah, ik zou hem ook naar die oude vrouw brengen hoor! en wowdat is wel heeeel duur ja voor voeding, maar gelukkig krijg je het vergoed! krijg je echt het hele bedrag terug? of moet je zelf wat bij betalen? ik vind die omneo pakken al duur, maar het ligt er ook aan welke winkel, ene winkel zowat 15 euro, en ander net 12, scheelt toch weer 3 euro ongeveer! @pyama, ja mosa wel een goede opzich dat ze dan misschien snappen van, het is nu nacht ofso met een pyama...zouden ze dat ook echt snappen? ik zou het dan ook alleen maar voor de nacht doen hoor, maar feli heeft vandaag (en gister, feli draagt haar kleertjes altijd 2x als het niet vies is) een spijkerbroekje aan, en dat lijkt me toch niet zo heel lekker slapen, al had ze er vannacht geen last van.. maar toch.. lijkt me zelf ook niet lekker. en hebben jullie een speciaal naar bednacht slaapje ritueel dan? @speen, feli drinkt ook al tijden uit speen 2, omdat nr 1 elke x verstopt raakte door die nutriton die door die omneo voeding zit. eerst knoeide ze wel veel, nu eigenlijk bijna niet. groetjes!
Sterre, wow wat een mooi mannetje is Noah zeg. Echt blonde haartjes!!! Sanne, Svinthe heeft ook Omneo gebruikt, maar had geen last van spuitluiers en zeker al geen 4 per dag. Wij gebruikten bij de Omneo ook nog eens laxeermiddel en daar kreeg ze uiteindelijk wel wat dunnere poep van. Gelukkig hebben we dit nu weten af te bouwen! Svinthe draagt alleen van maandag op dinsdag een pyjama. Ze gaat dinsdagmorgen altijd naar mijn moeder en die kleedt haar dan aan als ze uitgeslapen is. De andere dagen heeft ze dus gewoon haar kleertjes aan, omdat dat makkelijker is voor mij 's morgens. Het scheelt weer tijd he ! Sterre, raar verhala hoor over die telefoon. Ze zoeken het maar uit inderdaad! Dure kostganger heb je zo met dit eten! Gelukkig krijg je het vergoed!
Sanne, haha, oke, dus jij schrijft gewoon iedere keer dat je gaat strijken en dan vervolgens doe je het niet Weer wat geleerd over nutriton dan, en ik telkens maar blij zijn dat Veda iedere dag poept en dus niet verstopt is En volgens mij is het zo dat kindjes niet door wel of geen pyamaatje snappen dat het dag of nacht is, maar dat je wel onderscheid kunt maken door een ander ritueeltje te doen voordat ze 's avonds naar bed gaat. Wij doen dus ieder naar-bed-gaan-ritueeltje hetzelfde. Met het slaapzakje aantrekken zingen we 'Kleertjes uit, pyamaatjes aan...', en daarna leggen we haar in haar bedje, dan zingen we 'Slaap kindje slaap...' terwijl ik over haar hoofdje aai. Na het liedje geven we haar een kusje en zeggen 'weltrusten Veda' en na haar muziekje aangezet te hebben (10 minuten) lopen we weg. Dit doen we altijd hetzelfde, niet nog een extra liedje zingen ofzo en in het begin was het wel flink huilen. Maar nu huilt ze eigenlijk nooit meer als ze in bed ligt, net alsof ze het allemaal prima vindt. Veda heeft een spijkerjurkje en als ze die aanheeft, dan trek ik die trouwens 's avonds wel altijd uit. Dan heeft ze nog wel een maillotje aan, maar met een spijkerbroekje zou ik vanavond even een ander zacht broekje doen. Wanneer doen jullie eigenlijk je kindje in bad? En hoe vaak? Veda gaat om de dag in bad, en altijd 's ochtends.
Vanavond trouwens weer 'Wie is de mol' en 'Generatie 2010'. Alleen Veda krijgt altijd rond 21.00 uur de laatste fles, en dan wil ik altijd de tv uit hebben zodat Veda even alle aandacht krijgt (en ook niet afgeleid wordt), dus anders maar weer opnemen.
hoihoi @mosa schaam schaam, ja vaak dus zo dat ik he zeg maar het er dus niet van komt maarr strijkplank staat nu in de woonkamer dus ben al een stap verder wahahha oke ja bij feli doen we opzich ook wel elke x het zelfde, maar we gaan wel vaak nog een 2e x naar boven om nog even haar tut in te doen, en dan valt ze altijd wel in slaap, en heel soms valt ze wel uit haar zelf in 1x in slaap, maar anders echt niet uit haar zelf. en badje doen wij altijd om de dag, en dan savonds, daar ben ik ongeveer 2 weken voordat ik ging werken mee begonnen, omdat het nu ik werk ook het makkelijkst is om dat savonds te doen, en zo kan hai het ook nog eens doen en anders is hij altijd al weg, of moet ik Nog vroeger op staan. en als het badderdag is, en hai hoeft niet te trainen, gaat feli ook vaak met hem, of met mij douchen. ik heb ook het idee dat ze dan lekker moe is van het badderen en dan lekkerder slaapt ofso? maar of dit echt zo is, weet ik niet. @hanna oke jij houd gewoon dus haar eigen kleertjes aan, ja voor mij is het ook wel makkelijker, want moet al vroeg genoeg op staan als ik moet werken. maar jij bent dus wel de omneo voeding aan het afbouwen? omdat ze beter poept of?? ik ben bang dat als ik ga afbouwen, ik dan weer een drama probleem ga krijgen, terwijl het nu eigenlijk best allemaal lekker loopt, behalve het slapen dan soms. maar het drinken gaat super nu. ik ga het wel es na vragen bij cbtje. @all groetjes!!
Sanne, ik denk dat het ook niet erg is om nog een keer naar Feli toe te gaan om haar speen in te doen hoor, de ene baby zal dat misschien wel nodig hebben en de andere niet. De enkele keer dat dat hier nodig is, dan doe ik het ook wel, maar dan ga ik niet uitgebreid tegen haar praten. Dan zing ik weer slaap kindje slaap, kusje, weltrusten Veda en dan ga ik weer. En in jullie geval is het idd makkelijker om het badje 's avonds te doen ja. Hier is altijd één van ons thuis als ik weer ga werken, op één dag na maar dan komt mijn moeder hier, dus die kan haar dan in bad doen. En lekker moe is Veda ook na het badje, en dan slaapt ze het dutje erna ook heerlijk!
Mosa, baddertijd: Zaterdagmorgen en dan is het ook harenwasdag Maandagavond onder de douche Woensdagmorgen Donderdagmorgen Dit is helemaal afgestemd op mijn werkdagen. Werkt voor ons goed! Leuk hoor, wie is de Mol straks weer! Ik ben benieuwd. geneartie 2010 heb ik nog niet gezien, maar ga ik van het weekend bekijken op uitzending gemist. Sanne, ja ik ben aanhet afbouwen met Omneo omdat het poepen wel beter gaat. Ze heeft geen krampjes meer en dat is ookw el belangrijk natuurlijk. ik heb er zo lang mee gewacht omdat ik bang was voor een terugval, maar tot nu toe gaat het poepen juist beter, Hopen dat dit zo blijft! Zo, nu ga ik lekker douchen voordat Wie is de Mol begint!
STERRE, ik heb de uitslag van je bezoek aan de HA gemist. Las wel iets over mogelijke KMA ... Wel fijn dat Noah blij wakker is geworden . En wat vervelend dat je niets aan het huishouden hebt kunnen doen . Wat een onwijs lief bekkie! Echt een scheetje! Zie allemaal mooie avatars en banners! Hanna, ook van de traditie en klinkt als een leuke dag! ZvdH, yeahyeahyeah! Superrrrrrr! SANNE, toen Mirre nog overdag in dr bedje sliep (ooit ... heel heel lang geleden ), deed ik dr broekje uit en eventueel vestje. En dan zo in de slaapzak. Savonds wel een PJ aan. En een beetje dunnig/brei is niet erg, maar 4 waterdunne poepluiers is wel te veel. Maar ik heb sowieso niet zoveel verstand van hoe de poep moet zijn met flesvoeding ... Ik heb tot 6 maanden mogen genieten van mosterdgele borstvoedingspoepies STRIJKEN, bij Mirre best een tijdje alles gestreken. Nu niets *schaam* (maar wij hebben geen droger, dus de kreukels zijn meestal wel uit de kleding) MOSA, lekker zo'n klein beertje . En geen idee wat betreft de spenen ... BAD, Mirre had/heeft een droge huid. Dus de eerste maanden ging ze max 2x per week in bad (wel wassen dagelijks hoor ). Nu een beetje wisselend. Ze vindt het heerlijk, dus als we met zn 2en zijn dan gaat ze vaak wel in bad. Maar zeker niet iedere dag dus. Mirre gaat altijd savonds in bad. Heel soms sochtends met mij onder de douche. Ze vindt de douche helemaal niets, maar mag als ik klaar ben nog even spelen met de douchekop en ik doe dan een stop in de douche (dus soort van badje). Maar dat is een zeldzaamheid. *** Heerlijke dag gehad vandaag. Mirre heeft het superleuk gehad op de psz. Een van de juffies was jarig en ze hadden een doosje rozijntjes gekregen. Mirre kon er zo mooi over vertellen. Verder een rustig middagje gehad ... Het middagslaapje lijkt echt van de baan. Ze valt wel supermakkelijk in slaap savonds, dus ik vind het helemaal prima!