Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,
    Ben weer lekker aan het werk, morgen nog en dan heb ik weekend! Bij ons in het verpleeghuis is het NORO uitgebroken (dat had ik wel verwacht na ons weekend op de wc), dus ik loop de hele dag met schorten aan, scrub akelig vaak met betadine en mag mijn kind niet aanraken zonder uit mijn werk eerst te douchen. Gedoe hoor.

Chelsey krijgt altijd een pyjama aan. Groentehapje, badje, pyjama... Iedere dag hetzelfde. Het badje is ook wel eens de douche of een washand haha. Chelsey heeft ook nog steeds omneo voor de darmpjes, maar omdat ze nu iedere dag al vaste ontlasting heeft, gaan we met 6 maanden afbouwen.

We zijn nog steeds aan het rommelen met de voeding helaas. Ze krijgt nu 2 hele potjes en 4 flessen op een dag, maar vaak laat ze er 1 staan. Gisteren wilde ze haar laatste fles niet meer, dus heeft van half 5 tot vanmorgen half 8 geen fles meer gehad. Blijkbaar is het toch voldoende want ze sliep als een roosje (ik niet, want ik ging wel 3 keer kijken vannacht)

Zo nu zijn jullie van ons weer op de hoogte, morgen ga ik weer op jullie reageren, moet eerst even bijlezen hoor.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, beide programma's kunnen zien, Veda was al eerder wakker en heeft eerder de laatste fles gehad :)
    Bij Wie is de mol denk ik dat Sanne en Arjen het in ieder geval niet zijn, maar eigenlijk Erik ook niet. Dus blijft over Kim of Frits als mol :)

En dat generatie 2010 vond ik ook weer leuk, wat een kleine babietjes dan hè?! Maar wel aparte stellen hoor :)
    Hanna, ik zou het zeker gaan kijken komend weekend, ik vind het erg leuk om te volgen. En extra leuk dat het natuurlijk van dezelfde generatie is als onze kindjes :)

Salapio, fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad! En gelukkig maar dat Mirre 's avonds makkelijk in slaap valt!

Melisa, zo, dat was een lange tijd tussen de voedingen gisteren :$ Apart dat ze er toch voldoende aanhad, maar anders had ze het natuurlijk wel aangegeven. Hopelijk krijg je snel een beter ritme in de voedingen!
    En succes morgen met werken! Vervelend van die Noro!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D:D:D

Wel alles gelezen en zal even kijken hoe ver ik kom.

Badje: Hier ook om de dag maar geen vaste tijd(en) Het is maar net hoe het uitkomt maar meestal wel voordat hij naar bedje gaat. Hij gaat ook vaker met Roy onder de douche, vind tie heerlijk.

Melisa: Oeh dat is niet zo mooi, zorgen dus dat je chelsey niet besmet. Hoe gaat het trouwens nog met je schoonouders?

Ben de rest even kwijt... :)

All: Vanavond weer lekker gezwommen, was weer leuk.
    Noah lag nog steeds te slapen toen ik thuis kwam. Hebben we hem maar even wakker gemaakt voor zijn laatste flesje en al snel liet hij merken dat hij weer moe was. Heb hem nog even getempt voordat ik hem in bed legde en hij had 39.2 graden. Stond er een beetje van te kijken want dat had ik niet verwacht. Op het vele slapen na wat hij toch heeft gedaan vandaag kwam hij niet beroerd ofzo over.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja, ben vergeten generatie 2010 te kijken.. had het nog zo in mijn hoofd geprent ;).. dat bedoelde ik dus laatst met dat als ik iets wil volgen de helft vergeet te kijken.. Gelukkig kan ik het nog op uitzending gemist kijken.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, zo, twee avonden achter elkaar gezwommen, goed hoor!
    En 39.2 is best hoog, maar z'n temp is morgen vast wel weer gedaald. Bij mij raadden ze aan om Veda zonder broekje te laten slapen na prikjes in verband met mogelijke koorts.
    Veda sliep ook heel veel na de prikjes, verder had ze nergens last van, maar haar temp was ook hoger, maar dan 38.5.
    Maar in principe is het een normale reactie van het lichaam, dus niets verontrustends volgens mij.

Ik las trouwens dat ze naar vrouwen voor Generatie 2010 hebben gezocht bij de januari-mama's hier op het forum :)
    En eentje ervan doet ook daadwerkelijk mee. Dat zou ik hier wel mogen zetten toch, bij de januari-mama's praten ze er openlijk over.
    De vrouw van het stelletje dat als 2e beviel vanavond (baby Sophie) zit op het forum :)

Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer :D

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Goedemorgen meiden!!

Niet te veel kletsen over generatie 2010 aub, ik ga na mijn werk even kijken op uitzending gemist.

Gisteren een avondje in het ziekenhuis over borstvoeding gehad, veel gehoord maar weinig geleerd als ik eerlijk ben. En er was er 1 in de zaal die veel te vragen had (ja hoor meiden mijn Djaarman!!!, hoezo betrokken bij alles?!)

Fijne dag vandaag!!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Djaar, jammer dat je niets nieuws gehoord heb gisteren. Of je wist al veel of de voorlichting stelde niet zo veel voor ;)
    En schattig van Djaarman :D

All, fijne dag!

8. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Sterre,
    Bedankt voor je medeleven ookal kennen we elkaar niet! :)

@Mosa,
    Leuk dat je nog wel weet wie ik ben :)
    Dat hadden wij ook gedacht :( maar helaas wil het niet vlotten.
    Ik hoop dat ik me alsnog snel hier mag aanmelden!!

@Hanna,
    Dankje!
    Klopt ja, voor de zoveelste keer een afspraak.
    Ze doen wat moeilijk daar.
    Hopelijk nu met de nieuwe fertiliteits arts gaat het beter.

Ik hoop dat ik me alsnog hier snel mag aanmelden!

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Gisteren heeft Kyano zonder in te bakeren geslapen. Hij heeft eerst 6 uurtjes geslapen, gegeten en daarna 3 uurtjes geslapen. Het gaat de goede kant op :) Het enige is dat hij niet in zijn zijligkussen blijft liggen. Hij schopt zichzelf omhoog en ligt alsnog aan de verkeerde kant van zijn hoofd :( Wat een eigenwijsje.

Kleertjes: Mijn kleine reus draagt nu maat 68 en ik heb van tevoren bijna niks in die maat gekocht. Mijn kledingkast is ook aardig leeg nu. Volgens mij kan ik het beste nu al maat 74 in gaan slaan want sommige kleertjes in mt 68 (bv van de Hema) worden nu al te krap.

Sanne: Kyano heeft alleen een rompertje aan als hij naar bed gaat. Ik ben anders bang dat hij het te warm heeft als ik hem inbaker. Gisteren heeft hij heel de nacht in zijn slaapzakje geslapen en dan heeft hij ook alleen een rompertje aan.

Mosa: Als de speen lekt dan denk ik dat hij te groot is. Kyano drinkt 180 ook in 10 minuten leeg maar ik gebruik al de kleinste speen.

Mijn kleine man gaat meestal 's ochtends om de twee dagen in bad anders wordt hij zo droog. De dagen dat hij niet in bad gaat dan was ik met een washandje zijn hoofdje, nek, handjes, en billetjes. Als ik dat niet doe krijgt hij van die stinkende zweet handjes :p

Sterre: Ik haal Nijn en MP ook altijd door elkaar. Voor mijn gevoel zijn het dezelfde types.

Dit is een voorbeeld van het vestje. Volgens mij zijn de kleuren anders maar voor de rest wel hetzelfde.
    Schattig is die he ;)

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Kan natuurlijk niet achterblijven dus ben even Generatie 2010 aan het kijken. Leuk programma maar wel raar dat ze tot aan hun volwassenheid gevolgd worden. Je zou maar 18 jaar lang een camera op je snufferd gericht hebben. Ik zou helemaal gek worden en moet gelijk aan films zoals Truman show en Edtv denken.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Hier is Nijn weer een keer. Ben erg weinig online geweest, maar vanaf vandaag heb ik t/m 24 februari vakantie!! Ik zal proberen weer wat vaker langs te komen.

Wat lees ik? Sterre en Sheann halen mij en MP door elkaar??
    MP, is geloof ik 3 weken verder dan ik, maar allebei zijn we mei 2010 mama's. Dat is denk ik ook de enige overeenkomst....

Generatie 2010 heb ik de vorige keer gezien en gister al weer half gemist, omdat ik te laat was.... Straks dus het begin maar even op uitzendig gemist kijken

Liefs

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tessa, succes dan vandaag bij de nieuwe fertiliteitsarts! Hopelijk is het nu snel raak!

Sheann, wat goed dat Kyano goed geslapen heeft zonder hem in te bakeren! Maar wel vervelend dat het nog niet opschiet met het zijligkussen ;)
    En zo zeg, hij gaat hard met zijn kleertjes! Ik heb ook weleens gelezen dat een kindje in de ene maat veel langer blijft hangen dan in de andere maat, dus misschien geldt dat voor Kyano met maat 74?
    Ik vind het wel een leuk vestje hoor :D

Ik zou er ook niet aan moeten denken tot je 18e gefilmd te worden hoor! Maar ik zou er al helemaal niet aan moeten te denken om voor de camera te moeten bevallen ;) :D

Nijntje, heerlijk zeg, lekker vakantie! Geniet er maar goed van!

All, net Veda in bad gedaan en ze begint al echt een beetje te spetteren :) Heel schattig, en ze wil heel graag drinken van het water, soms duikt ze ineens met haar hoofd omlaag :D

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, Veda knoeit nu veel minder met de fles door de grotere speen, dus het zal wel even wennen zijn geweest.

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo meiden, ik ben nog aan het bijlezen maar hier alvast mijn info:

Meeting:
    Mosa Putten-West Gelderland
    Sannehai Yerseke-Zeeland
    Djaar buurt van Weert (midden Limburg)
    Afrola Utrecht
    Sterre Heythuysen (Boven in Limburg)
    Pookie Zaandam ( vlak boven A'dam)

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    kleine kleertjes.....
    schoonzusje is zwanger van een jongetje en we geven de neutrale kleertjes aan hen ( maar misschien bewaar ik wel een paar van mijn favo truitjes.......je weet maar nooit;))

@shean; leuke avatar, echt een lekker kereltje!

@sterre; wat een gedoe met/om het hoofdje van Noah, luiter in ieder geval naar jouw gevoel. Ik heb ook zo'n truitje van de HEMA, hemelsblauw met allemaal witte gitaartjes erop, beetje jongensachtig maar het is speciaal voor papa ( deze wil ik dus eigenlijk niet uitlenen maar zelf mooi houden:))
    luieruitslag: maizena????? ohhhhh Mosa had ook al die tip gegeven.

@sanne; dat gevoel en de kroelbehoefte heb ik ook hoor. Maar Yuna ook, zij geeft dan echt open mond kusjes als ik haar na een werkdag ophaal:)
    En s'nachts trekken wij Yuna een pyamatje of boxpakje aan en overdag mag ze gewoon in haar kleertjes slapen. Desondanks moeten we toch vaak overdag wel een keer van shirtje of outfit wisselen door het spugen. Nog een koosnaampje; fonteintje:D

@mp; wij hebben 2 namen..........de 2e naam was eigenlijk mijn 1e keus. Ik vond die naam te mooi om niet te gebruiken.

@hanna; wat een schattige jurk van Svinte, en wat een grote meid wordt het al!

@salapio; Hopelijk komt de baby nu echt snel, in ieder geval is hij er binnen 2 weken:)

@mosa; ooude kleertjes eruit en nieuwe weer binnengehaald:) hier koopt mama ook steeds dingen voor baby. Is ook veel leuker om te kopen!

@ZvdH; gelukkig was het loos alarm, nu maar weer genieten!

@melisa; NORO balen, maar ook wel zielig voor die oudjes op je werk. Heeft Chelsey het ook al gehad of alleen jij?

HEeeeeeee Ovide is op de radio!!! Dat is zo'n leuk liedje. Ik ben nu steeds kinderliedjes ( maar ook gewone liedjes) aan het zingen met Yuna. Heel leuk, gaat ze meebrabbelen en lachen!

Eten met Yuna is beetje lastig, ze heeft gisteren niet mijn hele voeding van 180 ml BV op het KDV opgedronken. En gisteravond was het al helemaal zeuren met de BV. Ze drinkt een kwartiertje goed door en daarna wordt het spelen en lachen gieren brullen. Maar wel dan na 2 uurtjes weer willen drinken;) Lastig creatuurtje

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik heb Noah vannacht ook zonder broek en sokjes laten slapen maar dan wel in de slaapzak. Vanmorgen was zijn temp 38.2 en vanmiddag 37.7 dus het gaat alweer beter. Hij slaapt wel enorm veel vandaag.. niks aan zo ;):)
    Grappig dat die meeschrijft bij de Januari 2010 mama's. Als ik tijd heb even spieken dan.

Djaar: :D Leuk hoor zo'n man.. vraag me nog steeds af waar je hem gevonden hebt :p;) Al moet ik zeggen dat die van mij zich er wel voor interesseerd hoor, maar niet zo openlijk.. zal wel niet stoer genoeg zijn ofzo hahaha.

Tessa: Vervelend zeg dat het niet opschiet met die artsen :( Hoop echt voor je dat die andere beter is want het is natuurlijk niet niks allemaal.

Sheann: Lekker zeg dat Kyano ook zo lekker aan het slapen is nu.. gaat de goede kant uit met de kindjes hier :)
    Wow Kyano al in mt 68 :$ Noah zit net aan in mt 62..
    Ik heb een andere versie van het truitje.. die kleuren zoals jij hem hebt is wel leuk.. die van mij is echt donker blauw en dan zijn alle auto's wit.. vind ik veel te druk overkomen.

Generatie 2010: Ik zou er ook niet aan moeten denken en ook inderdaad niet dat er aan het filmen is al je moet bevallen ;)

Nijn: Ja sorry ik haal jouw en MP vaak door elkaar.. net wat Sheann zegt, jullie liggen zo dicht bij elkaar en jullie hebben allebei een rose avatar.. daar kijk ik ook veel naar en herken veel mensen daaraan.
    Jij lekker even vakantie, geniet er maar van!
    En je bent natuurlijk niet verplicht hier elke dag te schrijven ;).

Pookie: Lastig met voeden, Noah heeft daar ook een handje van en dan zit je gerust 45-60 minuten te pongelen met drinken. De KA zei al dat we na 30 minuten gewoon moesten stoppen om hem 'te straffen'... Natuurlijk wel weer geven als hij het niet uitzingt tot de volgende voeding maar dat hij leert dat er niet gespeeld word met eten... (kindjes in arme landen krijgen dat allemaal niet jij dikke witte baby zeg ik dan :))

All: Temp was dus net weer goed maar hij doet niks anders dan slapen vandaag :( Ik zei al tegen mijn moeder, nou gaan we het krijgen hoor.. gaat hij alleen maar slapen straks ;) Al ga ik er gewoon maar vanuit dat het nog het effect van de prikjes is :)
    We moeten dadelijk wel naar de Osteopaat dus zit ik wel een beetje te balen. Nou slaapt hij zo lekker en moet ik hem weer z'n bedje uitplukken ;)
    Vanavond heb ik trouwens terugkom avond van de Yoga.. heb er wel zin in en ben héél erg benieuwd naar alle kindjes.

Ohh probleem is al opgelost.. hij word net weer wakker :)

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sterre; ik heb hem gevonden op de 'moderne' manier, via een datingsite hihi. Het kan dus wel eens goed gaan!!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Leuk zeg, een vriendin van mij ook, is ook helemaal happy :) Ik heb die van mij voor de Cardinaal gevonden ;).. liep een heel ielig kereltje op krukken, vond hem ook niks aan in het begin maar een paar maandjes erna zo verliefd dat ik er letterlijk ziek van was :D

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @sterre; ben niet zo'n stapper en djaarman ook niet maar de cardinaal is mij niet onbekend hahaha.

Meiden ik ga weekend vieren en morgen naar de babydump om de mura 4, een wipstoeltje, een autostoeltje en een box te bestellen (nu in de aanbieding dus even profiteren) en dan door naar ikea om de kast/commode nog eens te bekijken en evt te kopen.

Maandag krijgen jullie verslag van hoe en wat.

Fijn weekend

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden, ik heb weekend!

En je man leren kennen via een dating site is toch niets mis mee? Mijn man en ik hebben elkaar leren kennen op vakantie (ook heel cliche he), alleen was hij toen met zijn toenmalige vriendin op vakantie haha. We hebben contact gehouden en van het 1 kwam het ander. Nu al jaren samen!

Chelsey doet het weer een beetje beter, al wil ze nog steeds niet alle flessen meer. Volgens mij kunnen we naar 3 flessen. Wat wordt mijn kleine meisje toch snel, veel te snel, groot!

Deel Deze Pagina