Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Het is ook jammer dat je soms niet zo makkelijk tot een man kan doordringen.. Ze zijn wel het moeilijke geslacht vind ik zoiezo over het algemeen wat dat doordringen tot een persoon betreft. Maar ja je doet er niets tegen.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goede avond!

Kwam even snel tussen door spieken of er al Salapio-nieuws is maar zie nog niks.. spannund :)

Morgen ga ik even bijlezen en reageren.
    Voor iedereen een hele fijne avond!
    Ik ga nu lekker frietjes eten en de samenvattingen van het voetbal kijken samen met m'n mannen :)

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hehe Sterre, als ik zo Noah zijn hoofdje zie dan zie ik ook echt wel een klein voetballertje voor me eigenlijk :D . Veel plezier met je mannen!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Een hele leuk, maar drukke dag achter de rug, maar de rust is hier nu weer wedergekeerd :) Veda ligt op bed, net gegeten (maar even patat gehaald), dus nu een rustig avondje.

Hanna, leuk dat je de babyfoto's hebt ingeplakt, ik vind dat ook altijd een leuk klusje! Ik wil morgen of overmorgen weer foto's bestellen, dan kan ik die nog mooi inplakken voordat ik weer moet werken.
    Heeft je man het leuk gehad?

Melisa, dikke knuffel voor jou, wat vervelend dat je je zo rot voelde vandaag :( En ik kan me het ook goed voorstellen, want zo zou het niet moeten zijn.
    Nu lees ik dat je je soms een alleenstaande moeder voelt, dat zou al helemaal niet zo moeten zijn :( Ik vind dat heel rot voor je, en ik hoop dat je man ooit (snel!) inziet dat hij niet kan verwachten dat alles op jou terecht komt! Het zou niet zo moeten zijn dat alleen jouw leven heel erg veranderd, en dat van hem niet. Hij zou ook prioriteiten moeten stellen, en blijkbaar doet hij dat ook, maar dan de verkeerde prioriteiten!

Sanne, op die site melkofpuur staan idd nieuwe en tweedehands kleertjes, links op de site kun je kiezen of je de nieuwe of de tweedehandskleertjes wilt zien.
    Lastig om te beslissen of jullie vanavond naar je schoonouders zouden gaan, wat is het geworden? Ga je morgen wel weer werken?

MP, fijn dat je je weer iets beter voelt!

Afrola, jammer dat Josien vanochtend zo vroeg wakker was ;)
    Het was idd koud vandaag, echt van die waterkou vond ik.

Sterre, hoe gaat het met Noah?
    En hoe gaat het tot nu toe met de nieuwe voeding?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Klote-uitslagen bij voetballen zeg :x ;)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Vanavond een hele tijd bezig geweest met zoeken, maar we hebben ons weekendje weg geboekt :D
    We gaan 9 april, van vrijdag tot en met maandag, en dan naar Drenthe. We hebben een leuk soort landhuisje gevonden bij Landal Greenparks. Het ligt tussen Emmen en Groningen in, dus dan kunnen we ook gezellig een dagje gaan winkelen. Ik heb er nu al zin in :)

Ook maar weer een nieuwe banner gemaakt. Ook stom eigenlijk, zo verliefd zijn op je eigen kindje dat je bijna niet kunt kiezen uit foto's :)

Zometeen lekker slapen, ik merk nu wel dat het een druk weekend was. Ik heb ook al de hele avond buikpijn, maar vandaag was mijn temp ineens 0,5 hoger dan gisteren, dus misschien eisprong? Op dag 21 zou ik dat nog niet eens zo verkeerd vinden.
    Ik temp niet iedere dag op dezelfde tijd, maar ergens vind ik het ook wel leuk om bij te houden :)

Slaap lekker allemaal! En werkse voor de meiden die morgen weer moeten werken!

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!!

@Melisa; begrijpelijk dus BIG HUG!!

@Sterre; volgens mij ben je net zo voetbalfan als je mannen.

@Mosa; niks mis mee geloof ik om verliefd te zijn op je kindje!!

@Sanne; gewoon een lieve knuffel voor jou omdat je ook altijd op iedereen reageert

@Hanna; tja mannen zijn soms net kinderen (dus ook wel eens fijn als ze weg zijn, maar ze moeten wel op tijd weer thuis zijn)

@MP en Bubsie; hoe gaat het met jullie, lekker druk bezig met de voorbereidingen?

@All; Ik heb een heel druk weekend gehad maar wel erg veel gedaan. Zie hier de lijst bestelde en gekochte dingen.
    Maxi Cosi Mura 4 (lekker saai in zwart!, incl reiswieg etc)
    Autostoeltje pebble in zwart met grijze voetenzak
    Wipstoeltje (hoogte verstelbaar)
    Box (noten met lade)
    Luieremmer
    Ikea commode (wel andere handgrepen op gemonteerd, dus even boren etc, maar hij staat)
    Ikea ledikantje incl matras en dekmatras

Verder hebben we een doos gekregen van mijn schoonzus met;
    Mobiel voor box
    flessensteralisator
    ledikant lakentjes
    reiswieg dekentje, lakentje en matrashoesje
    diverse rompertjes, truitjes, broekjes, sokjes
    winterjas en muts
    2x badcape
    badjas

Dus wat ons betreft zijn we al bijna compleet wat uitzet betreft hahaha. Veel hoeven we niet meer te kopen maar het kan natuurlijk wel!!

Meiden ik wens jullie een fijne dag!!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: gaan jullie naar het land van Bartje? Zijn wij ook geweest, en het is ons heel goed bevallen. We zijn wezen winkelen in Emmen, ook een echte aanrader!

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Djaar: je blijft kopen haha zolang je niet bent bevallen. Maar dan gaat het om kleine dingen.

Wij hebben gisteren de kinderwagen omgezet in wandelwagen. Nu kijkt niemand meer in de kinderwagen met de hoop een baby te zien ;(

Manlief en ik hebben gisteren geen woord meer gewisseld. Gezellig he. We zouden 's avonds frietjes eten maar dat was ie vergeten en had dus in de kantine al lekker aan het vet gezeten. Toen was deze mama heel boos.... Mannen!

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even ego-berichtje ...

Geen babynieuws hier. Ook maar goed: Mirre werd gisteren heel hangerig en warm en bleek dik 39 graden koorts te hebben. Ze was al verkouden en hoesterig, maar dat werd dus (eerste keer in dr leven) echt ziek. Jan heeft naast haar gelegen op een kampeermatje want ze werd om het half uur hoestend en huilend wakker. Ze heeft Jan zn hand bijna de hele nacht vastgehouden.

Ik heb ook geen oog dichtgedaan trouwens, slaap zo slecht als jan niet naast me ligt ...

Zou de kleine nu via mij antistoffen krijgen mocht ie nu geboren worden?

Las iets over een meeting, lijkt me superleuk, maar denk dat ik deze maar moet overslaan tot Jochie wat groter is. Maar ik doe graag mee met een strandmeeting in de lente/zomer :D (bijvoorbeeld) ...

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ja, die is het!! Leuk dat het jullie goed bevallen is :)

Djaar, zo, jullie zijn helemaal losgegaan zo te lezen :D Super!
    Ben je weer helemaal opgeknapt?

Melisa, wat rot dat ook de dag gisteren bij jou thuis niet goed afliep :( Nogmaals een dikke knuffel voor de hele situatie!
    En de kinderwagen omgezet in de wandelwagen, wel leuk natuurlijk, maar ook weer zo'n teken dat het zo hard gaat hè?!

Salapio, jammer dat er nog geen babynieuws is, maar heel vervelend dat Mirre zo ziek is :( Zielig hoor, ik hoop dat ze snel is opgeknapt! Beterschap!
    Ik zou niet weten hoe het zit met antistoffen?
    En ik weet ook niet op wat voor termijn we een meeting zouden kunnen organiseren, dus tegen de tijd dat dat bekend is, kun je altijd nog zien :D

All, Veda ligt al een half uurtje wakker in bed heel druk te kletsen :D Zo schattig is dat, en af en toe slaakt ze van die kleine gilletjes uit, heel grappig. Blijkbaar heeft ze het wel naar haar zin, dus dan laat ik haar nog wel eventjes liggen :)

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ik ga straks met thijmen naar het weeg-uurtje omdat ie gister alle flessen heeft laten staan
    Maar vanmorgen had ie wel 1 fles op dus daar ben ik heel heel erg blij mee

Ik heb gister de cb gebeld en ik moest het fruithapje laten staan dus ben erg benieuwd straks
    Ben wel een beetje bang dat ie wat afgevallen is kan ik wel een beetje zien
    Ik hoop wel dat ik een goede moeder ben en blijft
    daar twijfel ik soms echt aan of ik het allemaal wel goed doe

Sorry voor me geklaag hoor

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Melisa; ga jij vanavond lekker aan de vette hap en manlief aan de boterhammen hahaha. Maar ale gekheid op een stokje, het blijft vreselijk vervelend natuurlijk als deze dingen gebeuren.
    Lijkt me inderdaad echt een stap pm de reiswieg definitief te vervangen door het zitje. Maar een nieuwe fase brengt weer nieuwe dingen en is dus ook weer erg leuk (denk ik).

@Salapio; volgens mij heeft het jochie wel genoeg antistoffen voor de eerste weken hoor. Nu maar hopen dat Mirre een beetje opgeknapt is voordat het manneke geboren gaat worden. Dan is ook Jan weer wat uitgerust. Is hij vandaag toch gaan werken?

@Mosa; ja we zijn best losgegaan, ik hoop nog steeds dat het niet voor niets is (blijft raar dat brein van mij!!). Ben wel blij dat we de grote en belangrijke dingen nu eigenlijk wel hebben of in elk geval op tijd geleverd zullen worden. Nu natuurlijk mezelf in de hand proberen te houden bij het kopen van de kleine spulletjes.

@tijgertje; je kan niet meer doen dan voeding blijven aanbieden en liefde geven. Ik ben benieuwd wat men op het cb zegt.

@Meeting; tja als de meeting er komt zullen er altijd mensen nog zwanger zijn, net bevallen of mensen met kinderen die al bijna lopen. Er zullen altijd mensen zijn die toch niet kunnen om wat voor reden dan ook. Geeft toch helemaal niets denk ik. En een zomermeeting lijkt wel ideaal (hoewel mijn spookje midden in de zomer geboren zal worden) Ik zou bijna een meeting bij ons op de camping voorstellen hahaha !!! Dan zal ik wel frietjes bakken samen met Djaarman en wie wil blijven slapen neemt zijn tent of caravan maar mee (ik regel wel een speciaal prijsje!!)

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Leuke site is melkofpuur, ik kende hem nog niet.

Haha ik heb ook veel te veel leuke foto's om uit te kiezen.

Djaar: Gezellig camperen bij djaar :D

Duty calls, fijne dag all

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Camping is overigens in Venray direct naast de snelweg A73.

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ djaar,
    zo je hebt lekker ingekocht! gelijk heb je.
    wij hebben de grootste dingen ook al een poosje besteld or. maar krijgen het pas in april binnen. (vind het achteraf wel lang duren)
    verder moet ik me rustig houden en zit ik ook in de ziektewet. vanwege buikkrampen en pijnen en mn bekken die ook niet meewerken. dus zit nu volledig in de ziektewet eind van de maand ben ik toch klaar (contract werd niet verlengt) en misschien heb ik daar onbewust ook nog wel last van mn buik ofzo ik heb geen idee.
    net ff urine weg gebracht maar geen blaasontsteking dus daar ligt het ook niet aan.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Wat rot dat je gister alleen met Chelsey achter bleef. Dat zijn toch van die dagen die je lekker met je gezin wilt doorbrengen. De andere meiden hebben gelijk, je doet jezelf tekort hoor. Nee toch, lees dat hij al gegeten had in de kantine en jou vergeten is :x *knuffel*

Hanna:
    :D:D:D

Sanne: Ik heb geloof ik gemist dat Feli niet lekker was maar wel vervelend zeg :( Zijn jullie nog wel gaan eten bij Hai's ouders?
    Oh lees dat jij ook flink ziek was.. Hoe voel je je nu?

MP: Geweldig dat je je zo goed voeld, houden zo! ;):)
    Haha ja Noah oefent ook al goed met schoppen.. dat kan ie al goed, vooral in mama's buik of boobs *oef* ;):)

Mosa:
    Ik vond van niet ;):).. psv kampioen :p
    Haha hier nog iemand die helemaal verliefd is op d'r kindje hoor, is heel normaal vind ik :)
    Haha van die gilletjes zijn inderaad schatttig alleen zijn het hier onderhand geen gilletjes meer.. sjees.. volgens mij heeft hij in de gaten dat die stem van hem is en die zal hij gebruiken ook :$

Djaar: Ik ben wel aardig fanatiek met voetbal ja.. Vader was trainer en loop al van kleins af aan op het voetbalveld.
    Zo he jullie zijn goed geslaagd van het weekend! Moeten jullie aan het kamertje zelf nog veel doen of kan je em al zo in gaan richten met de spullen?
    Oeh lijk me kei gezellig bij jullie op de camping.. :D

Salapio: Oh daar ben je weer.. was het forum al af aan het speuren naar babynieuws van jou ;):)
    Rot zeg dat Mirre zo ziek is :( Lijkt me zo ellendig bij die kleintjes, als het kon nam ik het zo over van ze.
    Volgens mij krijgt jullie jochie wel anti stoffen via jou en straks ook via de BV.

Land van Bartje: Daar zijn wij 3 eeuwen geleden ook geweest, was erg leuk alleen was ik toen nog best klein en gingen ze 's ochtend altijd met een groepje kinderen de pony's uit de wei halen. Dan deelden ze de hoofdstellen uit en mocht je mee.. ik was nog te klein dus stond altijd voor jan l*l daar 's ochtends.. en verdrietig dat ik dan was *snif*

All: Vrijdag was de terugkom avond op de Yoga erg leuk. Moest wel weer huilen bij het vertellen van m'n bevalling :):( maar mijn yogajuf heeft een methode waardoor ze me kan helpen om het te verwerken. Lijkt me wel de moeite dus binnenkort even een afspraak maken. We hebben met de meiden telefoonnummers e.d uitgewisseld om nog een keer af te spreken. Hopelijk komt dat er ook echt van :)

Nou ik wil bij deze ook even gelijk een oproepje doen: Gezocht: de échte Noah... ik ben die van mij kwijt.. dit kindje eet goed en slaapt super overdag ... Ook 's nachts is het een voorbeeldkindje
    ;):D
    We hebben 2 dagen de KMvrije voeding geprobeerd en dit was wéér niks.. Reflux stak de kop weer op omdat die voeding zich niet goed laat indikken met nutriton. En er is niemand die mij nog wijs kan maken dat kindjes bepaalde dingen al zo jong niet lusten. Deze melk ging er gewoon écht niet in. (en sanne, die stinkt inderdaad énorm!)
    Wij maar de Nitrilon AR (dan maar eens een andere merk proberen) gepakt en daar doet hij het super goed op :) Ik ben zo blij!!! Ben wel heel erg bang dat hij weer terug valt maar ik geniet nu zo enorm van mijn mannetje, hopelijk zijn we er nu uit. Soms blijft het zo lang stil dat ik even ga kijken of hij het nog wel doet :) .. Zo raar als het ineens stil is :D

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey meiden

ik zoek iets wat ik kan doen heel de dag en niet al te inspannend is aangezien ik rust moet houden.
    maar zoek eigenlijk een hobby ofzo. weten jullie nog iets leuks. aangezien ik me nu al verveel en nog maar 3 dagen thuis ben.
    geen kaarten maken heb ik al eens gedaan vind ik nu niet leuk meer. haha.

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sterre; jeetje zeg wat een toestand met die voeding. Ik hoop toch echt dat er snel een oplossing komt. Wie weet helpt je oproepje wel!
    Wat betreft het kamertje, de eerste maanden staan commode en ledikant op onze slaapkamer en worden daarna op het kleine slaapkamertje gezet (kat moet dan uit zijn kamertje en komt bij ons op de slaapkamer). Ik wil niets schilderen maar zal wel als het kindje een eigen kamer heeft daar wat leuke lijstjes aan de muur hangen. Heel erg misschien, maar het aankleden van het kamertje is voornamelijk voor de ouders leuk. Kindje herrinnert zich er niets van. Aangezien we hopelijk snel elders gaan wonen ben ik ook niet van plan veel te veranderen aan de huidige inrchting. Kortom als ik het ledikantje opbouw zijn wij er klaar voor.

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Bubsie; hier lekker kletsen en het gewoon rustig aan doen. Bij mij wil puzzelen en lezen nog wel eens voor afleiding zorgen.

Deel Deze Pagina