Hey meiden Ik ben er vanmiddag geweest en heb precies gedacht thijmen is bijna 200 gram afgevallen nou heb ik een andere schema gekregen en er komt donderdag een vrouw die gaat kijken hoe het met thijmen gaat misschien dat ze wat tips of advies kan geven Ik hoefde me ervoor niet te schamen want veel vrouwen die hebben daar ook baat mee gehad (toch schaam ik me een beetje) Maar hoop dat het nou beter gaat Thijmen krijgt nou 07.00 uur papje 200cc met 3 eetlepels bambix 10.00 uur fruithapje 12 uur 1 broodje (zonder korstjes) met smeer leverworst of smeerkaas daarna 120cc opv melk 15.00 uur sapje met liga/soepstengel 17.00 uur groentehapje met wat yoghurt 120 cc 19.00 uur laatste fles 200cc
Melisa, het is echt niet makkelijk voor je om nu in deze situatie te zitten. Ik hoop dat je man nog tot inkeer komt. Hij is zo wel erg vel weg he. Wat doet hij op die avonden en op zondag? Sporten? Afrola, lui dagje gisteren. Heerlijk toch? Ik heb ook weer erg veel zin in de lente hoor, kom maar door zou ik zeggen! Mosa, inderdaad niet zulke goede uitslagen bij het voetbal.. Op naar volgend weekend maar weer.... Mijn man heeft een leuk weekend gehad. Hij was wel weer blij om thuis te zijn... Goed teken he Lekker hoor, dat ik nu weer een back-up heb. Voelt toch veel fijner. Jullie een huisje gehuurd. Leuk hoor, echt iets om naar uit te kijken. Djaar, jeetje wat heb je veel gekocht zeg. Goed gedaan en leuke dingen zo te lezen! Salapio, ach gossie, Mirre ziek! Beterschap voor haar! Bubsie, dus helemaal in de ziektewet nu. Rustig aan doen he! Heb je nu nog steeds last van harde buiken of is dat minder geworden nu je gestopt bent. Djaar, goed idee die camping, alleen... ik haat kamperen Ik mag na afloop van de meeting toch ook wel naar huis he??? hahahah! Sterre, jammer dat je nog niet over de bevalling heen betn. Hopelijk helpt de methode van de yogajuf. Ik heb ook heel lang tranen gehad als ik er aan terug dacht en erover praten... brrrrr Maar nu langzaam maar zeker gaat het de goede kant op... Lijkt me leuk om alle baby's te zien van zo'n cluppie. Bubsie, ik heb toen ik zwanger was op het einde in een rolstoel gezeten en toen heb ik heel veel spelletjes gedaan op internet. Niet echt een hobby, maar wel leuk om te doen. Anders iets moois maken voor in de babykamer, een geboortedoos schilderen om later alle dierbare dingen van de baby in te doen bijvoorbeeld... Mosa, heb je een boekje gevonden over haken. ik heb veel gehaakte clipjes voor Svinthe. Niet zelf gehaakt natuurlijk haha, maar gekocht op www.madeliefke.nl Misschien staan daar nog wel voorbeelden die je kunt namaken... Sterre, wow wat een mooi huis!! Wanneer gaan jullie kijken? Snurken, mijn man helaas wel, maar intussen ben ik er zo aan gewend Melisa, fijn dat je man dit besluit heeft genomen. Misschien de ommekeer? Ik hoop het! Tijgertje, Thijmen dus afgevallen... Goed dat je nu even tips krijgt van het cb. Het schema zet er goed uit zo. Mijn man heeft vandaag de kinderstoel in elkaar gezet. Morgen maar eens kijken hoe ze het vindt om er in te zitten. Met de camera in de aanslag natuurlijk
Tijgertje, rot dat Thijmen is afgevallen! Hopelijk heeft het CB wat tips voor, komt vast goed! Hanna, fijn dat je man een leuk weekend heeft gehad, maar ik geloof meteen dat je het ook lekker vindt dat hij er weer is. Leuke site, die madelievke.nl, maar ik kan eigenlijk helemaal niet haken, dus ik kan niet zomaar iets namaken Ik moet eerst de techniek leren en dan iets maken aan de hand van een duidelijke beschrijving. Leuk dat Svinthe morgen voor het eerst in de kinderstoel gaat, ben benieuwd naar de foto Had ze vandaag weer goed gedronken op het kdv?
ff snel reageren want ik moet ook nog een paar wassen opruimen. @sanne; grappig wij hebben zaterdag ook gegourmet. Zo'n wildgourmet van de feestdagen die we in de vriezer hadden gedaan. Dat viel enorm tegen, slechte stukjes vlees. Gewoonweg snijverlies stukjes die op de plaat enorm krompen ( water dus!). De volgende keer maak ik zelf de vleesjes. @zvdh; spijkerbroekjes voor die kleintjes moeten inderdaad lekker soepel zijn. Mijn nichtje had ook eens zo'n stijve broek en dat was gewoon zielig, ze kreeg er helemaal een schrale huid van! @mosa; Pukkemuk is hiet nu favoriet, daar staan wel leuke kleertjes op voor schappelijke prijzen, wij houden hier wel van Jungle en beestjes ( geen beertjes!!). Thanx voor de link! @Djaar; zo lekker dat je de spullen op orde hebt, goede organisatie hoor!! Ik ben helemaal voor een meeting op een camping. Eindelijk kamperen!! @Sterre; Wat fijn dat Noah eindelijk een vrolijk blij en lief slapend jongetje is. Eindelijk kan mama weer wat uitrusten en genieten! @bubsie; koop een sudoku boekje en ga lekker puzzelen, ook goed voor cijferinzicht! @shean; dat digitaal scrappen ga ik eens proberen, ik ben nog steeds aan het beginnen met fotoalbum maken van 1e 3 maanden Yuna En wat was het dit weekend een goed voetbalweekend. Eindelijk heeft AZ weer naar behoren gepresteerd gwicht.........grrrrrrrrr ik ben gewoon weer aan het aankomen. En dat terwijl ik niet meer eet dan tijdens mijn zwangerschap en daarna. Gewoon normaal, en nu ik werk eet ik zelfs regelmatiger! En dat allemaal met BV, mag ik niet eens lijnen Nu snel naar de WC en dan was opruimen tot later
Mosa, ik kan alleen maa rlange slierten haken, kilometers lang hahah!! Svinthe heeft op het kdv 2 flessen op, een van 160 cc en de andere 130 cc. Prima hoor! Pookie, Goed voetbalweekend??? Het is maar hoe je het bekijkt he
@ hanna, ja merk wel verschil met mn buikpijnen. nu ik thuis rust neem en krijg gaat het wel beter. heb ik wat gedaan zoals de was bijv en wc schoonmaken wat ik gister deed krijg ik het meteen weeer. dus toch echt rust houden en dan gaat het wel goed. af en toe nog wel. tis niet helemaal weg maar merk wel dat het werkt. @ sudoku niet echt mijn puzzel. vind alleen de makkelijke leuk. haha. zal nog eens kijken wat ik kan doen in mn vrije tijd haha. heb net wat dvd serie's gehaald bij mn broertje. kan ik weer ff vooruit. maar hele dag achter de tv hangen wordt je ook niet vrolijk van. wordt tijd dat het mooi weer wordt.
Pookie, balen dat je aan het aankomen bent Vooral als je juist zo regelmatig eet. Succes met je wasjes! Hanna, lange slierten haken kon ik vroeger ook Ook leuk, alleen je kunt er zo weinig mee hè?! En fijn zeg dat Svinthe weer zo goed gedronken heeft! Dat zal nu dan vast wel zo blijven, heel prettig! All, ik ga zo maar weer eens foto's bestellen. Via www.snapfish.nl kun je foto's van formaat 13 x 18 cm bestellen voor 9 cent per stuk. Dit kan tot 12 februari, en voor als iemand anders het ook wil, dan moet je code XLPRINT50 gebruiken bij het afrekenen
Hoi dames, even kort berichtje, ben bek af! vandaag heel de dag gewerkt, en feli voor het eerst een Hele dag op het kdv geweest snel naar huis gegeten en Weer terug naar werk voor cursus! hier ff bij gelezen en nu is het al weer tijd voor een fles voor feli (die trouwens verhoging had toen we thuis kwamen, en 3 kwartier aan 1 stuk heeft lopen huilen/ontroostbaar was toen ik op cursus was!) zielig!! dus nu fles, douchen en naar bed! pfff morgen gelukkig weer vrij.. heerlijk..uitslapen
hoi meiden, even een zwaai vanaf hier. Heb veel gelezen. Maar meiske vraagt te veel aandacht vanavond... maar een meeting op de camping lijkt mij ook wel leuk En sterre veel plezier met de zoektocht naar de oude Noah haha, geniet tot die tijd maar van de nieuwe . Voor de rest morgen reageer ik hoop ik ook op jullie slaap lekker!
Ja, maar hier is het formaat 13 x 18 cm in plaats van de normale 10 x 15 cm. Ik vind een iets groter formaat dan net wat leuker. Sanne, zo, dat is een lange dag geweest! Zielig dat Feli vanavond ontroostbaar was, maar morgen weer even extra knuffelen Afrola, slaap lekker en geniet van je vrije dag morgen!
Mirre storte weer in zo rond 15u ... zo zielig. Jan ligt weer naast haar. Tis echt een kacheltje en zo zo zo zielig. En ik voel me schuldig omdat ik niet naast haar lig ... *sorry ego*
Ach, arme Mirre Zielig hoor! Hopelijk gaat het vannacht een beetje beter! En niet schuldig voelen hoor! Jan is toch bij haar? En jij moet echt proberen een beetje goed uit te rusten, voor je het weet besluit je knulletje te komen Knuffel!
Salapio, hoe gaat het nu met Mirre? Hopelijk al weer iets beter!! Ik ben nu lekker op school en heb alles voorbereid dus de dag kan beginnen. Fijne dag allemaal!
even snel want er ligt een hoop werk. Meetinmg op de camping kan denk ik echt wel (heb het nog niet met Djaarman overlegd) maar dan waarschijnlijk in het voor of naseizoen. Moeten we namelijk maar een middagje beslag leggen op de kantine. @Hanna; die wil blijven mag blijven die in het hotel aan het einde van de straat wil gaan slapen doet dat en die naar huis wil gaat toch gewoon naar huis (dat laatste doe ik ook hahaha) Fijne dag allemaal en wellicht tot later
SALAPIO NIEUWS!!!! Om 6.12 is onze lieve zoon Tobe geboren na een voorspoedige bevalling van nog geen 3u. Wat een geluk! X Salapio & fam. SALAPIO NIEUWS!!!! Salapio: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en wat een leuke naam! Héél fijn dat alles zo spoedig is gegaan. Nu lekker genieten van je gezin en kleine man.
* Even inbreken om te kijken of het Salapio nieuws hier al was aangekomen. Ja dus! Leuk he en wat fijn dat alles zo snel en voorspoedig gegaan is!*
Goedemorgen, Salapio, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tobe!!! Wat een snelle bevalling zeg, en fijn dat alles voorspoedig is gegaan! En een hele mooie naam vind ik, en past perfect bij Mirre Hopelijk gaat het met Mirre ook iets beter, zodat jullie volop van jullie gezinnetje kunnen genieten! Djaar, ik zou zeggen, overleg maar eens met Djaarman over de meeting, of hij dat goed zou vinden Olga, fijn dat je even kwam checken of we al op de hoogte waren Suces met de laatste weekjes!