Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sheann: Zo he het laatste flesje al om 19.00u, waarom zo vroeg?

Mosa: Haha jaa die gordijnen wil ik natuurlijk wel overnemen ;):D
    Wij zijn ook blij dat het nu zo gaat met Noah, alleen nu nog even zoeken naar een goed ritme want door zijn geslaap nu laat hij er de meeste tijd 5 uur tussen de flessen zitten... en soms moet ik hem dan zelfs nog wakker maken.
    Ik denk dat die cyclus van 28 ook een uitzondering is hoor..toch afwachten wat het de volgende keer weer word.
    Inderdaad wonderlijk zeg van Bereke (ken haar niet) maar dat is wel apart zeg.

MP: Whaha ja mooi he :D 'nee ik sliep nog niet' en wel snurken *proest*

Melisa: Wauw wat een goede beslissing van je man! Ik dacht dat hij al lager speelde maar hij speelde dus nog in het 1e?

Tijgertje: Je hoeft je helemaal niet te schamen, alleen al het feit dat je je zorgen maakt over je kleine man zegt genoeg vind ik *dikke knuf*

Hanna: Leuk zeg! Handig zo'n man. Ben benieuwd wat Svinthe ervan vind :)
    Werkse vandaag!

Pookie: Balen zeg dat je weer aankomt :( en inderdaad vreemd omdat je nu regelmatiger eet e.d.

Bubsie: Ja inderdaad, winter is leuk maar het heeft nu wel weer lang genoeg geduurd.

Sanne: Rot zeg dat Feli verhoging had :( Hopelijk heb je wel een goede nacht gehad en heb je een beetje uit kunnen slapen.

Djaar: Ik weet niet hoe de andere erover denken maar mij lijkt het wel een serieuse optie hoor :)
    Hoe gaat het trouwens nog met je? Nog een dikke week en dan 20 weken-echo! Spannend.

All: Ik zit dus een beetje te knoeien met de voedingstijden. We moeten Noah nu iedere keer wakker maken voor zijn laatste flesje om ongeveer 22.00u Zijn eerdere flesje ligt dan meestal rond 18.00u en dat vind ik een beetje te vroeg om hem de nacht in te laten gaan. Het enige probleem van de laaste paar nachten is dat hij dus niet meer doorslaapt. Hij komt dan om 5.00u al voor de eerste fles :( Vandaag ga ik proberen om rond 21.00 uit te komen en dan hem te laten slapen. Kijken hoever we dan weer komen. Tis i.i.g wel ellendig dat hij eerst goed doorsliep tot ongeveer 7.30 en dan nu weer die gebroken nachten *gaap* Word leuk als ik volgende week weer moet werken..not.

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ salapio: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!
    fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker genieten!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, wij geven de laatste fles om 20.30/21.00 uur en de ene keer is Veda wakker en de andere keer moeten we haar wakker maken. Hier gaat dat wel goed, want daarna is ze zo weer in slaap.
    Maar is Noah na de fles van 18.00 uur nog wel een keer wakker, of slaapt hij dan aan één stuk door? Stel dat hij iedere keer op ongeveer dezelfde tijd wakker is, dan zou je ook die laatste fles op dat tijdstip kunnen doen. Hier zit tussen die laatste flessen soms ook wat minder tijd, maar Veda drinkt ze wel altijd leeg.

Heel vervelend dat hij ineens weer zo vroeg wakker is, maar waar dat aan kan liggen zou ik niet weten. Slaapt hij daarna wel weer verder (of heeft hij alleen honger?), of is hij heel fit? Want dan kan het ook komen doordat hij genoeg geslapen heeft omdat hij 's avonds nu meer op tijd slaapt.

Verder zou ik niet weten wat je eraan kunt doen, maar hopelijk heb je snel weer een beter ritme!

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zo net weer naar de fisio geweest.
    nu weer ff internetten haha. doe niet anders laatste dagen maar goed. laptop op schoot en gaan. hond naast me op de bank.

en.. doen jullie aan valentijn? wat heb jij voor je man/vriend?

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa en Sterre; ik zal het vanavond eens vragen aan hem.

@Bubsie; gewoon lekker internetten zou ik zeggen niets mis mee.

@Valentijn; ik wist wel iets voor mezelf maar toen ik dat opperde kreeg ik als reactie dat ik voor de komende jaren al voorzien was hahahaha. Alle gekheid op een stokje, ik heb nog telkens een kaartje en een kleinigheidje gekocht. Helaas is Djaarman het wel eens vergeten. Vreemd genoeg is hij eigenlijk heel romantisch dus..... wie weet wat er dit jaar gebeurd.

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Salapio en man

Van harte proficiat met jullie zoontje

Wauw een bevalling van 3 uur daar teken ik voor
    ikke heb er 36 uur over gedaan totaal

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Salapio GEFELICITEERD met de kleine man.

Sterre: Dat doet hij zelf dat hij het laatste flesje om 19:00 krijgt :) Soms is het ook om 20:00 maar of hij zijn flesje een uurtje eerder of later krijgt hij gaat altijd tegen 21:00 slapen. Na zijn flesje gaat hij eerst even spelen, lachen, poepen en zodra hij begint te mopperen dan gaat hij naar bed.

Vanacht heeft Kyano goed geslapen van 21:00 tot 4:30 en dat zonder inbakeren. Het lijkt erop dat hij het nu gewend is om in zijn zijligkussen te slapen. En ik vind het helemaal niet erg om zo vroeg eruit te gaan want ik ben dan meestal toch wakker.

Maar ja het blijft lastig om een vast schema te maken want ik weet nooit hoe lang hij gaat slapen. Ik geef in ieder geval wel 5 voedingen, dan zit er 3 of 4 uur tussen zodat de laatste voeding om 19/20 uur is.

All: Hoe laat gaan jullie kindjes slapen?

Bubsie: Wij gaan met Valentijn uit eten en ik denk naar de film Valentine's day. Mijn vriend gaat alles regelen dus ik wordt verrast.
    Gaan jullie iets doen?

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ik ben jarig op valentijn;) dus ik krijg allemaal kado's :D
    alleen weet nooit wat voor mijn man. erg he.
    denk dat we indd maar eens gezellig uit eten gaan samen ofzo maar dan wel een dag eerder of later;)

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

SALAPIO, Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Tobe!!!
    Dat is snel gegaan zeg. Èn op de uitgerekende datum, toch? :D

@ Melisa, fijn om te lezen!! Ik hoop echt dat hij inziet dat het voor jou zo ook niet alles is.

@ Mosa, mijn hart maakte gewoon een sprongetje om wat je typte "Het is gewoon zo'n bijzonder gevoel dat zo'n klein mensje begint te lachen als hij/zij je ziet :) " lijkt me zo geweldig.

@ Tijgertje, hopelijk kan die vrouw dan wat tips geven ofzo idd. Niet denken dat het aan jezelf ligt!

@ Pookie, erg vervelend dat je blijft aankomen, vreemd.... Ze zeggen juist dat je afvalt wanneer je borstvoeding geeft. Misschien is het wat anders waardoor je blijft aankomen?

@ Valentijn, wij doen er niet aan.

Zo nu even voor Man bijt hond met een stukje brood :D .

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

HOi dames!

zo ff tijd om wat te reageren!

@salapio en salapioman en mirre Gefeliciteerd met jullie zoon/broertje tobe! wat een super naam! vind ook dat ie super bij mirre past!

@djaar, mij lijkt het ook wel eens leuke optie! gezellig op de camping:D waar ligt het ook al weer?

@sheann feli gaat altijd rond half 11/11 uur slapen, en haar laatste flesje krijgt ze om 10.00, het is wel vaak zo dat we haar voor haar laatste fles wakker moeten maken, en tegenwoordig (weet niet of het door haar ziek zijn komt) valt ze ook vaak in slaap aan de fles, en drinkt ze dus niet meer verder...?

maar feli word altijd nog wel snachts wakker hoor, laatste tijd is ze dan alleen maar stil te krijgen door haar in bed te nemen, maar anders altijd wel een paar x eruit om tutje in te doen, en dan is het vaak ook goed.

@valentijn.. hmm vorrig jaar weet ik het nog goed..zijn we uit eten geweest, omdat ik het dagen lang tegen hem gezegd had dat hij voor die dag ergesn moest reserveren! (niet echt romantisch dus...) owja, meneer reserveerde ook voor 5 uur savonds! (Echt geen tijd om uit eten te gaan vind ik maar goed...;)) ik zat nog te twijfelen of ik de carpaccio zou nemen(vind ik erg lekker, maar we waren bezig voor beebje) niet gedaan, en de dag erna kwam ik er achter dat ik zwanger was van feli:D wauw.. alweer bijna een jaar geleden zeg!

maar denk dat er dit jaar weer niets van komt, hai is totaal niet romantisch dus weet w.s. niet eens wat er die dag is.

@all

hmm feli is weer wakker volges mij:S terwijl ze maar vanaf 12 uur sliep.. hopelijk gaat ze toch wel verder slapen, heb al haar tutje terug in gedaan....haar wangetjes waren ook helemaal rood en warm, dus ze is gewoon echt nog moe.

hoop dat ze snel beter in haar velletje zit, want vanochtend wou ze maar 40cc! drinken...lijkt me niet echt zo goed..

donderdag weer naar het bureautje dus zal het allemaal eens vragen hoe of wat, ze moet dan eigenlijk ook prikjes, maar hoop dat ze die haar neit geven, omdat ze nu al niet lekker is.

nou dames ik ga hier nog eens wat doen, jaja deze x weer wel echt:p;)

groetjes!

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    camping is de oude barrier in Venray, direct naast de snelweg

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Hij slaapt na die fles van ongeveer 18.00u door maar heb hem nooit laten liggen dus weet niet tot hoe laat hij dan zou slapen. Misschien inderdaad toch maar eens proberen, wie weet voor welke verassing we komen te staan :)
    Als hij om rond 05.00u wakker word heeft hij alleen honger, daarna slaapt hij weer verder tot ongeveer 08.00u.

Bubsie: Wij doen niks met Valentijn, we hebben dat zo afgesproken omdat telkens één van ons het vergat. Grappig zeg dat jij dan jarig bent :)

Tijgertje: Oeh 36 uur.. dat is lang! Hopelijk gaat de 2e keer wat sneller.

Sheann:
    :D:D Hier doet Noah dat altijd als ie bij mij zit, niet te geloven..
    :$ Ben jij dan al wakker... wat ben jij een vroege vogel!

MP: Haha ja inderdaad, Salapio precies op de uitgerekende datum, die hadden we nog niet gehad hier :)

Sanne: Haha 5 uur reserveren.. nee dat is inderdaad geen tijd :D Wel grappig dat je de dag erna postief teste. Ik teste de 27e positief.. ook alweer bijna een jaar geleden :$
    Vervelend zeg dat Feli nog steeds niet helemaal fit is. Ik zou het inderdaad even aangeven op het CB. *dikke knuf voor Feli*

All: Wat is het leven toch zwaar als je ongesteld bent :p Voel me écht ongesteld haha. Net even gaan slapen toen Noah ook sliep en natuurlijk begon hij te piepen.. heb hem maar even bij me gepakt en toen hebben we samen even lekker een uurtje geslapen in het grote bed :) Straks even naar de winkel, even voeding e.d halen.. Het heeft hier trouwens wel hééééél lichtjes gesneeuwd dus het zal wel lekker koud zijn, fijn wandelweer :)

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Lekker he, die warme poep op je schoot. Ik kan het van tevoren aan horen komen door zijn geluidjes. Dan trekt hij ook zo'n moeilijk hoofd erbij en gaat hij echt persen. Zo grappig :)

Ik ga altijd vroeg slapen dus ben dan ook vroeg wakker maar als Kyano zijn flesje op heeft ga ik weer een paar uurtjes tukken.

14. MyPrecious

Bah ongesteld zijn ik moet er niet eens meer aan denken :p .

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    en ik maar hopen dat ik na de bevalling weer snel ongi ga worden en dan eens netjes om de 30 dagen ofzo. Wij zullen niet aan de anti-conceptie gaan maar hopen dat de natuur ons snel een tweede kindje zal gunnen. Na zo lang mmm ga ik voorlopig niet meer aan de pil. En nee ik heb toch echt een hekel aan ongesteld zijn, maar zou dolgelukkig zijn met een regelmatige en korte cyclus. Echter voorlopig hoef ik er nog niet aan te denken.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bubsie, wij doen eigenlijk niet aan valentijn. Wel zijn we (toevallig, was toen op zaterdag) op valentijnsdag gaan samenwonen, dit jaar alweer 6 jaar, dus dat vind ik specialer. We doen er alleen verder niets aan. En jullie? Ik lees dat je jarig bent de 14e, leuk! Hoe oud word je?

Sheann, fijn dat Kyano vannacht zo lang geslapen heeft zonder in te bakeren! Waarschijnlijk toch een kwestie van gewenning dan.

Veda krijgt haar laatste fles om 20.30/21.00 uur en daarna nog even spelen en dan naar bed. Soms lag ze daarvoor al een tijd te slapen en soms niet. Ze slaapt dan tot 7.30/8.00 uur.

MP, en het is ook echt zo geweldig om contact te hebben met je EIGEN kindje :) Nog eventjes geduld hebben ;)

Sanne, ik hoop met je mee dat Feli snel weer beter in haar velletje zit! Is het gisteren wel weer goed gegaan op het kdv? En hoe vond jij het om weer te werken?

Sterre, aangezien je nu nog verlof hebt, zou ik idd eens proberen Noah door te laten slapen. Stel dat hij wel lang doorslaapt, maar net de hele nacht niet haalt, dan zou je misschien kunnen proberen de fles van 18.00 uur iets later te geven. Wie weet slaapt hij dan wel de hele nacht door.
    Succes in ieder geval!

En bah, zo'n last van je ongesteldheid ;) Dat zou je wel weer kunnen missen hè?!
    Over ongesteldheid gesproken, Sanne, ben jij inmiddels al ongesteld geweest of nog steeds niet?

Ik had een positieve zwangerschapstest op 26 februari, wat is zo'n jaar hard gegaan hè?!

Djaar, ik ga nu ook niet meer aan de pil hoor. Wij willen ook graag een tweede (nu nog niet hoor), dus dan maar even andere anticonceptie gebruiken. En nu temp ik ook, zodat ik weet wanneer ik ongesteld moet worden.

All, jippie, ik heb alle spullen om te haken kunnen vinden :D Straks maar eens goed in verdiepen en wat uitproberen. Het lijkt me in ieder geval erg leuk :)

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; ik wil graag borstvoeding gaan geven (ben het wel bijna verplicht met een schoonzus als lactatiedeskundige hahaha) en dat is een natuurlijke anticonceptie (naar het schijnt)

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sheann: Hier ook geluidjes en een erg rood hoofd bij het poepen. Soms knetterd het ook zo grappig :D

Djaar: Ik ga ook niet meer terug aan de pil, we gebruiken condooms. Ook wij willen graag een 2e kindje (nu nog niet hoor) maar als Noah een jaartje is ofzo maar vind het prettiger om de natuur tot die tijd z'n gang te laten gaan.
    Met BV kan je ook zwanger raken hoor! ;):)

Mosa: Nu ik het over condooms heb.. heb je ze al gekocht of hoe heb je het gedaan?
    Ik denk inderdaad dat het wel slim is om dat uit te proberen nu ik nog verlof heb.

All: Pff hier in de weide omtrek geen Nutrilon AR te vinden :( Moest ik dus naar de stad rijden.. nou ja, zijn we er weer even uit geweest.

19. MyPrecious

Ik moet wel weer aan de pil of iets door pcos.... Dat is wel minder, keuze kan ik niet zelf maken.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, nog even snel voordat de lasagne klaar is :)

Djaar, ik zou niet blindelings vertrouwen op het geven van borstvoeding als anticonceptiemiddel hoor! Maar daar hoor je tegen die tijd wel meer over.

Sterre, nou, we hebben nog steeds geen sex gehad, dus nog geen condooms nodig gehad :) Ik moet ze ook nog kopen eigenlijk, dat wilde ik deze week gaan doen. Sinds vorige week is het eigenlijk zo dat ik pas echt minder last van het litteken had, en toen leek het me nog veel te eng. Nu binnenkort maar eens proberen :)

Deel Deze Pagina