@Mosa; zullen wij het dan samen proberen te regelen? Ik stel voor een zaterdagmiddag. Merendeel heeft dan wel vrij denk ik en onderweg zijn dan weinig problemen met files ofzo te verwachten. Als ik zo even een datum mag noemen denk ik aan 5 juni (volgens mij zijn er dan nog niet echt vakanties, maken we kans op mooi weer en heb ik net mijn eerste week verlof zodat ik nog boodschappen kan doen) Ik zal nog even checken later vandaag bij Djaarman. Voor wie wil; als je even googled op de oude barrier venray zie je de camping en als je dan even goed zoekt kun je zelfs mij zien!!
aanvulling, misschien makkelijk om te weten wie er dan nog zwanger kan zijn of net bevallen? Djaar uitgerekend op 5 juli 2010
Djaar, wat mij betreft is 5 juni prima, maar check het eerst maar even. Maar als dat beter uitkomt, kan het ook iets eerder hoor. En ik vind het goed om het samen met jou te regelen. Mooie bosrijke camping zeg
net besproken met Djaarman; 5 en 12 juni zijn mogelijk. Later mag ik niet meer ivm mijn eigen zwangerschap (wat een schatje)
Djaar: Het zou hartstikke fijn zijn als we bij jullie kunnen. Ik wil eventueel wel helpen met de boodschappen e.d. Heb even zitten neuzen op de site, ziet er goed uit alleen kan jou niet vinden.. of is het die foto met de fietsen? In Juni kan ik alleen de 12e niet dus de 5e is voor mij prima. Haha Djaarman heeft gelijk hoor, geen gekke dingen doen, aan jezelf blijven denken Melisa: Wat vervelend zeg dat Chelsey zulke buien heeft. Klinkt misschien stom maar kan dat komen doordat jij je zo rot voeld? Kindjes voelen dat toch heel goed aan. Ik heb ook totaal geen zin in carnaval... Roy gaat wel op stap met wat vrienden en ik blijf bij m'n zwangere vriendin zitten met de kids.. Tijgertje: Met echo's kijken kan ik je echt niet helpen.. ik zag bij Noah ook een oor voor zijn neus aan e.d. Misschien is het handig om een lijstje te maken met de datums wie wel kan en wanneer je bent uitgerekend. Djaar - 5 Juni / uitgerekend 5 Juli Tijgertje - 5 Juni / uitgerekend 8 Juli Mosa - 5 Juni (toch?) Sterre - 5 Juni
@Sterre; helemaal geweldig!! En inderdaad je hebt me gevonden hahaha Maar hyves had je natuurlijk al op het spoor gezet hihi. En gezien onze woonplaats kunnen we best samen de boodschappen regelen (ik kan natuurlijk bij sligro en hanos inkopen, hoewel groothandel niet goedkoper is dan aldi of lidl) @Mosa; hou jij de lijst met deelnemers bij? @All; wat mij betreft nemen jullie tent of caravan mee (evt incl man) en blijven jullie in het mooie Noord-Limburg overnachten
@ Tijgertje, aan die foto zou ik ook zeggen een meisje, maar als ik in je album kijk en de nub opzoek denk ik een jongen! Ben heel benieuwd..
Djaar, ik ben het helemaal met Djaarman eens hoor, na 12 juni geen meeting meer En overnachten met de tent zou ik best leuk vinden (anderhalve maand later gaan we echt op vakantie met de tent), maar dan moet het wel echt heel mooi weer zijn, anders is het sowieso te koud voor Veda. Op 4 juni hebben we waarschijnlijk een bruiloft, dus evengoed ook al een druk weekend dan. Maar wel leuk! Ik wil best de lijst bijhouden, dus het zou fijn zijn als iedereen aangeeft of ze willen komen. Lijst meeting: Djaar - 5 Juni / uitgerekend 5 Juli Tijgertje - 5 Juni / uitgerekend 8 Juli Mosa - 5 Juni Sterre - 5 Juni Ik had maandagavond trouwens foto's besteld via internet, en vanochtend kwamen ze al met de post mee Echt snel, dus straks/vanavond maar weer eens inplakken. Ik denk dat ik dan het eerste echte foto-album van Veda vol heb (ook kaarten ingeplakt), zo eentje van ik geloof 500 pagina's
Mosa: Zo hé jij hebt al goed geplakt zo te lezen Ik heb mijn foto's nog steeds niet ingeplakt Had dat willen doen voordat ik ging werken maar dat komt er niet meer van denk ik. All: Eindelijk de moed gehad om te fysio stop te zetten, althans voorlopig. Fysio sputterde wel wat tegen maar begin April terug naar de KA en kijken wat zij nog zegt over Noah's hoofdje en als zij het nodig vind eventueel de fysio weer oppakken.. maar voorlopig even niet dus Dadelijk huisje bekijken, ben héél erg benieuwd.
Lijst meeting: Djaar - 5 Juni / uitgerekend 5 Juli Tijgertje - 5 Juni / uitgerekend 8 Juli Mosa - 5 Juni Sterre - 5 Juni Misschien: Sheann - 5 juni Laten we eerst maar eens kijken of iedereen de 5e kan. Sterre, daarom had ik nu nog snel wat foto's besteld, dan zijn ze allemaal ingeplakt voordat ik ook weer moet werken. Ik vind het eigenlijk ook alleen maar leuk om te doen, dat scheelt En goed zo dat je toch doorgezet hebt voor wat betreft fysio! Ik denk dat het verstandig is! Eerst maar eens afwachten wat de KA begin april vindt, en dan kan het altijd nog. Veel plezier zo bij het huis!
Je gaat goed zeg Mosa dat je zo'n fotoalbum bijna vol hebt echt super leuk. Meiden ik houd vocht vast, kan ik daar iets tegen doen?? Merk het heel erg aan mijn vingers en ze jeuken verschrikkelijk :s ..
MP, je blijft ook echt foto's maken van zo'n kleintje Vervelend dat je zo veel vocht vasthoudt, veel water drinken is dan sowieso goed. En verder is er niet zo heel veel aan te doen geloof ik. Toen ik eenmaal bevallen was, viel me ook heel duidelijk op dat mijn benen ineens weer een stuk dunner waren dan tijdens mijn zwangerschap, volgens mij is vocht vathouden bijna niet te voorkomen. Oh, volgens mij hoor ik geluid van boven komen, mag ook wel weer na 2,5 uur
@ ego. net ff de kast op de slaapkamer opgeruimd. maar zelfs dat is al te veel. zit nu op de bank met pijnlijke buik en een kruik erop. mn mannetje is ff de hond uitlaten en gaat straks koken voor ons, zodat ik ff kan rusten want ik kan echt niet veel helaas. en zou zo graag alles willen doen. maar ja wat niet gaat dat gaat niet. zodra ik krampen krijg weet ik dat ik weer teveel doe. sorry voor mij geklaag.
Venkel, maar weer niet te veel. Bleekselderij eten; veel drinken idd; bewegen. Meer weet ik ook niet meer. Ja den dosis geluk Heel naar dat je dat hebt MP. Ik lees dat je handen ook jeuken (ken ik helaas maar al te goed) komt ook doordat je op spanning staat. Succes ermee meis. Anders staan er op deze site ook een banner die kousen verkoopt (niet zukke lelijke die ik heb). Sterre: goed van je dat je dat besluit hebt genomen en ook waar hebt gemaakt. Jij voelt het zelf het beste aan. Bij mij wilde zij ook dat ik door zou gaan, but not gedaan en met goede mooi afgerond eindresultaat
Bubsie, heel vervelend dat je zo'n last hebt zeg Ik snap dat het heel lastig is, maar je moet toch echt proberen te voorkomen dat je zo'n pijnlijke buik krijgt, dat is natuurlijk een teken dat je te veel hebt gedaan. Misschien bepaalde dingen toch meer in etappes doen? Knuffel, heel rot dat het nu al zo is! Zijvandehoek, hoe is het met je? Al veel kwaaltjes of valt het mee? All, wat een voorbeeldig kind heb ik vandaag toch Ik denk dat ze over de hele dag nog geen 30 seconden gehuild heeft Hier hebben we nog zo'n beetje het ritme van anderhalf uur wakker, dan twee uur slapen, niet verkeerd vind ik
Ach ... kwaaltjes. Vocht vast houden uiteraard. Af en toe best misselijk of naar. Ontzettend moe en ook emo. Maar Hijvandehoek zegt, dat ik beter ben dan bij de zwangerschap van Mees. Maarja, dat is ff afwachten he. Vandaag heeft Mees weer zijn prikjes gehad. Hektische koude dag, maar het gaat goed. Echter merk ik wel dat ik waarschijnlijk weer een ontstoken ader heb. Mijn linker enkel doet ONWIJS zeer. Hoop van niet, want ff medi tot mij nemen dat doe ik niet. Is te heftig spul. Morgen even dokter bellen. Oh, kleine man vraagt om very aandacht, dus die ga ik maar even geven. ..... en weg is ie. pfff hihi, tja dat heb je met de kleine wezentjes Maar van die ader baal ik dus echt wel van. Net vorig jaar eentje weg laten laseren. Nouja, we zien wel. Leuk dat jullie met elkaar gaan uiten. Ik lees de verhalen wel, al duurt het nog een tijd En Mosa: ik was ook zo'n lief meisje ... totdat de PUBERTIJD kwam, hihi
Zijvandehoek, die zwangerschapskwaaltjes kun je missen als kiespijn hè?! Maar toch zou ik zo weer zwanger willen zijn hoor Maar vervelend dat je zo moe en emotioneel bent En dan is het bij een eerste zwangerschap natuurlijk heel anders dan dat je al een kleintje hebt rondlopen! Zielig voor Mees! Maar nu is hij er een hele tijd vanaf toch? En vervelend van die ader Daar ben je een tijdje geleden toch aan geopereerd? Ik lees het al, dan is het helemaal rot dat je er nu al weer last van hebt! En gelukkig is de puberteit nog een heel eind weg