O ja, vergeet ik helemaal te vertellen dat Veda zich vandaag op het speelkleed telkens op haar zij draaide Ze hoeft nog maar een klein stukje en dan rolt ze volgens mij zo door op haar buik. Ook tilt ze op haar rug liggend ineens haar kont telkens omhoog. Leuk al die ontwikkelingen Sterre, hoe was het huis?
@MP; tjeetje meid wat vervelend zeg, ik geloof inderdaad dat veel water drinken en proberen zoutloos of in elk geval minder zout eten ook kan helpen. De beentjes de lucht in en wellicht wat venkel of andere vochtafdrijvende middelen (wel even met de vk overleggen!!) @Zij; wat fijn dat je al ervaringen hebt met Mees en deze ook kunt delen hier en weer vergelijken met je zwangerschap nu. Voel je je al weer wat zekerder nu? @Mosa; hou die kleine meid maar in de gaten voor je het weet wipt/rolt ze zo de box uit hahaha @Sterre; hoe was het huisje? @All; ik zit nu nog te wachten op Djaarman en hoop dat hij voor 20.00 thuis zal zijn. Vindt het toch wel glad op de weg en hij moet toch 50 km rijden dus zal blij zijn als hij thuis is zonder problemen. Gelukkig heb ik al gegeten (en jawel ik heb al weer twee dagen warme bonen gegeten!!!) en staat zijn hap klaar in de magnetron. Nu zit ik met mijn grijze vriend (kat) op de bank en ga zo lekker liggen op de geadviseerde linkerzij. Fijne avond !!!
Djaar, je mannetje is al thuis hoop ik? De mijne kwam ook pas om 19.45 uur thuis, toch ruim drie kwartier later dan normaal. We hebben dus net het eten pas op. Kort avondje zo, maar goed, daar komen we ook wel weer overheen
Hoi meiden, Sterre, hoe was het huis? En ben je afgezwaaid bij de fysio? Tijgertje, mooie buik hoor! Ik denk ook een meisje, maar het is wel moeilijk te zien op de foto, beetje klein.... Melisa, hou je niet van Carnaval? Mosa, leuk dat je al zoveel foto's hebt ingeplakt. Ik ben nu ook al in boek 2 bezig.... Ik kan ook op 5 juni, het is wel 1.45 uur rijden..... Ik blijf niet slapen hoor, ben teveel aan mijn bed gehecht hahahha Nog even spammen:
@ hanna, wat een leuke foto;s weer vooral die laatste met dr tongetje erbuiten haha. @ mosa, dank je wel meid, ja tis indd moeilijk maar zal toch wat rustiger dingen moeten doen. inderdaad in etappes. hoop dat het snel mooi weer wordt. kunnen we lekker buiten zitten.
Wat een schitterende foto's Hanna Wat een schattig meisje is het toch! En die haartjes, het blijft iedere keer verbazingwekkend hoeveel haar ze heeft! Veda heeft ook best veel haar, maar in vergelijking met Svinthe stelt het niet veel voor En die badfoto, precies op het goede moment genomen! Ik heb even gekeken hoelang het rijden is van mijn woonplaats naar Venray, en hij geeft aan 1,06 uur. Valt nog mee! Lijst meeting, 5 juni in Venray: Djaar - uitgerekend 5 Juli Tijgertje - uitgerekend 8 Juli Mosa Sterre Hanna Misschien: Sheann -
Djaar: Ja, ervaringen genoeg met de kleine man. Maar wel een heel leuk mannetje hoor. Hij en Zij zijn gek op hem, al is het best een hele opgave. En ja, ik ben sinds de vorige echo vorige week een stuk zekerder. Soms vind ik nog ietsje bruin, maar daar maak ik mij bijna geen zorgen om. Liever niet zeg maar. Mosa: Ach, dat misselijk zijn is niet zo erg vergeleken met andere meiden, die de hele dag boven het toilet hangen, dus dat is gewoon op bepaalde tijden vervelend. Tja, als er een mannetje de heeeeeeeele dag bij je komt hangen is dat uiteraard vermoeiend. Je hebt bijna geen moment rust . Maar daar boven in het koppie en het hartje gaat het goed met mij hoor. Alleen dat vocht vast houden en die ader dat vind ik maar niets. En die bekken ook niet. Ja, eind vorig jaar hebben ze een ader uit mijn been gelaserd, maarja er bestaan meerdere aders in je lijf he . ALs de kleine geboren is, kunnen ze mij helpen aan de andere been die nog moest gebeuren, maarja ... zit je wel met twee kiindjes, dus bla bla blka Ik lijkt wel not happy, but I am he. Vergeet dat niet Zij zit goed in haar vel, tis alleen soms wel vermoeiend. Oja, morgen heb ik mijn 3e echo, dat vind ik toch wel weer fijn, want tja ... bietje bloed is niet erg, maar liever niet, dus extra controle is op zijn plaats. Nou zit alweer een heel eind te schrijven, terwijl ik alleen even een sinaasappel ging pellen. Zit nl met Hij te bankhangen. Oja, nog even en dan loopt Veda alweer. Zij gaat zo snel . En de pubertijd ... die tijd is zo daar hoor ... gaat zo snel
Ik zie al dat 5 juni in Venray vastgelegd is, helemaal goed!! @Hanna; ik ga ook lekker naar mijn eigen bed hoor (zie me met 36 wkn zwanger niet op mijn matje in de tent liggen hahaha. En Svinthe lijkt me echt een gezellige meid, wat een lol heeft ze. Maak eens een foto als ze boos is hihi @ZvdH; ben benieuwd hoe je echo is vandaag, hoe laat mag je? Enne je mag ook best naar de meeting komen wat mij betreft, ik geloof dat je hier toch een graag geziene gast bent hihi @Mosa; Djaarman is in de winterdagen meestl om 19.00 thuis en in de zomer om 23.30 of later. Ik vertrek elke ochtend om 7.00-7.30 dus ben vaak om 22.00 in slaap. Ben dus gewend aan hele korte momenten met mijn mannetje. Maar in de zomer rij ik gewoon even van mijn werk door naar de camping en dan staan we samen achter de vetbak (vinden de vaste gasten erg leuk). Hij was gisteren om 21.00 thuis dus dat viel een beetje tegen, maar hij was veilig thuis en had veel werk verzet. Misschien met carnaval wat meer tijd voor mij over?! Fijne dag meiden!!
Was ik weer, Sterre: ik denk dat het een sprongetje was bij onze meid. Ze wil nu ineens 's avonds meer in de fles en alle kleertjes zijn in een paar dagen te klein geworden? Heb net bij de wehkamp maar snel wat besteld, want met dit weer kan ik er niet op uit met de auto, beetje gevaarlijk. Op naar maatje 74. Ook slaapt ze ineens op andere tijden. We gaan er maar weer in mee.... Hanna: ik heb echt een hekel aan de carnaval haha. Ik heb 2 jaar lang 4 dagen gevierd omdat manlief dat fijn vond, maar ik heb het na 1 dag hossen en gezellig doen wel weer gehad. Mijn echtgenoot kan er geen genoeg van krijgen, dus die krijgt even alle vrijheid . Maar ja, hij is een echte oeteldonker, en ik ben van het koude noorden. Even nog een update schoonouders: al weer 2 weken niet gezien! Ik moet zaterdag werken, en wat denk je, komen ze dan. Tja, wat zijn ze toch dol op me he?
Bubsie: Rot zeg dat je zo snel krampen krijgt, blijf maar goed naar je lichaam luisteren hoor. MP: Oeh vocht, jakkes. Ik had het op het laatst ook heel erg maar 1 voet zwol veel erger op dan de andere Ik noemde die dan ook liefkozend mijn professor klump-voet. De meeste tips zijn al gegeven.. weet er zelf zo ook geen meer helaas. Hanna: Wat een leuke foto's weer!!! Wat een heerlijk kind heb je toch Zij: Fijn dat je vandaag weer een echootje krijgt! Jij komt toch zeker ook wel naar de meeting? Iedereen is welkom hoor Djaar: Haha maakt eens een foto als Svinthe boos is Ik heb een tijdje geleden wel een foto voorbij zien komen dat ze het niet eens was met het speldje geloof ik... moest ze even brullen.. Mosa: Goed zeg van Veda dat ze al op haar zij rolt.. Hier gaat onze man ook erg snel. Hij rolt al van buik naar rug en bijna van rug naar buik.. dat lukt hem nog net niet maar ik verwacht dat het niet al te lang meer duurd. Wat een leuke foto weer van Veda in je banner! Ze kijkt er wel heel ondeugend moet ik zeggen Hoe gaat het met haken? Ben je nog verder gekomen? All: Huisje viel een beetje tegen. Er moet best nog veel gedaan worden en met die prijs word het wel erg duur allemaal. We moeten nog even bedenken of we dat er wel voor over gaan hebben maar ik denk dat het niks word helaas. Plus dat ik het toch fijner vind als we eerst ons eigen huis verkocht krijgen.. heb weinig zin in 2 hypotheken. Noah heeft gelukkig redelijk geslapen, hij is om 04.30u en 05.30 wakker geweest en daarna geslapen tot 08.00 Gaat weer de goed kant op. Vanmiddag even op bezoek bij mijn moeder.
Melisa: Had je berichtje niet gezien. Ah ze had een sprongetje Hopelijk ben je er nu voorlopig weer vanaf.. ellendige dingen, die sprongetjes Oh nou dat is fraai dan van je schoonouders.. hoezo ontwijk gedrag? Vind het maar vreemd van ze.. of wisten ze niet dat je dan moest werken?
Dank je Djaar, ik zal even heel goed nadenken. In principe lijkt het mij best heel leuk, but mijn vader is precies die dag jarig. Ik moet het even gaan uitvinden. Het ligt nl ook niet om de hoek en wil dan een combi kunnen maken. Dus zoals zij al zei, "Zij gaat het even uitzoeken", dank voor het aanbod. Oja, en vanmiddag rond 14.30u heb ik mijn 3e echo.
Goedemorgen, Zijvandehoek, fijn dat je verder goed in je vel zit! En Veel succes/plezier vandaag met de echo! Djaar, in eerste instantie houden we maar 5 juni aan denk ik, maar mochten meerdere niet kunnen, dan kunnen we altijd nog op zoek naar een andere datum. Hopelijk heeft je mannetje met carnaval idd wat meer tijd voor jou! Doen jullie ook echt aan carnaval? Melisa, klinkt idd als een sprongetje dan. En alweer maat 74! Over je schoonouders, misschien voor jou ook wel lekker eventjes dat ze komen als jij er niet bent? Dan hoef je je in ieder geval niet aan ze te irriteren! Zal ik jou bij het misschien-lijstje van de meeting zetten? Zou je eventueel 5 juni wel kunnen, of weet je dat nog niet in verband met je werk? Sterre, Noah ook al druk aan het rollen zo te lezen Leuk is dat hè?! Ik ben benieuwd wanneer Veda een echte rol maakt! En dat is idd ook Veda's ondeugende blik op de foto van mijn banner Jammer dat het huis een beetje tegenviel, als er nog veel aan gedaan moet worden, dan komt er zo veel geld bij hè? En persoonlijk zou ik ook liever eerst m'n oude huis verkocht willen hebben voor we iets nieuws zouden kopen. Fijn dat Noah redelijk geslapen heeft! Gisterennacht 3 keer wakker toch? Dus nu met 2 keer al iets een verbetering. Komende nacht hopelijk 1 keer! Ik moet zeggen dat haken toch best tegenvalt als je het niet kunt En uit het boekje is het ook best moeilijk te begrijpen, dus ik moet er nog eens goed voor zitten. Ik denk dat het op zich niet zo moeilijk is, maar je moet het even doorhebben (zoals met alles natuurlijk), en het zou makkelijker zijn als iemand het mij kon uitleggen. Maar helaas zou ik niet weten wie. Maar het komt wel goed, en anders maar niet Veel plezier bij je moeder vanmiddag! All, wij gaan vanavond gezellig met z'n tweetjes uit eten Mijn ouders komen oppassen, en dat wordt ons eerste echte uitje met z'n tweeën. Ik heb er zin in! Vanmiddag wilde ik eigenlijk nog even naar het dorp wandelen, maar er ligt hier best veel sneeuw (ik denk 5 cm), dus dat is jammer. Hopelijk is na het weekend de sneeuw weg, want dan moet ik weer met de trein naar mijn werk
Zou gezellig zijn Zijvandehoek! Kun je Mees meenemen! Ik zal je op het misschien-lijstje zetten, oke? Lijst meeting, 5 juni in Venray: Djaar - uitgerekend 5 Juli Tijgertje - uitgerekend 8 Juli Mosa Sterre Hanna Misschien: Sheann Zijvandehoek
Ik was even naar het nieuws aan het kijken, en toen las ik dat de ChristenUnie van de 20-wekenecho af wil, ze willen het verplaatsen tot na 24 weken want dan mag er niet meer geaborteerd worden. Ik vind dit stukje echt heel erg: "Gewenste zwangerschappen worden ineens ongewenst, alleen omdat de ouders de mededeling krijgen dat bij hun kind een afwijking is gesignaleerd", zegt CU-kamerlid Esmé Wiegman in het AD." Ze doen net of mensen een kindje dan nog laten aborteren als hij/zij een 6e teentje heeft ofzo Ik ben heel blij dat wij niet zo'n keuze hebben moeten maken, en ik hoop het ook nooit mee te maken, maar ik kan me voorstellen als je kindje zwaar lichamelijk en geestelijk gehandicapt zou zijn, dat je er nog wel eens goed over nadenkt. Buiten dan of het kind uberhaupt wel levensvatbaar is. Daarom heb ik over het algemeen zo'n hekel aan christelijke partijen. Ben je er zelf op tegen, dan doe je die echo niet, maar waarom moet het dan weer voor iedereen bepaald worden. Zo einde klaagverhaal
Pardon? De 20-weken echo afschaffen? Dus ze willen dat kindjes die geen kans hebben gaan lijden?????? Die mensen hebben echt geen idee waar ze het over hebben. Ouders die een keuze maken om een zwangerschap af te breken maken de moeilijkste keuze van hun leven, maar vaak wel de beste..... Schoonouders weten dat ik moet werken, en nee ik heb liever dat ze komen als ik er ben. Want van mij mogen ze geen fles geven bijvoorbeeld (ze luisteren niet naar onze aanwijzingen want ze weet het zelf zo veel beter). Als mijn man alleen is, gaat ze huilen en haar zin doordrijven. En hij is er gevoelig voor. Meeting: ik heb nog geen idee wanneer ik moet werken. Zag wel dat het voor mij maar 50 minuutjes rijden is, dus niet zo ver. Ik beslis gewoon het laatste moment haha.
Dat vond ik dus ook! En oke, dan kan ik me voorstellen dat je er liever bij bent als je schoonouders langskomen. Maar misschien kan je man het nog verplaatsen? En ik zet je bij misschien: Lijst meeting, 5 juni in Venray: Djaar - uitgerekend 5 Juli Tijgertje - uitgerekend 8 Juli Mosa Sterre Hanna Misschien: Sheann Zijvandehoek Melisa
Mosa: Dat verhaal was laatst ook op tv en toen kwam het op mij over dat er steeds minder kindjes geboren werden met hazenlipjes e.d omdat zoiets op de 20 weken echo werd gezien (dus niet eens zo heel erge afwijkingen) en mensen het daarom lieten aborteren.. op die manier kan ik er dan wel inkomen moet ik eerlijk zeggen... Niet dat ze de 20 weken echo afschaffen maar dat er wel moeilijk over word gedaan. Kan er ook heel boos over worden als ik zoiets hoor dat mensen dat doen.. die zijn wat mij betreft geen kinderen waard :x (Even buiten het feit om als ze het doen bij ernstig gehandicapte kindjes enzo natuurlijk he.. als het puur om een 'schoonheidsfoutje' of goed te behandelen/opereren gaat bedoel ik dan) Zo dat was mijn aandeel Lekker zeg dat jullie fijn met z'n 2en uit eten gaan! De eerste keer, spannend zeg. Waar gaan jullie? Melisa: Gaat je schoonmoeder huilen