Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

#781 Sannehai, 11 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2010
    @salapio fijn om te lezen dat het zo goed gaat! super hoor! geniet er lekker van!

@cbtje

:(:( was dus weer niet al te best:(:(

feli niet goed aangekomen, Gelukkig deden ze haar prikjes op mijn aandringen dan maar niet, en mag ze die aankomende dinsdag dan krijgen, ze moet ook naar de fysio voor haar voorkeushouding en omdat ze gespannen is..

gelijk gebeld en dinsdag komt het vrouwtje hier aan huis, dat vind ik dan wel super! ben benieuwd.

bij de laatste fles moeten we nu rijstbloem gaan doen, zodat het een papfles word, doen jullie dat ook? of deden jullie dat ook?

ik ga daar zo maar eens achter aan, moest dn ook ee n123 speen hebben, want dat was dan een speciale papspeen(nooit geweten?! haha)

maar goed, haar lijntje liep dus niet echt mooi omhoog..:( owja, ook niet zo veel gegroeid.. 1 cm, en de vorrige x wel 4cm..

naja.. komt vast wel weer goed..
    ga dr nu ff op bedje leggen
    xxxx

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    He bah Sanne, balen dat het niet helemaal lekker loopt met Feli. CHelsey krijgt nu bij ons ook een papfles 's avonds. En daar doet ze het goed op. Ze slaapt lekker 10 uur achter elkaar. Je hebt er inderdaad wel een speciale speen voor nodig. Wel super dat de fysio aan huis komt hoor.

Heb net mijn bestelling van de wehkamp binnen, best leuk die broekjes van de C&A (via de wehkamp). Nu kan ze weer 3 verschillende broekjes aan. Op naar het shoppen van shirtjes! Man zei al: jij kan er ook geen genoeg van krijgen he? Maar vind het dan wel weer leuk als mensen zeggen dat zijn dochter er altijd zo leuk uitziet :)

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    .
    Ik heb mijn 3e echo gehad en alles is goed YEAH
    Volgens haar berekening komt zij nu op dezelfde dag als ik.
    Mijn banner blijft dus mooi op de 8,5 staan.

a.s. Maandag in het LUMC een intake voor vruchtwaterpunctie.
    Gaat snel allemaal ineens hoor.

En 24 februari alweer mijn 4e echo.
    Doordat ik toch soms nog bruinverlies heb, mag ik nog niet gaan sporten en ook niet sexen trouwens. BOEHOE :p

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Haha is het zo erg dat je niet mag sexen? Maar fijn dat het allemaal goed was.

Mag ik vragen waarom je een punctie krijgt?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Even kijken hoe ver ik kom met reageren. Veda ligt al een tijdje in de box te spelen, dus ben benieuwd hoe lang ze het nog volhoudt.

Melisa, wat vervelend dat Chelsey verkouden is geworden! Hopelijk is ze er snel weer vanaf! Veda knort nog steeds af en toe van haar laatste verkoudheid, duurt erg lang vind ik.
    En leuk toch, shoppen voor Chelsey! Ik ben er ook gek op :D En bij een meisje kun je ook zoveel soorten kleertjes aan hè?! Draagt Chelsey veel jurkjes of hou je daar niet zo van?
    Veda wel veel, ik denk dat ze wel 12 jurkjes heeft die ze nu aanpast :)

Sterre, het is iets minder handig met afspraken, maar in principe ga ik best wel met het ritme van Veda mee, en ik vind dat toch het fijnste. Als ik echt iets heb, dan maak ik haar wel wakker natuurlijk als ze slaapt, maar anders wacht ik tot na haar dutje. Vooral als ik bijv. alleen boodschappen moet doen.

Salapio, wat fijn dat alles goed gaat! En fijn dat de borstvoeding goed op gang komt! Ik ben benieuwd naar een foto van je knulletje :)
    Maar wat rot dat Mirre nog steeds ziek is :( Heel zielig voor haar, en ook heel vervelend dat het precies nu is ;)

En dat is zeker een snelle bevalling, heerlijk hoor! En persen in 7 minuten zo zo, dat is rap! Kom ik aan met mijn 2,5 uur :D Maar de volgende keer ga ik ook voor 7 minuten ;)

En we zouden niet eens willen dat je nu op ons reageert hoor, jij moet nu eerst genieten van jullie gezinsuitbreiding! De rest komt later weer!

Sanne, ach meid, wat jammer nou :( Ik heb weleens van rijstebloem in de laatste fles gehoord, maar zelf nooit gegeven. Maar dan is het natuurlijk de vraag of Feli die wel opdrinkt, maar misschien vindt ze dat papachtige juist wel fijn. Dikke knuffel, want je hoort natuurlijk liever andere berichtjen van het CB.

En ook een voorkeurshouding ;) Maar fijn dat dinsdag al de fysio langskomt!

All, net toch de sneeuw getrotseerd, maar het was wel koud! Nog wat babykleertjes gekocht in de opruiming, dus dat is wel leuk.
    Inmiddels vindt Veda het bijna genoeg in de box (moe denk ik), dus ik zal nog even met haar op de bank gaan zitten.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Joepie Zijvandehoek, gefeliciteerd met de goede echo!!!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Fijn dat alles goed gaat en de BV lekker op gang komt. Wel balen dat Mirre nog niet beter is zeg, hopelijk is het snel over en mag ze lekker bij haar broertje wanneer ze dat wil. Fijn hoor de kraam zo'n goede hulp is, dat scheelt zo enorm veel vind ik.
    Geniet er maar van!

Sanne: Balen zeg dat Feli niet goed genoeg is aangekomen e.d :( Ik heb ook (nog) geen rijstebloem gebruikt maar de KA zei er laatst wel iets over maar zij zei tegen mij dat dat pas vanaf 4 maanden mocht?

Melisa: Leuk zeg dat de kleertjes goed zijn. En natuurlijk is het leuk om je kindje leuk te kleden, vind elke mama denk ik wel :)

Zij: Gefeliciteerd met je goede echo weer!

Mosa: Bijna laatste weekendje voor ons.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel weer zin heb gekregen om te gaan werken maar dat is misschien ook wel omdat ik dan even 'rust' heb :) Het is jammer maar ook wel weer genoeg geweest.

All: Viel gelukkig mee op de weg met auto rijden.. tuurlijk zijn er altijd mensen die denken dat zij de enige zijn die door kunnen schuiven of iets ;) maar ja... Het was weer gezellig bij mijn moeder, zij heeft er enorm veel zin in om volgende week op te gaan passen.. ze is de dagen af te tellen zei ze haha. Ik zei al voor de grap dat als Noah bij haar ook zo is dat ze vrijdagmiddag alweer ontslag neemt :D

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D
    Maar wie weet is Noah dan wel weer beter in z'n doen!
    Leuk dat je moeder er in ieder geval zo'n zin in heeft!

En jaja, ons laatste weekend alweer. Ik heb er een dubbel gevoel over, maar het komt vast wel goed. Ik begin in ieder geval rustig, met één of twee dagen Amsterdam en dan nog wat thuiswerken. Aangezien ik door Veda's naam nu iets makkelijker te herkennen ben, zal ik er niet uitgebreid op ingaan, maar het regelwerk voor mijn promotietraject heeft een beetje stil gelegen tijdens mijn verlof ;) Ik heb er de afgelopen tijd al achteraan gebeld, maar er moeten nog wat dingen op elkaar afgestemd worden. En aangezien degene die het moet regelen nog 1000 andere dingen moet doen, gaat het niet altijd even snel als dat je zou willen. Dus mijn nieuwe contract van 32 uur gaat nog niet meteen volgende week in.

Aan de ene kant wel lekker dat ik rustig kan beginnen, maar aan de andere kant is een datum hebben ook wel fijn. Het zal wel per april ofzo worden, en dat vind ik verder prima. Lekker nog wat extra tijd voor Veda en dan kan ik eerst wennen aan het reizen weer en dan flink aan de bak :D

Is nog een uitgebreid verhaal geworden, maar dat kon niet anders :)

O ja, Tijgertje, hoe is het gegaan met die vrouw van het CB die bij jou langskwam?

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    En een beetje Luuf op de borst smeren, werkt ook fijn.
    En ... het matras onder haar hoofd ietsje hoger leggen.
    (ik heb daar een 'speciale' 15% kussen voor). Dan gaat alles minder vast zitten. En zielig is het altijd.

Beterschap

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    He, wat jammer dat het met Noah en Feli wat minder gaat. Hier gaat alles zijn gangetje. Ik kreeg gisteren de mail van de 12 weken sprong maar merk er niet zoveel van. Ik merk wel dat hij overdag steeds langer gaat slapen. Normaal sliep hij een uurtje en nu steeds 2 uurtjes achter elkaar.

Mosa en Sterre, het laatste weekend voordat jullie weer aan het werk moeten!
    Ik heb aan de ene kant ook wel weer zin om te werken, vooral met dit weer is het soms moeilijk om je te vermaken.

11. Sannehai

hoi dames

@melisa ja luuf dat heb ik pas ook bij feli gebruikt, werkte super, en zo'n baby neus spraytje. maar hoorde weer van een collegatje van me dat haar dokter had gezegd, dat je het beste niets kon gebruiken bij verkoudheid van babytjes?

@zij fijn van je goede echo:) en niet sexen en sporten he bah dat is ff balen!(kweet niet of je er wel zin/puf voor hebt haha) maar wie weet mag het over een tijdje weer?:)

@mosa heerlijk hoor rustig beginnen, ik vind dat nu ook wel fijn dat ik in het begin ff 2 en een halve dag ga werken ipv 3 hele dagen. jij gaat dan 4dagen werken zeker? en spannend je laatste weekendje!!

@sterre oww jij ook al weer je laatste weekendje! ik snap dat je er wel weer zin in hebt om te gaan weken, ook omdat het met noah nog steeds niet zo lekker loopt, je hebt dan toch gewoon ff lekker wat anders te doen ipv alleen voor noah te zorgen en dat kan ook gewoon fijn zijn:) en wat leuk dat je moeder zo'n zin heeft om te gaan oppassen:D haha, wie weet doet noah het daar wel super ja, feli slaapt ook altijd(uhh nu 2x dan haha)langer bij mn stiefmoeder dan thuis:)

en owja, ongestelheid, jij ook altijd aan de paracetamollen en die dingen, hier was het ook altijd raak bah bah, maar nu valt het echt mee, beetje buikpijnachtig af en toe wel, maar veel minder dan eerst:) mag van mij wel zo blijven.. of gaat dit ook weer over en word het dan weer zo als eerst of?

owja, wat ik nog zat te denken, omdat het nu weer niet zo lekker loopt toch met noah, de vorrige x had je het er over van dat ze hem even in het ziekenhuis wouden houden, en dat je daar natuurlijk echt niet op zat te wachten, maar ik d8 wie weet is dat misschien toch wel niet zo'n verkeerd idee? en dan een paar dagen? zodat ze zien dat het dan maar eventjes werkt, en dan weer niet goed gaat? zodat ze er misschien echt achter kunnen komen wat het nou echt is, en dat ze het dan zeker weten en dan iets kunnen doen wat wel Echt helpt? wie weet kan je het er nog eens met je KA over hebben ofso? nou goed, dat bedacht ik me dus zo maar haha:)

@sheann heerlijk dat het zo lekker gaat, en dat kyano ook nu overdag steeds langer slaapt:) ligt hij nu nog steeds in dat kussen? en niet meer ingebakerd? feli ligt nu eigenlijk ook al heel de dag niet ingebakerd, en ze slaapt er niet minder om dan normaal:D dus ik denk dat we een heel eind van de bakerzak af zijn:D. maar wie weet moeten wij nu ook zo'n kussen als jullie, ik zal het dinsdag van de fysio wel allemaal horen.

@all

ik benbenieuwd hoe het met die papfles gaat vanavond, heb gelijk alles in huis gehaald haha. hopelijk hoeven we er dan dus ook niet steeds uit voor haar tutje, en kan ze ook het laatste uurtje zelf doorslapen, en er zaten ook weer extra calorieen in die ze moet hebben, owja, ze zei trouwens ook dat we over 2 weken mochten beginnen met fruithap en groetehap!

ik zeg nog huh maar dat moest toch juist niet omdat er allergieen in de familie zitten dan moet dat toch pas bij 6 maanden, zegt ze nee hoor zo vroeg mogelijk mee beginnen met zo veel mogelijk verschillende smaken te laten wennen, ik mocht dan beginnen met banaan of perzik, en spercibonen ofso.

nou.. poeh. .ben benieuwd, en dat moest ik dan een beetje voor een fles geven zodat ze wel wat honger enzo had.

jeetje, ik vind het nogal een stap.. ze drinkt nog niet eens goed en dan al naar vast voedsel, maar ze zei, wie weet is het wel meer een vast voedsel meisje, en wilt ze daar juist heel veel van.. dat kan natuurlijk ook, maar poeh.. dan vind ik dr al weer zo groot! hahahah ook wel weer leuk natuurlijk.

Nou dames, volges vriendlief komt er om half 9 een goeie oorlogsfilm, dus die gaan we gezellig kijken:)

hele fijne avond nog!!

groetjes!

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa en sterre, zit het verlof er weer op voor jullie? Wat gaan de weken snel he, maar ik vond het ook wel weer fijn om even van huis te zijn. Hopelijk gaat dat voor jullie straks ook zo.

Wij wonen in een blok van 4 huizen en 2 buurmannen hebben vandaag een ongeluk met de auto gehad door de gladheid. Gelukkig is mijn mannetje veilig thuis gekomen, al had hij ook een glijer gemaakt zei ie.

En jurkjes: die heb ik niet haha. Ik vind het zulke ondingen nu ze groter is. Iedere keer zit ze in haar malliot met de jurk onder haar oksels. Dus hier een broeken mama, maar dan wel hele leuke ;)

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Melisa: Ach de sex zitten we even niet op te wachten, al waren we groot fan. Dat komt wel weer. Manlief is blij dat ie even niet MOET.
    En ik .. ik heb geeneens puf :p
    En een vruchtwaterpunctie, kan ik krijgen vanwege mijn leeftijd, maar wij willen ook uitgesloten hebben dat de kans het syndroom van down aanwezig is.

Wat fijn dat melisaman inziet dat het zo niet verder kon.
    Wat een opluchting :). Nu je schoonmoeder nog ;)

Mosa: ik denk dat jij vroeger wel met barbies hebt gespeeld :D,
    dat je zoveel jurkjes voor Veda hebt. Als je er nog twee bij koopt, kan je twee stukken per dag laten dragen. :p

Ook weer aan het werk binnenkort. Fijn voor je. Dat zal wel even wennen zijn. Heb je in ieder geval niet meer zo veel jurkjes nodig :p

En oeh, spare ribs mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Salapio: Gefeliciteerd met je ventje en ook nog eens een snelle bevalling. Geniet van je mannetjes. :)

Sanne: Ik heb even niet meegekregen, wat er aan de hand is met Feli. Rijstebloem heb ik wel gebruikt voor mijn mannetje, maar kan ook verstopping veroorzaken, maar daar heb je dus weer Infacol voor. Maarja, ik weet even niet wát er aan de hand is en wát het CB heeft gezegd (die kunnen soms best stupide reageren hoor).

Oke, ik lees dus verderop dat Feli niet genoeg is aangekomen.
    Dat zal straks best wel los lopen hoor, maar ik snap dat het je wel bezorgt maakt.
    Zeg misschien is rijstebloem nog te vroeg, maar misschien kan je wel eh, hoe heet dat spul ook alweer eh ... Nutrilon Confort geloof ik geven. Het is wel voor hongerige kindjes, maar misschien dat zij hier beter van snoept en ook iets meer aan komt. Ik noem maar iets geks.

Vervelend voor je meis.
    (p.s. misschien vind je dat ik een beetje vreemd reageer, maar ik kan nl niet alle situaties van de kindjes onthouden :) ). Sterkte.

Sterre: dank voor de reactie op de echo (iedereen trouwens :)).
    Fijn dat je weer aan het werk kan en je zinnen OOK even op iets anders kan zetten. Dat snap ik best.
    Ik ben dan een thuis mama, maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten hoor. Over een paar jaar ga ik wel weer werken, but dat is onze keuze. Ik ben blij voor je :)

Sheann: 12 weken sprong: ach ook dat zal wel loslopen. Ik geloof niet helemaal in de sprongen hoor. Bij mij was het aldoor verandering en NOG ;)
    Geniet er maar van dat het mee valt.

Sannehai: Ja dat niet mogen sporten dáár baal ik monumenteel wel erg van. Was juist weer 5 weken elke dag aan het trainen...

Zijvandehoek: Ik ben MOE. Best een hectische en snelle dag geweest net als gisteren met de prikjes e.d.
    Ik merk (ik vroeger nachtmens eerste klas), dat ik rond een uur of 21 uitgeteld ben :p :$
    Heb potverdrie geeneens de tijd voor mijn hamster Billy.
    Dáár voel ik mij een beetje schuldig over, want hij is nu alweer bijna 2,5 jaar oud en zo oud worden ze nu ook weer niet.
    Als ik hem beneden zet, gaat Mees aan het hok trekken, dus hij staat boven in de hobbykamer. En hij is zoooooooooooo onwijs lief.

Mijn lady spin heeft daar niet zo'n moeite mee :D, dat is een ander verhaal. ;)

Verder wilde ik wel wat vertellen, maar dat ben ik alweer vergeten, dus dat schiet niet op, dus zij gaat maar even haar vingers van het toetsenbord halen.

Fijne avond all.

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Ff heel vluchtig door gelezen, dus niet veel reactie.
    Ben moe moe moe, maar de gyn heeft me weer APK goedgekeurd.....

Verder las ik van de meeting. Is de eerste meeting die eens "in de buurt" zou zijn, maar helaas vrees ik dat ik dan ergens bevallen ben of lig te bevallen, hihi. Beter dus als ik niet kom.....

twinny

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Twinny, long time no see.
    Blij dat het goed met je gaat. ;)

16. Sannehai

hoi hoi

@zij vind niet dat je gek reageerd hoor, en snap dat je niet alles kan onthouden, die rijstebloem is eigenlijk pas vanaf 4 maanden, maar ik mocht het nu ook al geven, dat was niet erg zei de arts. ze heeft daar net een flesje nu van best goed opgedronken.

@all

feli doet het echt goed vanavond! (ik weet het.. ik zeg het weer hier.. en meestal gaat het daarna weer juist totaal niet) Maar toch, ben er echt super blij mee:D

ze heeft al 3x achter elkaar weer goed gedronken, voor dat ze ziek was dronk ze ook gewoon (eindelijk) al haar flessen ongeveer leeg, en toen ze ziek was en tot gister dus, wou ze steeds 1 fles helemaal, en de ander maar 60cc ofso, maar nu dus al 3x ongeveer een hele fles op de ik ben blij:D

ook heeft ze super goed geslapen vanavond! van 7 tot half 10! echt wauw!! anders steeds maar 1 uurtje slapen, en 1 uurtje wakker! dus dit is echt super, en dat nog wel in haar Gewone slaapzak! nou je snapt het ik ben een beetje overdonderd hahahaha. en dus daarnet een papfles gedronken, eerst wat moeilijk doen maar toch goed gedronken en ben benieuwd hoe het dus vanacht gaat, ze was daarna gelijk weer moe dus ze is zowat weer gelijk daarna naar bed gegaan!

nou dames,

fijn weekend alvast!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Lekker gegeten vanavond, en erg gezellig gekletst :) Veda is ook heel lief geweest en lag al op bed toen wij thuiskwamen. Zometeen in bed even de herhaling van Wie is de mol kijken en dan lekker slapen. Mijn vriend heeft morgen en overmorgen vrij genomen, dus een lang weekend samen vrij :D

Sheann, ik vind het soms met dit weer ook minder hoor, het is nu zo'n gedoe om iets buitenshuis te gaan doen hè?
    En in principe alleen maar fijn dat Kyano wat langere dutjes doet overdags!

Sanne, uiteindelijk ga ik 3 dagen in Amsterdam werken en 1 dag thuis (verdeeld over de rest van de week, dus zal vooral 's avonds of op zondag zijn). Maar mijn vriend is 2 doordeweekse dagen thuis, dus we gaan meer samen voor Veda zorgen. Ook past mijn moeder een dag op, dus Veda kan lekker gewoon thuisblijven. Dat vind ik eigenlijk ook wel erg lekker!

Hopelijk heeft Feli vanavond goed gedronken van de papfles! Zou heel fijn zijn als dat beter zou werken.
    Maar ik dacht ook dat het beter was met fruithapjes enzo te wachten tot na de 6 maanden in verband met allergieën :(

Ik lees nu dat het vanavond zo goed ging met Feli :) Wat fijn zeg, en goed gedronken en lang geslapen! Hopelijk slaapt ze vannacht ook goed!

Melisa, broekjes zijn idd ook leuk, maar ik vind al die gekleurde maillotjes ook zo leuk, en de meeste jurkjes blijven tot nu toe gelukkig goed zitten. Verder past Veda wijde broekjes bijna niet, die zitten veel te los, en vaak zijn ze te kort, dus verder draagt ze veel legginkjes, vind ik ook schattig :)

Zijvandehoek, nou, eigenlijk heb ik helemaal niet met barbies gespeeld vroeger :D Ik had wel poppen enzo, maar ik keek er eigenlijk niet naar om.

En o ja, jij hebt spinnen hè?! Ik ben echt bijna fobisch voor spinnen! Een neef van mij had er wel iets van 6, en allemaal slangen, echt zo'n hele wand vol terraria, ik moet er echt niet aan denken!

Twinny, fijn dat alles goed was bij de gyn! Wel rot dat je zo moe bent! En hoe gaat het verder met je? Heb je al een flinke buik?
    En jammer dat je niet bij de meeting kunt zijn (en logisch ook!), maar ik denk dat er altijd wel iemand rond die tijd uitgerekend is ;)

Slaap lekker allemaal!

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    bijna weekend!!! en dus bijna mijn langverwachte 20 weken echo!!

Zal blij zijn als ik morgen een beetje kan uitslapen want elke dag om 6.30 opstaan en dan 8 uur werken breekt me nu al op. Ik kan dus alleen maar hopen dat ik het vol ga houden tot 4 weken voor de uitgerekende datum. Gelukkig is bijna de tijd van de gebroken weken daar en zijn er veel lange weekenden.

Fijne dag allemaal!

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Gister is de vrouw van de cb geweest
    T is van 7300 naar 7620 gegaan dus aangekomen

Maar ik heb het niet zo op haar want ze begon me allerlei vragen te stellen die niet over thijmen ging maar over mij :$

Of ik het nog trek
    en ze wou mijn ambulante begeleiding spreken want na de bevalling kon ik iemand extra gebruiken
    Ik krijg ook veel hulp van me schoonouders en mijn moeder

Pardon :$ ze bedoelt het vast goed maar dat kan ik altijd nog wel zelf regelen ik zei ook ik ga het eerst met me man overleggen en als het niet doorgaat is dat mijn keus

Ja maar het is in jou belang wij kunnen ook een instantie bellen :$
    Nou de enige instantie wat ik kan bedenken is het jjg
    Ik heb het zelf ook meegemaakt en dat gebeurt dus niet bij mij
    Dus ik ga haar maar bellen dat het niet doorgaat en dat ik het zelf met me begeleiding regelt

Dus ik hoop dat ze het begrijpt
    En zo niet ja jammer dan het is ons leven

Liefs Tijgertje23

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen