Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Gezellig dat je broer en schoonzus langs komen. Hmm en je schoonouders ook weer geweest. Ze houden het wel redelijk bij he die bezoekjes of lijkt dat maar zo?

Sanne: Ik moet een speciaal zalfje hebben voor een ontsteking op mijn scheenbeen... loop er al jaren mee maar omdat ik zwanger was even gestopt met behandelen. In die zalfjes zitten hormonen en die wilde ik tijdens de zwangerschap niet gebruiken.
    Lekker zeg dat Feli wat langere slaapjes houd. Noahtje hier ook maar hij blijft dus ook steeds langer wakker. Is op zich niet erg maar soms wil hij vermaakt worden en vraag ik me weleens af wat voor 'spelletjes' ik al met hem kan doen. Hij vind 'vliegtuigje' spelen helemaal geweldig.. ligt hij helemaal in een deuk haha, gek kind.

All: Noah is ook behoorlijk verkouden (we zijn aangestoken door m'n schoonmoeder;)) en d'rstraks had hij ook een beetje verhoging :( Even in de gaten houden dus.

Dit weekend ook even mijn schoonmoeder duidelijk instrueren over hoe wij het willen met Noah. Ze is nogal behoorlijk snel van het oppakken als hij huilt en dat wil ik niet hebben. Niet dat ik dinsdag en woensdag met de gebakken peren zit daardoor.

Pff voel me vandaag echt een sacherijn :( Sorry als ik ook zo overkom.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, jep, we zien mijn schoonouders zo'n beetje iedere week :) Gelukkig zijn ze in ieder geval erg gek op Veda, maar daar is verder ook alles mee gezegd ;)
    Maar omdat ik nu toch iets makkelijker te herkennen ben hier, schrijf ik er verder maar niet meer over :) Ik ben in ieder geval blij dat ze niet gaan oppassen op Veda.

Wat vervelend, een ontsteking op je scheenbeen, vooral als je er al jaren last van hebt!
    En succes met het instrueren van je schoonmoeder ;) Hopelijk doet ze alles op de manier dat jullie het willen!

En chagerijnig kom je niet over hoor :) Maar iedereen heeft natuurlijk weleens een mindere dag waarop alles lijkt tegen te zitten ;)

Ik merk trouwens aan Veda dat ze nu al best goed zelf kan spelen in de box of op het speelkleed. Dan zorg ik dat ze of naar haar mobiel kan kijken of dat er iets anders boven haar hangt. We hebben een speelkleed met bogen waar je dingen aan kunt hangen, en ze begint nu echt een beetje dingetjes te pakken. Ook vindt ze het leuk om tegen dingen aan te trappen (dingen die geluid maken).

Verder vindt ze het erg leuk als ik gekke bekken trek, of rare geluidjes maak. Dan lacht ze heel hard :) En haar optrekken van liggen naar zitten vindt ze leuk, of met haar rug tegen mijn opgetrokken benen zitten en dan liedjes zingen. Ook vindt ze in de spiegel kijken erg interessant.
    Misschien zit er wat voor je bij?

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@mosa, ikdenk dat je wel gelijk hebt met het een meer ritme krijgen bij 3 maanden, Gelukkig! hahaha:D en wat heerlijk dat veda elke x slaapjes heeft van 2 uur, super hoor, wat een genot!

en die spelletje die jij met veda speelt, zingen op schoot tegen je benen aan, spiegel kijken, en gekke geluidjes maken, vind feli ook helemaal super hahaha. elke x als ik nu ga zingen 'zingt' feli gezellig mee, zo schattig! hahaha

@sterre ow vervelend zeg van je scheenbeen, snap dat dat niet wou met hormonen erin toen je zwanger was. en over dat vliegtuigje spelen haha, ik kreeg van oei ik groei een mailtje tijdje geleden dat de meeste kindje dat nu heel erg leuk vinden, dus ik d8 ow gelijk uit proberen, nou feli vond het maar nix, zat me daarna met mega grote ogen aan te kijke van, Mam, wat doe je met me!? hahahha.

en je bent geen chagarijn hoor! lekker ff hier klagen, nix mis mee!

@mosa goh haha je ziet je schoonouders best vaak dan, hmm wij eigenlijk ook wel hoor moet ik zeggen, soms meer dan mn eigen stiefmoeder. maar dat zijn allemaal wel leuke mensen, dus niet zo erg;) haha.

@all

ik denk dat feli over een tijdje op haar vingers gaat zuigen ipv haar tutje,

nu is het al zo dat ze heel vaak haar tutje weer uit spuugt dat ze hem niet meer wilt, en dan lekker op dr handjes gaat sabbelen, en alles gaat onderkwijlen hahaha:p

vroeger heb ik altijd met mijn middelvinger en ringvinger getut, mijn broer deed het ook, en mijn vader vroeger ook.. wie weet iets genetisch?

wie weet gaat feli het ook doen.. vast neit goed voor tandjes die ze zal gaan krijgen, en dan word het vast een beugel, maar het lijkt me zo schattig:p hahahah.

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond alweer,

Heerlijk weekend :D. Echt wel weer genieten én bij slapen ;).

Het gaat hier gewoon heel goed maar we hebben het wel heel druk doordeweek. Mijn werk slurpt energie maar ik heb het er ontzettend naar mijn zin. Mijn nieuwe functie is leuk maar ook uitdagend. Veel nieuwe werkzaamheden, veel zaken waar haast achter zit. Er komt ook veel ad hoc op me af die meestal heel snel moeten worden afgerond. Ik heb nu ook drie medewerkers onder me. Is ook leuk, maar even wennen. Het is voor het eerst dat ik ze echt met projecten en werkzaamheden moet begeleiden.

Verder heeft Josien het af en toe heel moeilijk, maar ze kan ook echt weer nieuwe dingen en ze groeit ineens heel hard uit haar kleertjes. Leuk, maar ook weer jammer dat haar leuke kleertjes weer weg kunnen ;).

Inmiddels hebben we ook al 2 kijkers gehad voor ons appartement. Leuk, maar heb wel weer heel hard opgeruimd en schoongemaakt. Het is nu echt supernetjes en dat hoop ik zo te houden. Bijhouden is toch echt minder werk dan volop opruimen/schoonmaken ;).

@ Sterre en Mosa, oh voor jullie alweer de laatste weekendje thuis voordat jullie gaan beginnen. Spannend hoor. Geniet er nu maar even van, maar het is ook wel leuk om weer even wat anders te doen!

@ Sanne, las dat het cb je adviseert om aan de pap en groente en fruit hapjes te beginnen. Hopelijk helpt de papfles wel voor de nacht. Maar jij wilde toch wachten met fruit en groente tot 6 mnd vanwege allergieen?
    Als je bang bent voor allergieen bij Feli zou ik je toch aanraden te wachten tot 6 mnd. Ik kan natuurlijk niet voor je beslissen.
    Maar ik vind het van het CB wel erg makkelijk gezegd dat het niet uit maakt. Uit verschillende studies blijkt wel degelijk dat het uit maakt!!!
    Allergieen is wel een heel moeilijk verschijnsel. Darmen spelen daarbij een hele belangrijke rol. Als je te snel begint met fruit en groente terwijl de darmen dat eigenlijk nog niet aankunnen kun je ongemerkt toch schade aanrichten die je niet altijd gelijk merkt. Ook hoor ik wel heel vaak dat kindjes die vroeg met fruit en groente beginnen sneller krampen hebben. Dat is vaak al een teken dat de darmen er nog niet aan toe zijn.
    Hier staat al een beetje waarom wachten tot 6 mnd. Ik heb betere en goed begrijpbare artikelen gelezen maar weet even niet precies waar en wanneer.
    Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - FAQ's bijvoedingsforum - FAQ 12: Wanneer beginnen met vast voedsel aanbieden?

Je hoeft mijn raad niet op te volgen hoor als je zelf liever wel groente en fruit wil geven. Maar uit ervaring heb ik niet veel vertrouwen in de kennis van artsen met allergieen en dan met name voedselallergieen en daarom heb ik er al helemaal geen vertrouwen in dat ze dat bij het cb wel hebben en of er het fijne van weten.
    Uit wetenschappelijk onderzoek waar ik regelmatig wat van mee krijg ivm studie voeding en gezondheid. Blijkt dat er veel meer ziekte en allergieen mede onstaan in de darmen. Darmen zijn zo belangrijk en de opname van voeding en het omzetten in goede voedingsstoffen is zo lastig te doorgronden. Daarom is mijn overtuiging dat je echt voorzichtig moet zijn met te vroeg introduceren van voedsel en darmen forceren. Liever wat later beginnen zodat de darmen echt klaar zijn dan te vroeg en met de problemen komen te zitten.
    Elk kind is natuurlijk anders en het ene kindje zal er eerder klaar voor zijn dan het andere. Het is dus echt niet zo dat je precies tot 6mnd moet wachten maar met 3 1/2 mnd beginnen is echt wel vroeg...

Zo een hele verhandeling van mijn kant. Tja allergieen en voeding ik heb er een beetje veel van mee gekregen in mijn familie en ben er een beetje fel op ;). Als je het niet interessant vindt of het er niet mee eens bent gewoon overslaan ;).

zo verder laat ik het even hierbij...
    Morgen is er weer een dag en dan ook de Olympische Spelen. Dat wordt 2 weken ook veel tv kijken :D

Fijne avond allemaal!

5. Sannehai

@afrola

wat goed dat jullie zo snel al 2 kijkers hebben gehad voor jullie apartement super hoor, en fijn dat het ook goed gaat op het werk, dat het allemaal nieuw is en dus even wennen is snap ik wel, hopelijk ben je snel weer helemaal gewend aan je nieuwe functie en aan het werken opzich:)

@allergieen, oke ik vind het wel interessant wat je er allemaal over verteld, ik zei nog tegen die vrouw van ow ik d8 dat ik tot 6 maanden moest wachten?? zei zegt nee zo snel mogelijk zo veel mogelijk verschillende smaken laten proeven zodat ze er aan kan wennen??

moest er dan over 2 weken mee beginnen en dan zou feli 4 maanden zijn?

ik kijk ook nog even wat ik er mee doe hoor, heel dom, maar soms denk ik van ow wat cb zegt dat moet ik maar opvolgen, maar het is natuurlijk gewoon Ons kind, dus wij beslissen natuurlijk gewoon haha. dus ik kijk wel ff wt ik doe met fruit en groenten, ik zit namelijk echt niet op allergieen te wachten! en al helemaal niet als het slecht voor haar kan zijn voor haar darmpjes, dat ze dan krampen krijgt enzo.

@melisa chelsey kreeg toch ook eerst zo veel krampjes van de fruithap enzo? hoe oud was chelsey toen??

@all

feli heeft weer super veel geslapen! haha, we moesten haar om 10 uur wakker maken voor haar fles, nu 3 scheppen ipv 2 rijstebloem er door gedaan in de fles v n180cc en die was binnen 10 min helemaal leeg!

:D ben blij dat ze zo goed drinkt, en hoop dat ze ook nu wel echt lekker zal slapen vannacht!

dames ik ga snel naar mn bedje toe!

groetjes!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Morge,

Chelsey kreeg met 4 maanden haar eerste hapje, met als gevolg krampjes. Dus we hebben het na 3 weken nog eens geprobeerd, en toen ging het veel beter. Alleen zijn we toen wel met de groente begonnen.

Kreeg net telefoon van mijn vriendin, haar de IVF heeft aangeslagen. Ze zijn zwanger. Goed he?

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Sanne, ik had vroeger ook altijd m'n middel- en ringvinger in mijn mond :) En met de andere hand friemelde ik aan de deken of aan mijn kleren. We hebben één foto van Veda waarop ze dat ook doet, maar verder doet ze het (nog) niet. Hier sabbelt ze ook heel veel op haar handjes, ook lekker kwijlen :D We geven Veda alleen nog een speen als ze gaat slapen, daar wordt ze rustig door, maar overdags is het gelukkig helemaal niet meer nodig.

Afrola, fijn dat je een hele nieuwe uitdaging op je werk hebt! Leuk!
    Zo, al twee kijkers gehad, dat is snel! Hopelijk kunnen jullie het snel verkopen.
    Ik was al van plan met fruithapjes te wachten tot Veda 6 maanden is, maar na jouw stukje helemaal!

Sanne, lekker dat Feli gisterenavond zo goed geslapen heeft! Hopelijk vannacht ook!

Melisa, super voor je vriendin! Was het hun eerste poging?
    Een vriendin van het forum krijgt vandaag twee eitjes teruggeplaatst, zij doen ICSI, dus ook heel spannend! Het is hun 3e poging al, dus het mag nu wel eens raak zijn!

All, gisterenavond een hele gezellige avond gehad met mijn broer en schoonzus, ook nog wat spelletjes gedaan. Veda had van 16.30 uur tot 20.15 uur geslapen (en daarvoor ook al best lang), en was toen na een half uur alweer moe. Dus maar weer naar bed gebracht tot vanochtend. Echt een slaapkop :D

Ik ben trouwens voor de 2e keer ongesteld geworden. Een cyclus van 27 dagen vind ik helemaal niet verkeerd, dus ik ben er eigenlijk wel blij mee :D

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Je komt niet echt chagerijnig over, je bent eigenlijk altijd een beetje zo :) hahaha nee hoor.
    Kan je de volgende keer niet van tevoren bellen of ze de creme hebben liggen bij de apotheek? Scheelt weer een ritje.

Mosa: Nu alweer ongesteld. Ik zit ook op die van mij te wachten want het is alweer 7 weken geleden.

De kleine roept me. Doei

9. Sannehai

Hoi hoi

@mosa wow cyclus van 27 dagen daar teken ik wel voor! haha lijkt me wel fijn als je lichaam ineens heel regelmatig zn werk gaat doen, want toen wij bezig waaren voor feli was ik soms in 2 maanden tijd 1x ongesteld, en dat vrij regelmatig.. dan duurt het zo lang voordat je weer een kans hebt voor een beebje zegmaar, maar nietdat we daar nu al mee bezig zijn, maar voor de toekomst lijkt het me fijn:D

en mooi dat het nog gezellig was, en die veda wat een slaapkoppie! hahaha, heerlijk hoor als ze het zo goed doet.

@melisa, ja zo iets stond me nog bij ja, ik ga denk ik toch ook nog niet echt gelijk over 2 weken beginnnen hoor... ik kijk het wel ff aan :) en super van je vriendin zeg! gefeliciteerd:D

@sheann ow al weer 7 weken wachten, komt w.s door de borstvoeding, ik las nog dat je het giser (of eergister?) voor het laatst had gegeven, mooie datum, lang vol gehoudenhoor knap! geen emotionele gevoelens bij het stoppen? of vond je het wel tijd zo?

@mosa wat grappig dat jij ook zo tute vroeger, ik heb het echt lang gedaan, kon er moeilijk vanaf komen! hahah. en wat schattig een foto van veda die dat ook doet! kben benieuwd hoor of feli dat ook zal gaan doen. hier tut feli ook niet zo heel veel meer overdag, veel minder dan eerst :)

@vannacht

Bah weer zo'n zelfde rotnacht als gister.. Weer hele tijd eruit, zowat wel elk uur! menn vermoeiend!! ik denk dat ze gister avond( en eergister avond) gewoon te veel heeft geslapen ofso?
    ik denk dat ik haar vanavond maar eerder wakker maak ofso, zodat ze echt moe is als ze naar bed gaat en misschien beter door slaapt?? twas echt weer steeds zeuren vor die tut, terwijl ze anders super vaak zonder tutje slaapt!!

ik had nu zlfs wel 3 scheppen van die rijstebloem gedaan, ik d8 dan slaap je misschien beter, maar dat hielp dus ook niet. ze had el heel die papfles van 180cc helemaal leeg gedronken(in 10 minuten!), en overdag ook al al haar flesjes van 150cc! nu zal ze dan toch wel goed aankomen lijkt me zo... hahaha.

Nou heel veel groetjes en een fijne dag nog!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, ik kan me voorstellen dat je dan wel weer ongesteld zou willen worden! Hoe was het om voor het laatst borstvoeding te geven?

Sanne, mijn cyclussen waren ook best lang (35-40 dagen), dus ik zou het fijn vinden als ze wat korter zouden worden, maar het kan natuurlijk ook eenmalig zijn.

Fijn dat Feli wel goed drinkt, maar vervelend van de nacht weer! Misschien idd eens proberen of ze wat langer wakker kan blijven 's avonds zodat ze misschien wat langer slaapt.

All, toch nog wat nieuwe kleertjes via internet besteld :) Via de site www.babyceline.nl , leuke en niet dure dingen hebben ze daar vind ik!

11. Sannehai

hoi dames

feli was daarstraks om inclusief fles maar een half uurtje/uurtje wakker, toen weer naar bed! de slaapkop! hahah

ze was ook echt hardstikke moe weer..hoe het komt? i donno?

maarja hoe moet ik er dan voor zorgen dat ze vanavond niet te veel slaapt? ik ga haar dan denk ik gewoon maar wakker maken...en hopen dat ze niet weer heel snel weer super moe is, wantja dan kan ik haar echt niet wakker houden..

naja we zullen zien hoe het zal gaan...

morgen naar stiefmoeder want het is dan colombiaanse dag, mn broertje is daaruit geadopteerd op 14 februari, dus dat is altijd een soort van feestdag dan:) en het is dan ook vietnamees nieuwjaar, dus avond eten hebben we bij schoonfam. haha:)

druk dagje denk ik wel, maar wel gezellig:)

net heeft vriendlief overal gestofzuigd en ik gedweild, lekker fris weer nu:) ruikt dan altijd ook weer zo lekker vind ik.

nou groetjes!

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo meiden, ik ben weer ff aan het bijlezen hier.
    Ik weet niet of ik het hier al had gemeld maar Yuna is gelukkig deze week 125 gram aangekomen. Het bijvoeden werkt dus. Voorlopig gaan we daar nog mee door, nog 2,5 maand te gaan en dan is ze 6 maanden! Vanaf dan gaan we voorzichtig met echt eten beginnen:)
    Zij hier trouwens meiden die naar de huishoudbeurs/9maanden beurs gaan. Ik zit te twijfelen, mijn moeder kan niet en ik weet nog niet of ik daar wel alleen naartoe wil;)

13. Sannehai

hoi hoi

@pookie, huishoudbeurs lijkt mij ook best leuk en 9 maanden beurs natuurlijk ook, maar ik ga w.s. niet. wie weet over een jaartje ofso wat fijn dat yuna zo goed is aangekomen, en dat het bijvoeden goed gaat:D lekker zo door blijven gaan dus! en wow yuna al weer bijna 6 maanden, wat gaat dat toch snel he! bij jou zeiden ze dus wel pas beginnen met bijvoeden vanaf 6 maanden?

@all

feli heeft hier weer eens liggen knorren hahaha, vanaf ongeveer half 3 tot nu net, dus bijna half 6! hahahah. heerlijk hoor dt ze zo slaapt, dat hebben we echt ng niet eerder mee gemaakt dat ze zo goed drinkt, en zo goed slaapt.. echt super!

@sterre hoe is het bij jullie allemaal?

groetjesss

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre;Tja misschien is Noah wel zo.........toch hoor ik het vaker bij jongetjes dat zij slecht slapen etc........Tja mannen;)

@sanne; hmmmm mijn theorie gaat niet op zie ik, jammer dat Feli niet lekker heeft geslapen op papfles. Hier geen echt slaapritme hoor, alleen een uitslaapritme. Na de borst s'morgens gaat ze thuis of anders bij oma of KDB direct weer bedje in en doorslapen tot half 11. Dat zal ze wel van papa hebben;)

@mosa; jeetje jij ziet je schoonouders best vaak. Toch wel leuk dat ze zo begaan zijn met Veda.

@afrola; Goed te lezen dat je het helemaal naar het zin hebt op en met het werk. Het is toch wel weer een overgang na zo'n tijd thuis zijn. En al 2 kijkers gehad voor jullie appartement. Mooi!! Nu nog een goed bod en weg ermee:) En wat allergien en voeding betreft hier nog zo'n fanatiekeling;) Bij ons in de familie komen heel veel allegien voor dus ik wil alles zover mogelijk uitsluiten. Het is dus jammer dat ik niet meer compleet BV geef maar ze moet natuurlijk nog wel groeien. Hier het plan om vanaf 6 maanden heeeeeeel langzaam te gaan beginnen. CB heeft er hier ook niets over gezegd, maar dat kan ook komen doordat ik ze voor ben geweest met gedoe over allergien en zo lang mogelijk BV geven.
    Veel plezier met het schaatsen op TV, hopelijk doet Sven het een beetje goed.

@melisa; gefeliciteerd met de geslaagde IVF van je vriendin. Zo mooi dat het dan alsnog lukt!

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nou de cb laat er geen gras over groeien

Ze was donderdag geweest
    en ze kwam de volgende dag weer :$

Ze zei van ja je begrijpt me verkeerd maar
    dat is de protocol en dat moet
    Wat????????

Gelukkig dat me man eraan kwam dus die heeft haar mond
    dicht gesnoerd
    Me man zei al als we hulp willen dan vragen we dat zelf en u krijgt het nummer van haar begeleidster totaal niet
    U kwam toch alleen maar voor thijmen en dan begin je over haar

Dus donderdag komt mijn begeleidster en dan vraag ik het wel eerst of dat hun connecties hebben met het cb en of dat moet

En zoniet dat het geval is heeft ze dus gelogen en dan wil ik een ander verpleegkunde over thijmen

Ze ging boos weg maar dat heeft ze zichzelf te danken
    En de 26ste gaat me man ook mee dus dan zullen we dat nog een keer zeggen dat we het zelf regelen

Hoezo opdringerig

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Tijgertje, apart geval die van het CB pff :$ hoor er wel vaker vreemde verhalen over, maar dit is echt wel zeg. Succes de 26ste!

Hoi hoi meiden.
    Vocht vasthouden hoort erbij zei de vk, mijn bloeddruk (de onderdruk) was nog niet te hoog dus ik hoefde me nog geen zorgen te maken. Mag alleen geen chips meer wat ik al bijna nooit eet, weinig zout etc. Als ik er erge hoofdpijnen bij zou krijgen dan moest ik even contact opnemen. Ik heb dus wel steeds al hoofdpijn gehad en nu nog maar het is niet erge hoofdpijn, dus we wachten het wel af.

Ik had een heel mooi gedichtje gevonden maar nu zag ik dat vrienden van ons dit ook op hun geboorte kaartje hadden gezet.. Balen! Maar weer op zoek naar een andere dan.

En ik had nog een vraag. 10 mei ben ik uitgerekend en 9 mei is het moederdag en normaal gaan we altijd verplicht naar schoonouders, maar daar heb ik nu echt geen zin in. Mijn vriend zei ook meteen al dat het niet handig is dit jaar (gelukkig).

Maar nu is vaderdag eind juni en als ik later beval dan 10 mei is de kleine dan ongeveer een maand. Is het dan handig als we dan een hele dag weggaan? Ik zie dat niet zitten ookal weet ik nu nog niet hoe het is met een kleine, maar het lijkt me niet dat je dan een hele dag weg kan gaan of een middag lang. Want als je schoonouders doet vind ik dat je ook naar je eigen ouders hoort te gaan. Denk echt dat dat teveel gaat zijn het is zoiezo al een drukte met familie en kleine kinderen.

Omdat de meesten hier nu bevallen zijn en weten hoe het de 1e maand tot 2e maand is dacht ik vraag het jullie even hoe jullie erover denken en hoe jullie het zouden doen :D. Want we zullen dit wel op tijd moeten melden anders zijn ze boos. Daarom denk ik er nù al over na.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Zo zo Sanne, Feli een echte slaapkop vandaag :) Ik zou niet weten hoe je Feli wat langer wakker kunt houden. Als Veda moe is en we haar niet naar bed brengen, dan wordt ze huilerig en dan helpen dingen als zingen enzo ook niet meer. Dus ik weet niet hoe je het kunt rekken. Succes in ieder geval, ik ben benieuwd!

Drukke dag morgen zo te lezen! Maar wel gezellig denk ik hè? Veel plezier in ieder geval, hopelijk slaapt Feli dan ook goed!

Pookie, wat ontzettend fijn dat Yuna de afgelopen week wel goed is aangekomen! En op deze manier geef je nog heel veel borstvoeding, dus hartstikke goed!
    Ik ga niet de de Huishoudbeurs/9maanden beurs, vind ik ook veel te druk. Toen ik nog studeerde, stopte de trein ook altijd bij de Rai, en vreselijk was dat als die beurzen waren ;) Al die mensen met 20 tassen enzo :) En als de Autorai dan was, dan allemaal mannen die zichzelf de leukste vonden :D

Tijgertje, vervelend van het CB ;)

MP, Veda was 5,5 weken met de kerst, en toen hebben we ook hele drukke dagen gehad wat achteraf gezien misschien niet zo'n goed idee was. Maar dat waren dan 2 dagen. Ik denk dat een hele dag weg met een babytje van ongeveer een maand best lastig is, maar dat ligt ook helemaal aan het kindje zelf. Het ene kindje slaapt veel beter (en ook op verschillende plekken) dan de ander. Je zou wel bijv. de kinderwagenbak kunnen meenemen en je kindje daarin laten slapen op een rustige plek.

Maar eigenlijk vind ik dat je dat op dat moment moet beslissen, en dan doen waar jullie je het beste bij voelen. Ik denk dat dat het beste is, en dat moeten andere mensen ook maar accepteren!

Sterre, hoe is het bij jullie?

Hanna, hoe is het met jou? Aan het genieten van het weekend?

All, fijne avond! Hier lekker helemaal niets doen :D Ik heb toch best wel buikpijn doordat ik ongesteld ben, dus lekker met een dekentje op de bank liggen.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, was ik net vergeten, maar Veda zat straks bij mijn vriend op schoot en hij was een liedje aan het zingen en ineens begint ze met haar mond helemaal open hard te lachen. Echt met veel geluid, normaal weleens wat geluidjes maar nu lag ze echt helemaal dubbel leek het :) Zo schattig :D

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Tijgertje: :$ wat een lef heeft het CB zeg zooooo, had ze hier moeten doen. Oei oei.

MP: Doen waarvan JIJ/JULLIE denken wat goed is.
    IK, maar dat ben IK ;), ga dus niet een andere pleasen met alle zenuwen van dien, omdat dat zo zou horen en vervelend is voor de ander. JIJ/JULLIE hebben ineens een gezin en zulke lange dagen voor zo'n kleintje (vind ik) niet gezond. BUT het is JOU/JULLIE keuze, maar maak en bespreek 'm wel.

Mijn manneke is dus op 5 december geboren en ik ben absoluut geen kerst bij iemand gaan vieren (doe ik toch al niet als ik er geen zin in heb, ik hou gewoonweg niet van die verplichtingen. Mensen die mij kennen weten dat, en respecteren dat, en alleen daarom is er al zo'n rust, dat Zij dus eerder wel zou komen)

Als je hart, je intuïtie nu al zegt, dat je dat niet prettig vind, weet je eigenlijk al dat je daar naar 'moet' luisteren schat.
    Luister naar wat je eigen hart jou te zeggen heeft en vertrouw daarop.

Goh, mei al ... gaat ineens snel he ;)

20. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mosa: wat heerlijk dat Veda zo moet lachen. Ik had er ook al eens van gehoord, maar Mees heeft dat nooit zo gehad, al had ik er wel op gehoopt. Wel zegt iedereen dat Mees wel een vrolijke noot is.
    Nu moet Mees soms lachen, maar niet helemaal van het stuiplachen hoor.

En eh ... wat Noah betreft, soms is er inderdaad geen pijl op te trekken hoor. Dat heeft Mees ook. Dát is het jammere en vermoeiende puntje laat maar zeggen. Ik zou mij daar niet te druk om maken, al snap ik dat het de spanning wel groter maakt en het is super vermoeiend.
    Sterkte ermee.

All: zit alweer op de 9 weken vandaag.

a.s. maandag dus gesprek intake vruchtwaterpunctie dus,
    maar wat ik mijj niet had beseft is dat daar weer een echo aan vast zit, dus dan is alweer echo nummer 4 en 24 feb nummer 5 alweer.
    Het gaat zoooooo snel.

Deel Deze Pagina