Djaar: Nou dan heb je inderdaad een druk dagje voor de boeg. Die zaak zelf lijkt van buiten echt helemaal niks (binnen is ook niet heel veel) maar ze hebben daar echt super leuke en mooie kamertjes. Service is ook uitstekend. Ik heb het volgens mij al vaker gevraagt hier maarre, hoe krijg jij jouw man mee naar de Ikea? .. die van mij wilt niet
Nog even en we hebben er alweer 1-10de opzitten van dit topic...en dat in 2 dagen tijd... er gaan nog veel delen aankomen denk ik haha. Vooral als Mosa weer zo lekker door tikt
@Sterre; hahaha is met mijn menneke helemaal niet zo moeilijk. Gewoon doen en zeggen waarom we gaan. Ik kan het zelfs nog erger maken voor je. (alle andere meiden let op!!) Als we naar de stad gaan om kleding voor mij te kopen is het na enige tijd zo dat ik naar huis wil maar mijn Djaarman nog graag van allerlei winkels ingaat (ja damesmode) om ideeen op te doen te kijken naar modellen en kleuren etc. Ik hang dan al ergens verveeld aan een rek of in een stoel. Tja ze zijn zeldzaam deze mannen maar ik heb er 1 gevonden!!! Ook bij boodschappen doen kijkt hij rustig de hele inboedel van de winkel door en bedenkt welke cake of koekjes hij de volgende keer wil gaan bakken. Gebeurt zelfs soms dat als ik thuiskom het huis aan kant is, de ramen gewassen zijn, de vaat gedaan en de was opgeruimd!! En toen wist Djaar het zeker.......... met deze man moet je wel kinderen willen en vooral heel lang gelukkig zijn!!! Bovendien (voor de hyvers onder ons) hij is naar mijn idee nog leuk om te zien ook!
Dat snap ik Djaar, maar er bestaan ook maxi's in de uitverkoop. Neem niet persé de dure. Dat heb ik wel gedaan en dat is echt zonde. Hij is in goede staat en schoon en ik heb 'm ook een tijdje te koop gezet, maar men bood er een belachelijk prijs voor. En nu ik toch zwanger ben, kunnen we 'm gelukkig weer gebruiken. Echter als ik het geweten dat we 'm zo kort kunnen gebruiken, had ik er eentje in de uitverkoop gedaan. Een vriendin van ons heeft er eentje gekocht voor 100 Euries en die ziet er ontzettend mooi (maar roze, daar houd ik niet van ) uit. Die van mij koste met alles erbij zo'n 230 Erie. ZONDE
@ZvdH; tja ze zijn zeldzaam , maar als je er eentje hebt............... @Sterre; even ter info, man met camping is in vakantieseizoen pas thuis om 24.00!! En dat 7 dagen per week, dus de mooie zomerdagen ben ik heel veel alleen (of op de camping)
Grappig hoor... Oja, onze man is gelukkig alweer een stuk vrolijker met medicijntjes en voeding voor zijn reflux. Hopelijk word het alleen maar beter van nu af aan Djaar: Ja dat is ook weer niet leuk natuurlijk. Hier ook een mannetje met 50 a 60 uur per week maar die van jou zal nog wel meer maken. Is er trouwens al wat meer bekend over het overnemen van de camping? All: Zo noahtje in bad gedaan en nu naar m'n moeder.
hoi dames @djaar , ramen wassen heeft mijn mannetje Nog Nooit in zn leven gedaan denk ik!! ( ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het ook maar een paar x op een jaar doe maar goed...) maar het huis aan de kant en de was doen neee nee dat doet mijn menneke niet hahaha maar mee naar de ikea wilt hij wel hoor, dat vind hij opzich best leuk, maar verder houd hij niet echt van winkelen.. @ sterre hopelijk is noah ff uitgesprongen hihi hij heeft in iedergeval wel lekker gedronken! @zijvdhoek klets maar lekker raak hoor, doe ik ook heel vaak.. hele verhalen wahah maar ik vind het altijd wel leuk ook om van een ander te lezen, en tips en truc's zijn zeker welkom, en het is wat je zegt, als je net zwanger bent denk je oww ik wil alles nieuw en alles mooi, en als de kleine er een tijdje is denk je .. goh had helemaal neit zo duur gehoeven eigenlijk! hahaha teminste zo denk ik er wel nu soms over. @djaar, ik zou er ook niet te veel geld aan uitgeven hoor aan de babykamer! het enigste waar wij geld aan hebben uit gegeven bij de babykamer is het behang hahaha, wieg hebben we van mijn stiefmoeder, en opa heeft voor onze verjaardag de commode gemaakt (die is ook heel handig) @all ik d8 ik moet een tijdje thuis blijven voor de rust en regelmaat maarja, feli slaapt elke x maar een uurtje, en het drinken gaat opzich goed, dus ik d8 het is markt ik kan daar wel es ff naar toe gaan, en dat heb ik dus gedaan, ging eigenlijk wel goed. toen ik thuis kwam(ben ook niet zo lang geweest hoor, hooguit 15 a 30 min, heb ik feli naar bedje gebracht maarja, ze sliep toch echt maar weer een uurtje... nu is ze dus al eventjes weer wakker, en speelt even in de box.. ze moet pas om 2 uur drinke, dus w.s. gaat ze tussendoor nog wel weer even naar bed... ik Hoop dat die slaapjes van steeds 1 uurtje ook bij een sprongetje horen...?? want echt handig is het niet hhaha, haar laten liggen etc werkt ook gewoon niet dusja? en als ik voor het uur tutje weer in doet, word mevrouw ook gewoon wakker.. of heel soms niet dan, als ik geluk heb hahaha maar verder gaat het echt wel goed hoop dat ik die nieuwe pucababy vandaag es binnen krijg... heb ook nog een super leuk tasje gekocht van lief! voor naar het kdv hoop dat dat ook snel binnen is.. en owja, (@zijvdhoek.. hier ga ik dus al weer met heel mijn mega lange verhalen whaahah) ze moet niet vandaag wennen, maar volgende week vrijdag pas..gelukkig hahaha! aghhh mijn ene laatste weekend is aangebroken! haha komt vast goed owja, echt nog even geen leuk nieuws... het gaat dus echt niet goed met hai zn zusje, ze heeft een hele zeldzame autoimuunziekte.. waar geen medicijnen ofso voor zijn...dus alles wat ze nu heeft.. houd ze w.s. dat betekend dus dat ze niet meer naar school kan of kan werken.. en ook best verzorgd moet worden.. want ze kan ook niet goed meer zien..zelfs geen boekje lezen ofso.. echt super zonde en zielig.. ze is van mijn leeftijd...echt mega balen.. vanavond mag ze voor weekend verlof naar huis dus gaan we ff langs.. ik ben benieuwd groetjes!
Hee een nieuwe topic . Thnx voor het sturen van de link Sheann! @ Salapio, haha grappig met Mirre en haar gooien . Zo zie je maar dat ze het dondersgoed begrijpen hahah. Maar ze loste het zelf we heel lief op hihi. @ Sanne, dat was ik met de hartkloppingen . Ik dacht ookal zoiets, maar het is soms echt eng hé. Vind het maar niks. Wow... Echt zo heftig met je schoonzusje.... Ik heb er geen woorden voor ik vind het echt verschrikkelijk voor haar.. @ Woops, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje Milan!! @ Mosa, schattige foto van Veda wat is ze mooi. Gaat wel heel snel nu alweer zwanger bij diegene, wow. Ik zou het zelf niet willen denk ik. Maar wel een wonder voor hun na de MMM!! @ ZVDH, 15% maar die meedoet met MvM? Je zou toch denken dat het er meer zijn als je hier op zwpagina rond kijkt, dat had ik niet verwacht. Ik ben zelf wel blij dat ik niet meegedaan heb ookal wilde ik het wel heel graag, maar dat had ik niet uitgehouden met die misselijkheid! @ Djaar, toppie mannetje heb je . Mijn mannetje wil ook nog weleens wat in het huishouden doen, maar dan moet ik het wel vragen. Hij wast op zondag nog weleens uit zichzelf af, dat wel . Ik vind het alleen zo jammer dat hij bijna een hele middag erover doet om de benedenverdieping te stofzuigen + dweilen haha. Kan toch veel sneller . Hier; Ben een beetje ziekjes minder.
Wat een ongelooflijk rot verhaal zeg, wat sneu. Echt heel erg. Je zal het maar krijgen zeg. Goh. Sterkte meis.
hoi dames @mp he bah ziekjes echt niet leuk! @zijvdhoek, jij bent thuisblijf mama.. dat lijkt mij ook echt heerlijk, niet omdat ik denk dat je dan nix te doen hebt hoor, het is zo zwaar als 2 fulltime banen heb ik wel eens gehoort, maar het lijtk me heerlijk om altijd bij feli te kunnen zijn en voor haar te kunnen zorgen en alles het eerste mee maken enzo, maarja helaas kan dat niett!! @all pfff die pucababy was dus binnen net, en feli was echt moe, had flesje gedronken dus ik d8 mooi, kan ik gelijk dat ding uit proberen.... ze vind er dus echt nog nix aan!! huilen, krijsen helemaal overstuur wel een half uur lang, ik met haar rond lopen doen, maar nee hoor helemaal woest! nu is ze toch uiteindelijk van vermoeidheid wel in slaap gevallen.. oww zielig!! maar ik wou haar niet meer in die andere bakerzak doen, want het kdv had me gebeld, dat hun Die dus juist Niet mochten gebruiken..dusja.. moet ze zowiso wel aan deze wennen (hopelijk mag deze dan wel, maar dat zou ik nog horen) dusja even doorzetten d8 ik.. maar het is ook ineens veel losser dan die andere.. ze kan haar armpjes hier gewoon in bewegen, maar niet echt recht voor dr uit steken, of aan haar gezichtje zitten friemelen(tut uit prutsen met vingers dus) nouja, ik ben benieuwd hoe lang ze hier in slaapt...
hey meiden moet ff mn abbo's opzoeken want ik krijg geen mails meer. dus ff wat zeggen hier ,en op email antwoord zetten.
Nou nou, stelletje kletskonten! Ik heb nu geen tijd voor een reactie, de hele dag gewinkeld, zometeen koken en dan nog kraamvisite. Daarna kom ik reageren Een fijne avond iedereen!
hoi dames nog even een update over feli en haar nieuwe bakerzak.. om 3 uur naar bed, mega moe, niet willen slapen janken janken janken, uit eindelijk toch in mijn armen in slaap gevallen..tot 4 uur toen wakker huilen huilen, ik d8 nee hoor je gaat nu niet mee naar beneden je gaat gewoon maar eens verder slapen maarja huilen huilen uiteindelijk in mijn armen weer in slaap gevallen om hafl 5.. en nu weer om half 6 wakker... nu zit ze ff op mn schoot, en dalijk flesje..
Djaar: Oh haha ik dacht dat die overname al redelijk dicht in buurt was, sorry Sanne: Ik denk dat je er wel goed aan gedaan hebt om even lekker een uitstapje te maken naar de markt. Is voor jou natuurlijk ook wel even lekker, even eruit. En die regelmaat komt wel hoor, ik zou er niet zo op staan te kijken nu. Noah slaapt op zich goed maar is vaak na een uurtje ook weer wakker. Soms slaapt hij wel verder en soms niet. Zo he dat is best erg voor je schoonzusje! En dan ook niet eens medicijnen, verschrikkelijk. Is er geen kans dat er verbetering inzit? het is zowieso erg maar op zo'n leeftijd helemaal. Hopen maar dat Feli aan dat die pucababy went. Waarom mogen ze die dingen niet gebruiken op het KDV? Of vraag ik nu iets stom MP: He bah een beetje ziekjes. Haha hier nog zo'n mannetje die heel lang over iets kan doen.. de afwas bijvoorbeeld.. iedere keer in de reclame (op tv) een beetje doen en aan het eind van de film staat er nog afwas Doe het dan in 1 keer denk ik dan .. weer mannen-logica denk ik Bubsie&Mosa: *zwaai* All: Leuk middagje gehad bij m'n moeder, broertje weer in shape geknipt, noah heeft zich goed gedragen.. fijn! Die vriendin met dat hartritmestoornis beebje heeft ook nog eens zwangerschapssuiker Gister had ze zo'n test dag en vandaag was dat eruit gekomen.. kan er ook nog wel bij voor haar. Ze heeft wel te horen gekregen dat ze gewoon mag en kan bevallen dus dat is wel fijn. Ze wilde zelf eigenlijk een keizersnede maar daar stonden de arsten niet achter...ze hadden er op de natuurlijke manier genoeg vertrouwen in .. *even roddelen*.. vond het zelf ook een beetje raar dat ze perse een KS wil, denk dat je daar ook niet vrolijk van word maar ja.. wie ben ik
Zo, toch nog even tijd gevonden We aten pasta, dus dat was snel klaar en lang leve de afwasmachine! Sterre, ik doe m'n best met doortypen maar jullie kunnen er ook wat van hoor Fijn dat Noah uitgesprongen is Hopelijk blijft dat voorlopig zo! Wat sneu voor je vriendin dat ze nu ook zwangerschapssuiker heeft! Wel heel vervelend om zo zwanger te zijn, met al die onzekerheden. En ik denk dat een KS zeker geen pretje is, volgens mij duurt over het algemeen het herstel langer dan met een natuurlijke bevalling (ligt er ook aan natuurlijk). Djaar, grappig, en man die langer wil winkelen dan jij Mijne vindt het gelukkig niet erg, maar juist wel gezellig, als het maar niet te vaak is. Maar zo heel dol op uitgebreid winkelen ben ik zelf ook niet, veel te vermoeiend! Veel plezier en succes morgen! Dat heb ik ook! Ook met het aantal knuffeldoekjes en ander speelgoed. De tijd van spelen moet natuurlijk nog komen, maar we hebben zóveel. Fijn dat het verder goed gaat met het drinken van Feli! En misschien heeft Feli wel genoeg aan die dutjes van een uurtje, zou ook goed kunnen. Hier heeft Veda het ook regelmatig na een uurtje wel gezien in bed hoor. Dan kijk ik het even aan, soms valt ze weer in slaap en soms haal ik haar eruit. Dus misschien helemaal niet zo moeilijk over denken. Ach, wat zielig voor het zusje van Hai! Echt heel erg zeg! Maar is dit al zeker, of moeten ze nog andere onderzoeken doen? En jammer dat Feli de puckababy niets aan vond Hopelijk gaat het iedere keer wat makkelijker! MP, bah, ziekjes Waar heb je last van dan? Beterschap in ieder geval! Zijvandehoek, gezellig dat je zo actief meekletst! Zo, weer helemaal bij. Vandaag dus gewinkeld met z'n drietjes, was erg gezellig Nog wat leuke truitjes voor mezelf gekocht, en nog wat schattige dingetjes voor Veda. Veda is heel lief geweest, maar ze heeft weinig geslapen in de kinderwagen. Ze is veel te nieuwsgierig, dus ze ligt constant te kijken. Maar nu ligt ze lekker te slapen in bed.