Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Tijgertje; een jongen!! Helemaal geweldig!

@Bubsie; mooie buik hoor!

@Salapio; mooie foto's hoor en wat goed dat je weer helemaal bij bent hier!

@Sterre; Tja je weet nooit wat oma's achter gesloten deuren doen....... Maar poepluiers tot in de nek, yak hahahahaha

@Mosa; als ik mijn zusje hoorde gisteren geloof ik dat er hier wel 50 roze jurkjes zullen verschijnen (wekelijks) hahaha Ze ging huppelend ons huis uit, erg leuk

@ZvdH; Fijn om te lezen dat je er nu ook lekker bij bent hier

@Hanna; nog een laatste foto in het wiegje gemaakt?? En nu op naar het ledikant. Onze meid komt trouwens meteen in het ledikantje. Mijn oude wieg is nog wel in de familie maar ik heb er niets mee (vindt ook niemand erg geloof ik)

@All; ik heb een foto van onze GI-Jane gemaakt (lees foto van echo) en zal ze zo proberen in mijn album te plaatsen.

Fijne dag meiden!!

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zo ff wat proberen bij te lezen. Hier druk gehad in hoofd en met de carnaval.
    Las dat Djaar een meid krijgt, tijgertje een knul en bubsie zich heeft kunnen inhouden, hihi!! Proficiat allemaal.
    Ik ben ook geen roze jurkjes mama, maar vind het voor Zoë helemaal super. Ze heeft regelmatig jurkjes en rokjes, maar ook stoere broeken etc. Staartjes en speltjes vind ik ook leuk, zij wat minder hihi, maar voor mezelf allemaal niet hoor!! En voor spelen met make-up, vrees ik dat ze toch echt straks bij oma ofzo moet gaan, want zowel wij als tantes gebruiken praktisch geen make-up hihi! Ach tijd zal het leren!!
    Deze beeb.................. hebben jullie eigenlijk al geraden? Wij hebben ons namelijk niet kunnen inhouden, al wilden we wel;)!!

ZvdH: ik vind dat je een heel verantwoorde, bij jullie passende keuze hebt gemaakt, ik wens je heel veel succes en een goede uitslag toe!

Loe: gaaf dat je er nu ook bent en heb je meer reden om onzeker te zijn, dan een misschien wat onduidelijke echo? Gaat helemaal goed komen hoor!!

Las ook nog over veel poepende kindjes, luiers tot aan de nek etc. Heerlijk......ppppppfffffffff, gelukkig is dat ons allemaal gespaard gebleven destijds.

Salapio: wat een superfoto van Mirre en Tobe, gave naam trouwens!! Past ook heel mooi bij Mirre.

Mosa: wat een heerlijk poppetje is Veda van jullie, mooie foto's hoor!!

Bubsie: heerlijke buik heb jij, ik voel me al net een walrus met mijn mega buik!! Zal binnenkort ook eens een foto-plaatsen! Fijn dat de echo goed was.

Verder weet ik ff niet meer!!! Zoë is inmiddels overgegaan naar haar nieuwe kamertje, al is het nog niet af, hihi!! Dinsdag had San het bed opgegezet en woensdagmorgen had ik de deur een beetje open laten staan. Ze was gaan kijken en had besloten dan maar meteen daar te gaan slapen het 's middags! Sindsdien slaapt ze er dus. De gordijnen moeten nog opgehangen, de muur decoraties, de boekenplank en alle spulletjes moeten nog verhuisd. Maar ach, dat zij er wil slapen vind ik allang prima, want ze is niet zo van de plotse veranderingen en heeft een nieuwe kamer incl. peuterbed dus heel goed opgepakt! Ben trots op haar.....

Bambam in buik doet het verder volgens mij ook wel goed. Begin nu veel last van zuurbranden te krijgen en het schopt en draait flink. Dinsdag hebben we de 3d/4d echo, ben zo benieuwd!!

twinny

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Twinny; hoi, hoi, wat fijn dat Zoë het zo goed opgepakt heeft (ik ben ook trots op haar hihi)
    En ik weet het echt niet voor jou maar ik denk een jongen?

Ben erg benieuwd naar de 3D echo!!!

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nou meiden

De 20-weken echo van me 2de staat erop

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    die van mij ook!!

Wat zjn het toch schatjes!!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Joehoe, we zijn over de 1000 berichten heen :D
    Maar volgens mij hoeven we pas met 5000 berichten een nieuw topic te openen, dus we hebben nog even te gaan.

Hanna, wat lekker dat je na vandaag vakantie hebt :)
    En komende nacht voor het eerst in de ledikant, toch weer een stap. Maar Svinthe sliep al wel op haar eigen kamer toch?

Djaar, leuk zeg, dat enthousiasme van je zus!
    Mooie foto´s hoor! Op die ene foto ligt ze zo lekker met d´r beentjes opgetrokken :)

Twinny, ik denk dat jij een jongetje krijgt :D Ik ben benieuwd!!!
    En leuk dat je binnenkort ook een buikfoto gaat plaatsen, dan kunnen we zien of je echt zo´n megabuik hebt ;)
    Wil je eigenlijk borstvoeding geven? En heb je dat bij Zoë gedaan?

Wat fijn dat het makkelijk is gegaan om Zoë op haar nieuwe kamer te laten slapen! Ik kan me voorstellen dat je dan trots op je meisje bent :)
    Leuk dat jullie dinsdag een 3d/4d echo hebben dinsdag! Ik vond dat ook super toen, alhoewel wij een eigenwijs kindje zagen die constant met haar handjes voor haar gezichtje zat :) En dat doet ze nu nog steeds veel!

Tijgertje, ook al van die mooie duidelijke foto´s, leuk hoor!

All, hier vanochtend uitgeslapen tot 10 uur :) Ik ga er tegenwoordig bijna altijd uit na de 1e fles, maar nu ben ik weer mijn bed ingegaan, samen met één van de katten :D Veda werd uiteindelijk pas om 11.00 uur wakker, dus ik kon me lekker rustig douchen enzo.
    Nu slaapt ze, en als ze wakker is gaan we even naar het dorp wandelen, moet nog wat dingetjes kopen.

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey meiden,
    sparen jullie de voetbalplaatjes? die je bij de ah krijgt?
    ik wel. en ik heb ook dubbelen. dus als jullie ze niet sparen mag ik ze dan?
    en als je ze wel spaart en je hebt dubbele misschien kunnen we dan wel ruilen.

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; mijn zusje is bijna 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden en heeft nu besloten om terug aan de pil te gaan, heeft haar baan als prof. ruiter opgezegd en volgt nu een studie sph om straks met moeilijk opvoedbare kinderen en crisissituaties te gaan werken. Ze maakt nu eerst de studie af en gaat dan weer proberen. Tijd zat ze is net pas 28. Maar dat ze nu wel tante gaat worden is dan helemaal geweldig. Helaas ziet ze mij en de kleine meid nu al als studie-object en gaat alle geleerde technieken toepassen voorspelt ze al. Onder de noemer werk hebben en werk houden hahaha.

Kun je mij het slaaprecept geven van Veda want dit klinkt toch allemaal wel heel erg fijn.

@Bubsie; helaas ik ben van de Aldi shopping dus ik kan je niet helpen. Wel een leuke hobby hoor !!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bubsie, ik kom niet zo vaak bij de AH, maar ik heb geloof ik 2 of 3 pakjes. Als je mij je adres even stuurt in een pb, dan wil ik ze van het weekend best naar je toesturen, ik doe er zelf toch niets mee. Ik zal ook nog wel even aan mijn ouders vragen of die ze ook nog hebben.

Djaar, super dan voor je zusje dat ze tante wordt. Wel erg sneu dat het voor haar toen niet is gelukt, maar dat hoor je geloof ik vaker bij professionele sporters toch. Hopelijk lukt het na haar studie wel! Maar eerst kan ze zich dan lekker uitleven op jullie kindje!

En het slaaprecept, tja :D Volgens mij is ze van nature een heel makkelijk kindje en ook een goede slaper, en verder zorg ik er ook wel voor dat we maximaal 1 ding per dag buitenshuis gaan doen, en dan het liefst lopend zodat ze in de kinderwagen kan en alles een beetje rustig blijft voor haar. Maar wij hebben vooral erg geluk gehad, maar wie weet is jullie kindje ook zo makkelijk :)

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Bubsie, gefeliciteerd met de geslaagde echo! Mooie foto's :D . Denk een dochter :p hihihi. Mooi buikje!

@ Mosa, geweldige foto's!

@ Djaar, leuk een meisje :D gefeliciteerd!

@ Tijgertje, dus toch weer een jongen hihi had ik het mis. Gefeliciteerd!

@ Salapio, leuke foto's :D !!

Srry snel snel maar moet er zo weer vandoor.
    Hier gaat het goed idd al richting de 30 weken het gaat echt zo snel ik heb er echt zin in maar ga ook zeker me buikje missen en het getrappel en beweeg als de kleine er eenmaal is :) .

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen,

khep ook maar een beetje half terug gelezen, tis hier nogal hectisch,

nadat feli haar prikjes had gehad, is het hier weer een en al drama.

had hai net gesmsd, ik word hier gillend gek. soms kan ik wel gewoon met haar mee huilen.

ze moet zo veel huilen huilen huilen, en heel haar slaap ritme is helemaal door de war zowat :S

ze slaapt overdag bijna niet, en snachts ook heel weinig. afgelopen 2 nachten werd ze wel een miljoen x wakker, en nu was ze ook mega verdrietig, keihard janken in de nacht, niet normaal.

vannacht hebben we haar om 4.00 toen maar een klein flesje van 60cc gegeven, omdat we het ook niet meerw isten?

die dronk ze dan wel bijna op, maar een uurtje later was mevrouw weer huilend wakker.

nou.. jullie snappen het.. ik heb het ff gehad. en ik ben dr ook doodmoe van.

vandaar dat ik hier niet zo veel ben geweest.

zal proberen weer een beetje vaker te komen zodat ik het nog bij kan houden.

heel veel groetjes!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Die poepluiers krijg jij misschien ook haha, vooral als je BV gaat geven ;)
    Mooi echo's zeg, het blijft toch altijd weer bijzonder om te zien. Ben je nu wel een beetje aan het genieten?

Twinny: Ik geloof dat ik bij jou een meisje dacht.. maar ik heb het de hele tijd fout dus zal het wel een jongen zijn :p
    Leuk een buikfoto! Ik ben erg benieuwd.
    Goed zeg dat Zoë haar nieuwe kamertje zo goed geaccepteerd heeft. Is ook wel heel spannend natuurlijk hihi.

Tijgertje: Ook mooie echo's hoor. Zo, knap hoor dat ze kunnen zien dat het een jongen is aan dat uitsteksel.. van mij part had het ook een neus ofzo kunnen zijn :D

Mosa: Inderdaad over de 1000. Ooh pas bij de 5000.. dat wist ik niet maar dan hebben we inderdaad nog wel even.
    Zo te lezen heb je een relaxed ochtendje achter de rug, fijn hoor :)
    Ojee.. je gaat shoppen.. en benieuwd of ik dadelijk lees dat je iets voor Veda hebt gekocht :p

Bubsie: Ik spaar ze niet, doe uberhaupt geen boodschappen bij de AH. Hopelijk krijg je ze wel bij elkaar.

Sanne: Awh meid toch wat een ellende! :( Ik weet precies hoe je je voelt. Misschien is het verstandig om Feli anders even bij je stiefmoeder of schoonouders te brengen zodat jij/jullie even kunnen slapen. Dat heb je echt nodig hoor anders trek je het straks helemaal niet meer. Heb je de HA (of CB) al gebeld over dat Feli zo'n reacties heeft van die spuiten? Is niet normaal hoor..*dikke knuffel*
    Oja, je hoeft hier echt niet verplicht te schrijven hoor.. denk eerst maar aan jezelf!

All: Weekend :D !! Heerlijk zeg dat ik dat weer kan zeggen. Noah heeft het weer super gedaan vandaag bij mijn moeder. Goed gedronken en veel geslapen.
    Heb vandaag te horen gekregen dat ik me maandag om 9.30u in het ZK moet melden voor de galblaas operatie. Mooie tijd. Begin langzaam aan wel een beetje zenuwachtig te worden hoor hihi.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Het ledikantje is opgemaakt en is erg leuk geworden.
    *snif* wel het wiegje weg :(
    Maar goed , kleine meisjes worden groot he.

Mosa, Svinthe slaapt al vanaf dag 1 in haar eigen kamer. gelukkig maar want daarvan afscheid nemen zou voor mij denk ik niet te doen zijn ;)
    Heerlijk uitgeslapen zeg!!! Groot gelijk!

Djaar wat een prachtige echo zeg :D

Twinny, ik denk een jongen :D Heb ik het goed ;)

Bubsie, ik geef de voetbalplaatjes aan mijn neefje, maar op school hebben we ook een hele verzameling. Je kan een lijstje naar me pbén, maar dan kan ik pas over een week kijken, want volgende week ben ik vrij.

Sanne, ach gossie, Feli zo van slag van de prikjes?
    Dikke knuffel voor jou!
    Ik hoop dat de rust snel weer terug is.

Sterre, oei, maandag de operatie dus!
    Niet al te zenuwachtig proberen te worden he!
    Het gaat vast helemaal goed!

Wij gaan zometeen Catannen bij mijn zus en zwager. Gezellig weer eens een keer.
    Toen Svinthe er nog niet was deden we dat echt elke week. Nu is het iets minder geworden, maar toch nog wel vaak.
    Zo gezellig om even bij te kletsen tijdens een spelletje.

Fijn weekend allemaal!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

MP, ik dacht toen ik nog zwanger was dat het wel mee zou vallen met het missen van je buik en de bewegingen, maar toch is het zo. Dus lekker genieten nog de komende tijd!

Sanne, jeetje meid, wat ontzettend rot voor je!! Denk je dat het door de prikjes komt? Echt heel rot dat Feli zoveel huilt, ik kan me heel goed voorstellen dat je er daardoor even helemaal doorheen zit :( Gelukkig is het nu weekend, waardoor het eventjes niet alleen op jou terecht komt, maar een dikke knuffel in ieder geval! Ik hoop dat ze snel weer wat beter in haar vel zit!

Sterre, heerlijk, weekend! Lekker van genieten! En maandag de operatie, ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig wordt! Mag je diezelfde dag naar huis of moet je blijven? En hoelang duurt het herstel zo ongeveer?

Heel fijn in ieder geval dat Noah het vandaag zo goed gedaan heeft, een zorg minder!

Hanna, kleine meisjes worden idd groot, maar ze heeft er toch bijna een half jaar in geslapen. En je meisje is dus alweer bijna een half jaar, wat gaat het toch hard!
    Nu vanavond gezellig een spelletje doen, een leuk begin van de vakantie lijkt me!

All, vanmiddag dus even naar het dorp geweest, en buiten wat nuttige spulletjes (waaronder toch eindelijk condooms :), netjes in mijn mandje met andere spulletjes gelegd), alleen 3 maillotjes gekocht. Met al die jurkjes moet ze natuurlijk ook verschillende maillotjes hebben :D Ik denk dat we er nu 10 hebben, allemaal verschillende kleurtjes en motiefjes :)

Daarna nog even langs mijn ouders geweest, was wel even gezellig. Ik kwam op hetzelfde moment als mijn vriend thuis, dus toen snel aan het eten begonnen. Ik had een maaltijdsalade gemaakt, maar dan zeg maar een salade nicoise, met tonijn enzo. Was erg goed gelukt, dus lekker gesmikkeld :)

O ja, ik had Veda vanmiddag op haar buik op het speelkleed gelegd en ik hield een spiegeltje voor haar gezicht. Ze vindt het erg interessant om naar haarzelf te kijken. Dus ik filmen en binnen 10 seconden draaide ze zich ineens op haar buik. Dus dat heb ik meteen kunnen filmen, erg leuk :D

Fijne avond nog!

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    hallo hallo,

Even een zwaai, ohohohoh wat ben ik moe... GAAAAAP!
    Gelukkig weekend, kunnen we slapen... Hopelijk doet Josien mee ;).
    Zo even wat lezen en hopelijk kan ik van het weekend reageren.
    Nog wel even heel trots vertellen dat het KDV hélemáál gek is op Josien omdat ze zo lief is, vrolijk speelt en brabbelt, goed eet en goed slaapt :D:D:D. Het enige wat ze met regelmaat doet is zichzelf al lachende onderpoepen. Nou ja haha. Dus er wacht wel een berg was ;).

Fijn weekend alvast!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, wat super dat Josien ieder op het KDV zo voor zich gewonnen heeft :) Je mag er zeker trots op zijn dat ze het zo goed doet!
    En als zichzelf lachend onderpoepen het ´ergste´ is dat ze doet, dan is dat super :D
    En geniet van je welverdiende weekend!

Als je terugkomt om te reageren, dan moet je in ieder geval vertellen hoe de bezichtigingen waren, ik ben erg benieuwd :)

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Nee ik heb mijn zenuwen nog goed onder controle :)
    Inderdaad weer een afsluiter van iets als ze nu in haar ledikantje gaat slapen en niet meer in het wiegje. Hopelijk doet ze het goed.
    Gezellig catannen, doen wij ook vaker met vrienden, véél plezier!

Mosa: :$ Wat lees ik nu.. heb jij maillotjes gekocht.. wat een verassing :p:D
    Klinkt goed die salade van jou. Ik ben ook wel van de salades, heerlijk.
    Het is de bedoeling dat ik dezelfde dag naar huis mag maar het kan ook zijn dat ik moet blijven. Ligt er een beetje aan hoe alles verloopt maar ik hoop wel dat ik lekker in mijn eigen bedje knor. Het herstel varieerd (1-6 weken) maar ik reken op een weekje.

Afrola: Haha leuk zeg dat ze zo'n lol heeft om haar zelf onder te poepen :D En mam maar wassen ;)
    Hopelijk gunt Josien jullie een lekkere slaap.
    Ik ben ook heel benieuwd wat jullie van de bezichtigingen vonden.

All: Noah is om 18.15 wakker geworden, rond 18.45 flesje en om 20.00 weer naar bed en hij ligt nu nog te slapen... Ik vermoed dat we hem straks wakker moeten maken voor de laatste fles. Hopelijk slaapt hij vannacht ook zo lekker.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Kan het toch niet laten even te reageren.

@ Djaar, Gefeliciteerd een MEID haha terwijl iedereen een jongen dacht. Wel veel succes met het zoeken naar niet roze meisjeskleren. Ik zei dat ook altijd, maar heb ondertussen toch flink wat roze :)

@ Tijgertje, Gefeliciteerd met de 2e JONGEN en spannend hoor huizen kijken/kopen.

@ Salapio, toffe foto's Mirre is echt een schatje met haar doktersoutfit en als trotse zus. Tobe is ook lief ;)

@ Zij, oeh teveel commentaar op Test. Hopelijk heb je je niet gestoord aan mijn reactie, anders sorry :). Mijn gevoel over de test bedoelde ik niet negatief naar jou. Soms is het beter om zo'n test te doen!

@ Sterre, maandag operatie poeh poeh eng hoor. Komt vast goed en daarna misschien ook wel opluchting. Sterkte!

@ Hanna, jammer laatste nacht in wieg gehad. Moeilijk afscheid nemen. Ik wil hier ook nog geen afscheid nemen, maar Josien ligt steeds vaker met haar hoofd tegen de rand dus moet binnenkort echt ;)

@ Sanne, ohohoh wat zielig dat Feli zo ziek was van de prikjes. Hopelijk kun je dit weekend wat slaap inhouden

@ Bubsie mooie slanke buik :)

@ Mosa, huisjes:
    Huis snippedrift was wel okay maar moest erg veel aan opgeknapt worden. Dat wordt 'm gewoon niet

Huis Bronmos (quadrant) Mooi groot, veel ruimte. Maar kleine keuken en badkamer, die zou ik beide willen vergroten. En ook totaal andere smaak qua inrichting dus ik zou echt meteen van alles willen veranderen. Kost dan wel veel geld ;)

Nieuwste huis, wow supermooi. Echt verliefd op de keuken en badkamer. 100% af huis, er hoeft gewoon niets geschilderd of wat dan ook te worden. Je zou er zo volgend weekend in kunnen. Maar na een nachtje slapen beseffen we toch wel dat de huiskamer echt wel aan de kleine kant is en op de 1e verdieping en dan een tuin op de begane grond niet heel handig is. Bovendien is de tuin grotendeels overdekt dus ik vermoed weinig zon al beweert de makelaar anders en ik ben toch wel een zonaanbidder in het voorjaar ;).

Lastig hoor. Maar goed ons appartement is nog niet verkocht dus we hebben nog alle tijd. We gaan dus ook nog op andere plekken kijken...

Zo 't is nu echt klaar voor vandaag..., Sweet dreams

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, dan is het zeker te hopen dat je lekker in je eigen bed kan slapen maandag! En ik dacht dat het herstellen wel langer duurde, maar het is natuurlijk altijd even afwachten.

En lekker dat Noah zo goed slaapt, hopelijk vannacht idd ook!

Afrola, hihi, toch nu al reageren :D
    Zeker lastig, die huizen! Maar met zo´n aankoop moet je natuurlijk wel helemaal verliefd zijn op een huis, dus goed om idd ook over de nadelen na te denken.
    Hopelijk snel wel echt verliefd :) En eerst idd maar eens jullie appartement verkopen, nog reacties gehoord van de kijkers?

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Het is wat he, met het kabinet? Binnenkort dus weer verkiezingen ;)

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
    Hier zouden vanavond vrienden komen, alleen nu belden ze dat ze de afgelopen dagen alletwee buikgriep hadden gehad, dus nu hebben we het maar even uitgesteld. Zou ook net lullig zijn als wij het ook zouden krijgen. Dus nu een rustig dagje, ook niet zo erg :)

Is er bij jullie ook weer nieuwe sneeuw gevallen?

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina