Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Tijgertje en Djaar: wat een mooie echo foto's, geloof dat ie van mijn 20 wkn er ook nog niet opstaan. Ga ik dadelijk doen, samen met de buikfoto!!!

Mosa: Veda lijkt me echt een heerlijk meisje en haar foto's zijn altijd super! Ik ga geen borstvoeding geven, is psychisch te belastend en heb ik vanwege die rede ook niet bij Zoë gedaan. Ze is een super gezond meissie, dus zal wel loslopen!

Sannehai: ppfff meis, je hebt het niet makkelijk en dat mag je gerust ff van de daken komen schreeuwen hoor!! Dikke knuf voor jou en ik hoop dat Feli snel weer de oude is!!

Verder dadelijk ff stofzuigen hier. Kat was perongeliuk hele nacht in de woonkamer opgesloten en heeft op Zoë's fauteuil geplast, bekleding zit in de was en ik hoop dat goed gaat!! Vanmiddag komen me schoonzus en schoonbroer met hun dochtertje, kunnen de meiden lekker spelen, ze schelen 3 mnd. Verder niet veel gepland. Morgen komen schoonouders naar nieuwe kamertje van Zoë kijken......

Enne, de meerderheid van jullie had het met raden goed, maar hopelijk lezen hier geen bekenden mee hihi!! Heb al zoveel moeite om het voor me te houden, hahaha!

grtjs
    twinny

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Zo, de foto's staan erop, zal straks nog foto van Zoë's nieuwe kamertje maken!

twinny

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat is toch ook wat, ik wilde na de eerste fles nog even naar bed, maar Veda had weinig zin om te slapen. Dus ik nog even de speen indoen en haar muziekje aangezet, zodat ik even kon douchen. Ben ik klaar, is Veda in slaap gevallen en nu 2,5 uur later slaapt ze nog :) Nou ja, heb ik in ieder geval al wel veel kunnen doen ;)

Twinny, leuk dat we nu het geslacht weten :) En leuk dat dat het wordt :D ;) En wat een schattig clowntje was Zoë zeg! Lieve bolle wangetjes heeft ze!
    En jij hebt ook al van die duidelijke echofoto´s, leuk! En je hebt idd al best een flinke buik, maar ik vind dat juist mooi!

En dus geen borstvoeding, goed dat je nu al dat besluit hebt genomen!
    Wat zonde van de kat ;) Hopelijk krijg je de bekleding schoon! Veel plezier vanmiddag met de visite!
    Enne...Veda is ook een heerlijk meisje ;)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuk Twinny, ben benieuwd naar het kamertje!

O ja, vergeet ik het bijna weer, maar Hanna, hoe heeft Svinthe geslapen in haar ledikantje?

En nogmaals een dikke knuffel voor Sanne, hopelijk gaat het snel weer wat beter!

O, ik hoor geluid van boven, ga haar snel halen voordat ze weer in slaap valt ;)

5. Loe

Loe Niet meer actief

Wat een leuke foto's Twinny! ik zie alleen geen kamertje? ach, het katje, die zal nodig gemoeten hebben.

Sanne, wat balen dat het zo moeizaam is voor nu. Hopelijk gaat het snel weer beter!

Mooie echo's hier hoor! Seth had gisteren ook een prachtige echo!

6. Loe

Loe Niet meer actief

o nou zie ik het , het kamer komt nog........loe.......geduld he.....haha.

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen :),

Hier heerlijk tot 8 uur kunnen slapen :D. Zo rond kwart voor 7 mopperde ze even. Manlief sprong gelijk uit bed, ik zeg wacht nou even... En idd ze viel weer in slaap :):):)

@ Twinny, mooie buik en echo foto's... en ships weet even niet meer wat iedereen zei wat het wordt :(;)

@ Loe, alweer een beetje bijgekomen van je eerste matig echo? Jammer hoor dat het niet gelijk een superecho was. Hopelijk kun je dinsdag weer wat meer zien bij dokter 'Goed'. Dat heb ik toch goed begrepen dat je dan weer mag?!?

@ Mosa, haha uit willen slapen, niet denken dat het kan, opstaan en mevrouw die dan toch weer in slaap valt. Nou ja huis is dan in elk geval aan kant :D;)
    Nog even teruglezende zag ik dat het je was gelukt om Veda rollend te filmen. Goed zeg, dat is nog eens timing ;):D

Wat betreft de kijkers, daar hebben we verder niets meer van gehoord en ook nog geen nieuwe kijkers. Afwachten dus maar...\

Oja en nog even over de bijeenkomst van 5 juni...
    In principe wil ik ook graag komen. Zeg nog niet definitief ja, er is ook nog een reunie, wil ik misschien ook heen, maar daar kan ik Josien weer niet mee naar toe nemen. Zolang ze nog bv of grotendeels bv krijgt, wil ik in het weekend niet lang zonder haar weg, dus dat wordt dan misschien toch niets. ;)

Kabinet weer foetsie, nou ja, we blijven dus voorlopig bezig met verkiezingen...

@ Hanna, vond Svinthe het ledikantje leuk???

@ Salapio, wow nu al 200ml kolven goed zeg !!!

Over kolven gesproken, bij mij loopt dat echt raar :(. De ene dag krijg ik er megaveel uit zonder moeite en de andere dag nauwelijks met veel masseren en zo. Woensdag was zo'n moeilijke dag ik kreeg er net aan 320 ml uit verdeeld over 2 kolfbeurten. Terwijl Josien dus wel 3 x 180ml afgekolfde melk kreeg. Toen had ik gister met gemak 580 ml verdeeld over 2 kolfbeurten :$ en Josien vroeg nu maar 2 keer om melk dus 2 x 180ml. Gister kon ik dus weer 2 extra bekers in de vriezer opslaan.
    Misschien is die wisselende productie ook wel de reden dat Josien soms 's nachts komt en soms niet zoals Pookie ook al opperde.

@ MP, wow al weer richting de 30 wk, gaat idd hard. En buikje missen. Ik vond die bewegingen wel leuk en dat 'mis' ik dan een beetje, maar vond het ook zeer relaxt dat ik weer overal langs kon zonder dat mijn buik in de weg zat :D. En alles kon eten zonder dat mijn maag werd weggedrukt :p.

@ Bubsie, we hebben hier wel ah-voetbalplaatjes, sparen doen we niet echt.

@ all, van de week zat ik met Josien op schoot te spelen en ook af en toe een slokje thee te drinken. Ineens had Josien de volle aandacht voor mijn kopje. Toen probeerde ze met beide handjes het kopje te pakken. Dat mocht en toen trok ze de onderkant naar zich toe en begon er op te sabbelen voor zo ver dat ging :D. Toch niet zo geslaagd dus verder op ontdekkingstocht. Toen kreeg ze het kopje wat meer aan de bovenkant te pakken en ze kreeg zowaar de bovenkant aan haar mond en ging daar sabbelen. omdat het kopje zowat leeg was liet ik haar haar gang gaan. Ze schrok wel even toen er dus ineens een slokje in haar mond kwam :D. Nu is het kopje nog steeds wel interessant maar sabbelen aan de bovenkant niet meer :D.

Nou fijne dag allemaal, in alweer een witte wereld haha. Wij gaan straks nog even op visite.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, bedankt voor je lieve reactie op een foto van Veda :)
    En super dat Seth ook een goede echo had, nu jij nog!! En weer een zwangere in het temptopic zag is, gaat hard zo!
    Maar hoe gaat het nu met je? Heb je er nog wel een beetje vertrouwen in of gaat dat moeizaam?

Afrola, lekker hoor, tot 8 uur kunnen slapen! Daar was je vast aan toe!
    En twinny krijgt wat in de minderheid is hier in dit topic 8) ;)

Jammer dat jullie geen nieuwe kijkers meer hebben gehad ;) Maar dat komt vast wel weer.
    En dat zou balen zijn van 5 juni, jij bent toch wel één van de die hards hier ;) Maar nog wel meer hebben nog niet op de datum gereageerd, dus of het al helemaal vast staat is ook nog niet zeker. Later dit weekend zal ik het lijstje nog eens opzoeken.

Idd raar dat het kolven bij jou zo wisselt. Hopelijk kun je het zo wel volhouden!
    En een leuk verhaal over het theekopje, heel schattig! En ik kan me voorstellen dat Josien schrok toen er ook daadwerkelijk thee in haar mond kwam :D

All, hier is het nu best mooi weer en de sneeuw is alweer bijna weg :) Straks misschien dan toch maar even wandelen. Er zit hier een stukje verderop een bouwmarkt met ook allemaal woonaccessoires, ik denk dat ik daar maar even naartoe loop. Ik merk wel dat ik met wandelen graag een ´doel´ heb, in plaats van zomaar wat lopen.

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, kan het wisselende kolven te maken hebben met drukte op werk? Dus als je een stressdag hebt minder opbrengst?

Twinny, superleuk zeg een xxx :D

Sanne, ik zou idd contact opnemen met CB of HA ... waarschijnlijk is er wel een reden voor het vele huilen ... misschien hebben ze daar goeie tips ... *knuf* (je kan ook een berichtje plaatsen bij baby en dreumes, misschien kun je via ervaringsdeskundigen De Truc vinden)

Hier gaat het zn gangetje. Tobe is aan het regelen geweest gisterenavond t/m vanochtend of heeft last van zn verkoudheid gehad (weinig drinken vanwege verstopte neus en dus vaker komen). Ik leg m maar braaf aan, hopelijk is het dan het snelste weer over :D. Verder is het echt zo'n lieffie!

Met Mirre ook alles prima. Echt een dondersteen :)

En Jan loopt op zn laatste reserves te teren dus als die zo thuiskomt van de markt stuur ik m naar bed. Of naar de kroeg ;) even bijtanken ...

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    zo we zijn weer een weekje verder. Ik ga dus maar weer ff bijlezen en dan zal ik ook even schrijven over de avonturen van Yuna.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, arme Jan! En wat is het geworden, bed of kroeg? :D
    Fijn dat het verder goed gaat met Mirre en Tobe!
    Misschien te vroeg om te beantwoorden, maar hoe vindt je het hebben van een 2e kindje in vergelijking met het hebben van een 1e kindje? Buiten dan dat Tobe veel in z´n wiegje slaapt.

Pookie, succes met bijlezen dan maar :) En we wachten de avonturen van Yuna af ;)

All, die bouwmarkt was toch iets verder wandelen dan ik dacht :)
    Maar ik heb het overleeft en nog 2 leuke planten en potten gekocht. Het was wel heerlijk buiten, dus ik ben wel blij dat ik gegaan ben.

Ik las trouwens straks dat Wendy van Dijk bevallen is van een meisje, Lizzy Vedra, vast gejat van Veda ;)
    Ik vind persoonlijk Veda veel mooier hoor 8)

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @djaar; lang been beeb!!! En nog een meisje ook, wie weet een opvolgster van Doutzen:) Hier ook weinig roze en jurkjes hoor, tja als ze een jaar of 2-3 zijn wordt het lastiger.......dan willen ze prinsesje zijn ( mijn nichtje met carnaval, wel heeeeeeel schattig hoor)

@tijgertje, spannend nieuw huis!!!En wat een prijzen:$:$:$Kruiskamp zou hier het dubbele kosten. Wel mooi huis hoor en leuk chalet. Die andere vond ik iets minder mooi. Ben benieuwd welke jouw favo is.
    Een Jongen............wat leuk, dat is toch een beetje uniek hier met al die meiden!

@mosa; maat 62 lijkt hier ook een tussenmaatje te worden. En hier ook lange benen. 20 jurkjes:$:$:$:$:$:$ Wij hier totaal 5;) Maar wat leuk dat Veda al zo ver is in de ontwikkeling........mama's worden erg blij van goede berichten!
    En dat namenlijstje is zeker opmerkelijk apart.....dus zwangeren voor jullie de taak om die "rare" namen eens te compenseren.

@salapio; hahaha een megakakker.........en later dan op hockey;)
    En nu al een ritme, fijn! En alle ellende van bevlling en hechten al bijna vergeten. Gioed.

@bubsie; ook een mooie echo. Gefeliciteerd en leuke avatar, de kleine stelt zich hier nu al voor!

@hanna; ook al weinig lezen tegenwoordig. De tijd gaat ook zo snel als je werkt nietwaar? Voor je het weet is er weer een week om!

@sanne; vervelend dat Feli zo'n last had van de prikjes. Is ze nu weer wat beter???

@sterre; poepluiers tot in zijn nek en er nog bij lachen ook. Echt een gozer!!

Nu op pag 99, ff stpooen want Yuna zit op schoot en typen lukt dus niet meer zo best en volgrns mij ruik ik een poepbroek!

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

ZO midden in de nacht even bijlezen.
    Ik ben opgestaan om Sven te zien schaatsen, maar nu zijn eerst de eerste ritten nog aan de beurt.

Afrola, slaap ze dit weekend en succes met de was :D
    Fijn te lezen dat Josien het zo goed doet op het kdv!
    Succes met de zoektocht naar het huis van jullie dromen.

MOsa, sneeuw?? Nee gelukkig hier niks gevallen...
    Ik ben er zo klaar mee!
    Veda is inderdaad veel mooier dan Vedra :D

Twinny, mooie echofoto zeg!!

Ledikant, Svinthe slaapt er goed in haar nieuwe ledikantje.
    Het ziet er ook schattig uit moet ik zeggen, dus dat maakte de overstap voor mij ook weer beter te doen.
    Ik heb een mooie klamboe over het ledikant gehangen nu om het geborgene van de wieg een beetje te houden.
    Svinthe lag het eerste slaapje overdwars in bed, ze geniet duidelijk van de ruimte die ze nu heeft hahaha!
    Zo, ik ben weer bijgelezen en ga nu maar eens goed naar het schaatsen kijken.
    Weltrusten allemaal nog!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @pookie haha ja hij/zij wilde zich voorstellen haha

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Sven Sven..... deed die ook mee dan:p
    maar fantastisch dat Mark Tuitert gewonnen heeft. En dat na 8 jaar zwoegen, eindelijk een beloning!!! Dat hij er maar lang van mag genieten.

De avonturen van Yuna:

eigenlijk niet veel bijzonders hoor;)
    Het gaat heel goed met haar, ze groeit nu ongeveer 125 gram per week wat goed is dus we gaan lekker zo door met bijvoederen.
    Het avontuur van Afrola met Josien herken ik. Ik kan niet meer veilig een yoghurtje of toetje eten als Yuna op schoot zit. Deze week had ze bijna een druif van mij afgepakt. Gewoon uit mijn vingers pakken en naar het mondje brengen:$:$:$
    Dat kan nog wat worden met die 6 maanden volledige BV ( aangevuld met HypoA dan in ons geval).
    Ze vind het gewoon enorm boeiend als wij iets eten en ze wilt meedoen. Maakt ook kauw bewegingen met haar mondje. Enorm grappig om te zien.

Verder is Yuna nog steeds enorm beweeglijk, op haar speelkleed doet ze echt de raarste dingen. Omrollen en zich weer optrekken met behulp van de beestjes. Zichzelf zoenen op het spiegeltje en dan ook lekker mondjes teruggeven zodat het 1 bende wordt en het kleed weer de was in kan;)
    En we hebben foto's gemaakt voor onze paspoorten. Ik had mijn haar helemaal in een staart getemd voor de foto en Yuna moest ook op de foto............maar dat was echt zo gepiept. En toen mochten we nog een extra fotootje maken met zijn 2en van de fotograaf. Echt heel leuk. En zelfs de paspoortfoto's waren best aardig gelukt.

Ik zal binnenkort weer ff alle foto's bijwerken en hier ook weer wat plaatsen. Nu eerst nog het album afmaken en vanmiddag nog een foto maken van opa en oma O met Yuna. Dat zijn de overopa en -oma van papa's kant en een eerdere foto was niet goed genoeg voor het album;). Nu dus nog maar een foto maken want het gaat niet goed met opa:(.
    Dit jaar gaat bij ons echt een bijltjesjaar worden. Wij zijn nog in bezit van al onze oma's en tot nu toe is alleen mijn opa vorig jaar overleden. Maar nu gaat eigenlijk de rest heeeeeeeeeel hard achteruit. Dementie, kanker vervangen heupen etc.......
    Maar ja de meesten hebben een respectabele leeftijd bereikt en zijn er ook wel klaar mee. Nu alleen hopen dat het niet met teveel problemen en pijn gaat.

Zo dit is wel een enorm egobericht geworden:)
    Maarreh ik las iets over meeting op 5 juni?????????
    You can count me in!!! Gaan we dan naar de camping;)

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hoi meiden,
    Gisteren zijn we voor het eerst gaan zwemmen met de kleine man. Het water was te koud voor hem dus heeft hij alleen met zijn voetjes in het water gezeten. Hier reageerde hij niet echt op en zat alleen maar zielig om zich heen te kijken. Onder de douche vond hij het wel leuk en daarna is hij als een blok in slaap gevallen. Ik ga voorlopig maar niet meer zwemmen met hem.

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames

had gister al een heel stuk getypt, en toen had vriendlief het perongelijk weg geklikt!

dus nieuwe poging vandaag!

@sheann ow leuk joh zwemmen, wel jammer dat het water te koud was! je was wel in het peuterbadje neem ik aan? wel leuk dat hij het douchen wel leuk vond, en dat hij daarna lekker is gaan slapen!

@pookie hahaha wat een grappige dingen doet yuna allemaal! hihi en wat zonde van de opa's e oma's! en feli is gelukkig niet meer ziek, maar zit totaal niet lekker in dr vel

@sterre heel veel suc6 morgen bij de operatie! spannend hoor, ik zal aan je denken! hoe gaat het met noah verder??

@mosa ik had ook gezien dat wendy van dijk was bevallen, ik moet gelijk aan veda denken toen ik de naam hoorde, en veda is ook gewoon leuker als vedra!

@groeps meeting misschien moet ik toch maar op het lijstje misschien, ik ben er nog steeds niet echt uit.

@hanna wat fijn dat svinthe goed slaapt in haar ledikantje!

@all

sorry heb niet op iedereen gereageerd.. tis hier nog steeds niet veel soeps..

ze huilt op zich overdag niet zo heel veel zegmaar uit het niets, maar meer als ze moe is en naar bed moet, maa dan wilt ze niet slapen elke x, en dan helemaal met haar rondjes lopen en doen, of een hele tijd laten huilen.. alles geprobeerd maar niet echt iets helpt.

nu ben ik net maar ff een stuk gaan wandelen met dr in de wagen, en nu slaapt ze dan wel.. hopelijk blijft ze nu ook even slapen, de wagen staat hier in de kamer en ik laat haa daar zeker nu ook in liggen..

tis hier gewoon de laatste dagen niet echt gezellig, als feli niet zo lekker in haar vel zit, gaan hai en ik ook weer niet echt leuk doen tegen elkaar, enja, dat heeft dan natuurlijk w.s. ook weer effect op feli. heb ook echt het idee alsof ik hier alles maar in mn eentje moet rooien en dat hai dr maar elke x lekker vandoor gaat.. en dat terwijl feli echt niet makkelijk is de laatste dagen.. maarja. en dan zeg ik dat tegen hem zegt ie ja, ik snap je ik begrijp je, om er vervolgens nix mee te doen, en lekker zo verder te blijven gaan. naja.

hopen dat het snel over is, over 2 weken komt de fysio weer, ben zeer benieuwd of zei iets weet/kan doen ofso. anders ga ik zeker CB maar weer es bellen, want word hier niet zo goed van.

sorry voor al mn gezeur maar kan dr ff nix aan doen.

groetjes

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Je mag hier best zeuren hoor Sanne................ben je het lekker kwijt en maak je misschien minder ruzie met Hai;)
    En zeker contact opnemen met CB dat Feli zo slecht reageert op de prikken en er zo lang van uit haar doen is.

19. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@pookie haha thnx ;) en ga ik ook zeker doen, contact op nemen met het cb.. ik weet alleen nie echt of het nu nog steeds aan die prikjes ligt.. zou wel erg raar en lang zijn toch? of kan dat gewoon? want dan zou ik haast nog liever hebben dat ze geen prikken krijgt! vorige x heeft ze er totaal bijna geen last van gehad:S

naja ik kan et in iedergeval ff na vragen!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hanna, nou nou, fanatiek hoor, om de wekker te zetten om schaatsen te zien :D
    Fijn dat Svinthe goed slaapt in haar ledikant, en grappig dat ze de eerste keer overdwars lag :)

Pookie, fijn dat Yuna op deze manier heel goed aankomt, zo is het dan voor jou ook wel fijn he? Dan kun je wel bv blijven geven, zonder dat je er over na hoeft te denken of Yuna wel genoeg krijgt.
    En leuk hoe je over haar schrijft, over de dingen die ze allemaal doet :) Het zijn al zo snel geen echte babietjes meer, vind je niet?

Aan de ene kant heel fijn dat jullie nog opa´s en oma´s hebben natuurlijk, maar wel rot dat er veel nu echt achteruit gaan :( Zielig zijn dat soort dingen!
    Hier al jaren helemaal geen opa of oma meer helaas, en mijn vriend ook niet.

Sheann, jammer dat het water te koud was voor Kyano ;) Dan misschien idd toch nog maar even wachten. Maar hebben ze niet bepaalde dagdelen dat het water extra verwarmd is, dat hebben ze hier in het zwembad wel, ook voor bejaarden enzo?

Sanne, ten eerste, dit is geen zeuren, dus lekker alles van je afschrijven hoor als je er behoefte aan hebt!
    Verder is het ontzettend vervelend dat het nog steeds niet zo goed gaat en dat je het gevoel hebt er alleen voor te staan :( Ik vind dat heel erg rot voor je, en het is natuurlijk ook superfrustrerend dat je alles zo goed mogelijk voor je kindje wil doen en dat ze dan nog blijft huilen.
    En ik zou denk ik toch maar naar het CB bellen, want hier word je echt gek van lijkt me! Dikke knuffel!

All, net even gewandeld naar mijn ouders toe, en daar even een broodje meegegeten. Straks gaan we bij mijn zwager en schoonzus eten, hopelijk wordt het een beetje gezellig.
    Ik heb het lijstje van de meeting weer even opgezocht,

Lijst meeting, 5 juni in Venray:
    Djaar - uitgerekend 5 Juli
    Tijgertje - uitgerekend 8 Juli
    Mosa
    Sterre
    Hanna
    Pookie

Misschien:
    Sheann
    Zijvandehoek
    Melisa
    Sanne
    Afrola

Pookie heb ik er op gezet, en Sanne naar misschien (alhoewel ik vind dat je wel moet komen als het maar even kan :)). Afrola staat ook bij misschien, maar ook voor jou geldt dat ik vind dat je moet komen :D Maar ik snap dat een reunie ook leuk is!

Deel Deze Pagina