Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    even snel tussendoor. er staat weer een nieuwe buikfoto in mijn album. meer belevenissen volgen morgen.

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: We zijn eerst in het pierenbadje geweest en daarna in het bubbelbad. Even later hadden ze twee grote bakken met warm water gevuld voor de babies maar toen had Kyano al geen zin meer. Zijn neefje heeft er nog wel eventjes in gezeten.

Wat balen dat het weer niet lekker loopt met Feli.

Mosa: Een kennis van mij is van de week bevallen en zij heeft haar kindje Veda genoemd :) Zij vertelde dat het een typisch Indiase/Hindoestaanse naam is.

Ze hebben hier wel babyzwemmen en dan wordt het water verwarmd naar 35 graden maar officieel is dat vanaf 6 maanden.

Djaar: Nog steeds een bescheiden buikje maar het gaat de goede kant op :)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, je buik begint nu wel echt ronder te worden vind ik :)

Sheann, grappig dat je iemand kent die haar babietje ook Veda genoemd heeft :D Officieel is het ook een hindoestaanse naam ja, maar wij hebben het puur gekozen vanwege de mooie klank (vinden wij dan).

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@sheann wat gek dat dat babyzwemmen pas vanaf 6 maanden is, bij ons is het vanaf 3maanden, maar in alle 3 de dorpen/stad in de omgeving is het precies op dezelfde dagen, en dus precies op de dagen dat ik moet werken, jammer!! wie weet over een tijdje weer een x proberen? en wil je wel op babyzwemmen vanaf 6 maanden met hem gaan dan? is wel lekker denk ikd at het water dan extra warm is:)

@mosa haha ja ik zit er gewoon over te twijfelen over die meeting, eerst maar eens even kijken hoe alles dan gaat met feli enzo, het duurt nog een tijdje dus wie weet loopt alles dan wel op rolletjes.

@all khep ook het idee sinds het bureautje en de prikken, en ook de rijstebloem dat het sindsdien is.. wie weet toch maar vanavond proberen? zonder sliep ze ook nog niet echt denderen door, maar was het een questie van tutje in doen en verder slapen, nu is het brullend wakker een uur lang.

ik kan het altijd proberen natuurlijk....

naja groetjes!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, de meeting duurt idd nog een tijdje, en dan gaat het vast allemaal veel soepeler bij jullie! Komt vast goed!

Sowieso is het denk ik verstandig om wat dingen uit te proberen, wie weet reageert Feli ergens anders wel beter op. Maar denk je dat het met honger te maken kan hebben?
    En heeft Feli wel een normale temp, niet dat ze last heeft van iets?

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Omdat ik niet weet hoe laat we vanavond thuis zijn en of ik dan nog op het forum kom, wil ik Sterre alvast heel veel succes en sterkte toewensen voor morgen!!!
    Hopelijk ben je morgenavond al lekker weer thuis bij je mannetjes!

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: Ik wilde eerst wel gaan babayzwemmen maar nu weet ik het niet meer. Je hoeft je in ieder geval niet te schrijven ervoor dus misschien ga ik wel een keertje. Wat me wel heel leuk lijkt is om in de zomer naar het buitenbad te gaan.

Hoe vaak heb je die rijstebloem geprobeerd? Misschien moet ze er even aan wennen.

Mosa: Moet jij ook werken morgen?

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, in de zomer in het buitenbad lijkt me ook heel erg lekker! Wij gaan dus begin april naar zo´n Landal Greenparks en daar willen we ook gaan zwemmen met Veda. Maar had jij van die zwemluiers of hoe doe je dat?

Ik moet morgen wel redelijk wat dingen voor mijn werk doen, maar dat kan thuis. Pas woensdag hoef ik echt naar mijn werk toe, dus dat is lekker. Vanaf april ga ik 32 uur werken, dus nu lekker rustig :)

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb de zwemluiers bij KV gehaald en daaroverheen een zwembroekje.
    Heb je al een badpakje voor Veda? Of kan ik beter vragen hoeveel badpakken heb je voor Veda? :)

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

@ Sheann, jammer dat het zwemmen met je mannetje niet zo goed was bevallen. Ga je wel eens samen met hem in bad? Dat is anders misschien ook wel leuk.
    Moest erg lache om je opmerking naar Mosa over het aantal badpakken :D

@ Mosa, je kan idd zwemluiers kopen waar je eventueel een gewoon zwembroekje/zwempakje overheen trekt. Je hebt ook speciale zwemluierbroekjes. zwemluier en broekje ineen dus. Die heb ik voor Josien gekocht.
    Wil trouwens ook graag naar de meeting komen 5 juni, maar ook naar de reunie haha. Misschien kan ik wat combineren.
    Veel plezier bij zwager en schoonzus!

@ Sanne, dikke knuf. Vervelend dat het zo naar gaat. Is het niet een idee om nog eens naar de ha/ka te gaan? Misschien is er toch wat meer aan de hand? Misschien ook weer eens de papfles weglaten en kijken hoe ze dan reageert? Misschien toch krampjes van de pap?

@ Djaar, zoals gezegd een bescheiden buik, maar ondertussen wel écht een babybuik :). Leuk hoor!

@ Hanna, jaaaah hier nog zo'n fanatiekeling dus vannacht de wekker gezet voor het schaatsen. Had wel veel moeite met wakker worden. Na de race van Mark was ik echter klaarwakker ;):D
    Vannacht sta ik echter niet op voor de 1500 vrouwen. Ga morgenochtend toch maar weer voor de afstandgemist.nl

Goed zeg dat Svinthe gelijk lekker sliep in het ledikantje. Wel lekker dwars gaan liggen gelijk hihi :)

@ Pookie, haha geen eten meer veilig als Yuna in de buurt is :D. Leuk leuk dat ze er zo in geinteresseerd is! En idd wordt nog wat met wachten tot 6 mnd als ze nu al zoveel interesse toont. Dat had ik ook bedacht met Josien ;).
    Wat leuk ook dat ze zo fanatiek aan het spelen is. Wel jammer van de spuugjes, maar dat is ook heeeel herkenbaar :D;)

@ all, Josien is vandaag beetje ziekjes. Loopneus, veel moe, veel aandacht willen, onwijs veel en enorm stinkende poep luiers, diarree?
    beetje moeilijk te zien aangezien ze altijd al zo dunne poep heeft ;).
    Wel zielig en dat vindt ze zelf ook, dat is dan wel weer grappig.
    Gelukkig hoeft ze op zijn vroegst pas woensdag weer naar het kdv en dan hoop ik dat ze dan weer beter is.
    Fijne avond nog allemaal. 't is weer voedertijd en dan ook zelf eens eten ;)

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Even een zwaai van hieruit *zwaai*

Morgen om 9.30 in het ZK zijn en dan gaat het gebeuren. Zenuwtjes zijn wel ietje aanwezig maar probeer het zoveel mogelijk gewoon over me heen te laten komen.

Djaar & Twinny: Mooie buikkies al ;)

Hopelijk gaat het met de rest ook goed.

Sanne: Ik zou inderdaad wat anders gaan proberen, dit is duidelijk geen suc6.

Mosa: Dank je, lief dat je er aan gedacht hebt :)

Nu even frietjes eten en daarna nog even naar mijn schoonouders.
    Ik probeer z.s.m even iets van me te laten horen!

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Spannend hoor, heel veel sterkte morgen.

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@mosa, ja we gaan vanvond proberen dus Geen rijstebloem te doen, kijken hoe het dan gaat, maar ikw il liever ook weer niet Te veel verchillende dingen uit proberen want dat hebben we al zo veel gedaan (in het begin met de voeding enzo) dus even kijken hoe het vanavond gaat, ze heeft verder geen verhoging o.i.d. soms denk ik was dat maar zo, dan kon ik een zetpil geven en ging het misschein wel beter. en leuk naar landal, zwemmen lijkt mij ook super leuk met feli, maar heb nog geen leuk zwempakje/zwembroekje gevonden, ff wachten op de nieuwe collectie denk ik :)

@sheann oww nou wel fijn dat je je niet hoeft in te schrijven, en dat je dus zomaar een xtje kan gaan, volges mij kan je bij ons rond die tijd ook wel gewoon zwemmen, in het verwarmde bad, maarja nog steeds op dezelfde dagen dusja komt het nog steeds niet uit voor mij haha. en we geven die rijstebloem nu ongeveer iets langer als 1 week, maarja zo lang loopt het ook al niet lekker, maarja hoe lang zou het wennen duren dan?

@afrola wat zielig dat josien niet zo lekker is, en dat ze zichzelf ook zielig vind! wel fijn dat ze pas op zn vroegst woensdag naar het kdv moet. heeft ze ook verhoging of dat niet?

hier ook zo maar es ff lekker eten, feli heeft na de fles van 2 uur maar ongeveer 3 kwartier geslapen als het al zo lang was, verder helmaal niet. wel weer huilen huilen en moe zijn natuurlijk nu net fles op en nu zal ze hopelijk wel lekker slapen.

het gekke is tegen de avond, meestal na de fles van 6 uur, dat slaapje slaapt ze meestal wel heel goed...naja we zullen zien!

dames fijne avond!

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Ik heb de foto's van ZoË's nieuwe kamertje erop gezet.......

twinny

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D :D :D
    Toevallig heb ik er (nog) geen één :p

Afrola, wat zielig dat Josien een beetje ziek was of is :( Hopelijk knapt ze snel op, maar in ieder geval fijn dat ze pas woensdag naar het KDV moet.

Sterre, inmiddels ben je al in het ziekenhuis, spannend hoor!

Sanne, hopelijk is het vannacht beter gegaan! Ben benieuwd!

Twinny, leuk kamertje hoor! Echt een meisjeskamer :)

All, gisterenavond was niet zo´n succes. Mijn zwager en schoonzus hebben nogal een grote hond en toen we net binnenkwamen blafte hij een paar keer waardoor Veda ontzettend schrok. Dus de halve avond met een oversture Veda op schoot gezeten :( Ze was echt helemaal uit haar doen en wilde alleen maar bij mij zitten. Ik vond het zo zielig, maar ik weet niet goed wat we aan zoiets kunnen doen. Zolang ze niet iedere dag ofzo een hond ziet, raakt ze er natuurlijk ook niet zo snel aan gewend, maar de tranen stroomden echt over haar wangen, zo overstuur :(
    Gelukkig heeft ze vannacht erg goed geslapen en nu is ze weer de vrolijkheid zelve :) Maar ik heb haar net wel even wat extra kusjes gegeven :D

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mooie meid is Zoë zeg!
    Mooie sprekende ogen.
    Zij zal wel dolgelukkig zijn met haar kamer :)

Sterre: Succes in het ziekenhuis.

Mosa (kan het niet laten :p), binnenkort kan Veda zelf haar badkleding kiezen. Voor elke dag van de maand eentje :D

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Och, arme Veda.
    Misschien haar toch snel mogelijk confronteren met een klein lief hondje, zodat ze niet een afkeer krijgt van honden.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik denk dat het niet om honden op zich gaat, maar het keiharde blaffen. De hond kon later wel aan haar snuffelen enzo, dat vindt ze prima. Maar aangezien het een mannetjes Dobermann is, gaat dat blaffen natuurlijk superhard. Dus op het moment dat ze nog heel rustig in de maxicosi ligt na een rustig autoritje, schrikt zij natuurlijk ontzettend. En zelf schrik je er ook wel een beetje van, zo hard als het gaat.

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemiddag,

Wat een mooie nacht weer :D, al heb ik het vanochtend bekeken :D;)

@ Sterre, hopelijk gaat alles goed!

@ Sanne, hoe ging het gister verder? De papfles nog weggelaten?

@ Twinny, superleuk kamertje voor Zoe zeg!

@ Mosa, jammer dat het niet helemaal goed ging gister bij je zwager en schoonzus. Echt jammer dat Veda zo schrok. Wel goed dat ze het later niet erg vond dat de hond kwam snuffelen. Net als ZvdH zegt is het altijd goed om Veda regelmatig met dieren/honden in aanraking te laten komen en daarbij zelf heel rustig blijven. Als jij schrikt voelt ze dat aan en dan zal zij ook heftiger schrikken.
    Maar jullie hebben zelf katten. Dan lijkt me op zich dat ze vanzelf wel een beetje leert met dieren om te gaan. En een dobermann is natuurlijk wel een heeeele grote hond ;). Dat kan altijd een beetje eng zijn...

@ all, Josien is vandaag nog steeds ziekjes. Haar temp is wel wat hoger dan normaal maar niet echt verhoging of koorts. Dus dat scheelt weer. Gelukkig slaapt ze gewoon heel veel.
    Tussendoor ben ik wel regelmatig in gevecht met haar om haar neusje schoon te maken. Dat vind ze echt verschrikkelijk maar ja het loopt er gewoon continu uit, dat laat ik toch echt niet zitten ;)

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Afrola; nu maar hopen dat Josien snel echt goed gaat opknappen. Beterschap

Deel Deze Pagina