Ja mijn spin is bedekt met hele mooie bordeaux rode haren. Een prachtige spin en ook een rustige dame hoor. Erg mooi, maarrr je moet er maar van houden he. En ja met de trein is voor jou misschien wel handig ja. Ook al duurt het lang. Ik stond toen vaak 2 uur in de file en soms ook wel 3 uur. Toen ben ik toch echt ander werk in de buurt gaan zoeken. Parkeergeld was ook om te huilen, dus kon net zo goed niet werken in A'dam. Het is idd mooi te volgens zo de echo's. Pas had ik 'm dus op donderdag en de maandag erna. En daar zat al zo'n wereld van verschil in. p.s. ga even melden dat je mij van de lijst mag halen, wat 5 juni betreft.
Zijvandehoek, je moet idd van spinnen houden, en als ik er niet zo bang voor zou zijn, dan zou ik ze vast ook wel mooi vinden En hoezo moet ik je van de lijst afhalen dan, als ik vragen mag?
Omdat het mij niet gaat lukken erbij te zijn dus . En wrom ... ja kga niet alles verklappen natuurlijk.
Sheann, dat heb ik in het begin weleens geprobeerd, maar toen bleef het nog niet zitten. Inmiddels is haar haar best flink gegroeid, dus binnenkort maar weer eens proberen, ik vind het wel erg leuk namelijk
Hihi, nee, ben eigenlijk nog niet verder gekomen met haken Ik neem er toch te weinig tijd voor om me er eens echt in te verdiepen. Veda´s haar staat eigenlijk altijd recht overeind Meestal doen we er ook niets aan, ik vind het wel grappig zo.
Mosa: Ik vind het wel een beetje spannend om weer te gaan werken, ik zit nu al zo lang thuis. Ik zal blij zijn als de eerste dag erop zit. Ik heb wel hele leuke traktaties gehaald voor iedereen. Vind ik wel zo aardig want ze hebben stuk voor stuk een kadootje voor de kleine gehaald.
Het is idd vreemd om na zo´n lange tijd weer te gaan werken, maar toen ik er 5 minuten was, leek het net of ik er vorige week nog geweest was Wat een leuke traktaties zeg! Leuk idee!
Oei, ik ben echt heeel bang voor spinnen Mosa, leuke foto zeg van Veda. Schattig meisje! En een clipje zal wel gaan hoor! Leuk! Sheann, spannend om weer te gaan werken. Ja dat had ik ook. Geniet nog lekker even van de tijd thuis nu!
@ZvdH; jammer dat je er niet bij zult zijn 5 juni. Een naam .... we dachten dat we er een hadden en nu slaat de twijfel wel een beetje toe. Dus om te zeggen definitief..... nog niet echt. Wel fijn dat je zo veel echo's krijgt hoor. @Mosa; coole kuif heeft Veda, toch een beetje eigenwijs haar hahahaha @Sheann; leuk idee die kado's. Geniet nog heel even en dan ook weer genieten op het werk @Sanne; tjee zeg dat ze dan niet even beter opletten of in elk geval melden dat ze het wel herkent hebben maar er om wat voor reden dan ook wel of niet op een bepaalde manier op gereageerd hebben. Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter @Hanna; flinke fuif gehad gisteren nog? hahaha De tijd gaat toch wel snel zo. @All; ook al heb ik flink geslapen vannacht (21.00-6.30) voel ik me vreselijk moe en voel echt aan dat het slepen wordt om het te gaan redden op mijn werk tot 16.30. Maar ik ga geen uur inleveren!!! Ik ga vol houden. Dan vanavond maar weer om 21.00 naar bedje toe. Fijne dag vandaag meiden (en willen jullie stoppen met de regendans maar over gaan op de zonnedans???)
Sheann, spannend hoor weer werken Mosa, Mirre heeft ook heel lang een plukje gehad. Erg grappig . en je formule klopt niet ... tis niet 150 per 500 gram, maar per kilo (ik dacht al ... pfoei): Als je wilt weten hoeveel jóuw baby nodig heeft, dan kun je het volgende rekensommetje gebruiken: voor elke kilogram die je kind weegt, heeft hij ongeveer 150 ml voeding per dag nodig. Maar met BV mag hij het idd zelf weten (maar vind het toch leuk dat ie meer drinkt dan noodzakelijk met flesvoeidng )
Djaar: Een naam vinden heb je best nog wat tijd voor. Maak een lijst en van daaruit een lijst van favo's. En ik zeg altijd "Bij twijfel NIET DOEN", dus die kan je dan weer van je lijstje afhalen. Probeer de lijst kort te houden. Misschien kan je wel een combi maken van namen. Succes ermee. Wij hadden meteen een naam. We stonden daar allebei achter. Op een gegeven moment zei ik tegen Hijvandehoek, dat ik de naam ineens vaak voorbij hoor komen en dat ik dus mijn twijfels heb. Hijvandehoek had precies hetzelfde, dus 3 maanden voor de geboorte stonden we ineens weer zonder naam. Uiteindelijk zijn wij heel blij dat het zo gelopen is. Wij zijn heel blij met de naam Mees. Ik moet wel zeggen dat ik nu deze naam ook steeds meer hoor vallen en dát vind ik wel een beetje jammer. Dus misschien moeten wij nu ook eens zelf wat gaan bedenken. Eerst moeten we nog even wachten, totdat wij weten welk geslacht ons kidje heeft. En nog belangrijker eerst maar eens weten of alles nog goed is en zit. Yep wel fijn de vele echo's. Gisteren toch weer eens bruin verlies gehad, al mag ik het eigenlijk geen bruin verlies noemen, maarr het was wel kleurverschil. Wat 5 juni betreft, zoals ik al eerder heb aangegeven, is mijn vader dan ook jarig. Hij gaat wat speciaals met ons doen, dus combineren gaat niet lukken. En Oh .. sterkte met je vermoeidheid meis.
@ZvdH; inderdaad nu je het zo schrijft weet ik inderdaad weer dat je vader jarig is dan. Heel veel plezier in elk geval met het speciale uitje. Wat de naam betreft het is een naam die ik al heel lang ken. Djaarman had hem nog nooit gehoord en moest even wennen maar was al snel enthousiast. Nu we de naam in praktijk brengen blijft hij koploper in de lijst maar ik geloof dat twijfel altijd wel aanwezig zal zijn bij ons. Je geeft een naam voor het leven en wij willen gewoon zeker weten dat we de juiste beslissing maken. Maar zekerheid hebben we nooit en als we de naam geven dan weet niemand beter dan dat dat haar naam is. Het zal wel goed komen hoor.
Is waar Djaar, het blijft moeilijk. Check ook of het niet een makkelijke naam is, waardoor jullie dochter snel gepest kunnen worden. Dus noem je meisje geen 'pagina', want dan krijg je ... precies duh (sorry ... geintje hoor ... moest even )
Melisa, hoe gaat het inmiddels met de 'taakverdeling' tussen je man en jou? En hoe gaat het met de schoonouders?