Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Mosa: ik vind Veda zo'n heerlijk grietje om te zien. Heb van Zoë ook zo'n leuke foto, zal hem eens zoeken. Haar haar heeft tot ruim een jaar recht overeind gestaan, hihi, twas echt een punker!!

Djaar: volhouden is één ding, maar ook goed aan jullie zelf blijven denken hoor!

ZvdH: ik vind Mees ook een hele mooie naam, hebben jullie goed gekozen, hihi!!

Hier is de naam ook al gekozen. Hij is weer kort en krachtig, net als Zoë en komt, zover ik weet, nog niet al te vaak voor, hihi!!

twinny

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @twinny; ik zie in je onderschrift vandaag 3D echo, wat leuk zeg. Ben benieuwd naar je ervaringen!

@ZvdH; tja voor mijn gevoel kun je met enige creativiteit wel van elke naam wat rijmen. Maar het speelt wel mee. En ook hoe vaak een naam voorkomt telt wel. Echter zullen wij toch gaan voor een duidelijk nederlandse meisjesnaam.

@vermoeidheid; helaas hoort dat wel een beetje bij mij en ik ben bang dat als ik er aan toegeef tijdens het werk (dus thuisblijven) dat ik dan problemen krijg. Mijn baan staat al een tijd op de tocht. Het traject is echter door zwangerschap even uitgesteld tot einde van dit jaar. Maar dan zal ik waarschijnlijk wel moeten zoeken naar een nieuwe baan. Dus het is erg gevaarlijk om er aan toe te geven. Is voor mijn baas weer een puntje op de lijst van redenen om mij te ontslaan als ze willen.
    Vandaar dat ik direct na het werk mijn eten voorbereid en dan voor het eten al op de bank lig en dus ook uiterlijk om 22.00 naar bed ga. Ook ben ik vaak 1 dag in het weekend aan het rusten om het vol te houden. Maar zolang vermoeid het enige is en ik er geen andere klachten door ga krijgen of dat GI-jane er last van lijkt te hebben dan moet ik om medische redenen terugschakelen. Gelukkig zit ik de hele dag achter een pc dus het kan wat hebben.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Djaar, gelukkig heb je nog even om over een naam na te denken! En als Djaarman er nog nooit van gehoord had, dan zal het wel een aparte naam zijn!
    Vervelend dat je zo moe blijft, maar helaas is dat volgens mij het meest voorkomende zwangerschapskwaaltje. Maar wel rot dat je het idee hebt dat eventueel ziekmelden meteen consequenties heeft voor je baan ;)

Salapio, oeps sorry, het is idd 150 ml per kilo lichaamsgewicht, anders zou het idd wel érg veel worden ;)

Zijvandehoek, ik kan me voorstellen dat je vaders verjaardag voor de meeting gaat :)
    En ik vind Mees ook een leuke naam, vandaar dat ons konijn zo heette ;)

Twinny, haha, Veda is idd soms ook net een punker :D Ik ben benieuwd of je de foto van Zoë kan vinden!
    We kunnen Veda´s haar ook plat doen, maar dan lijkt het net zo´n kakmeisje :)
    Heel veel plezier bij de echo!!! Geniet ervan!

Loe, ik weet niet of je alles leest hier, maar heel veel succes vanavond bij de echo! Ik zal aan je denken, en hopelijk wordt het zo´n mooie echo dat het al je twijfels wegneemt!

All, hier een rustig dagje, dus niet zoveel te vertellen. Morgen werken, dus vandaag nog even extra genieten van m´n meisje :)

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    En Mosa, HET IS MOOI WEER :)

(Tenminste hier schijnt het zonnetje ;)).

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, super lieve foto's van Veda :D hihi haar kuifje vind ik ook erg lief.

@ Sheann, mooi idee die traktaties! Ziet er erg leuk uit.

@ Djaar, als je zwanger bent heb je recht op extra pauzes op je werk he!!

@ Twinny, heb je de pretecho al gehad? Zo niet, veel plezier!

Naam: wij hadden ookal heel snel een naam maar de twijfel blijft bij alle namen wel hier. Het is gewoon dat we ons kindje het beste wensen en de twijfel zou bij alle mooie namen wel zijn. Dus denk dat 't normaal is die twijfel :p .

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wat een twijfelkonten zijn jullie :p:p

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Een naam is natuurlijk ook best wel iets belangrijks, maar ik denk dat je er niet zo snel spijt van krijgt omdat je je al snel niet meer kunt voorstellen dat je kindje anders zou heten.
    Veda is nu ook echt een Veda zeg maar :)

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mooi gezegd Mosa.
    Mees is een echte Mees :D YEAH

(ach ben zo flauw ... ik weet het :p)

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja dat is ook wel zo hoe je het omschrijft Mosa! Ik spreek de naam nu ook wel uit maar het is dan toch vreemd dat je tegen je buik praat hahaha. Maar ja je wilt alleen maar het beste voor je kindje.

Hahah ZVDH ;) !!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tuurlijk wil je dat, maar zolang het niet een hele rare naam is, heeft de naam er verder natuurlijk niet zo veel invloed op.

Sanne, hoe is het bij jou?? Heb je nog naar het CB gebeld? En hoe is het met Feli vandaag, nog ziekjes?

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zo spannend. Als het goed is kan Loe elk moment haar echo hebben.
    Duim duim duim duim duim

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

We zijn wezen kijken bij het huisje in eibergen
    aan de nachtegaalstraat en die spreekt ons meer aan
    Mooie grote hal met lichtval dus niet donker

Verder zag het boven netjes uit alleen
    de douche was iets minder mooi
    Geen vaste trap naar zolder wel met vlizotrap
    eng ding zeg :$

Grote tuin waar we evt 2 meter kan uitbouwen
    en dan nog houden we een grote tuin over

Groot zolder voor een evt 4de slaapkamer
    Alleen dan moet er een aanpassing zijn voor een vaste trap

We zijn echt razend enthousiast over deze huisje
    Had ik gelijk al lekker knus de woonkamer niet al te groot
    In de keuken hebben ze openslaande deuren naar buiten

Vanavond komt er een adviseur langs om te kijken of we een huisje kunnen kopen en evt deze..........

Liefs Tijgertje23

Tijgertje23 is errug :D:D:D:D:D:D:D

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb vandaag heerlijk geshopt :D
    Goed geslaagd, voor Svinthe een legging en een shirt en voor mezelf schoenen en slippers, dus laat de zomer maar komen hahah!

Namen, het blijft moeilijk om de juiste naam te verzinnen.
    Toen we Svinthe uiteindelijk hadden verzonnen heb ik gelukkig geen twijfels meer gehad, dus dan weet je dat je goed zit he!

Loe, duimduimduim voor een goede echo!!

Tijgertje, dat klinkt allemaal goed zeg!
    Leuk dat je zo enthousiast bent.
    Hopelijk een goed gesprek met de adviseur vanavond.

Ik ga nu weer even schaatsen kijken...
    Leuk hoor de Olympische Spelen! :D

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tijgertje, wat spannend zeg! Maar in ieder geval erg fijn dat jullie een huis naar jullie zin hebben gevonden, hopelijk pakt het gesprek met de adviseur positief uit!

Hanna, leuk dat je geshopt hebt en fijn dat je geslaagd bent!
    Veel plezier met schaatsen kijken!

Loe, ik heb nog aan je gedacht straks! Ik zou je wel een smsje willen sturen, maar ik wil mezelf niet te veel opdringen, dus hopelijk kom je zo goed nieuws vertellen!

All, ik heb me toch een buikpijn, heel irritant! Ik heb mijn eisprong nooit gevoeld en op dag 11 lijkt me dat ook vroeg, maar ik zou denken dat het zo zou voelen.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    MOsa, misschien een vroege eisprong?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zou het niet weten. De vorige keer had ik wel een cyclus van 27 dagen, en met mijn lf van meestal 17 dagen had ik toen blijkbaar wel een vroege eisprong. Van mij mogen de cyclussen best wel zo netjes worden hoor, beter dan die ik had!

Als ik eerlijk ben, zou ik zo in staat zijn om voor een 2e kindje te gaan, maar ik weet dat het beter is (vooral vanwege mijn werk) om nog te wachten. Mijn vriend heeft precies hetzelfde, vooral omdat je toch niet weet hoelang je erover doet om weer zwanger te worden.
    Dus dan zou ik in ieder geval blij zijn met mooie regelmatige cyclussen.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat zou zeker wel heel mooi zijn die mooie regelmatige cyclussen.
    Toen ik zwanger wilde worden waren ze heel regelmatig, iets wat ik helemaal niet verwacht had. Zo zie je maar, dit soort dingen zijn zo moeilijk in te schatten!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Idd ja, zoiets is zeker moeilijk in te schatten.
    Ik was juist voordat ik ooit de pil ging slikken heel regelmatig, maar erna ineens niet meer. En op zich viel het nog mee met de onregelmatigheid, maar mijn cyclussen waren meer redelijk lang, vaak iets van 40 dagen.

Wat ik me nu al een paar keer heb afgevragen, maar ik vergeet het dan telkens als ik een berichtje typ, hoe is het met je katten?
    Zo klein zijn de kleintjes zeker niet meer? ;)

19. Loe

Loe Niet meer actief

all, we zijn net thuis! Ik heb mijn verhaal incl echo's onder mijn topic bij onderzoeken neergezet!
    Nu even wat drinken pfff!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, gefeliciteerd!!! En thanks dat je me een sms-je stuurde! Ik wilde jou eigenlijk al sms-en, maar wilde me niet opdringen.
    Maar ik hoop dat je je nu iets zekerder voelt! Wat zul jij heerlijk slapen vannacht :D

All, morgen weer werken en dan komt mijn moeder voor het eerst oppassen. Ik vind het best spannend, maar gelukkig kent Veda mijn moeder al een beetje omdat ze haar vaak ziet. Dus ik ben benieuwd!

Afrola en Sanne, ik hoop dat het inmiddels beter gaat met jullie meisjes!
    En Sterre, ik hoop dat het inmiddels ook weer een beetje met jou gaat na gisteren!

Fijne dag allemaal morgen!

Deel Deze Pagina