Met Mees hadden wij precies hetzelfde Twinny. Jullie hebben dus al een lekkere eigenwijs kindje. Ook wij kregen een herkansing, but zukke duidelijke foto's als anderen hebben wij bij lange niet. Ik hoop natuurlijk voor jullie, dat dat bij jullie kidje wel gaat lukken. Wanneer is de volgende gepland?
Sterre, ja hoor Svinthe slaapt erg goed in haar ledikantje. Ze is nog wel erg groot erin, maar dat komt vanzelf wel goed he Gelukkig dat je schoonmoeder niet zolang bleef dan. Handig zo'n slaap inhaal dag Djaar, haha, tja als je eenmaal zoiets over een naam hebt gehoord he..... Dat heb ik met een nichtje van mij: Elianne. Mijn collega heeft een Elianne in haar dorp wonen en die noemen ze AliËn Ook niet zo'n leuke associatie.... Sheann, wat een leuek banner zeg! Salapio, haha, de neem-maar-een-lik-het-is-net-een-ijsje-truck ga ik onthouden Tijgertje, wow dat is goed nieuws zeg van de makelaar! Spannend hoor!
hoi dames @tijgetje wow super zeg als het huisje door gaat! duimen maar!! @shean super banner, ik heb ook zo'n optie op onze camera, om een paar foto's gelijk achter elkaar te doen, ga ik ook wel ff gebruiken denk ik als feli haar eerste hapje krijgt hahah kijken wat dat oplevert! @imme ik heb een kindje op mijn stage gehad die zo hette, alleen die ouders waren engels dus spraken het meer als immie uit. @twinny hahaha 6 tenen aan 1 voet, ach als alles verder prima is, valt daar ook best mee te leven haha nee geintje hoor hahah. @mosa, en hoe was het vandaag gegaan?? @salapio ja ik heb toch ook maar eens zitten denken over zo'n draagdoek.. wie weet is het toch wel wat kan ik teminste wel nog eens wat doen hahaha. wat voor een heb jij? @sterre fijn dat het goed is gegaan, ondanks dat je zo'n last van de narcose hebt gehad! ik zou ook niet weten met wat het opvult...misschien gaan je ingewanden gewoon wat anders liggen, net als dat het bij een zwangerschap opschuift, dat het bij jou nu wat ruimer gaat liggen?? haha ik weet het echt niet. ik lees dat noah het dus wel goed doet de laatste tijd ? super hoor! zeg jij hebt ook een draagdoek he, welke heb jij? @all pff hier weer een huilerig felitje, wat een gedoe joh.. echt niet normaal, overdag slaapt ze echt bijna nix.. en nu vanavond wilt ze wel slapen, uit eindelijk (ze is doodop natuurlijk van de hele dag) maar toch ook weer steeds wakker.. bah. naja nu ligt ze weer te slapen, na weer een hele tijd heen en weer geloop, gezing, gewiegel, en de vraag s maar weer voor hoelang.... noujaaa groetjes!
Hallo hallo, Even snel... Sterre fijn dat alles goed is gegaan bij het weghalen van je galblaas. Tijgetje in de 7e hemel vanwege huis, leuk Sanne nog steeds problems met feli Zielig hoor. Wel goed idee denk om naar de ka te gaan. Salapio, super dat Tobe het zo goed doet. En nu al zo lekker slapen heerlijk sheann, succes met 1e werkdag Mosa, Hoe is jou dag geweest nu je moeder ging oppassen? Twinny, 6 tenen, dat wordt dan een hele ontdekkingstocht voor de kleine. 't is ook wel moeilijk tellen op een echo. Fijn dat jullie nog een keer mogen kijken. @ all, nou weet ik het niet meer. Ben ook erg moe en inmiddels zelf ook verkouden... Met Josien gaat het wel wat beter, maar tis nog niet over. Drinkt weinig en poept veel . Op het KDV ging het goed, maar we waren net 10 min thuis of ze begint me daar te poepen en ik kon haar gelijk in bad doen. Nou ja. Tja Sven... Heb gelukkig wel goed geslapen hoor Ben veel te moe om me te lang over iets druk te maken . Vond het wel heel zielig voor m, ook respect voor zijn reactie! Heeft hij weer een doel voor over 4 jaar Fijne avond!
Hoi meiden, Poeh, lange dag en nu ook wel moe maar ook wel een lekkere dag gehad Met Veda is het gelukkig ook heel goed gegaan, volgens mijn moeder was ze erg vrolijk vandaag. Nu maandag weer werken, dus lekker weer een paar dagen vrij. Mijn moeder heeft ook gekookt en toen hebben zij en mijn vader even meegegeten met ons, ook gezellig! M´n moeder kon alleen niet wandelen, omdat één van de bandjes lek bleek te zijn. Ik zag pas wel allemaal glas liggen, en dacht dat ik er netjes omheen gelopen was maar toch niet Gelukkig heeft mijn vader de band vanavond al geplakt. Hanna, zeker wel erg lekker, om vakantie te hebben? Aaaah, zie Svinthe kijken naar het kaarsje Wat schattig zeg! En ze lijkt ook al echt zo groot! Loe, heb je een beetje lekker geslapen vannacht? Heb je er nu écht meer vertrouwen in, of blijf je twijfelen? Melisa, lekker dat jullie vorige week samen vakantie hadden, even wat extra tijd met elkaar doorbrengen kan nooit kwaad. Wat rot dat je je een beetje down voelt En wat een rotstreek van je leidinggevende zeg :x Dat is gemeen, ik kan me goed voorstellen dat je kwaad was! En zielig voor je beste vriendin, heeft ze na die ene keer geen bloeding meer gehad? Leuk, de trouwplannen van je zus! En lekker snel! Sanne, aan de ene kant fijn dat ze niets bij Feli konden vinden, maar aan de andere kant blijf je op deze manier zo doormodderen hè? Wel heel fijn dat het vandaag al weer iets beter lijkt te gaan, maar misschien zou een bezoekje aan de kinderarts niet zo verkeerd zijn. Nou, hopelijk gaat het in ieder geval vannacht een beetje! Heb je vandaag eigenlijk wel gewerkt? Sterre, fijn om weer wat van je te horen Fijn dat de operatie op zich goed is gegaan, maar ik kan me voorstellen je nu nog wel last hebt van alles. Vervelend dat het toch weer zo ver is gekomen dat je je flink geergerg hebt aan je schoonmoeder En dat terwijl je nu wel aan je rust toe bent, heel vervelend! Gelukkig komt morgen jouw moeder, hopelijk kun je dan wat beter uitrusten! MAar lekker dat je het in ieder geval achter de rug hebt! Hihi, ook nog steeds met een 2e kindje in je hoofd En zo heel veel foto´s maak ik niet eens, ik heb gewoon een fotogeniek kindje 8) Maar je moet wel echt geregeld foto´s nemen hoor, anders krijg je er later vast spijt van! Ik denk dat spieren de ruimte van je galblaas innemen Twinny, jammer dat jullie kindje niet echt wilde meewerken met de echo Hier precies hetzelfde, constant met handjes en zelfs voetjes voor het gezichtje. En ook nu zit ze constant met haar handjes voor of bij haar gezicht, dat is dan wel weer grappig, dat ze het nu nog steeds doet. Maar het was vast erg leuk om te zien dat het kindje op Zoë lijkt Was ze ook mee? Zo ja, wat vond ze ervan? Salapio, jammer dat je 5 juni niet kunt komen Maar logisch ook, als je een bruiloft hebt. Ik vind Mirre wel een stuk leuker dan Imme hoor, dat is niet echt mijn soort naam zeg maar. En ik kan me voorstellen dat je 2 jaar tussen je kindjes goed vindt hoor! Te snel is denk ik héél vermoeiend! Voorlopig gaan we hier ook niet voor een 2e hoor, ik denk aan het einde van het jaar ofzo Heerlijk dat Tobe zo`n lekker rustig kindje is! Maar ze zeggen ook wel dat meisjes vaak veel pittiger zijn dan jongetjes, en dat lijkt bij jou dus wel op te gaan. Sheann, superavatar en banner Heel schattig, en wat een groot ventje wordt het toch al! En Kyano aan de banaan, leuk! Lijkt me ook echt zo leuk, maar ik wil nog wel even wachten. Ik ben benieuwd of het de volgende keer al beter gaat! Tijgertje, wat spannend zeg!! Ik ga duimen dat de verkopers het bod accepteren of anders, dat jullie er sowieso uitkomen! Afrola, fijn dat Josien al weer een beetje opknapt, hopelijk is ze snel weer helemaal de oude. En dat is wel vervelend van een kindje hebben he, dat iedere keer dat zij iets heeft, jij het ook krijgt Zo, dat was weer een heel verhaal. Straks vroeg naar bed, ik zou nu al wel kunnen slapen. Maar met mijn voorlopig één dag in de week buitenshuis werken, heb ik absoluut niet te klagen natuurlijk
Jeetje, nu is er bij de novembermama's iemand zwanger. En ze weet niet hoelang, maar ze voelde zich niet lekker en daarom getest. En de test was heel duidelijk, dus misschien al even zwanger. En dat terwijl ze volledig bv geeft en de minipil slikte
Goedemorgen meiden, Vroeg op vandaag, want de poezen moeten om 8 uur al bij de dierenarts zijn. Ze worden gesteraliseerd vandaag. Smirre is nu krols en we willen geen nestje! Eerst nog een mandje ophalen bij mijn moeder. Gelukkig is Michel thuis aan het werken dus hoef ik Svinthe niet mee te nemen. Om 11.15 uur naar het CB! Ik ben benieuwd! Mosa, fijn dat het goed is gegaan met Veda en je moeder met oppassen. Nu lekker weer wat dagen thuis. Ik geniet erg van mijn vakantie. Ik had niet veel afspraken. Heerlijk! Tjee, nu al iemand zwanger van november... da's wel snel! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Hanna, succes vandaag met de sterilisatie van jullie katten! Best spannend zoiets vind je niet? En ook succes op het CB! Wel fijn dat ze in ieder geval geen prikjes hoeft te krijgen. All, voor dat forumvriendinnetje waar ik het pas over had, wordt het nu héél spannend! Ze zit nu op 14 dagen na de punctie en bij eerdere pogingen heeft ze dat nog nooit gehaald, dus volgens mij ziet het er érg goed uit Ze wil zaterdag gaan testen, spannend!! Vandaag is het trouwens precies een jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest had Ik weet het nog allemaal precies, om half 6 's ochtends heel zenuwachtig testen en toen in met alle lichten aan telkens maar weer naar het streepje kijken, we konden het niet geloven Fijne dag allemaal!
Mosa, leuk he zo'n een jarig positieve test jubileum Spannend zeg voor je forumvriendinnetje!!! De operatie van de poezen is goed gegaan. Ik ga ze zo ophalen , dus ik ben benieuwd! Svinthe weegt nu 7300 gram en is 66 cm lang!
Fijn dat de operatie goed is gegaan Hanna! Zometeen zullen de katten nog wel een beetje dronken zijn van de narcose Grappig, maar ook wel zielig. En 66 cm, wat een reuzinnetje is Veda dan, zij is al 65 cm Maar dan 6000 gram, dus wel lichter. Maar verder was ook alles goed met Svinthe neem ik aan?
Hanna, Succes met je katten vandaag. Poes 1 is jaren geleden gecastreerd en had toen in ons bed liggen kotsen. Ik ging er natuurlijk midden in liggen. Dus bij poes 2 zou me dat niet gebeuren. Een jaar later , poes 2 was geholpen, lag ik weer in ons bed en voelde ik iets bij mijn voeten.... Precies! Mosa, Veda is echt lang. Chelsey was vorige week 70 cm en 7200 gram. Ik vind haar ook echt boller worden, ze was altijd lang en slank Vanavond heeft mijn vriendin de echo, hopelijk zit het vruchtje er nog, maar het ziet er niet goed uit natuurlijk. En mijn zus trouwt wrs 10 september. Feestje!
Tobe heeft een rommeldagje vandaag ... dus ff snel:" Sanne, ik heb een combicotti (dummyproof) en een geweven draagdoek (die is wat lastiger met knopen).
Sterre: het is idd een beetje vroeg om nu al met hapjes te beginnen maar ik geef hem maar één hapje zodat hij aan de smaak kan wennen. Vitamine D en K heb ik heel lang gegeven maar de laatste weken sloeg ik wel eens een dagje over omdat hij steeds meer KV kreeg.
MOsa, Veda is een lang meisje dan en Svinthe is niet zo lang. Ik moet het zo nog even in het schema gaan zetten dan weet ik hoe het precies it Melisa, getsie, kattenkots Die van ons hebben hier nu nog niet overgegeven gelukkig.... Hopelijk blijft dat ook zo. Leuk een feestje op 10 september! Ze waren niet meer zo " dronken" als de andere poezen die we hebben laten steralisren. We hebben nu trouwens 3 poezen, Peppie, Smirre en Feetje. Sheann, hoe oud is Kyano nu precies dan?
Mmmm...lekker Melisa, kotsende katten in bed Onze katten komen alledrie uit het asiel, dus gelukkig waren ze al gecastreerd/gesteriliseerd. Wat een spannende dag voor je vriendin zeg! Hopelijk blijkt alles toch goed te zijn! Was zij nu zwanger geraakt door IVF of vergis ik me? En dat Veda lang is wisten we ook wel hoor, maar we zijn zelf ook lang dus klein zal ze ook niet worden. Salapio, succes met je rommeldag dan! All, merken jullie dat jullie kindjes éénkennig worden/zijn? Wij waren straks even bij mijn schoonouders (was mijn idee, goed hè? ), maar ze hoefden maar naar Veda te kijken en ze huilde flink Bij mij was het dan wel weer goed, heel vreemd. We hebben het eerder nog niet gemerkt bij haar, en ik vraag me af of éénkennigheid al wel kan met 3 maanden Ik ben zelf toen ik heel jong was ontzettend verlegen geweest, echt té verlegen en we hopen natuurlijk dat Veda dat niet krijgt. Bij mij begon het al als baby, mijn moeder kon nog niet eens naar de wc als er visite was zonder dat ik moest huilen. Zometeen lekker patat eten, al weer een tijdje geleden en verder een rustig avondje. Mijn vriend gaat sporten, dus misschien ga ik me wel een beetje bezighouden met haken
Hanna: Kyano is nu 3 maanden, 1 week en 5 dagen. Mosa: Ik merk ook wel dat Kyano een beetje eenkennig wordt maar hij gaat er niet van huilen. Hij is dan een beetje stilletjes en draait verlegen zijn hoofd weg.
Volgens mij is dat geen eenkennigheid, maar een soort fase, dat je kindje zich gemakkelijk een soortemet verlaten voelt. Ze berijpen nog niet, dat als je een kamer naast hen bent, dat je dan ook in de buurt bent. Alleen jou zien is dan bekend en veilig. En langzamerhand leren ze het op ten duur wel, maar dat heeft wel een tijdje nodig hoor. Duh wist ff niet hoe ik het uit moest leggen DUH DUH De hormonen slaan hun slag.
Dit begrijp ik wel, en volgens mij is dat idd een fase waar (bijna) ieder kindje doorheen moet, maar zou dat al met 3 maanden kunnen dan? Ik zou denken dat dat pas later zou zijn, daardoor snapte ik niet echt wat er aan de hand was.