Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij kan dat wel een soort van eenkennigheid met 3 maanden. Wordt alleen maar erger :D ;). Staat volgens mij ook wel iets over eenkennigheid per sprongetje in Oei ik groei ...

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    goedenavond,

@ Mosa, nu al eenkennigheid. Best snel maar zal best kunnen. Josien heeft er geen lasr van, alleen als ze helemaal niemand ziet wordt ze verdrietig...
    Tja ik werd ws wel aangestoken door Josien, maar Josien weer door hub, dus ja ik kan Josien niet echt de schuld geven ;). Hub ligt nu alweer ziek op bed ;). Ik voel me alweer een stuk fitter :)
    Wat spannend voor dat forumvriendinnetje!

@ Hanna, Josien en Svinthe schelen niet zo veel qua gewicht en lengte vind ik ook wel apart haha. Wij gaan dan ook binnenkort over van de wieg nar de ledikant. Leuk dat ze bij jullie nog zo lang erin heeft kunnen liggen :)

@ Sanne, ik heb ook een geweven doek. Niet heel makkelijk. op draagdoek.nl heb je ook rekbare draagdoeken die je niet hoeft te vouwen dus een stuk makkelijker...

@ sheann, zo al aan de banaan... levert vast mooie foto's op :)

@ Melisa, is dat de vriendin die via ivf zwanger is die nu had gebloed? Zou wel erg vervelend zijn als het dan mis gaat ;)

@ all, zo nu weer tijd voor thee en aandacht voor Josien, alhoewel ze het scherm en toetsenbord wel heel leuk vind :D

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Svinthe was ook eenkennig bij mijn schoonmoeder en ook op het kinderdagverblijf. Ze was toen rond de 4 maanden en nu gaat het al weer een stuk beter. Af en toe komt het nog een beetje terug...

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, inderdaad Josien en Svinthe schelen niet veel qua lengte en gewicht.... Grappig!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hmm...dus misschien toch eenkennigheid. Wel apart dat ze het dan tot nu toe alleen bij mijn schoonouders heeft en gisteren niet bij mijn vader of moeder. Ik snap het natuurlijk wel, maar dat kan ze nog niet doorhebben natuurlijk ;)

Op zich lijkt het met verlatingsangst wel mee te vallen, want ze kan prima alleen in de box spelen, ook als ze me niet ziet. Ze is dan wel heel blij om me weer te zien, maar anders is het ook goed.
    Nou ja, misschien gaat het de volgende keer beter als we mijn schoonouders weer zien.

Afrola, grappig idd dat Josien en Svinthe zo weinig schelen qua gewicht en lengte!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mogge,

Mijn vriendin (had inderdaad al 2 IVF pogingen gehad) heeft inderdaad een miskraam gehad. Verdrietig hoor! En er zijn nu geen ietjes meer dus de hele procedure moet opnieuw.

Eenkennig zijn: Chelsye heeft dat nooit gehad gelukkig, maar nu heeft ze wel de fase bereikt dat ze me steeds wil zien. Heel irritant, maar de pc staat naast de box, dus dat is wel weer makkelijk :)

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo allemaal,

hier gaat het moeizaam deze week. nog steeds ben ik ongelooflijk moe en heb moeite om mijn werkdagen vol te krijgen. Maar ook vandaag gaat het lukken tot 16.30 hoop ik.

Sorry dat ik even wat minder aanwezig ben hier (hoewel ik wel alle berichtjes meelees, heb ik niet de insiratie om overal op te reageren)

Fijne dag vandaag

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Weer een heerlijk nachtje gehad en lekker nog vrij vandaag.
    Svinthe was na de fles van 7 uur pas om half 9 wakker :D

Mosa, haha, ja Svinthe was ook eenkennig bij mijn schoonmoeder en niet bij mijn eigen moeder.....
    En ik snapte heel goed waarom... Mijn sm heeft een heel schelle stem en dat vond ze echt niks.

Djaar, moeizamen week.... Gelukkig is het bijna weekend!
    Hopelijk heb je snel wat meer energie.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Melisa, ach, wat vreselijk voor je vriendin :( Eindelijk zwanger, en dan een miskraam, heel sneu!

Djaar, wat vervelend dat je zó moe bent, gelukkig bijna weekend!

Hanna, fijn dat je een heerlijke nacht hebt gehad! En vandaag goed genieten van je laatste vakantiedagje!

All, gisterenavond toch weer bezig geweest met haken, en ik ben nu al iets verder. Ik moet alleen wel veel oefenen, want erg gelijkmatig is het nog niet :)
    Fijne dag!

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Zo! Heftig :$ .

@ Mosa, ik ga voor je forum'dinnetje duimen :D ! Het moet een goed teken zijn zou je toch zeggen.

@ Melisa, heftig voor je vriendin :( .. Echt moeilijk zeg..

@ Djaar, van't weekend lekker rustig aan doen ;) !

Nou heerlijk van de week had ik 1 dag een energieboost! Voelde me zo goed en nu de rest van de week ben ik zo moe haha. Heb je eindelijk nesteldrang en werkt het lichaam weer niet mee :p . Gisteren heb ik ook een tijd verkeerd gezeten en nu loop ik weer lekker vreemd rond. Dus maar weer rustig aan met m'n bekken. Achja straks nog 2x 5 weken ;) haha al wordt het natuurlijk in die weken alleen maar zwaarder lichamelijk. Ben ik nu trouwens de 1e die (volgens de data) moet gaan bevallen? :(

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Volgens mij ben jij de eerste MP..........spannend hoor!!

Heb me 3d echo's in me album gezet

twinny

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Lieve echofoto's zijn het geworden hihi de kleine boef.

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Fantastische echo's Twinny. Echt heel heel lief. WOW ;)

En MyPrecious, spannend hoor dat jij de eerst volgende bent.

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey allemaal,
    Even melden dat het niet lekker met me gaat.. tenminste..zeg maar gerust verschrikkelijk :(
    Woensdag op donderdagnacht bij de eerste hulp geweest omdat ik woensdagmiddag verschrikkelijk ziek geworden was. Overgeven, diaree, duizelig en lichte koorts. sNachts was er geen houden meer aan dus naar de EH gebeld en direct mogen komen i.v.m met mijn operatie van afgelopen maandag.
    Wel verhoogde ontstekingscellen maar niks geks.. behalve dan dat ik helemaal leegliep ;) Pillen meegekregen voor de misselijkheid en alleen maar geslapen tot vanmorgen tegen de middag. Was de koorts weer wat gestegen en voelde me nog steeds erg slecht, dus de poli (chirurgie) gebeld maar moest weer naar de EH.
    Nou blijkt ik een infectie aan 1 van de operatiewondjes te hebben.. :( Hebben ze het wondje weer open gemaakt (auw auw) , helemaal schoongemaakt en weer opnieuw verbonden. Antibiotica kreeg ik niet eens meer omdat ik niks meer bij te zetten heb.. voel me ook echt een dweil. Kan Noah niet eens meer verzorgen *snif*
    Maandag moet ik terug.. hopelijk is het dan beter.

Sanne: Ik gebruik de tri-cotti.. is een soort draagdoek voor dummies maar is ideaal!

Twinny: Hele lieve echo foto's!

Mosa: Noah begint ook te huilen bij mijn schoonmoeder.. vond het wel grappig gna gna :D

Morgen gaat Roy trouwens zwemmen met Noah, ben erg benieuwd wat hij ervan vind! Hopelijk voel ik me goed genoeg om te gaan kijken.

Heb de rest wel zo half/half gelezen maar voel me weer slecht worden dus stop er weer mee.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Twinny, wat een prachtige echofoto's heb je meid!
    Geweldig om te zien!

Sterre, jeetje zeg het zit je even niet mee.
    Beterschap voor jou!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Joepie, m'n forumvriendinnetje is eindelijk zwanger!!! :D :D :D
    Ik ben zo ontzettend blij voor haar na al die tijd, en toevallig ook, ook op 26 februari, net als ik vorig jaar :)

MP, super dat je meer energie had pas, maar jammer dat het maar eenmalig was ;) Maar idd nog maar 2 x 5 dagen ;)
    Volgens mij ben je idd de eerste, want Nijntje is iets na jou uitgerekend toch?

Twinny, toch mooie en lieve foto's hoor! Maar hopelijk volgende keer een nog duidelijk beeld!

Sterre, ach bah zeg, het zit je niet mee :( Vreselijk zeg, wat zul je je beroerd hebben gevoeld en nog voelen :( Knuffel en beterschap!

Sanne, hoe is het met jou??

All, fijne avond!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Joepie weekend :D
    Bijslaaptijd voor allemaal :D, Josien slaapt al, hub slaapt op de bank en ik hang hier even rond 8)

@ Melisa, zielig voor je vriendin. Zo veel moeite doen in de mmm en dan gaat het mis :(.

@ Mosa, voor jou gefeliciteerd met je forumvriendin :) 26 feb is dus een mooie dag/datum :D (oh dat is precies een maand na mijn mooie datum :))

@ Sterre, wow heftige week voor jou, beterschap!!!

@ MP, jij de volgende, duurt nog wel even, maar klinkt wel spannend ;)

@ Djaar, oh ook lekker weekend voor jou, ook jij lekker bijslapen!

@ all, voor een vriendinnetje van mij wordt het ook spannend, zij is in maart uitgerekend :). Ben heel nieuwsgierig of het idd een meisje is zoals ik denk...

Fijne avond allemaal!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, wat leuk dat je forumvriendin nu ook zwanger is!
    Fijn voor haar!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, veel plezier met bijslapen :)

All, ik kwam net mijn buikfoto's tegen, hebben jullie ook dat je je helemaal niet meer kunt voorstellen dat je zo'n dikke buik hebt gehad? Het lijkt al zó lang geleden vind ik!

Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer!

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemiddag,

@ Twinny, zojuist even je foto's bekijken. Wat lief ziet t er uit, die kiekeboe en de hallo :D

Iedereen lekker geslapen?
    Ik wel maar had wel langer willen slapen. Maar ja Josien werd om 7 uur wakker. Niet zo raar aangezien ze er al sinds gister 20:15 in lag :). Gister om 23 nog even wakker gemaakt voor een voeding. Maar dat ging niet heel makkelijk en ze heeft wel iets maar niet veel gedronken. Slaapkoppie moest even iets inhalen ;)

Afgelopen week heeft ze voor het eerst slecht gedronken. Waarschijnlijk vanwege haar verkoudheid. Meestal maar 100cc en dat ongeveer 5 x op een dag terwijl ze normaal 180 cc opdrinkt en dat zeker wel 6x op een dag. Meer wilde ze ook niet.

Deze week ook 2 keer gehad dat ze de borst niet wilde :$. De eerste keer was echt schrikken. Naar ons idee gaf ze aan dat ze honger had en het was ook eigenlijk wel tijd. Maar toen ik haar aanlegde even anderhalve sabbel en toen raakte ze me een partij overstuur en zich wegduwen van de borst. Toen heeft hub haar maar snel overgenomen. Dat vond ik ook heel naar :(. Uiteindelijk half uurtje later toen ze weer heel rustig was ben ik met haar in bed gaan liggen en toen heeft ze uiteindelijk nog wel gedronken :) opluchting!

De volgende avond herhaalde zich dit. Toen had ze al wat meer gedronken dus was het niet nodig maar ik schrok wel weer, zou dit zich nu elke avond gaan herhalen?? Ook nu weer met haar gaan liggen en nu na een uurtje tegen me aan te hebben gelegen wilde ze uiteindelijk toch wel weer wat drinken.

Gister ging het weer helemaal goed :). Dat is toch wel heel fijn.

De eerste keer spookte er zoveel door mijn hoofd, zou het nou ineens over zijn, is de fles dan zoveel makkelijker dat ze helemaal de borst niet meer wil. Ik realiseerde me zelf dat ik er nog niet klaar mee ben om er mee te stoppen. Gelukkig hoeft dat ook niet :)

Toen mijn moeder belde en vroeg hoe het ging vertelde ik dit allemaal en wilde ook mijn gevoelens delen. Het enige wat ze zei was dat ik niet mocht stoppen omdat bv zo goed is vanwege allergie. Daar werd ik zo verdrietig van. Het ging er helemaal niet om dat ik ging stoppen. Als Josien ineens niet meer zo willen kan ik hoog en laag springen maar dan houdt het toch op?! En het ging even niet om wat voor melk, maar over mijn gevoel :x. Hier dus een moeder die de laatste tijd een paar vreemde opmerkingen heeft geplaatst waar ik niet mee overweg kan. Ik herken dit ook helemaal niet van haar. Vroeger belde we tenminste om de dag en dat is nu ook hooguit eens per week. En als ze dan weer zo'n opmerking heeft houd ik maar snel weer mijn mond. Merk dat ik er nu toch wel even moeite mee heb :(. Vandaar dat ik het even van me afschrijf...

Sorry voor het egoverhaal, voor iedereen verder fijn weekend!

Deel Deze Pagina