@ Sterre, getver zeg! Heel veel beterschap!! @ Mosa haar dinnetje, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!! Zo dat moest even hoor Oh sorry moet er vandoor
Zo hier was ik weer eens. gisteravond lekker uit eten geweest met vriendjes en vriendinnetjes en Yuna. Zij gedroeg zich voorbeeldig en viel uiteindelijk in de herrie in slaap. Wel later natuurlijk nachtmelkje niet goed drinken en dus ineens om 4 uur brullen. Zou ik ook doen als ik honger had. Nu zijn we bezig de nieuwe eetkamerstoelen in elkaar te zetten ( nep Gispens) en het wordt MOOI!!!! nu ff bijlezen!
hoi dames zo weer ff wat bijgelezen! @mosa super gefeliciteerd voor jou vriendinnetje! @melisa, heel erg rot van jou vriendin, en zeker ook omdat nu het hele traject weer overnieuw moet zeg! echt flink balen! knuff! @mosa, dat eenkennige, dat heeft feli ook, net waren hai zn ouders hier nog ff, brullen als hun haar vast hadden joh! en bij mama alles prima en oke, maar als ze naar stiefmoeder gaat, vind ze het ook heelmaal prima, hahaha ligt gewoon aan al die schoonouders hahaha @sterre meid wat vervelend dat het zo rot gaat echt niet leuk! goed uit rusten en roy lekker voor noah laten zorgen volges mij gaat het tegenwoordig best goed met noah of niet?? en leukk zwemmen met papa, hopelijk kan je even kijken @pookie ow wat leuk dat jelekker uit eten bent geweest en dat yuna gezellig mee ging en ook goed dat ze zich zo geod heeft gedragen! @afrola, he dat is ook niet fijn ik snap wel dat je er mee zit, zeker omdat je dit 'gedrag' niet echt van je moeder kent.. zou er iets zijn, omdat ze al een paar x zo reageerd? echt niet leuk als je moeder even niet begrijpt dat het bij jou gewoon om het borstvoeden zelf ging. en gelukkig dat josien toch weer gewoon aan de borst wilt drinken hoef je er lekker nog niet mee te stoppen! @djaar lekker rustig aan doen jij ook he! @hanna oww ja jij had lekker heel deze afgelopen week vrij natuurlijk, heerlijk hoor! geniet nog ff van je weekend! @all hier is het nog steeds drama. echt niet leuk meer feli is nu nog steeds ziek, ongeveer al wel 2 weken aan een stuk, dan weer koorts, soms spugen, en heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel echt gewoon SPUIT luiers, niet normaal, lijkt wel of er water uit haar kontje komt zo zielig! ik was me een ongeluk, want alles zit als ik niet gelijk de seconde na dat ze gepoept heeft onder! en ik heb zelfs nog wel van die luiers uit zo'n geel pak, die extra tegen dunne poep zegmaar. naja nu heeft ze dan wel geen koorts meer gelukkig maar tis gewoon zo zielig. ze huilt ook weer zoooo veel, en kan TOtaal niet meer zelf in slaap komen. Hai is ook ziek(geweest, of nog een beetje) had ook flinke buikgriep, en feli was nog niet echt beter, dus ik d8 die moet niet nog zieker worden. dus sinsdien slaapt feli op haar eigen kamertje, het is nog geen suc6, maar ik heb het idee dat als ik het wiegje nu weer terug ga zetten, we ook bezig blijven. nu maar even door zetten denk ik dan. en volge mij heeft ze nu dus ook weer spruw, en echt wel 10x erger dan dat ze het eerst gehad had. ik heb nog van dat daktarin, maarja dat is al wel open geweest zou je dat nog kunnen gebruiken?? ik kan vandaag ook niet naar de dokter wantja, weekend. en ik heb ook al een afspraak staan voor dinsdag (gelukkig) want ik weet het hier echt niet meer... dus ik d8 nou dan gaan we voor zo'n draagdoek, ik d8 misschien dan maar ee nniet rekbare, dan ehbben we er ook nog wat aan als ze ouder is (daar kunnen ze als peuter ook nog mee gedragen worden d8 ik?) maar hai vond het hele draagdoek gebeuren geen goed idee, want wie weet was dit maar eventjes en was het dan weer over, en dan hadden we weer zo;n ding van 100 euro gekocht, ik nog zeggen dat je die ook heus gewoon kan gebruiken enal, maar goed hij wil het persee niet.. (tjsa.. hij werkt lekker door de weeks hele dagen, en loopt dan dus niet de halve dag met feli op zn arm.. maar goed) en verder loopt het tussen hai en mij ook echt niet denderend. Bah ik ben alles zo beu ff opt moment, sorry maar weer voor mn vele geklaag!! ow. ze word al weer wakker.. na een miss net een uurtje geslapen te hebben...ga sne lff kijken of ik dr nog verder in slaap krijg groetjesss
Afrola, ik heb die periode ook gehad met Mirre. Wel/niet willen drinken en brullen aan de borst. Vreselijk! Ging vanzelf weer over. Kan trouwens ook te maken hebben met: ongesteldheid, tandjes, verkoudheid (idd) ... en volgens mij nog wel meer dingen die ik even niet meer weet (wat heb je veel aan mij he?!). of spruw? Oorpijn? Nja. Dus stoppen hoeft niet hoor . En vervelend dat je mams zo reageert ... ik zou dat proberen tegen haar te zeggen: hoe jij die opmerking hebt ervaren ... Misschien probeerde ze je alleen maar te stimuleren ... (mijn moeder is bijvoorbeeld zeer ontactisch in wat ze zegt ... 10 van de 10 keer bedoelt ze iets heel liefs ) Mosa, wat leuk voor je forumvriendinnetje!
@melisa; Winterdipje, allemaal slecht nieuws ik hoop dat snell de zon doorbreekt voor je! @sanne; wat een gedoe nog steeds met Feli......toch weer naar de KA?? @sterre; schoonmoederstress........maar wel goed uit OK gekomen, mooi zo! En nu gezond blijven! @twinny; 6 tenen????? Komt het in jullie familie vaker voor? @salapio; heerlijk zo'n tevreden ventje! @shean; wat een leuke fotoserie!!!! en geen melkjes meer ach nu gaat voor Kyano het echte werk beginnen tot zover, we gaan nu bij mijn ouders mosselen eten!!!
Sanne, tjee meid wat heftig! En waarom wil Hai geen draagdoek? Alleen vanwege de kosten? Je zou eens kunnen kijken op www.dragen-en-voeden.nl ... ook een forum maar veel info over dragen. Je kunt daar ook tweedehands doeken aanschaffen (en ik geloof dat je op ebay ook veel doeken in de aanbieding hebt). Volgens mij zijn de girasol draagdoeken niet zo heel erg duur (40 euro ofzo). Dus 100 euri hoef je niet uit te geven hoor . Een geweven doek zakt idd minder snel uit en kun je ook nog voor peuters gebruiken. Ik heb gister Tobe er voor het eerst in gehad en was een groot succes! Hij lekker slapen en ik met Mirre naar het speeltuintje . Je kunt Feli daar ook rechtop in dragen en vaak is dat veel prettig voor baby;s zeker ivm spugen ed. Drinkt Feli wel goed? En plast ze nog? Anders direct HAP bellen hoor ivm uitdrogen!
Babybio.nl draagdoek, babydragers en wasbare luiers: Hoppediz draagdoek (hoppediz is goedkoper, niet girasol ) (ik heb hier ook mn draagdoek gekocht ... een neobulle)
@salapio thnx dat zijn wel wat goedkopere ja ga ik eens ff rondneuzen, en wat vinden jullie van een ringsling?? of is dat niets? lijkt me opzich wel makkelijk, maar misschien pijnlijk aan je schouder op dn duur??
Hoi meiden, Afrola, wat rot dat Josien twee keer de borst niet wilde Ook vreemd, zo ineens Maar gelukkig ging het gisteren al weer beter, dus hopelijk was het een tijdelijk iets! Het lijkt me niet dat ze ineens de borst niet meer zou willen hoor, ik denk dat het voor een kindje ook heel fijn is om uit de borst de drinken. Maar wel rot dat je je er zo rot door voelde! En erg jammer dan dat je moeder er verkeerd op reageert! Vaak is het juist fijn om gerustgesteld te worden door je moeder, en dan is het rot dat ze precies het verkeerde zegt. Vervelend dat het allemaal iets minder goed loopt tussen jullie, misschien toch een idee om er eens over te beginnen? Zal vast niet makkelijk zijn, maar als jullie normaal een goede band hebben, dan is dat wel zonde natuurlijk. Ze zal het vast niet verkeerd bedoelen, maar dan is het misschien wel goed dat ze weet dat jij je er rot over voelde. Dikke knuffel! Loe, jep, loesie is zwanger Stoer hè, ik ben er ook zo blij om! En mag ook wel eens, na al die tijd! Pookie, wat leuk dat jullie gisteren uit eten geweest zijn en wat stoer dat Yuna het zo goed gedaan heeft in het restaurant! En leuk, nieuwe eetkamerstoelen! Hoe gaat het verder met je? Druk druk druk zeker? Veel plezier met mosselen eten! Sanne, ik zag dat je een berichtje getypt had en hoopte dat het inmiddels weer beter gaat bij jullie, maar niet dus Wat ontzettend zielig dat Feli nog steeds zo ziek is! Zo rot voor zo'n klein kindje. En ook rot dat het niet zo lekker loopt tussen Hai en jou, maar ook wel begrijpelijk door een veel huilend kindje. Dat lijkt me zó ontzettend zwaar, dus het is logisch dat het even niet meer leuk is Ik zou willen dat we wat voor je konden doen Gelukkig heb je dinsdag een afspraak staan, het wordt echt tijd dat er eens goed naar Feli wordt gekeken! Als ik dichter in de buurt woonde, zou ik zo een dagje willen langskomen bij je, om je iets te ontlasten, maar Zeeland is wel érg ver weg Een hele dikke knuffel, ik hoop echt dat het er snel wat beter uitziet allemaal! Salapio, leuk dat je Tobe voor het eerst in de draagdoek hebt gehad! Ook fijn voor Mirre, zo kun je je terwijl Tobe bij je is, nog wat meer met haar bezig houden. Hoe gaat het lichamelijk met je? Nog last van dingen? All, vandaag een drukke dag gehad. Vanochtend lekker actief geweest is huis en vanmiddag naar mijn ouders geweest. Daar ging het gelukkig prima met Veda, en ze heeft er zelfs 1,5 uur geslapen Als mijn schoonouders hier de volgende keer zijn, ben ik erg benieuwd hoe het dan met Veda gaat, of ze dan wel gewoon vrolijk is. Want bij mijn ouders heeft ze blijkbaar nergens last van, niet hier en ook niet bij hen thuis. Over een uurtje komt mijn vriend thuis, dus dan begint het echte weekend hier Vanavond lekker helemaal niets, en morgen komen vrienden langs, die met het meisje die 8 weken ouders is dan Veda. Ik ben benieuwd hoe ze nu op elkaar reageren Veda lag de afgelopen dagen trouwens veel met haar beentjes in de lucht, en sinds vanochtend heeft ze ontdekt dat ze met haar handjes bij haar voetjes kan Dus nu ligt ze constant met haar beentjes helemaal in de lucht en houdt ze haar voetjes vast, heel grappig Op die manier rolt ze dan ook op haar zij. Ik vind dat zo leuk, telkens die nieuwe dingetjes!
Hoi meiden, Ik ben vandaag naar een vriendin geweest in Friesland. Wat een wereldreis was dat zeg. Maar het was heel gezellig. we zijn even naar Sloten gegaan, leuk stadje! Afrola, jammer zo'n reactie van je moeder... Soms wil je gewoon je verhaal kwijt en geen advies.. Pookie, lekker uit eten geweest! Fijn dat Yuna zich zo goed heeft gedragen! Sanne, ach is Feli nog steeds ziek? Beterschap voor haar! Een draagdoek zou je ook op Marktplaats kunnen kopen, dan kosten ze echt geen 100 euro hoor. Gelukkig heb je dinsdag al een afspraak staan bij de dokter. Dikke knuffel van mij en ik hoop dat het snel weer beter gaat allemaal! Mosa, ja inderdaad steeds leuk die nieuwe dingetjes. Het lijkt wel of er elke dag iets bij komt. Kijk nou wat ze doet..... Super!
hoi hoi @mosa oww echt lief dat je het zegt! veel vriendinnen enzo zeggen het ookw el hoor, van als wij eens weg willen of gewoon zomaar dat ze wel op feli willen passen om ons even te ontlasten, want wat je zegt.. pfoe erg vermoeiend.. vraag me soms af.. wanneer ben je een huilbaby? maar ik denk dat feli dat nog niet is hoor (gelukkig!! vind het nu al zwaar genoeg!) maar ik klaag er dan wel over, maar wil eigenlijk ook niet dat een ander behalve het kdv en stiefmoeder nu op haar past, een vriendin ofso he, want nu het dan niet lekker loopt, ben ik natuurlijk het liefst zelf bij haar haha. en leuk joh dat veda haar voetjes heeft ondekt! volges mij is het nu al een slimme meid, ze heeft zo veel dingen al super snel door vind ik! leuk hoor! en leukk morgen visite hoe zit het eigenlijk met je cyclus deze x? ik heb deze maand ook al 2 dagen eggwhite gehad (niet getempt verder) maar dit was ook al heeeeeeeel vroeg in de cyclus voor mij.. dag 16 ofso of nog eerder ik weet het niet echt meer, maar voor mij zou dat ook wel mega vroeg zjn voor een eisprong haha, wel leuk natuurlijk als het wel zo is, maar nog ff afwachten haha. @hanna morgen nog 1 dagje weekend dan weer werken, balen hoor! ja ik ga ook eens op marktplaats kijken, of op zeelandnet haha. @pookie hoe staat het eigenlijk met je fotoalbum? al gelukt? hier moet ik ook nodig foto's inplakken, schandalig dat het nog niet gebeurt is! @salapio, leuke site trouwens van die draagdoeken, ook over die luiers enzo, haha die broekjes van die wasbare luiers zien er zo schattig uit dat je haast alleen daarvoor zou overstappen hahaha, opzich lijkt het mij ook wel wat, maar ook weer een Heel gedoe. nou fijn weeknd allemaal groetjes!
Was ik ook nog eventjes Het is erg vroeg voor ons doen op zaterdagavond, maar ik denk dat we zo naar bed gaan. Ik ben echt moe. Hanna, dat zal idd een flinke reis geweest zijn, als je naar Friesland bent geweest! Was Svinthe mee of bleef ze thuis bij je man? Sanne, volgens mij is het zo dat een baby officiëel een huilbaby is als hij of zij minimaal 3 uur per dag huilt, en dan minimaal 2 of 3 weken (weet ik niet meer precies) lang. En het is heel begrijpelijk dat je het liefst zelf bij haar bent hoor, maar het is gewoon heel rot dat het nog steeds niet zo loopt als het zou moeten lopen. Je leest ook vaak dat babietjes na 3 maanden duidelijk makkelijker worden, en het is erg jammer dat dat bij Feli nog niet het geval is. Nogmaals een dikke knuffel! Een eisprong op dag 16 zou mooi zijn, nu maar afwachten of je dan idd rond dag 30 ongesteld wordt! Zou voor jou ook een hele verbetering zijn! Ik weet niet of het klopt, zo hoog is mijn temp niet, maar volgens FF zou ik een eisprong op dag 12 gehad hebben Ik had ook echt eggwhite afscheiding op die dag, dus wie weet Dit is mijn kaartje, ik hou hem gewoon voor het overzicht bij: 21a0d5 Ovulation Charts All, slaap lekker!
hoi hoi @mosa, so dat zou ook een lekkere korte cyclus zijn voor jou! ik ben ook benieuwd bij mij, mn computer wist soms de gegevens ineens (geschiedenis, en wachtwoorden die anders automatisch gaan) dus ik kan ineens niet meer op mn fertilityfriend, want ik weet het wachtwoord niet meer!! maar gelukkig kan ik het via email opvragen, dus dat dan zo maar even doen en ow 3 uurtjes op een dag huilen een huilbaby, nou ik zou haast denken dat feli daar echt wel aan zou komen, ik d8 altijd dat het wel 16 uur was (hoe ik daar dan bij kom???!) @all we hebben daarnet feli voor het eerst banaan gegeven hih, ze vond het volges mij best lekker! vannacht(2uur) was ze ook weer wakker en had ze nog een klein flesje (60cc) gehad, daarna wel weer verder geselapen maar om 5 uur weer wakker toen nog uurtje bij ons in bed en om 6 uur weer de fles, eindelijk weer op het normale schema, wat we liepen gister even een uurtje voor. ook nog goed met hai gepraat dus daar zit ook wer verbetering in gelukkig nou fijne dag allemaal!
hallo allemaal. hier ben ik weer. ben paar dagen helemaal niet lekker geweest, en veel pijn aan mn bekken dus veel op bed gelegen, vandaag nog niet zo veel. maar heb de fut om ff te internetten. ben jullie niet vergeten or!!
Sanne: Feli ook al aan de banaan Ik heb Kyano nu twee keer een hapje banaan gegeven en één keer een hapje brocolli maar hij vindt het maar niks. Morgen moet ik weer aan de bak
Goedemorgen, Sanne, ik dacht ook altijd dat huilbabies meer huilden hoor, maar dit heb ik ergens gelezen. Maar babies huilen over het algemeen vanaf 3 maanden een stuk minder, dus dan is 3 uur best veel. En Feli aan de banaan, grappig Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met Hai, hopelijk loopt het vanaf nu iets beter tussen jullie! Bubsie, balen dat je je niet lekker voelde, en heel vervelend! Hopelijk komen er snel betere dagen! Sheann, voor jou zit het er idd ook al weer op, is zo snel gegaan hè?! Heel veel succes morgen, je zult zien dat het meevalt als je er eenmaal bent. Hoe doen jullie dat met Kyano morgen? All, fijne dag!
Mosa: Het is idd zoo snel gegaan. De kleine man gaat morgen naar mijn zusje toe. Zij is zijn gastouder dus zij past op wanneer het nodig is. Het rooster van mijn vriend is erg verschillend per week en ik ga af en toe ook op woensdag werken dus het is iedere week weer anders. Moet jij nog naar kantoor volgende week?