Sterre: Ik werk maandag en dinsdag en soms op woensdag als het druk is. Zo zo Sterre heeft gestreken. Ik begin er niet aan
Ik ging met Veda op de bank zitten, en ik had de cd met kinderliedjes opgezet om 'samen' te gaan zingen, maar na 3 gapen heb ik haar maar naar bed gebracht Toen ze bij mij op schoot zat, liep één van de katten langs (wilde eigenlijk op schoot) en toen hij stil stond, ging Veda er met haar handje heen en raak ze hem aan Heel grappig dat ze nu steeds meer controle over haar handjes krijgt. Sheann, wat een guitig ventje heb je toch Een hele lieve avatar! Sterre, applaus voor het strijken! Goed hoor, gebeurt hier ook niet zo vaak
Sheann: Wat een lekker ventje heb je toch Maandag en dinsdag zijn wel fijn. Ben je er gelijk de rest van de week vanaf. Mosa: Leuk he dat ze echt beginnen te grijpen?! Noah stopt ook alles in zijn mond wat in de buurt van de grijpgrage vingertjes komt
Wat een schattige foto's van Noah zeg! En die charmeursblik is heel verleidelijk hoor Leuk shirtje trouwens Veda heeft trouwens iets nieuws, ze verplaatst zich nu in haar bed, met slaapzakje en al Vaak ligt ze overdwars in bed, vandaag heb ik haar al 3 keer recht moeten leggen. Tijgertje, hoe was het bij de huisarts?
O ja, het meest dichtsbijzijnde stembureau hier is in een bejaardentehuis. Toen ik er vanochtend heen ging, liep er zo'n heel oud mannetje door de gang. Hij zag de kinderwagen, dus hij wilde even kijken. Op het moment dat hij er helemaal boven hangt om goed te kunnen kijken, begint Veda te huilen Ik merk dat ze dat wel vaker bij (onbekende) mannen begint te krijgen, bij vrouwen veel minder. En pas dan bij m'n schoonouders, toch een beetje eenkennigheid lijkt me.
Mosa: Thanx! Oeps Veda ging huilen bij de oude man Noah is ook wat eenkennig. Toen hij me vanmorgen even niet zag tijdens het bloedprikken zette hij het ook op een huilen .. En ze stuiterd lekker door haar bedje heen Is Veda af en toe ook zo enorm druk? Noah breekt hier af en toe de boel bijna af in de box Dan ligt al het speelgoed door de box gegooid en hij ligt ergens dubbel in de hoek.
Veda moet mij idd ook zien ja, vanochtend met stemmen ook, toen de kinderwagen zo stond dat ze me niet zag, begon ze weer iets, en als ik de kinderwagen dan anders neerzet, dan is het goed. Het heeft ook wel iets schattigs vind in, tot een bepaalde mate dan Hihi, Noah die dubbel in de hoek van de box ligt Hier heeft ze nu ook door hoe ze zich moet verplaatsen en dan gaat ze ook de hele box/speelkleed door. En zelf al speeltjes enzo pakken, en dan lekker gillen van enthousiasme Wel heel leuk dat ze steeds meer kunnen hè?! Ik geniet daar zo van Nu ligt ze al 2 uur op bed trouwens, tegenwoordig zijn het vaak dutjes van een uurtje, maar ze slaapt nu nog steeds. Maar ze doet nog wel veel dutjes, dan zou ik liever hebben dat ze minder vaak maar langer slaapt dan vaak maar wat korter. Maar ja, maak haar dat maar eens duidelijk
Mosa: Ja heerlijk he. Ik ga vaker op de rand van de bank zitten en dan kijken wat hij allemaal doet in de box.. kan ik echt uren doen alleen zit hij mij dan weer af en toe aan te kijken zo van, wat kijk je nou Die gilletjes ja.. mijn god.. soms kan ik niet eens meer verstaan wat er op tv gezegt word zo'n geluid komt er af en toe vanaf Vandaag dacht ik echt even dat hij van zijn rug naar buik zou draaien maar net het laatste zetje lukt hem nog niet. Het duurd niet lang meer denk ik. Ik vind het ook fijner nu Noah steeds meer langere slaapjes houd en wat meer wakker is. Er begint ook echt een ritme in te komen, echt fijn.
Sterre, ik kan ook heel lang naar d'r kijken als ze aan het spelen is En het liefst als ze het niet ziet, maar het is ook wel erg vertederend als ze dan zo heel lief lacht als ze me wel ziet. Fijn dat je nu merkt dat er een ritme begint te komen! En al bijna van rug naar buik, leuk! Hier ook een paar keer bijna, maar net dat laatste stukje lukt nog niet. Van buik naar rug doet Veda iedere keer binnen een halve minuut, daar lijkt ze soms echt een spelletje van te maken. En mede-ouwe Veda wordt wakker, dus ik ga haar eruit halen! Eet smakelijk voor straks!
@ sterre, ja hoor wil ik wel vertellen om een lang verhaal kort te maken. heb ik een hernia operatie gehad en dat werkte niet, dus kwamen ze er achter dat ik versleten wervels had/heb. en hebben ze de onderste ruggenwervels van mij dus vast gezet. ik kan dus niet helemaal krom enzo. deze laatste operatie was een hele zware, maar heeft wel geholpen want daardoor kon ik eindelijk na de revalidatie weer zitten en lopen. dus ja is best moeilijk dan wat goed voor je is. als ze een ruggenprik geven geven ze die laag in de rug. maar als ze dat dus doen bij die wervels zal er niks gebeuren want daar zitten alleen schroeven en platen. dus dat moeten we ook afwachten of dat ze die hoger zetten of niet. dan zou ik er indd gewoon bij kunnen zijn mocht het een keizersnee worden. maar goed, eind volgende week weet ik waarschijnlijk meer.
Hey meiden Ben bij de huisarts geweest en heb een heel goed gesprek met haar Ze heeft thijmen onderzocht en ziet er gezond uit geen uitdrogings verschijnsel Ze heeft me een aantal tips gegeven Als thijmen niet wil eten ong 30 min weer proberen en als ie dan nog niet wil consequent zijn naar boven doen en verder negeren of als hij nog beneden ligt gewoon in de box doen Kan zijn dat het een sprong is omdat ie bijna 8 maand is en ze heeft ook gekeken naar zijn gebit Hij heeft al 2 tandjes onder de bovenste 2 die komen ook al door maar aan de andere kant komen er ook nog Dus daar kan hij ook heel veel last van hebben Me man heeft chemadent gehaald om de pijn wat te verzachten Maar ik hoefde me geen slechte moeder te vinden Gewoon volhouden en laten zien wie de baas is
Bubsie: Zo zeg dat is behoorlijk pittig allemaal. Knap hoor dat je nu weer kan zitten en lopen! Maar je bent toch ook nog best jong? Hopelijk voor jou kunnen ze de ruggenprik wat hoger zetten zodat je je eigen bevalling kan doen en uberhaupt meemaken. Tijgertje: Fijn hoor dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je HA. Kan je er weer even tegenaan Het komt volgens mij nu gewoon even allemaal bij elkaar, sprongetje, tandjes, niet eten... Hopelijk is het snel weer beter. En die kleine man van je goed onder de duim houden, you go girl ! All: Ik was eigenlijk al onderweg naar mijn bedje *gaap*.. maar toch nog even hier gespiekt Ik kwam er net achter dat ik ongesteld ben geworden... morgen even goed kijken in mijn agenda (ligt beneden en heb geen zin om weer naar beneden te lopen) maar volgens mij zit ik weer rond de 28 dagen Had het eigenlijk in het weekend verwacht... nah ja.. maakt niet uit. Het is natuurlijk al een hele tijd geleden maar vanaf wanneer moet je ook alweer de 1e dag rekenen? Bruin of rood? Zo en nu ga ik echt naar mijn bedje, ben doodop. Weltrusten!
@ sterre, ja klopt ben inderdaad nog jong. ben 26. de laatste operatie is nu 2,5 jaar geleden. maar zal altijd een zwakke rug houden, vandaar het risico of het wel normaal kan of niet. eindelijk gaat het goed, maar dit kan dus weer een risico meebrengen. (ik wil natuurlijk dat het goed blijft gaan) en niet weer terug vallen en op bedterrecht komen. dus ff goed nadenken en bespreken wat goed is.
Sterre: hahah die eerste foto van Noah is echt grappig. 28 dagen is erg netjes. Ik bedacht me gisteren dat het alweer 2 maanden geleden is dat ik ongesteld ben geweest. Als ik een test in huis had gehad dan had ik hem gedaan. Goeiemorgen Djaar