Hoi meiden, Ik heb vandaag geshopt en een leuk gebreid jurkje gekocht voor Svinthe bij Name It. We hebben aankomende zaterdag een meeting met de aug.2009 meiden. Heb ik heel erg veel zin in. Leuk om iedereen eens te ontmoeten. Mosa, ja het zou inderdaad leuk zijn als Svinthe eens zou besluiten om te gaan drinken daar! Sheann, nee gelukkig is het kdv maar 5 minuutjes met de auto. Dat komt nu wel goed uit. Sanne, Applaus voor Feli!! Lekker hoor dat ze heeft doorgeslapen! Sterre, gelukkig word ik niet meer onzeker van het slechte drinken van Svinthe. Ik heb het nu al zo lang met haar, ze groeit toch wel, dus ik maak me maar geen zorgen. Over een paar weken weer naar het cb. Ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid dan... Lekker dat Noah ook heeft doorgeslapen!! Afrola, leuk dat je boxkleed bijna af is. Toch nog een hele klus he. Mosa, lekker schoongemaakt. geeft een goed gevoel he! Pookie, geen freudiaans gevalletje hier hoor... Ik moet er niet aan denken om nu zwanger te raken.... Ik had ook Manuel als mol.... Lekker dan Mosa, TrippTrapp is echt een goede kinderstoel. Hij kan lekker meegroeien met je kindje en ik vind ze mooi om te zien. Leuke stoelverkleiners ook. Fijne avond verder en ik hoop morgen meer tijd te hebben voor het forum!
Sterre, dus toch weer een neefje/nichtje erbij over een aantal maanden, leuk! En allebei hoofdpijn, wat vervelend! En dan ook nog een Noah die overstuur is Sterkte en een knuffel! Sanne, wat jammer dat Feli vandaag weer zo huilerig is Hopelijk slaapt ze straks wel weer goed, en dan morgen weer een nieuwe dag Leuk dat jij de complete tripp trapp-stoel hebt! Oh, ik moet weer gaan Veda is moe en moet naar bed toe.
Zo, Veda ligt in haar bedje We hebben om 21.00 uur de laatste fles gegeven, dus bijna 2 uur eerder dan normaal, dus ik ben benieuwd of ze nu weer de hele nacht slaapt. Hanna, leuk, ik ben gek op gebreide jurkjes! Gisteren toevallig ook nog een witte met bloemetjes gekocht voor Veda En leuk dat jullie een meeting hebben met alle augustus 2009-mama's! Klets je daar veel? En ook al een liefhebber van de Tripp Trapp-stoel zo te lezen Zo, wij gaan zo nog even een spelletje doen, kijken of ik mijn vriend even in kan maken
Sanne: Hier hetzelfde vandaag *zucht*.. daar hebben we dus ook allebei die hoofdpijn van. Hij wilde gewoon écht niet slapen en als we hem lieten liggen krijste hij als een speenvarken dat geslacht werd joh, niet normaal Gelukkig hebben we vandaag goed kunnen doorzetten met z'n 2en maar als ik alleen was geweest was ik gek geworden denk ik Om 21.30 laatste flesje gehad en daarna slapen als een roosje he... ik snap er niks van... Hanna: Nou alleen maar fijn dat je het toch van je af kan zetten.. zal van de ene kant ook wel moeten denk ik. Wel knap van je! Dus echt geen 2e voor jullie? Oja wat ik nog aan jouw wilde vragen.. ben jij inmiddels wel 'over' je bevalling heen? Omdat jij er ook zo'n gruwelijk gevoel aan over had gehouden. Mosa: Als wij een 2e mogen krijgen hoop ik dat wij een meisje krijgen (jongen is uiteraard ook goed hoor) maar mij lijkt het ook zo leuk met al die jurkjes enzo... lekker tutten hihi. Maak die vriend van je maar in! Yo go girl Welk spelletje spelen jullie? Morgenavond komen vrienden van ons weer katannen.. heb er nu al zin in All: Nou het was daarstraks oorlog beneden.. Roy wist er geen raad meer mee. Ik kwam beneden, suste hem een beetje en 5 seconden later.. lachen We snappen niks van dat gekke kind.. jantje lacht, jantje huilt is het bij hem. Zo, en nu lekker bij mijn mannetje op de bank.. van de rust genieten haha. Fijne avond en slaap lekker!
Was ik ook nog eventjes Helaas verloren We hebben rummikub gedaan. Maar ja, soms moet je een ander ook eens laten winnen hè? Anders wil hij nooit meer spelletjes met me doen Sterre, misschien heeft Noah toch nog last van z'n sprongetje? En op zulke dagen is het idd fijn als je met z'n tweetjes bent! Gelukkig is hij na zijn laatste fles gelijk in slaap gevallen, kunnen jullie straks ook weer even bijtanken! Ik moet zeggen dat ik ook wel erg geniet van het getut met Veda hoor Ze heeft heel veel jurkjes , legginkjes en maillotjes enzo, dus heel erg leuk. Ik kan ook niet wachten om dingetjes met haar haar te kunnen doen! Slaap lekker!
Hoi allemaal, Ik ben nog altijd hoog-zwanger zoals jullie zien. Kwam gewoon iedereen maar even een knuffel geven. Mijn neefje Milan 5 uurtjes oud: Donderdag zijn we geweest en vandaag weer op kraambezoek geweest. Heb hem 1,5 uur vast gehouden vandaag. Groetjes
Even snel, want Mees moet zijn bed in. We hebben vannacht goed geslapen. Mees zijn tweede kies is doorgekomen, dus de druk is er vanaf. Ik had al een vermoeden, dat wij wel eens lekker door konden slapen, en YES. Wat de stoel betreft, die hoef je pas aangeschaft hebben als Veda o.a. lang zelfstandig kan zitten. En dan mogen ze nog maar telkens tien minuutjes in de stoel zitten. Ik had ver tevoren al een stoel gekocht voor Mees (en veel te duur) en hij ging er pas met ca 8 maanden in. Je hebt dus nog even de tijd om te overwegen, welke keus je maakt. Een triptrap is een goede stoel. Mijn ouders hebben er eentej van 70 Euries en het is een prima mee groei stoel. Mees heeft een stoel van ca 120 Eurieen (chicco geloof ik), dat had echt niet gehoeven hoor. Het is een mooie stoel, maar groot en soms zelfs wat onhandig, zo log is ie. Die bij mijn ouders is mooi hout, dus staat altijd wel in huis (vind ik) en werkt prima. Je moet er wel een kussentje in doen anders is het zo hard voor de billen vind ik. Hijvandehoek en ik zijn eens wezen lunchen in een Ierse pub en daar zat Mees in een eenvoudige houten kinderstoel. Net zo goed en goed stevig, het enige wat ermee is, is dat ie niet meegroeid (de stoel dan he ). En dat velen Loe kennen hier dat weet ik hoor, maar toch met ons allen duimen werkt misschien nog beter. (Voor Zeehondje is het ook een spannende dag vandaag en morgen).
Hoi meiden, Zo, half 11 en er al een hele dag opzitten. Svinthe was om 5 uur al wakker. Ik dacht:ik draai me nog even om, mar daar dacht zij anders over. Dus hup... een fles erin. Ze is heel erg verjouden, dus daarna voel ze moeizaam weer in slaap. Ik ook Om half 8 had ze zo gepoept dat haar sokken eronder zaten... Dus... hup.. in badje. Dat vond ze wel wat! Toen beneden even gespeeld en de fles. Helemaal op! Kanjer! Nu ligt ze lekker te slapen en heb ik de beneden en boven gestofzuigd, beneden gedweild, wc schoongemaakt. Phoephoe, en nu even forumtijd! Mosa, jij ook aan de gebreide truitjes! Leuk hoor. Ik hoop alleen dat het jurkje al past... Ik heb het net even voor haar gehouden en het is best nog lang... Even proberen maar. Zou wel leuk zijn als ze dat aan kon naar de meeting. Ja ik klets veel in het aug.mama topic. Hier op zsp en in een besloten forum ook nog, dus ik heb er bijna een dagtaak aan Zeker nu ik weer werk is het soms lastig om alles bij te houden, maar het is voor mij zo ontspannend, dat is dan wel weer mooi! Jammer dat je verloren hebt met Rummikup. Leuk spel. Ik speel het vaak met mijn moeder. Sterre, tja die bevalling he, het zakt langzaam wat naar de achtergrond. Maar ik krijg nog steeds de kriebels als ik eraan denk... Ik heb het zo eng gevonden, dat gevoel blijf denk ik wel helaas. En een tweede?? Soms denk ik wel eens: Svinthe is zo leuk, dat kunnen we toch nog wel een keer doen, maar aan de andere kant, weer al dat medische en nu weet ik hoe het allemaal gaat he en dat is voor mij geen voordeel vrees ik... Ik ben nu 35 jaar, dat telt ook mee.. Ach de tijd zal het leren! Zou jij nog wel een kindje willen krijgen? Oh ik zie het al.... en dan liefst een meisje.. van alle smaken 1 heb je er dan he? Ik had altijd gedacht: Ik krijg een jongetje, was helemaal niet van het tutten, maar dat heb ik snel geleerd Heb gisteren een lading elastiekjes gekocht!! Hahhaha, volgens mij bijpassend bij al haar outfits !! Woops, nog steeds niks bij jou. We wachten vol spanning af hoor. Wat een lieve foto van Milan zeg! Loe en zeehondje, ik ben aan het blazen hoor!!!!!!!!!!
Hanna, wat jammer dat je bevalling niet zo is geweest als je gehoopt had. Bij mij echter ook niet, maar wat ik zo vaag ver vaag herinner was jou verhaal echt helemAAAl niet leuk. Dus terug gekeken naar je bevalling zie je er tegenop. Je zou kunnen overwegen een ander ziekenhuis uit te kiezen voor zover mogelijk (tja, ik probeer alleen maar mee te denken hoor). Ik dacht met één kindje wel klaar te zijn, maar ik vind het nog leuker dan ik dacht dat het was (al vind ik het ook zwaar hoor). En die kan je dan lekker verwennen. Maar sinds ik dus Hijvandehoek heb leren kennen (enigs kind), ben ik meteen van het idee één kind gestapt. Het is toch fijn dat met wat dan ook een kindje een zusje en of broertje heeft om mee te kunnen delen. Ik bedoel hier helemaal nog steeds niets naars mee en probeer alleen een andere kant te belichten. Moi is dus zwanger van de tweede (happy happy). Gelukkig gebeurt mij dit op mijn 38e, want door mijn leeftijd kreeg ik ook een klein beetje haast. Van Mees was ik zwanger dat ik dus 36 was en nu ben ik zwanger op mijn 38e. Moooooie leeftijd, moooooie getallen. Nu moet alles nog goed gaan he. Tis nog zo pril. Ook ik heb dus vervelende medische NOT DONE situaties gehad, en zou deze niet nog eens willen. Echter kijk ik er nu ietsje anders tegenaan en ga ik er voor zorgen dat men daar NOOIT meer op deze manier met mij om gaan, of is het juist niet omgaan. Ben er nl toch wel sterker van geworden. Ik hoop voor jou dat jij jouw keuze kan maken en de medische weg jouw geluk niet in de weg gaan staan. Liefs, Zij
Hoi meiden, Woops, nu heb je wel lang genoeg gewacht hoor! Hopelijk is het niet meer nodig, maar anders veel succes morgen! En lief hoor, je neefje! Zijvandehoek, wat fijn dat jullie beter geslapen hebben! En helemaal fijn dat Mees z'n tweede kies door is gekomen! Ik weet wel dat we voorlopig nog echt geen kinderstoel nodig hebben, maar als ik weet welke we willen, dan kan ik de aanbiedingen in de gaten houden snap je? Hoe voel jij je? Hanna, bah, vervelend dat Svinthe zo vroeg wakker was! Fijn dat het later beter ging, en dat ze toch uiteindelijk weer is gaan slapen. Leuk dat je zo actief meekletst met de andere augustus-mama's! Wel gezellig als het goed klikt natuurlijk! En een tweede bevalling kan héél anders verlopen hè?! Maar gelukki hoef je nu geen definitieve beslissing te nemen over wel of geen tweede. All, we hebben Veda's laatste fles gisteren om 21.00 uur gegeven in plaats van om 23.00 uur. Daarna is ze lekker gaan slapen, en om 7.30 uur hebben we haar wakker gemaakt Wat kan dat meisje slapen zeg! Wel heerlijk hoor! Sanne en Sterre, hopelijk hebben jullie ook weer goede nachten (en ochtenden!) gehad! Zometeen gaan we naar mijn broer en schoonzus toe, Feyenoord kijken. Kijken wat ze ervan bakken na de winterstop Fijne middag allemaal!
hoi dames @hanna wat leuk dt jullie een meeting hebben, snap dat je graag ziet dat svinthe het jurkje dan aan heeft! hopelijk past het! en wat leu stiekjes! hihi ze heeft natuurlijk best een bos haar, dus daar kan vast wel een staartje in hahah en wow poep tot dr sokken hahah dat was dan wel echt een flinke poepbroek! ach ze kan het maar weer kwijt zijn he! @sterre he die noah toch ook, ene x huilen dan gelijk weer lachen! hahaha. kben benieuwd hoe jullie nacht is gegaan! @mosa haha ikvind het ook super leuk om met feli te tutten, ze heeft pas haar eerste speldjes gehad whahaha die bleef echt aan 1 haartje hangen, want aan de voorkant zit bij haar het minste haar haha! veda heeft toch opzich ook al wel best wat haartjes? @zijvdhoek wat naar dat je geen leuke medice situatie;s hebt meegemaakt goed dat je er echt voor zorgt dat dat niet meer zal gebeuren! @woops wauw wat een lief mannetje, mooi hoor! en 1,5 uur lang vastgehouden super! hahaha dat mocht niemand van mij hoor zo lang toen feli net was geboren hihiih behalve hai en ik zelf dan he hahah @all feli heeft dus Weer doorgeslapen vannacht.. knap hoor! maarja wel echt een drama dag/avond dus.. vandaag gaat ze weer steeds keihard huilen in die nieuwe bakerzak, maar ze geeft het al eerder op dan gisteren...wie weet komt er vooruitgang in.. maar ze is wel ook heel snel steeds wakker... naja even door zetten denk ik! we krijgen dalijk visite, een vriend van hai met zn vriendin, die vriendin hebben we nog nooit ontmoet, dus ik ben benieuwd! ze blijven w.s. niet zo heel lang, want hai wilt nog langs zn zusje voordat ze weer naar het ziekenhuis terug moet. nou fijne dag allemaal!
Mosa: Haha ja inderdaad, je moet ze af en toe wel laten winnen Wauw zeg die meid van jullie slaapt echt goed! Ik word er wel een beetje jaloers van haha. Woops: Wat een lekker manneke. En je eigen meisje mag je straks zo lang vast houden als je zelf wilt Hanna: Zo jij hebt het al druk gehad vanochtend! Wel sneu dat Svinthe zo verkouden is. Mijn schoonzusje heeft ook zo'n hel-bevalling gehad en nu dus zwanger van de 2e maar ze ziet er dus als een berg tegenop. Ze zat gister met tranen in haar ogen toen we het er even over hadden. Ik zie niet tegen een eventuele 2e bevalling op maar ik laat me nooit meer zo kleineren.. dan maar zonder vk haha. Zij: Hoe is jouw bevalling van Mees geweest dan? Of wil je er liever niet over praten/ terug denken? Sanne: Nou het blijft een ding he met die bakerzak.. vervelend hoor. Maar Feli wel weer lekker doorgeslapen. Veel plezier met je bezoek! Ons bezoek is net weer weg en vanavond weer vrienden. All: Noah dus ook weer lekker doorgeslapen tot 7.45u! Alleen zitten we nu dus helemaal in de knoei met voedingstijden en slapen Moeten we weer even een nieuw ritme vinden. Gister had hij dus maar 4 voedingen maar drinkt geen 180/6... Vanmorgen ook weer niet veel gedronken en d'rstraks ook al niet. Is misschien een stomme vraag maar kunnen kindjes bepaalde (merk) melk ook niet lekker vinden? Wij hebben namelijk het idee dat hij deze melk van dit merk niet lekker vind.
@ Mosa, aaah wat leuk zeg die Sophie giraf! Keuken opruimen, dat moet ik hier ook nodig weer eens doen. Heb 1 la die smijt ik altijd vol die is nodig toe aan een opruimbeurt . Lekker zeg dat je zoveel schoongemaakt hebt. Wanneer begint die nesteldrang eigenlijk haha. Veda doet het maar goed he! Echt toppie. @ZVDH, haha leuk mannetje is Mees zo te lezen . Ik kan daar ook zo van genieten he als zo'n kindje gekke gezichten zit te trekken tegen mensen of stiekum tongetje uitsteekt haha. Spannend voor Loe! Zal gaan duimen . Ga zo ff op zoek naar haar temp kaartje! @ Sterre, leuk dat jullie weer oom en tante worden!! Gefeliciteerd! @ Woops, ik zag de foto en ik dacht even dat je bevallen was! Wat een schatje is Milan zeg . @ Sanne, ze zal er wel even door moeten met die bakerzak. Wel super dat ze weer heeft doorgeslapen! Hier; Ben nog steeds niet fit, het wil niet echt los komen het zit nu echt in me keel (slijm). Ben dit weekend maar binnen gebleven. Volgende keer maar wat eerder thuis blijven ipv naar buiten gaan wanneer het een béétje opgeknapt is . Ik merk wel dat je veel minder weerstand als zwangere hebt zeg. Had nooit van zulke dingen en anders was het binnen een paar dagen weg. Slapen 's nachts wordt ook minder. De kleine is 's nachts ook zo druk op laatst ligt het niet lekker meer op mijn zij en dan ga ik draaien, draait de kleine helemaal mee en blijft dan even in beweging. Heb het gevoel dat het overdag gewoon uitgeput is want ik voel het echt weinig overdag.
ZijvandeHoek, 36 bij de eerste zwangerschap en nu 38 bij de tweede, Inderdaad mooie getallen! Fijn dat het gelukt is om zwanger te worden voor jullie. Als je wat ouder bent wordt het toch soms wel lastiger he? Bedankt voor je lieve peptalk Mosa, heerlijk zeg dat Veda zo lekker kan slapen Feyenoord is nu net begonnen... Ik ben benieuwd! Sanne, Feli ook al zo lekker doorgeslapen. Wat zijn die Temp-baby's toch knap he! Sterre, tja jij had toch zo'n rare VK? Ik snap dat je dat nooit meer laat gebeuren, nu ben je er bedacht op he. Ik hoop heel erg voor je schoonzus op een droombevalling... Wanneer moet/mag ze?? Mp, beterschap zeg. Hopelijk ben je snel weer helemaal fit. Die kleine van jou nu al een nachtbraker.. Dat belooft wat ..... all, we zijn net even bij mijn schoonouders op de koffie geweest. Svinthe gaat steeds huilen als ze daar is en op schoot gaat bij opa of oma... Dus nu zijn we aan een charme-offensief begonnen. Hopelijk gaat het werken. Ik heb deze week een heel drukke werkweek. Dinsdagmiddag en -avond oudergesprekken en dan ook nog eens donderdagmiddag en - avond . Dat is eigenlijk niet mijn werkdag. Beetje balen dus... Mijn zus gaat gelukkig oppassen en dat komt wel goed. Al met al wordt dit een pittog weekje!
@ Hanna, ja dat dacht ik ook overdag slapen en 's nachts wakker haha. Fijn . Vreemd dat Svinthe steeds gaat huilen bij hun.. Hoe willen jullie het nu gaan aanpakken dan? Good luck met je drukke werkweek!
MP, ik wil gewoon wat vaker langsgaan bij mijn schoonouders zodat ze went aan hun stemmen. Vooral die van mijn schoonmoeder is zooooo schel en ik denk dat het daar ook aan ligt. ook al praat ze zachtjes en rustig, het blijft schel. Deze week kan ik niet langsgaan helaas, maar daarom zijn we vandaag even geweest. Ze moet ook elke keer even op schoot zitten bij mijn schoonmoeder. Die begint dan gelijk te praten, maar misschien moet ze dat niet doen.... Ach, Svinthe moet gewoon even wennen Komt wel goed hoor!
@djaar; wat een vent , goed dat je die gevangen hebt in je web Maar een camping houder dat is wel druk, misschien ook wel weer gezellig op de camping. @zvdh; jeetje 230 Euro voor een maxi-cosi???????? Dan is het maar goed dat hij nu een 2e ronde gebruikt kan worden. @sanne; hier ook een baby die al tijden overdag slaapjes van max 1 uur houdt, wij kijken echt raar op als zij ineens langer slaapt. Maar profiteren daar natuurlijk meteen van Sterkte voor en met je schoonzusje, heftig hoor allemaal. O, ik lees nu dat Feli een hele nacht heeft doorgeslapen, lekker he. @mosa; Zo, Veda is echt een slaapkoppie hoor. Heerlijk. En die chan-pig-non heb ik volgens mij op een rompertje staan die ik van de buren. Zij waren naar Frankrijk geweest en hadden dat meegenomen als bedankje voor de kattenoppas. Waren trouwens ook nog Petit Bateau rompertjes, en die zijn zo fijn. Smal maar lang, precies als Yuna Ik vind die speeltjes trouwens ook heel leuk. Jammergenoeg geen winkel hier in de buurt, alleen veel in A'dam. Hier ook aan het nadenken over stoel. Zo'n tripp-trapp lijkt ons ook wel wat. Maar moeilijk hoor dat kiezen. @afrola; dapper hoor curry, heeft Josien daar geen last van met de BV?? Ik heb 1 x currypasta gebruikt en dat was toch wel te merken aan de krampjes.... @sterre; gefeliciteerd, Noah wordt grote neef, wat leuk. Dan schelen ze niet zoveel in leeftijd. @hanna; druk weekje hoor!! helaas hier ook, deze eek alle 5 dagen werken, maar dan mag ik volgende week 3 dagen werken!
Pookie, hoe komt het dat je deze week de hele week gaat werken en volgende week 3 dagen? Is dat altijd zo of nu alleen? Slapen, net heeft Svinthe een slaap gedaan van 2,5 uur. Ze is verkouden en daarom denk ik ook niet helemaal fit.
Hallo meiden, Ik had eindelijk weer tijd om bij te lezen en te reageren. Druk dagje, eindelijk alle laatste klusspullen opgeruimd en hebben zelfs de vloer helemaal gedweild . Makelaar mag komen (doet ie donderdag). Vanochtend ook nog even mijn schoonouders op bezoek gehad. Die waren weer erg nieuwsgierig naar Josien. Helemaal leuk. @ Mosa, lekker goed bezig geweest in huis. Je blijft toch elke keer weer bezig he?! Sophie speelgoed ziet er goed uit! Lekker spelletje gespeeld met vriend, ik hier ook (kolonisten kaartspel) en ook verloren... Kinderstoel, het idee van de Tripp Trapp spreekt me erg aan, maar de prijs wat minder, op deze site www.meegroeikinderstoelen.nl vind je ook meegroeistoelen in verschillende vormen en kleuren. En een stuk goedkoper. @ ZvdH, heerlijk dat mannetje kookt. Hier ook zo'n man die het lekker vies maakt allemaal haha. Echt een mannending denk ik . En lekker creatief met schilderen en zo. Tja eigenlijk heb ik ook weinig tijd voor boxkleed, maar hij komt er toch! En ik vind m zeker mooi worden @ Pookie, druk druk en grieperig, bah. Yuna adhd-ertje hmm. Nou ja als het maar wel een gezellig drukte is dan Wie is de mol... de verdwijning van Manuel vind ik heel raar eigenlijk. Hij is ziek, en danardoor nooit meer gezien, medespelers die er geen aandacht aan schenken. Ik vind het nog steeds te lastig om er 1 verdachte uit te pikken. Josien heeft gelukkig nauwelijks tot geen krampjes. En een link tussen mijn eten en haar krampjes heb ik nog helemaal niet kunnen leggen. Dus dat is wel fijn. Desondanks maak ik mijn curry's momenteel wel iets minder pittig dan anders. Succes met de drukke werkweek! @ Sterre, wat leuk dat jullie weer oom en tante worden! Hoofdpijn wel weer over? Noah doet moeiljik, jammer hoor. Wel fijn dat ie zo goed doorslaapt . Kindjes kunnen zeker voor of afkeur van melk hebben @ Sanne, je kan ook een currypotje zonder kokosmelk maken. De kokosmelk kun je dan gewoon weglaten. Misschien moet je de groente dan een beetje aanpassen want dan ben je het geheel meer aan het roerbakken dan aan het stoven. Misschien kun je de kokosmelk ook door een beetje room vervangen? Dat lijkt mij niet heel lekker, maar ik eet ook nooit room oid (lactose intolerant) Succes weer met de nieuwe bakerdoek, langzaam gaat het wel iets beter dus... @ Hanna, leuk geshopt, klinkt leuk zo'n gebreid jurkje. En leuk zeg een meeting met de aug. 2009 mama's. En je gaat een drukke week tegemoet zeg. Sterkte ermee! Leuk dat je zus gaat oppassen @ Woops, nog even volhouden dus... Maar wel een heel lief en mooi neefje heb je! @ MP, balen zeg dat het zolang duurt voor je weer opknapt. Maar je hebt wel gelijk, als je zwanger bent is je weerstand wat lager. En dan slaap je ook nog eens minder. Kan idd heel irritant zijn dat gespartel van die beeb in je buik. Maar ook wel heel leuk . En als jij in beweging bent kan die beeb zo lekker slapen! Zo Josien heeft zich vandaag al 4 keer van haar rug op haar buik gerold . 2 keer in bed en 2 keer in de box. Papa was er elke keer niet bij. Maar ik heb het gelukkig wel gezien en haar aangemoedigd. Wel jammer was dat ze in de box ook gelijk weer een halve voeding uitspuugd. Ik weet niet zo goed wat er is maar het spugen gaat maar door, vandaag heeft ze daarnaast ook weer flink gejankd en ze heeft ietsjes verhoging . Helemaal lekker is het niet, maar echt ziek is ze ook niet. Gelukkig ligt ze nu weer even goed te slapen