Goh, wat ontzettend fijn voor Hannelore. Zij heeft idd in ons topicje aangegeven dat het niet lang meer zou duren. Fijn fijn fijn voor haar en Hanneloreman. Ben benieuwd, hoe het met haar en haar dochter is.
Ik bedoelde meer dat ik helemaal niet wist dat ze nu al bijna uitgerekend was. Maar buiten dat is het wel fijn dat ze je in België niet al te lang overtijd laten lopen! Alhoewel ik achteraf gezien, maar toen trouwens ook, blij ben dat ik na 13 dagen overtijd toch nog een spontane bevalling heb gehad dan dat ik met 40 of 41 weken ingeleid zou zijn. Het lijkt me toch prettiger als het vanzelf op gang komt, maar je hebt niet altijd een keus natuurlijk. Maar Loe en Zijvandehoek, hoe is het met jullie?
Zijvandehoek, ik kan het niet heel goed lezen, maar zie ik het goed dat je vandaag 12 weken zwanger bent? Zo ja, dan super Die eerste kritieke weken zijn dan achter de rug! Helemaal geen bruinverlies meer gehad?
Mosa, ik kan alleen voor mezelf spreken: ik voel helemaal niks in mijn buik in elk geval. Wel nog wat pijnlijke borsten en af en toe misselijk wel. De hele erge moeheid lijkt wat verdwenen, maar ik zal niet te hard roepen. Gisteren heeft zelfs de huisarts gebeld hoe het was hierzo met mijzelf en met 'Loeman. Lief hoor. Ook is er gisteren een brief op de deurmat gevallen van het geertgen, dat ik verwezen word nu naar een gyn in ons eigen ziekenhuis (bah). Maar dinsdag eerst nog naar het Geertgen, en hopelijk, ondanks dat ik helemaal niets voel in mijn buik (geen steekjes, geen krampjes, geen getrek), is alles ok! Hoest met de knappe meid dan?
Vandaag gaat het heel goed en ja je hebt het juist vandaag 12 weken. YEAH. Ik heb de afgelopen week nog best veel bruin verlies gehad (meerdere inleg kruisje, terwijl het anders wel met eentje op een dag ging) en gisteren tot nu toe het ergst. Ik houd mij dus heel rustig. Niet te veel doen, niet te veel tillen en goed uitrusten. Toch is dat een beetje moeilijk met zo'n lief klein mannetje thuis. Veel getrek aan mijn banden en mijn linker lies staat ook telkens gespannen en dat maakt het lopen wat moeilijker. Maar goed vandaag totaal ook niet ietsiepietsie bruin. Gewoon heel helder dus, en daar ben ik erg blij mee. Gelukkig heb ik a.s. maandag een echo en dan ben ik weer ietsje zekerder door al dat vloeien deze week. a.s. Maandag mogen mijn ouders, mijn broer en mijn oma vrij uit praten over mijn zwangerschap. Vrijdag komt de allerbeste vriend en partner van Hijvandehoek bij ons thuis eten en dan gaan wij het hen vertellen. Verbergen gaat niet meer, daarom hebben wij deze maand met NIEMAND afgesproken dus. Wij hadden het zgn té druk. Zaterdag gaan wij naar andere vrienden, zij is 39 weken zwanger en mocht zij niet aan het bevallen zij, gaan wij dus hun nieuwe huis bekijken en ook hen vertellen dat wij zwanger zijn en dat ons kindje ook daadwerkelijk is blijven zitten Heb er echt wel zin in hoor. En ja ik ben blij dat ik de 12 gered heb, nu de echo van maandag nog even afwachten (vandaag heb ik er weer een goed gevoel over). Én gelukkig maandag in de ochtend. YEAH (oja, ik zou willen dat ik ook eerder aan de beurt zou zijn dan de 42 weken hoor. Mij hadden ze echt wel eerder mogen gaan helpen, want ik kon niet eens meer lopen door al het vocht. Had het heel slecht, maar .... het beleid van het ziekenhuis. Fijn he. Mijn moeder vindt het ook kolder dat ze mij zo lang hebben laten door rollen). (Vijf maal over de ruggenprik doen, is not funny. Ze konden de juiste plek niet vinden door de grote hoeveelheid vocht. En het is ook niet geheel ongevaarlijk zo'n prik. Nouja ... hoop dat het iets anders gaat lopen.
Loe, dat je nog niets voelt in je buik, is niet zo raar hoor! Maar wel wat andere klachtjes dus. Verder heb ik al met al in het begin ook maar heel weinig klachtjes gehad hoor, en ook weinig krampjes enzo in mijn buik, dus dat kan heel goed! Maar toch wel weer spannend dinsdag lijkt me. Maar als dinsdag nog steeds alles goed is (waar we natuurlijk van uit gaan), dan is de kans natuurlijk heel erg groot dat het allemaal goed blijft gaan Met Veda gaat het prima Iedere avond ligt ze nu zo'n beetje om 20.30 uur op bed, en dan slaapt ze de hele nacht door dus dat is erg lekker. En verder erg vrolijk en lief Wil jij eigenlijk weten of je een jongetje of een meisje krijgt? Heb je een voorgevoel? Ik zou niet weten wat ik denk bij jou eigenlijk. Zijvandehoek, gatsie, toch nog bruinverlies gehad Wat rot, lijkt me toch iedere keer weer schrikken! Heb je dat met Mees eigenlijk nooit gehad? Maar fijn dat je maandag weer een echo hebt, voor de zekerheid lijkt me dat wel zo prettig. En hopelijk stopt het snel helemaal! Alvast heel veel succes maandag, ik zal aan je denken! En leuk dat jullie het nu tegen anderen gaan vertellen Altijd speciaal natuurlijk! En hopelijk gaat deze bevalling idd anders dan je eerste, lijkt me geen pretje zo
Jij weet niet wat je moet denken bij mij? Mosa, wat is dat nou! Heb je helemaal geen ingeving? Was wel benieuwd. Volgens een berekening bij een bepaalde site (ik weet niet meer welke site, het was niet die chinese telling) zou het een jongen worden. Ik heb er zelf helemaal nog geen gevoel over. Maar ik wil alles weten hoor haha. We zijn allebei veel te nieuwsgierig. Ja, ik denk als deze echo goed is, dat de kans behoorlijk groot is dat het goed gaat. Maar vind dit wel errug spannend nog, ben eigenlijk net zo bang als de vorige keer. Maandag proberen we met de angelsound nog een keer t hartje te vinden. Als dat lukt, zijn we denk ik wat geruster. Zo niet, dan maak ik mij niet ongeruster, maar moet ik dus wachten. Lekker he dat Veda zo'n schone slaapster is! Fijn hoor.
Loe, ik zal er nog eens een nachtje over slapen, en dan hoor je morgen van mij of ik denk dat je een jongetje of een meisje gaat krijgen Wanneer hebben jullie precies geklust rond de eisprong? Ik kan me voorstellen dat je evengoed erg zenuwachtig bent voor maandag, blijft toch spannend. En vooral met jouw voorgeschiedenis natuurlijk, maar het komt vast goed! En daarna kan het echte genieten beginnen Sterre, hoe vonden zowel Roy als Noah het om met elkaar te zwemmen? En hoe gaat het nu met jou? Sheann, hopelijk slaapt Kyano weer goed op de rijstebloem! Sanne, en ik hoop dat ook jullie weer een goede nacht hebben! Hanna, hoe is het met jou? All, wat ik telkens vergeet te schrijven is dat Veda tegenwoordig kan schaterlachen Dat is zó schattig! En als ze eenmaal begint, gaat ze er wel een minuut mee door Meestal doet ze het met spelletjes zoals haar telkens vanaf mijn schoot hoog de lucht intillen en weer terug (ook goed voor je armspieren ). Ik ben altijd heel erg nuchter, maar als ze dat doet moet ik toch altijd even slikken Ze komt dan zo gelukkig over Zo, tijd om de computer af te sluiten. Ik denk dat het ook geen latertje wordt vanavond, we zijn allebei moe. Slaap lekker allemaal!
Je ZIET ook dat Veda een happy baby is Mosa, helemaal. Ach wat lief he, zo'n schaterlach. Volgens mij smelt je gewoon. Geklust? eh....... mijn eisprong was of 13 januari of 14 januari, heb toen net DIE dag niet kunnen tempen. Wij hebben geklust op 9, 10, 11 en 12 januari. Om het even makkelijk te maken .. Ben benieuwd wat je 'voorspelling' zal zijn. Good night!
Ja ja, ik was er nog steeds Moest nog even iets nakijken. Lief! Ik denk dat ik er dan al uit ben wat je gaat krijgen Dan denk ik toch dat je een meisje krijgt De meeste keren heb ik het nog fout gehad, dus wat dat betreft kan het nog alle kanten op Zo, nu ben ik echt weg
I love rijstepap Vannacht heeft Kyano weer erg rustig geslapen. Om 2 uur werd hij wakker (nnormaal krijgt hij dan een flesje), speentje erin en weer verder geslapen tot 4:30. Ik ben zo trots op hem Loe: Ik denk ook dat je een meisje krijgt.
Goedemorgen, Loe, ik dacht gelijk een jongetje. Maar weet ook dat dat is wat jij graag wil ... Spannend maandag weer een echo. T zal nu vast wel goed gaan! Sheann, lekker zeg dat Kyano zo goed slaapt op rijstepap Hannelore bevallen. Gefeliciteerd . Toch nog een paar dames 'vergeten' laatst toen we dachten dat MP de volgende was... Er waren er toch nog een paar die hier wel eens wat gekletst hebben maar niet continu??? Mosa, leuk dat Veda zo kan schaterlachen . En jij een beetje emotioneel mag toch, je eigen kind doet zoveel met je! Ik weet nog niet precies hoe lang ik doorga met bv. In eerste instantie was mijn doel 6 mnd. Maar na 6 mnd zijn ze natuurlijk niet in 1 dag van de bv af en eten ze helemaal mee met de pot. Dus ik zie het wel, denk dat ik wel de 9mnd vol ga maken. Het gaat nu ook zo vanzelf en het is ook wel heel intiem en fijn zo. Josien slaapt trouwens niet meer bij ons op de kamer, In het nieuwe jaar eigenlijk vanzelf het inbakeren afgebouwd en haar in haar eigen kamertje gelegd. @ Zij, wow alweer 12 weken. Goed zeg! bruinverlies is wel minder. Maar gelukkig maandag weer een echo en dan aan iedereen vertellen LEUK @ Pookie, wow stuwing. Goed teken . Enne groot gelijk geen geexperimenteer als ze ziek is! Lief kunnen beestjes zijn voor kleintjes he?! Ik vind dat zo mooi om te zien... En bij jullie kruipen de chihuahua's zelfs in het boodschappenmandje , komt gewoon omdat ze de wieg niet inkomen, anders lagen ze daar Grover is idd heel lief voor Josien. Hij likt er het liefst continu af en als we bij mijn ouders zijn ligt hij ook continu bij haar in de buurt en beschermd haar ook echt als er dan anderen over de vloer komen . Josien vindt hem ook heel leuk, op de foto probeert ze zijn snuit te pakken
Goedemorgen, Sheann, super dat Kyano het zo goed doet op de rijstebloem Prima oplossing dan voor jullie! Afrola, wat goed dat je nog door wilt gaan met de bv! En als het nu ook vanzelf gaat, waarom dan ook niet? En voor Josien is het natuurlijk ook heel goed. En nu ik het lees, weet ik wel weer dat Josien al op haar eigen kamertje slaapt Lief hoe Grover op Josien reageert, dat is wel het bijzondere met honden hè?! Onze katten snuffelen soms aan Veda, en eentje gaat wel vaak bij haar in de buurt liggen, maar daar blijft het ook bij. All, wat een mooie zonnige dag toch weer We gaan straks even wandelen, en dan denk ik toch nog maar een poging wagen bij mijn schoonouders. Was zelfs mijn idee, maar dan van te voren goed zeggen dat ze rustig aan moeten doen, want anders weet ik zeker dat Veda gelijk moet huilen. Dus ik ben benieuwd of het nu beter gaat Fijne dag allemaal!
2x meisje, 1x jongen............hmm...............wie heeft de mooiste glazen bol? Ach Afrola, die voorkeur voor een jongen is er nog wel,maar moet zeggen dat ik 'allaaaaaaaaaaaaang' blij zal zijn als alles goed gaat. De echo is trouwens pas dinsdagavond! Morgenavond proberen we nog een keer t hartje te vinden met de angelsound. Dames, we gaan de stad in! Er moet ook nog s een pak gekeken worden voor de aanstaande hub. Fijne dag allemaal!
Tuurlijk Loe, uiteindelijk is het altijd het allerbelangrijkste dat je kindje gezond is! Succes met winkelen, hopelijk komen jullie wat leuks tegen! Wanneer gaan jullie eigenlijk precies trouwen? En in het gemeentehuis (die ik trouwens wel mooi vind in je woonplaats), of ergens anders? We zijn nog even aan het wachten tot Veda wakker wordt, zul je altijd zien, als je iets wilt gaan doen, dan slaapt ze ineens lang
Hey meiden Zijvandehoek Gefeli met je 12 weken Loe Blijf positief het kan nu niet meer fout gaan hoor en over misselijkheid gesproken ik heb het ook nog steeds als ik bepaalde dingen heb gegeten zoals een pizza hawaii komt alles er weer uit en moeheid ben de ganse dag vreselijk moe lijk alsof ik al jaren niet geslapen heb en erg duizelig Mosa Je meiske heeft echt een mooi koppie en ook al zooo vrolijk Afrola Inbakeren hebben wij ook langzaam aan afgebouwd tot Thijmen 5 maand oud was daarna hebben we in een slaapzak gedaan en slaapt prima inlos in bed doen we nog niet omdat hij steeds omdraait en opeens anders ligt Shean Wat goed dat kyano het zo goed doet Hiep hiep hoera voor kyano Hannelore Gefeli meid had nog aan je gedacht toen je zei tegen me dat je in werd geleid Pookie als ik terug denk aan mijn stuwing AUWWWW krijg gelijk pijn ha ha ha ha tip als je stuwing heb en je moet nog bv geven spring ff in de douche en masseer ze een beetje dan komt er overtollig melk uit en is de druk grotendeels weg En over honden gesproken Onze hond tommy is niet weg te slaan bij thijmen als tommy langs thijmen komt dan schatert hij het uit omdat die met zijn staart slaat edit toen we thuis kwamen lieten we thijmen op de grond en lieten tommy uit de bench en liep er stijl voor bij hahahaha maar deed heel erg zachtjes en liktte aan zijn handjes zoooo schattig All; Thijmen eet weer een beetje beter thijmen drinkt zelfs weer een beetje sap ben zo trots op me ventje Alleen de spuitluiers Man o man wat kan dat stinken zeg In deze week zelfs 3x doorgelekt arm kind Je ziet de tandjes nou echt komen En de chamodent kan ik iedereen aanraden werkt echt de duimpjes in de mond houd ie toch wel maar doet een stuk minder pijn Vanmorgen zat hij in de stoel kreeg hij papje liet hij zijn hoofdje zakken maar weet niet dat de leuning hard was knalde hij met zijn mondje erop O ik had tranen in me ogen zeg 3x hard gebruld en bij mama gezeten en ging wel weer was zo zielig Oja ff spam van me kerelke met zijn charmes Wordt je echt verliefd van lady's; My Prinche Baby Boy Thijmen