Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by sheann, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

De hele dag geen tijd gehad om te typen, dus ik dacht veel berichtjes te moeten lezen, maar het was rustig hier :) Logisch ook wel op zondag natuurlijk.

Tijgertje, wat ontzettend fijn dat Thijmen weer wat beter eet en drinkt! Dus toch tandjes, hopelijk zijn ze snel door!
    Vervelend dat je nog steeds misselijk bent trouwens!
    En wat een schattige foto van Thijmen, knap mannetje :)

Hanna, zwaai terug :D Alles goed met je?

All, vanmiddag hebben we de auto ergens in de woonplaats van mijn schoonouders geparkeerd, en toen zij we met Veda in de kinderwagen erheen gelopen. Toen we binnenkwamen hebben we heel rustig aan gedaan, en gelukkig ging het een stuk beter :D
    Mijn schoonvader kon haar ook gewoon de fles geven, alleen bij mijn schoonmoeder moest ze toch weer huilen ;) Het lijkt ook vooral om haar te gaan, terwijl ze verder geen schelle stem ofzo heeft. Wel vind ik haar een beetje houterig met Veda omgaan (net alsof ze zelf nooit kinderen gehad heeft), maar ik neem aan dat dat niet de reden kan zijn.

Daarna nog even langs mijn ouders geweest, en uiteindelijk ook daar gegeten. Daar ging het supergoed met Veda, met mijn ouders vindt ze alles prima. Nu zijn we net thuis, en mijn vriend is haar nog een fles aan het geven, en ik denk dat ze daarna als een blok in slaap valt.

Fijne avond nog!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, Loe, nog wat leuks kunnen vinden vanmiddag? Wat voor pak wil je vriend (of jij ;))?

Poeh, ik ben echt ontzettend moe ;) Straks heel op tijd naar bed, en dan gaan we nog even Wie is de mol kijken, donderdag konden we het niet zien.

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    goedemorgen meiden.

Ik heb nog snel voor het zwemmen onze Hanna op TV gezien!! Grappig hoor dat mijn beeld wel klopte met wat ik zag en hoorde. Erg leuk.
    Ben benieuwd of de meeting hetzelfde effect zal hebben.

Het zwemmen was erg gezellig en gelukkig heb ik er geen spierpijn van gehad. Wel gaan de kilo's nu erg hard vind ik (ongeveer 1 per week!!!) Mijn ringen heb ik al niet meer om en mijn sokken tekenen zich ook al af dus vocht vasthouden is echt al een probleem. Ben nu al bezorgt om een warme juni.

Verder voel ik de kleine meid nog steeds heel minimaal. Maar gek genoeg geen blubjes meer. Alleen nog maar schuiven en draaien lijkt het wel. Wat zal ik blij zijn als ik volgende week maandag weer naar de vk kan.

Om op jullie allemaal te reageren na een weekend blijft moeilijk dus ik hou het op bijlezen. Wel heb ik de indruk dat het eigenlijk wel een goed weekend was voor iedereen.

Fijne dag vandaag!

4. Loe

Loe Niet meer actief

Djaar, komt helemaal goed hoor. Wel balen van het vocht nu al, hopelijk neemt t niet te erg toe.

Mosa, we hebben een pak gevonden voor Loeman! Ik heb mijn jurk al. Alleen eh.........blijkt mijn vader hetzelfde pak te hebben!!! Nou vond Loeman dat niet leuk maar het is zo'n mooi pak, dat ik zei: wat maakt het uit, mijn vader draagt er roze onder (pak is midden/donkergrijs met wat glans) en jij blauw. Als je dat t mooiste pak vindt, vind ik dat je t gewoon moet dragen, ook al dragen zes mannen t! Maar het is natuurlijk aan hem. Het is alleen gisteren iets te klein gekocht, dus nou kunnen we zo weer (Loeman heeft ochtend vrij), zal ik m omruilen kan hij mooi even met mijn auto blijven wachten ergens. Gaat stuk sneller. Ik was wel super moe hoor toen we thuis kwamen. Had het koud ook, ben meteen in bad gegaan.
    Wat een sneeuw weer he, bij jullie ook??

5. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ETEN STOMEN, je kunt ook een gewone stoompan kopen ... daar hebben wij altijd Mirre's eten in gestoomd, nu vaak nog steeds trouwens (ze houdt niet van sausjes en prutjes ... de troelala). Werkt perfect! Wij stomen nu ook wat vaker onze groente trouwens (prettig met broccoli, die is dan tenminste niet zo nat). En een stoompan is veel goedkoper dan zo'n babycooker ...

CHOCOPASTA, ik denk pas vanaf 2 jaar vanwege de suikers en zoete smaak. Als je een goede hazelnootpasta koopt (de eko van de appie heeft de meeste in ons mini-onderzoekje: 13%) met veel hazelnoten en relatief weinig suiker, dan is het op zich niet ongezond hoor!

WANNEER BIJVOEDEN, tja ... kijk maar eens bij oude onderwerpen hierover op dit forum ... dan vind je genoeg argumenten voor/tegen welk moment van bijvoeden dan ook :D (maar bij allergie en eczeem is het advies toch echt 6 maanden).

BOEK RAPLEY, op internet wel veel info te vinden. Boek van Stefan Kleijntjes heb ik aangeschaft: van borst tot boterham (in tegenstelling tot wat titel doet vermoeden ook geschikt voor 'van fles tot boterham' :D).

POOKIE, beterschap voor Yuna!

AFROLA, leuke spam van Josien!

LOE, fijn dat het goed gaat met je!

ZIJ, spannend maandag de echo ... en fijn dat het in de ochtend is!

MOSA, heerlijk he dat schaterlachen!

SHEANN, heerlijk dat doorslapen ... wil ik ook :D ;)

TIJGERTJE, wat een lief jochie!

SNEEUW, hier gelukkig al weer weg ... lente waar blijf je?!

Hier een onrustig jongetje. Denk dat ie last heeft van zn buikje (had een megaspuitluier vanochtend), maar misschien ook wel grote zuigbehoefte ... heb m net zn eigen duimpje gegeven en hij ligt nu lekker te slapen ... Wel in de box ;) ... mja ... anders blijf ik op en neer lopen met een baby en een peuter (die wil perse mee).
    Met Mirre gaat het weer helemaal goed. In slaap vallen gaat ook weer prima. Ze was vanochtend wel vroeg wakker voor haar doen (7u). Dus dat zal aan het einde van de dag wel even lastig worden ...

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Fijn zeg dat Feli zo goed heeft geslapen! En jij hebt ook weer even bij kunnen slapen, fijn hoor.

Afrola: Hmm een moeder die veel moet wennen aan de dingen, tja, zo gaat dat ;):)
    :$:D Josien een leidster ondergepoept :D
    Zozo die Josien kruipt dus binnenkort lekker rond al... Gaat hard he?!
    Mooi kleed zeg! Erg creatief ziet het eruit en mooi kleuren ook. Foto's van Josien zijn erg leuk hoor, vooral met Grover :)

Pookie: Poeh kan me voorstellen dat jullie even in paniek waren. En keelontsteking, zielig zeg.

Loe: Ik ken haar niet, wel zo eens wat gelezen maar wel fijn dat ze een dochtetje heeft gekregen, gefeliciteerd Hannelore!

Zij: Spannend, lees dat je deze morgen een echo krijgt, hopelijk is alles goed en kan je lekker gaan genieten met vertellen.
    Oeh bij jou 5x geprikt met de ruggenprik.. bij mij 3x.. en die man maar iedere keer zeggen dat hij op mijn bot zat :(.. net wat ik graag wilde weten ;)

Over tijd lopen: Ik had het niet erg gevonden om tot 42 weken te lopen maar ik had op het laatst ook 'weinig klachten'.. ja de gebruikelijke maar van de andere kant was het ook misschien wel een beetje struisvogelpolitiek omdat ik toch wel een beetje zenuwachtig was voor de bevalling :)

Mosa: Leuk zeg van dat schaterlachen :D Kan me hélemaal voorstellen dat je dan even moet slikken.. hier nog zo'n emo-mens :):)
    Dit was de 2e keer dat Roy met Noah was gaan zwemmen en ik ben allebei de keren meegeweest. Is wel makkelijker voor Roy met omkleden e.d. Noah vind het wel leuk alleen krijgt het heel snel koud. Even aankijken of dat beter gaat word nog want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hij huilt niet ofzo maar word helemaal blauw.

Sheann: I love rijstepap :D .. Fijn dat het zo goed werkt bij Kyano.

Tijgertje: Fijn dat het weer beter gaat met Thijmen!

Djaar: Balen van het vocht vasthouden joh. Veel water drinken en de voetjes lekker omhoog als je thuis bent.

Salapio: :$ Ga je nou alweer tegen de RRR regels in! ;):D Pff nou als ie lekker in de box slaapt, laat gaan laat gaan zou ik zeggen.

All: Druk weekendje gehad. Zaterdagochtend zwemmen en nog kraambezoek, 's avonds weer vrienden op bezoek en gecatant.. helaas 3x verloren en de rest allemaal 1 keer gewonnen ;):( Maar het was gezellig!
    En terwijl wij aan het spellen waren tot 02.30u heeft die vriendin die van alles heeft gehad (suiker e.d) een dochtertje gekregen :D Ze heet Quinty en is met 37.1 geboren. Ze hebben haar gehaald omdat de ctg weer niet goed was. Nu gaat wel alles goed gelukkig.
    Gister heeft Noah ook zijn eerste groentjenhapje gekregen en hij vond het fantastisch! Hij keek niet een vies ofzo en op een gegeven moment zijn we maar gestopt want hij bleef maar eten :D Vanmorgen heeft hij ook weer gehad en hij vind het heerlijk.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Djaar, fijn dat het zwemmen leuk was! En over het aankomen, ik kwam volgens mij rond jouw termijn ook iets meer aan, en vervolgens na de 30 weken tot het einde helemaal niets meer. Dus de ene keer gaat het iets harder dan de andere keer.

En vocht vasthouden komt helaas veel voor ;) Drink je wel genoeg?
    Wat vervelend dat je je meisje nog steeds niet zo vaak voelt, maar dat maakt nu nog echt niets uit hoor! Pas over een paar weken zul je zien dat je haar iedere dag voelt.

Loe, super dat jullie geslaagd zijn voor een pak! Wel heel toevallig dat je vader dezelfde blijkt te hebben :D Maar met een ander overhemd ziet het er altijd gelijk heel anders uit.
    Maar wanneer gaan jullie nu trouwen?

Salapio, een stoompan is idd wel een goed idee!
    Rot dat Tobe last van z'n buikje lijkt te hebben. Maar gelukkig slaapt hij nu, misschien knapt haar daar wat van op. En hij is alweer bijna een maand!

Fijn dat het met Mirre nu ook een stuk beter gaat, en dat ze weer goed slaapt!

Sterre, logisch ook dat je meegaat met zwemmen, omkleden in je eentje lijkt me idd niet handig ;) Blijft toch lastig lijkt me, het moment dat hij uit het water moet. Maar dat hij een beetje blauw wordt, is volgens mij niet erg hoor, maar ik kan me voorstellen dat je het liever niet zou hebben.

En je vriendin al bevallen, leuk! En fijn dat alles goed is, dan is het toch beter dat ze haar ingeleid hebben. Als je dan binnenkort op kraamvisite gaat, dan is Noah vast een reusje :D

Leuk dat Noah z'n eerste groentehapje gelijk een succes vond :)

All, hier niet zo veel te vertellen. Alles gaat prima, vandaag wat dingen voor mijn werk doen als Veda ligt te slapen en verder een rustige dag. Ik werk iedere week een andere dag in Amsterdam, net hoe het uitkomt met de afspraken die ik heb, en deze week is dat donderdag.

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    volgens mij zijn het de hormonen hoor. ik voel me zo down vandaag. Ben al de hele ochtend aan het denken of ik me niet gewoon ziek kan elden en naar huis kan gaan. Ik wil slapen!!

Ben dan ook helaas niet in de stemming om hier veel te reageren. Sorry.

@Mosa; ik heb me inderaad voor genomen om nu echt minimaal 1 liter water per dag te drinken (naast evt. thee, sinasappelsap, melk).

@Sterre; ik ben mijn djaarman ook al aan het polsen om straks met de kleine meid te gaan zwemmen, maar het wil nog niet echt lukken.

9. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, ik weet nog niet wanneer we gaan trouwen. het staat bij de gemeente voor 10 augustus, maar als de zwangerschap goed blijft gaan,is het mogelijk dat ik tegen die tijd een soort walvis ben en dan liever eind mei trouwen. Maar dan zal ik toch moeten wachten tot eind maart, voor we daar een beslissing over nemen.

10. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Hoi Meiden van de andere ex temp-topic :D

Vanmorgen mijn echo gehad en het ziet er allemaal goed uit hoor.
    Heb het hartje weer zien kloppen en de kleine spruit stak één been in de lucht :p
    De echo en foto echter zien er maar slecht uit hoor, wat een onding.
    Zie zo vaak zukke mooie foto's voorbij komen, maar die van mij slaan nog nergens op hoor ;)

Fijn dat alles het goed doet bij de kleine spruit in ieder geval.
    Dát is het belangrijkste.

Verder meteen een inwendig onderzoek gehad en een uitstrijkje (in het verleden flinke onrustige cellen gehad).
    Zij (de gyn) zegt dat alles bij mij daar binnen heel goed en rustig uit ziet. Ook de baarmoedermond, dus dat is ook alweer een fijn gegeven. Ik verwacht niets naars aan de hand van het uitstrijkje, maargoed dan is dat ook maar weer even gebeurt.

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Loe ... het is vaak wel nog mooi weer in augustus.
    Zou lekker augustus aanhouden.
    Maargoed, dát moet je natuurlijk toch zelf beslissen.

Fijn dat jullie zo heerlijk bezig zijn met het trouwen én het zwanger zijn.
    Wat een mazzel Loetje ;)

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik denk ook dat Noah ineens heel groot lijkt naast het kleintje van mijn vriendin. Zij is 3350 gram, maar 20 gram zwaarder dan Noah dus kan ik weer even zien hoe snel het eigenlijk gaat.
    Vanavond gaan we i.i.g versieren bij hun huis, wie weet zijn ze dan al thuis en kan ik even gluren :p

Djaar: Waarom wilt Djaarman niet dan? Is echt super leuk en er zijn meer papa's hoor ;)

Loe: Hopelijk word de bruiloft verzet naar mei dan ;) Was inderdaad wel toevalling dat je aanstaande en je pap hetzelfde pak hebben. Maar net wat Mosa al zei, met een andere blouse ziet er al heel anders uit.

Zij: Gefeliciteerd met de goede echo! Hopelijk is nu het uitstrijkje ook goed. Pff zal wel een opluchting zijn zeker na dat rottige bruinverlies?

All: Noah net flesje gegeven en hij kan zo boos worden als de melk te dik word door de jhbpm :$... doe er altijd op het laatst maar weer wat extra water bij want jee.. wat een gifkikkertje af en toe zeg.. echt tempramentje van pap :p We gaan nu de standaard voeding mengen met AR voeding zodat het evengoed wel dikker word maar niet meer zo dik als met jhbpm.

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    @Sterre; is niet zozeer niet willen maar denken er geen tijd voor te hebben. Maar dat zal wel meevallen

14. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Hoi daar was ik weer.

Zij: fijn dat de echo goed was, nu even het uitstrijkje afwachten. Ik heb het ook gehad in mijn zwangerschap, en gelukkig was er toen niets aan de hand.

Ik las iets over een stoompan? Is dat beter dan groente koken? Want bij de magnetron zat zo'n ding, en misschien kan ik dat wel gebruiken...

Chelsey is weer flink aan het spugen (steeds als ik denk dat we er van af zijn begint ze weer), en heb net de wijkverpleegkundige gebeld. Ze mag weer een fles minder dus dat zal vast een hoop schelen. Ben wel benieuwd of ze dan geen honger krijgt, maar nu mag ze een beetje thee of iets. Zit nu alleen te twijvelen of ik dat om 16 uur doe, of de groente naar voren haal, en haar dan om 18 uur nog wat drinken geen met wat lekkers.

Verder was het van het weekend hier weer raak (mannen!). Het kindje van een vriendin werd gedoopt, maar omdat manlief moest voetballen en ik geen oppas had, kon ik niet heen. De tranen liepen over mijn wangen, maar man ging gewoon weg. Heb em gewaarschuwd dat dit echt de laatste keer was dat ik dit accepteer, maar dat hij de volgende keer weg kan blijven. Zo houd ik geen vrienden meer over! En schoonmoeder had ook weer een actie. Ging op de fiets naar de stad (8 km), maar gaf vorige week aan dat fietsen zo zwaar is (wij wonen 2 km bij hun vandaan)??? Blijkbaar wil ze echt niet hier komen om haar kleindochter te zien. Was nu zo boos dat ze Chelsey ook niet heeft vastgehouden afgelopen weekend.
    Van mij mag er nu wel wat rust komen in mijn leventje hoor.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Bah Djaar, vervelend dat je je down voelt :(
    Hopelijk voel je je snel weer iets beter en fitter!

Loe, ik denk dat augustus nog wel te doen zou zijn met trouwen, maar als je je prettiger zou voelen om eind mei (ook altijd een mooie tijd om te trouwen vind ik) te trouwen, dan dat natuurlijk doen. In ieder geval een heel bijzonder jaar voor jullie :)

Zij, super dat je weer een goede echo hebt gehad! Gefeliciteerd!!!

Sterre, leuk dat jullie vanavond het huis van jullie vrienden gaan versieren, dat hoor je wel vaker. Dat wordt hier in de buurt niet gedaan.

Meestal zeggen ze dat meisjes veel temperamentvoller zijn dan jongetjes maar blijkbaar is Noah het ook :D En slim om de twee voedingen te mengen!

Melisa, wat vervelend dat Chelsey weer zo spuugt, maar gelukkig kun je wat veranderen met de voeding. Hopelijk gaat het beter met een fles minder.

Oh bah, weer gedoe :( Wat ontzettend rot dat je niet naar de doop kon, ik hoop dat je het wel hebt kunnen uitleggen aan je vriendin? Heel vervelend, vooral omdat het er een tijdje geleden op leek dat je man wat dingen ging veranderen ;) Voetbalt hij inmiddels wel op een lager niveau?

En weer een actie van je schoonmoeder :x Héél irritant! Dikke knuffel, ik kan me voorstellen dat je toe bent aan rust!

All, ik heb nu Veda tussen de middag in bad gedaan in plaats van 's ochtends vroeg. De vorige keer dat ik het overdags had gedaan, sliep ze gelijk 2,5 uur. 's Ochtends is dat korter, dus ik wil nu weleens zien of ze nu weer zo lekker lang slaapt. Inmiddels ligt ze 45 minuten te slapen.

16. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zij, joepie! Goed nieuws!

Loe, wanneer ben je uitgerekend? Mijn zus trouwde eind aug en beviel 2 weken later van dr dochter :D. Ze was wel behoorlijk walvis, maar ook prachtigmooi hoor zo'n bolle buik in trouwjurk!

Mosa, hopelijk slaapt je meisje lekker lang

Sterre, driftkikkertje :D ... Mirre was ook zo temperamentvol: al bij eerste ademtocht op deze wereld ... Tobe is rustiger, tenzij het gaat om eten ;). En leuk op kraamvisite! En is dat kindje van 37.1 al 3350 gram? Of haal ik nu iets door elkaar?

Djaar, knuf voor jou! Ik heb me bij beide zwangerschappen tot ruim 20 weken zoooo moe gevoeld. Ging daarna heel langzaam beter.

Melisa, ben echt een beetje in shock hoor van de actie van je vent. Knuffie voor jou en klap met koekenpan voor hem ;)

Tobe ligt al sinds 12-1230 in zn wiegje (jawel ... ik ben weer een goede mama volgens Ria B. :D) te slapen. Kostte wel wat moeite hoor. Eerste half uur was hij zo onrustig. Steeds brullen, maar ook steeds weer stil. Bij Mirre was ik toendertijd allang gaan wiegen/draagdoeken oid ... maar nu dus iets minder snel. Vooral ook omdat ik al de hele ochtend met Tobe aan het emmeren was. Nu was het Mirre-tijd: lekker gespeeld in onze zelfgemaakte tent op zolder. Nieuw favoriet spel is: 'er komt een monster aan'. Heel spannend en hilarisch :D. Nu is Mirre kunstwerken aan het maken met stickers, krijt en potlood.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Valt inderdaad erg mee maar soms hebben zwembaden van die rare dagen en tijden. Wij gaan nu in Heel omdat het daar op zaterdagochtend is van 09.00-09-30u. Anders moesten we naar Weert maar daar is het behoorlijk vroeg ( 08.00u geloof ik). Hier in Heytse is het op woensdag ochtend.. ook leuk als pap wat wilt gaan doen met de kleine ;)

Melisa: Rot zeg dat Chelsey weer zo spuugd :( Hopelijk gaat het beter met 1 fles minder. Krijgt ze 's avonds nog een laatste fles na de voeding van 18.00u? Anders zou ik de groentjes wel op 18.00 laten staan.
    :x Mannen! Vind het best lullig van je man dat hij gewoon weg ia gegaan... is dat stomme voetbal dan echt zo veel belangrijker :(
    En wat een actie van je schoonmoeder...;) Het zit je wat dat betreft niet mee zeg, dikke knuffel voor jou!

Mosa: Wij doen dat altijd, huis versieren bij geboorte, huwelijk & bij 30/40/50-ers. We hebben ook een vrienden-geboorte-bord gemaakt toen het eerste kindje werd geboren in de groep. Daar komt nu de 4e naam op :) en later dit jaar de 5e. Ik vond het i.i.g wel heel speciaal toen dat bord hier bij ons in de tuin stond.
    Hopelijk slaapt Veda weer zo lekker lang. Doe jij haar trouwens nog steeds in het kleine badje? Noah past er eigenlijk niet meer zo goed in en we doen hem steeds vaker in het grote bad of met 1 van ons onder de douche.
    Gaan jullie Veda trouwens laten dopen?

All: Ik ging eigenlijk voor naamletters kijken maar ben terug gekomen met een nieuw boek en oplaadbare batterijen voor het muziekmobieltje van Noah. Dat ding vreet batterijen dus kan ik net zo goed oplaadbare kopen... beter dan telkens nieuwe.
    Ga nu zelf maar de naam op het bordje schrijven. Gelukkig kan ik dat vrij netjes (al zeg ik het zelf, uch :))

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Oeh jou berichtje gemist. Ja de kleine was inderdaad al 3350 gr bij 37.1... Ze is erg groot v.w de zwangerschapssuiker en heeft tussentijds ook een groeiecho gehad. De gyn had al gezegt dat ze rond de 38 wkn zouden gaan kijken of ze haar in konden leiden maar dat is dus niet meer nodig geweest :)

Klinkt spannend die monster spelletjes.. ;) en dan ook nog op de zolder.. brrr die Mirre durft :D Ik was altijd doodsbang op de zolder.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, ik kan me voorstellen dat je sommige dingen met een tweede kindje anders doet dan met een eerste kindje, en zo is het fijn dat je even tijd had om met Mirre te spelen :)
    Is Jan al weer aan het werk?

Sterre, klinkt leuk, zo'n vrienden-geboorte-bord :) Dat gebeurt hier helemaal niet.
    Veda gaat nog steeds in de tummy tub, ze vindt het nog heerlijk. Een gewoon babybadje hebben we niet. Maar ze begint nu wel erg te spetteren, met zowel haar armen als beentje dus het wordt wel iets lastiger :D Ik heb het idee dat ze in de tummy tub meer geniet, dan met één van ons onder de douche, dus vandaar dat we het bijna altijd op deze manier doen.

We laten Veda trouwens niet dopen. We zijn helemaal niet gelovig en dus zegt dopen mij niets. Ik ben zelf ook niet gedoopt, en volgens mij mag je hier dan niet eens je kind laten dopen. Maar ik heb verder toch niets met de kerk/geloof, dus vandaar.
    Laten jullie Noah wel dopen?

Veda heeft verschillende soorten muziekmobielen, maar op de één of andere manier doen die erg lang met batterijen, ik hoef ze eigenlijk bijna nooit te vervangen. Maar als dat wel het geval is, dan zijn oplaadbare batterijen wel zo handig.
    Wat voor naamletters was je van plan kopen?

20. Loe

Loe Niet meer actief

Melisa, ik vind t sneu voor je, en echt niet kunnen hoor. Verdorie zeg. Kan me voorstellen dat je er graag heen had gewild.

All, ik lig in bed. Ben zooooooooooooo moe en zo ellendig, jak. Zou dat bij zwangerschap horen? Heb toch best aardig geslapen vannacht maar had het weer zo ontzettend koud omdat ik zo moe ben, dat ik mezelf maar het bed heb ingesleept.

Share This Page