Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bah Loe, rot dat je je zo ellendig voelt :( Kan heel goed door de zwangerschap komen hoor, maar lekker dat je nu in bed ligt. Misschien zo een dutje doen? Dan voel je je vast beter! Knuffel!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Wij laten Noah wel dopen maar dat is meer voor 'de sier'. Roy en ik zijn ook allebei gedoopt en zo kan Noah straks ook zelf kiezen of hij zijn communie doet ja of nee.
    Ik wilde eigenlijk van die plakletters kopen maar kon ze hier niet vinden en om daar nu helemaal voor naar de stad te rijden... maar het is nu ook gelukt, ben erg tevreden over mij kunstwerkje :D

Loe: He rot zeg dat je je zo ellendig voelt :( Kan inderdaad heel goed door de zwangerschap komen. Al die onzekerheid e.d. vreet ook aan je. Geef er gerust aan toe, je even flink klote voelen kan ook opluchten.

All: Pff hier al de hele dag een zeer sacherijnige Noah :( Nou ja, zeg maar gerust al een paar dagen maar vandaag is het het ergst. Slapen, slapen en slapen.. wakker worden, huilen, eten, huilen en slapen.. Oke, het zal er wel bij horen maar ik word er kriegel van. Ben op zulke momenten toch wel héél bang dat hij weer terug valt...:( Hopelijk is het snel weer over.

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Dopen; hoewel djaarman en ik beide gedoopt zijn zullen wij onze kinderen niet laten dopen. Beide doen we niets tot bijzonder weinig met het geloof en buiten dat ben ik rooms-katholiek gedoopt en djaarman grieks-orthodox. Is dan wel een soort van zelfde geloof maar ik denk dat onze plaatselijke pastor toch moeilijk zal gaan doen (en al helemaal omdat wij niet getrouwd zijn). Natuurlijk willen wij onze kinderen wel alle facetten en diversiteiten in geloven meegeven (zover dat we dat kunnen). Respect voor iedereen is volgens ons het mooiste geloof wat je kunt hebben. Als ze dan op latere leeftijd alsnog ervoor kiezen om gedoopt te worden dan zullen we (mits bewuste keuze) achter hun staan.

Op dit moment vindt blijkbaar niet iedereen in de familie bij ons dit een geweldig plan, maar dat is niet onze zorg.

Zo en nu is het dan einelijk tijd om naar huis te gaan en nog even te gaan slapen voor djaarman om 19.00 weer thuiskomt en we gaan eten.

Doei, doei.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, misschien zit Noah toch in het sprongetje? Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat hij een terugval krijgt, maar het zal vast wel meevallen! Hopelijk is het idd snel over!
    Enne...foto van je kunstwerkje? :D

Djaar, hier hele christelijke schoonouders :) Die waren al not amused dat we niet getrouwd zijn en een kind hebben, maar ze balen er ook wel van dat Veda niet christelijk zal worden opgevoed. Maar ja, dat is onze keus natuurlijk.

En toch je werkdag overleefd! Hopelijk voel je je morgen weer iets beter!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #1465 Sterre82, 8 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
    Djaar: Is toch jullie keuze?! Ach ja, gezeur heb je blijkbaar toch, hoe je het ook doet.
    Hier in Heytse doet de pastoor helemaal niet moeilijk gelukkig, ik ben geen katholiek en we zijn niet getrouwd :$.. maar vond hij allebei niet erg :)
    Slaap lekker en hopelijk voel je je snel weer beter!

Hier nog even een actiefoto tijdens het eerste hapje... die vingers moeten er weer bij ;) Lekkere smeerboel was het maar dat maakt niet uit :)
    Bekijk bijlage 57012

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, Veda heeft trouwens ruim 2,5 uur geslapen na haar badje :)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuke foto Sterre :D

En hier moet je echt getrouwd en zelf gedoopt zijn, wil je je kind laten dopen.

Oh, Veda voedertijd :D

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, hartstikke leuk toch zo :) Veel plezier vanavond!

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

hier even maar weer een korte ego update ( die heb ik vaker moet ik helaas bekennen, maar heb het best druk allemaal vind ik)

maar feli had heel veel gehuild op het kdv, en ik was daar de post aant doen, dus zag haar steeds met keihard huilen/krijsen en dikke tranen, oww kon zelf wel janken! zo zielig!! dat is dus echt een groot nadeel! maarja, tis eenmaal zo.

verder nog gegourmet spontaan vanavond bij hai zn zus, was wel gezellig,

nu ben k bek af ga zo lekker naar mn bed na feli dr laatste fles, en dan morgen btje huishoudelijk werk proberen te doen, en woensdag werken en vrijdag weer (nog kraam)visite.

Nou dames heel veel groetjes!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik ben echt een heel slechte forummer de laatste tijd en net nu ik weer wat meer tijd heb/had ging Svinthe aan de spuug...
    Oh, ik kan daar echt niet goed tegen, mijn man gelukkig wel. Samen hebben wij het bedje verschoond en haar in bad gedaan. Lang leve de lange haren he.

Sterre, wat een geweldige eetfoto!

Mosa, mijn schoonouders zijn ook erg christelijk. Wij waren wel getrouwd toen Svinthe kwam, maar hebben daarvoor jaren samengewoond. Dat vonden ze niet zo'n goed plan denk ik maar echt er wat van gezegd hebben ze nooit. Ook toen we gingen trouwen en niet in de kerk hebben ze niks gezegd, dus Svinthe dopen.... ook helemaal niet aan de orde.

Djaar, en lekker even geslapen??
    Leuk dat je me hebt gezien op tv :D

Loe, hopelijk voel je je snel weer veeeeeeel beter!!!

Salapio, wow Tobe een lekkere wiegslaper! Goed hoor!

Melisa, de rust in je leven is je gegund. Wat balen dat je man gewoon ging voetballen en dat je nu de doop hebt gemist.

Zij, fijn een goede echo :D

Afrola, wat een prachtig kleed heb je gemaakt.
    Knap hoor dat je dat zo kan maken!
    En wat een lieve foto van je meisje zeg *smelt*

Ben weer helemaal bij!!!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, ach, arme Feli en arme jij! Zielig hoor als je dat ziet. Hoe gaat het verder?

Hanna, en ook al arme Svinthe :( Zo spugen, wat sneu! Hopelijk slaapt ze wel goed!

All, ik krijg eindelijk een aantal steken van het haken onder de knie :D Maar wel lastig, als je alles uit een boek moet doen ;) Maar ik ga gewoon verder.

Slaap lekker!

13. Loe

Loe Niet meer actief

pff, ik ben weer wat opgeknapt. Hopelijk is het morgen een betere dag, daar teken ik voor.

Ah Sanne, kan me voorstellen dat dat moeilijk is te zien zeg. Leuk dat jullie zo'n onverwacht lekker etentje hadden.

Salapio, Tobe doet t prima he!

Mosa, ja haak je al beter? Je mag binnenkort weleens wat plaatsen, zullen wij hier oordelen:D. Toch?

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hopelijk idd een betere dag voor jou Loe!
    En voor Djaar geldt hetzelfde, hopelijk voel je je iets fitter.

Ik haak eigenlijk te kleine stukjes om echt wat te kunnen laten zien :) Ik ben nu een aantal steken aan het oefenen, zodat ik binnenkort bijv. aan een mutsje kan beginnen als dat niet te moeilijk is. Maar zodra ik echt iets heb, dan laat ik het hier zien.

Wat een prachtige dag weer! Vanmiddag is mijn vriend gezellig vrij, en ik denk dat ik vanochtend lekker een stuk ga wandelen.
    Fijne dag!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen dames,

Sanne: Wat rot zeg dat je Feli zo zag huilen en wat knap van je dat je er niet naar toe bent gegaan!
    Lekker gegeten zo te lezen en fijn dat het gezellig was, dat heb je dan wel even nodig na zo dag.
    Hopelijk kom je vandaag aan je klusjes toe.

Hanna: He jakkes zeg dat Svinthe zo moest spugen :( Arm meisje. Hopelijk blijft het daarbij.
    Als ik vandaag kan ga ik ook nog even naar de uitzending kijken... had gisterochtend willen kijken maar toen was het net afgelopen...was dus te laat ;)

Mosa: Fijn zeg dat je een aantal steken onder de knie hebt. Lijkt mij ook best lastig zo uit een boek. Maar jouw moeder kon het toch? Of haal ik nu iets door de war?

Loe: Fijn dat je je al wat beter voelde. Hopelijk is het vandaag nog beter geworden!

All: Hier gelukkig een goede nacht gehad, Noah is wel een keer wakker geweest maar uit zich zelf weer in slaap gevallen. Hij is wel snipverkouden dus misschien is hij daarom zo sachie geweest.
    Ik werd vanmorgen wakker van de pijn in mijn zij! Dezelfde pijn die ik had tijdens mijn zwangerschap en waarna ik dacht dat het van m'n galblaas af kwam.. en nu dus nog steeds :( Ik had het wel al eerder gehad maar dacht dat het nog van de operaties was ofzo. Nu werd ik dus wakker van de pijn.. kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Gelukkig kan ik straks al terecht bij de HA want ik snap er ondertussen niks meer van.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, wat vreemd dat je weer pijn in je zij hebt :( Goed dat je gelijk naar de dokter gebeld hebt, want dit is raar. Succes straks, hopelijk heeft de HA een verklaring voor de pijn.
    En Noah verkouden, zielig!

Hoe was het gisterenavond? Babietje kunnen zien?

Mijn moeder kan niet haken, dat zou een stuk makkelijker geweest zijn, Afrola schreef toen dat haar moeder kan haken :)

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: We hebben gister alleen versiert, vriendin ligt nog in het ZH en Noah moest nog flesje e.d dus gaan we van de week even kijken als ze weer thuis is.
    Oja het was de moeder van Afrola, klopt!
    Ja die pijn in mij zij is erg vreemd... pff zo blijf ik wel aan de gang. Zo kom je nooit bij een dokter en zo doe je niks anders.. zal je zien dat ik ook weer bloed moet prikken :x Heb er echt geen zin in....:(

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, zo blijf je idd aan de gang :( Maar het is natuurlijk wel goed dat er even naar gekeken wordt. Maar even doorzetten dan, en hopelijk ben je hierna een hele tijd klachtenloos!

Ik ga denk ik maar even de Pfaffs kijken zolang Veda nog slaapt. Ik had het gisteren opgenomen, ik vind het wel een grappig programma.

Nogmaals succes straks!

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, we hebben geen enge zolder hoor. Is gewoon onze studeerkamer :D. Is het niet een 4,5 maandensprongetje? Wel lastig hoor en snap je angst voor terugval heel goed. Werkt de draagdoek? Ik zou dat lekker even doen zodat je zelf ook een beetje rust hebt. Dikke knuf x2! Mjummie ... lekkere foto :D. Fijn rustig nachtje en verkoudheid kan je idd erg sjaggie van worden. vervelend van de pijn, gelukkig kun je snel terecht bij ha.

Mosa, Jan is al weer ruim een week aan het werk. Oef ... christelijke schoonouders en jullie leven in zonde ... foei!

Muziekmobiel, Mirre heeft er een ... nu dus van Tobe ;). Niet op batterijen maar zo'n opwindgeval.

Loe, ik ben bij beide zwangerschappen de eerste 20-22 weken onwijs moe geweest ;) :D ... Lekker aan toegeven: je lijf is keihard aan het werk.

Dopen, hier niet. Jan is wel gedoopt, maar is zeer ongelovig. Ik ben niet gedoopt en geloof ook niet in een god of iets dergelijks ;).

Sanne, ach gossie arme feli en arme jij ... Lijkt me idd zo moeilijk dat je geconfronteerd wordt met je huilende kindje. Hebben ze op je werk geen draagdoeken oid?

Hanna, he wat vervelend dat Svinthe weer zo spuugt en vervelend dat je daar niet tegen kan. gelukkig heeft je man wel een sterke maag ;). Ik heb na mn bijbaantje in het verpleeghuis een maag van staal :D

Tobe had een supernachtje: 19-23-4-7 ... voorbeeldig he?! En nu ligt ie ook weer in zn bedje te snurken (RRR-waardig). Zn grote zus is naar de peuterspeelzaal.

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen.

Hier ben ik weer iets beter gemutst dan gisteren. Helaas wel een kleine aanvaring met djaarman gehad (is ook weer opgelost) en ook weer goed geslapen. Helaas is djaarman ziek geworden. Dus het is weer even hopen dat het niet overslaat op mij.

Inmiddels hebben we ook wel bedacht welk kdv we zouden willen dus daar ga ik zometeen eens een kijkafspraak voor maken. Hopelijk voldoet het aan mijn verwachtingen en kan de kleine meid daar per 1 nov terecht (plaats was er in elk geval voor 2 dagen per week)

Fijne dag vandaag!

Deel Deze Pagina