Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Pfff, die stomme rijstepap heeft vannacht niet zijn werk gedaan :( Wat was de kleine vaak wakker zeg.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik vind de Pfaffs ook een leuk programma. Eerder ging ik er echt voor zitten maar dat is er de laatste, uhm 4 maanden ofzo :p bij in geschoten. Veel kijkplezier.

Salapio: Lekker zeg dat Tobe zo goed slaapt! En nu weer lekker aan het knorren. Heb je deze ochtend lekker voor jezelf.
    Hier in ons eigen huisje ook geen enge zolder hoor maar bij mijn moeder vroeger wel.. zo'n tochtige, koude griezel zolder met allemaal donkere hoekjes brrr...

Djaar: Oei een kleine aanvaring gehad met de man.. maar gelukkig ook weer begelegt :) En fijn dat je iets beter gemutst bent. Ben je wel aan het werk gegaan?
    Wij gaan Noah trouwens 1x per 2 weken bij het Kaboutertje brengen in Neder W. Binnenkort ook eens gaan kijken. We wilden hem eigenlijk bij het Zonnetje maar daar deden ze maar minimaal 1 dag per week. Vond ik wel jammer maar snap het wel.

Sheann: Balen zeg dat Kyano zo veel wakker is geweest vannacht :(

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sterre; Ik blijf wel aan het werk gaan (hoewel het werk vaak de oorzaak is van het down tegenwoordig, heb het gevoel weggepest te worden door mijn collega's, zat ook al in een coachingstraject en de pogingen om een andere functie voor mij te vinden zijn door zwangerschap even stopgezet. Maar mijn directe teamleden weigeren gewoonweg met mij te praten geloof ik). Op het moment dat ik dus te veel thuisblijf geef ik mijn werkgever een stok in handen om mij te ontslaan. Doen we dus maar niet. Maar ik tel de dagen tot mijn verlof af (nog maar twaalf weken!!)
    Voor ons is alles kids in ospel het handigst. En ik ken de eigenaresse van het zonnetje, waardoor dat voor mij geen optie was. Kaboutertje ligt voor mij weer net uit de richting, hoewel ik de eigenaresse daar ook wel van ken. Tja geboren in Eind hahahaha

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Wat vervelend zeg van je collega's :( Zo maken ze het er allemaal niet makkelijker op voor je, stom hoor :x Wat zijn mensen toch flauw...bah.
    Alles kids hebben wij ook voor gekeken maar ja, dat is voor ons dus weer uit de richting :p Is de eigenaresse van t kaboutertje leuk? Ik ben erg benieuwd als we gaan kijken.

All: Nou kom net van de dokter af en moet vrijdag ochtend om 8.10 :$ een echo in het zkh laten maken van m'n galwegen. Kijken of er nog een steentje in zit :( Hij zei al dat hij hoopte voor mij van niet, dat het 'gewoon' restpijn is maar zoals het vanmorgen voelde, voelde het toch niet goed :( De dokter zei 'je hebt wel veel pech zeg'... moest er wel even om lachen.. hoe bedoel je ;):)

Noah die wipperde trouwens bijna met zijn kont uit de maxi cosi :$ Hij heeft er echt een hekel aan om in de MC of wandelwagen te liggen.. dan gaat hij gillen (als een meid) en heel boos doen :$:D Moet er soms wel om lachen maar als ik in de winkel sta schaam ik me soms dood :)

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey meiden,

ik dacht zal weer eens een foto spammen van mn dikke buik;) met 22 weken en paar dagen

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    en met mn zwangerschapspiercing! dus van de voorkant!

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Djaar, van je collega's moet je het dus hebben *frons* ... vervelend hoor!

Sterre, he bah ... hopelijk vinden ze idd niets ... *knuf* ... en gillende keukenmeid in de wagen? Draagdoek geen optie? Ik sjouw sowieso liever niet met maxicosi, dus als ik boodschappen doe dan zit Tobe in de draagdoek (tot nu toe dan ;)). Heb ik ook mn handen vrij voor Mirre :D

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooi buikje! Bij Mirre kon ik mn piercing vrij lang inhouden ... en na de bevalling gewoon weer erin gedaan. Bij Tobe kreeg ik heel snel al last: trekkerige pijn ... dus eruit gehaald ... nu definitief :(

Heb nu nog maar 1 piercing over (in mn oor). Neus is dichtgegroeid na kwijtraken piercing, tong zelf eruit gehaald, oorpiercing ook kwijtgeraakt ... Neus mis ik soms wel hoor, zeker als ik foto's zie ... vind m nog steeds erg mooi ... Jan is wel blij dat ie eruit is geloof ik ;) :D

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bubsie: Wauw mooie buik hoor! Leuke piercing, erg passend ;)
    Hoe gaat het met je?

Salapio: Ja draagdoek is zeker een optie maar als ik met de auto ga zal hij er toch even in moeten. Erg gezellig met zo eentje op de achterbank... zet altijd de radio maar even wat harder dan :) Niet té natuurlijk maar net zo dat ik me daar even op kan concentreren.

Piercings: Hier ook een tongpiercing gehad maar er na 8 jaar uit gehaald.

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sterre thanks.
    ja vond die piercing zo leuk, had ook al een normale maar deze vond ik toch leuker dus zolang ik hem in kan loop ik met een ooievaar aan mn buik ;).
    het gaat goed met me or, zolang ik gewoon rustig aan doe, en niet het hele huis ga doen enzo. mn man zal voor me moeten stofzuigen enzo. want dat is gewoon teveel om te doen, maar dat gaat nu gelukkig goed hier. vrijdag naar de gyn best spannend hoe mag ikbevallen...
    en ik ben aan het haken hahaha nooit gedacht dat ik dat zou doen maar toch wel or. vind het nog leuk ook. als het af is plaats ik wel een foto.

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

@sterre ow nee, misschien toch nog een steentje, nou meid dat is echt niet te hopen!! je blijft wel bezig zo zeg pfoe, tmag nu wel een x klaar zijn toch?! en noah niet in de mc willen, feli wilt dat ook niet, gaat dan echt huilen huilen, maar na een tijdje vind ze het wel best, ik denk dat het bij haar komt doordat ze dan in een positie moet zitten die nu door haar spiertjes, niet fijn is voor haar. en feli huilt ook vaak als ze in de wagen moet, maar dat is dan omdat ze dan vaak net wakker is of net fles heeft gedronken en dat ze dan denk neee liggen, ik moet toch zeker weer niet gaan slapen! hahahah:p

@bubsie ow gave piercing zeg! hier ook navelpiercing er definitief uit gehaald bij zwangerschap, zit wel een lelijke plek nu ,maarja buik is toch een toverbal dus dat maakt dan ook geen verschil meer hahaha.

@salapio, nee ze hebben geen draagdoeken, maarja dat doen ze ook gewoon niet, want dat is natuurlijk ergonomisch niet verantwoord. en ouders kunnen dat weer als voor trekkerij zien. en ik moet er zelf ook niet aan denken om met andermans kind hele dagen rond te sjouwen opt werk, het is al een super zwaar beroep(getest als zwaarder dan bouwvakker) en dan nog eentje aan je lijf hangen heel de dag nee dat doe ik ook niet, maar voor feli zou het wel fijn zijn daar ja. maarja. helaas..

@djaar wat rot dat ze zo doen op je werk? maar als je ziek bent door je zwangerschap, dan kunnen ze je daar toch niet door ontslaan??? of heb je geen vast contract?

@sheann heel vaak was het bij feli ook dat het helemaal niet werkte, maar nu blijkt het toch wel te werken....of ze slaapt gewoon zelf beter snachts... hahaha.

@all

feli heb ik vanochtend gewoon om 7 uur wakker moeten maken voor een fles! en dat terwijl ze die van gisteravond om 10 uur dronk, en om 6uur sochtends altijd dr eerste fles drinkt...

k denk dat als ik dr had laten liggen, ze echt wel tot zowiso half 8 geslapen had..

maarja, dan kom ik weer niet uit met mn rooster.. want dan zou er toch wel een fles af vallen of niet? of word die laatste dan mega mega laat?

kijk stel half 8 fles, half 12, half 4,half8... zou dan die van half 8 de laatste zijn? zou dat zomaar kunnen? ze gaat meestal wel hier rond 8 uur savond naar bed, en vaak moet ik haar dan om 10/11 uur wakker maken voor dr fles... maar die drinkt ze dan wel altijd nog bijna helemaal leeg...

ik ga zowiso nog maar niet op 4 flessen, omdat ze zo weinig weegt, en de calorieen nodig heeft, maar in theorie.. zou eht dus misschien wel kunnen??

nou groetjes fijne dag!!

@mosa, sterre, hoe ziet jullie schema er nu uit??

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sanne; ik heb al jaren een vast contract en ben vandag zelfs op de kop af 11 jaar hier (eerst als uitzendkracht). Als ik ziek was is het niet zo moeilijk maar in mijn boek geldt down en geen zin hebben in werken niet als ziek en moet ik dus gewoon doorgaan. En hoe meer uren ik er nu ben (extra tov planning) hoe meer vrij ik straks kan opnemen om thuis bij mijn kleine meid te zijn. Dus ik bijt nog even door de komende weken (en vindt steun bij jullie!!)

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bubsie: Fijn dat het weer goed gaat. Tja dan moet je mannetje maar even wat meer klusjes doen, is voor een goed doel toch ;):)
    Vrijdag word spannend, ik hoop echt voor je dat ze een ruggenprik kunnen zetten, ik ga i.i.g voor je duimen!

Sanne: Ik denk dat Noah ook moet huilen omdat hij niet graag vast zit... hij werd bij die ene keer dat we hem in wilden bakeren ook enorm boos :$
    Ons schema:
    Tussen 07.00-08.00 eerste fles (ligt eraan hoe laat Noah wakker word)
    Rond 10.00-10.30 groentenhapje (nu sinds deze week dan, eerder dus niks)
    Rond 12.00u flesje
    Rond 16.00u flesje
    En dan laaste fles rond 20.00u (In deze fles doe ik iets meer water)
    Alle flessen zijn trouwens 180+6 behalve de laaste dan.. die is rond de 200+6 en een beetje. Hij drinkt overigens bijna nooit zijn fles helemaal leeg hoor.. dat is echt zelden. Ik doe er voorlopig ook nog geen rijstebloem in, in zijn laatste fles, hij slaapt zo ook prima door dus houd ik dat achter de hand en anders krijgt hij het straks als papje in de voeding van 12.00u als de groenten- en fruithapjes goed gaan.

Djaar: Zo zeg al 11 jaar vandaag... hebben zij er ook aan gedacht of doen ze er niks mee?
    Pas je wel een beetje op jezelf? Jezelf niet voorbij gaan lopen he omdat je persé wilt volhouden. De tijd die je straks hebt met je meissie is leuk maar ze heeft je nu ook hard nodig.

All: Nou Noah heeft me weer goed bezig gehouden. Ongelofelijk dat het kind steeds weer poept als die luier afgaat ;) Hij poept een beetje en daarna niks meer... ja tot die luier af gaat dan...Nou ja, laten we het positief bekijken, hij is wel weer van die stinkscheetjes af hoop ik :p

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, super, zo'n nacht! Tobe begint het al te leren ;)

Djaar, fijn dat je je weer iets beter voelt. Maar wat een gedoe op je werk dan :( Geen leuke werksfeer dus, maar erg kinderachtig van je collega's zeg!

Sheann, bah zeg, balen dat Kyano zo vaak wakker was!

Sterre, tijdens mijn zwangerschapsverlof, ging ik altijd om half 11 's ochtends even op de bank liggen en de Pfaffs kijken :) Nu neem ik het af en toe op, en dan kijk ik het als Veda ligt te slapen.

Oh oh, dus toch een echo laten maken ;) Gatver zeg, dat zal toch niet?! Nou, ik ga heel hard voor je hopen dat het idd restpijn is!

En je openluchtpoeper ook weer bezig zo te lezen :D Maar op zich kan ik hem wel gelijk geven, in de openlucht lijkt het me lekkerder poepen dan in een luier ;)

Bubsie, mooie buik zeg! En leuk, zo'n zwangerschapspiercing!
    En ook goed naar je lichaam luisteren dan, en idd ook rustig aan doen! Je moet nog best een tijdje, dus hoe beter/fitter je je voelt, des te fijner natuurlijk!
    En ook aan het haken, wat ben je aan het maken dan?

Ik heb ook ooit een navelpiercing gehad, maar nu al jaren niet meer. En ook eentje onder mijn onderlip, maar die heb ik ook al een tijd niet meer. Wel nog 3 tattoeages, en die haal je ook niet zo makkelijk weg hè? ;) Nee hoor, zou ik ook echt niet willen :D

Sanne, wat fijn dat Feli zo goed geslapen heeft vannacht! Lastig, dat gepuzzel met flessen. Veda krijgt de laatste fles rond 8 uur en daar slaapt ze de hele nacht op. Ze krijgt nu (ongeveer dan) flessen om 7.30 uur (180 ml), 12.00 uur (210 ml), 16.30 uur (210 ml) en 20.00 (180 ml). Eerst gaven wij ook later 's avonds nog een fles, maar dan moesten we haar ook altijd wakker maken. Toen hebben we het omgegooid en evengoed slaapt ze de hele nacht door.
    Dus je zou denk ik wel 4 flessen kunnen doen, maar dan grotere en dan moet ze die wel leegdrinken natuurlijk. Anders zou ik nog even op 5 flessen blijven.

All, straks een heel stuk gewandelend, en daarna nog even wat boodschappen gedaan. Ik word zo blij van dit weer!
    Nu aan het wachten tot mijn vriend thuis komt uit zijn werk, dan kunnen we een broodje eten.

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Heb net even T-the-Q gekeken.. jammer zeg, je ging best goed maar dan gaat die stommerd Elvira een peptalk geven ;)
    Ik vind je trouwens wel een schatje :p, je hebt inderdaad een hele lieve stem.. een echte juffen-stem ;):)

Mosa: 3 tatoe's :$ Had ik niet van jou verwacht... ik heb er 1tje. Wil er wel meer maar mag niet van Roy :( Maar wil misschien wel iets met de naam van Noah laten doen hoor... heeft Roy gewoon pech.
    Heerlijk he dit weer?! Krijg echt de lente in m'n bol zo :D
    Eet smakelijk!

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

heb veel gelezen, maar er blijft maar weinig hangen, dus niet boos zijn als ik niet op iedereen reageer!!

Loe: hoe voel je je vandaag"?

Djaar: fijn dat weer wat beter is, balen dat je zulke &^%*&^% collega's hebt. Hou jij maar je eigen grenzen in de gate.......

Bubsie: mooie buik hoor, lekker strak!

Mosa: fijn dat Veda zo lekker geslapen heeft

Sanne: knuffie voor jou

Las nog over echo voor gal....... ik hoop voor je dat gewoon alles weg is!!

Nu weet ik niet meer!

Hier vanavond 2e poging 3d/4d echo, ben benieuwd of bambam nu wel meewerkt!!

Gister wel gelachen. Zoë had het weer over baby's en toen zei ze dat mama 2 baby's had en wees naar mijn borsten, alsof er in elke een baby zou zitten!!!! VOnd wel grappig, hihi!

twinny

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo hallo,

Hier mezelf een relatief rustig dagje gegeven. Want ben zo moe, heb erg behoefte aan warm zonnetje. Nu wel mooi zonnetje maar wel nog brrrrr koud

@ Sanne, knuf voor jou en feli, je kind huilend achterlaten in de andere groep op kdv lijkt me zo lastig.

@ Sterre, Dikke knuf voor jou, zit je ook niet mee. Mogleijk weer steentje :( echt NIET leuk. Mag je nu wel iets hebben voor de pijn??? zag nog lieve en grappige foto van vreetmonstertje Noah :D

@ Mosa lekker gewandeld in het weer. Zonnetje lokt ook wel he?! Jij bent nog wel lekker rustig ondanks dat je weer aan het werk bent. Nog niet zo druk met werk dus zeker?!

@ Djaar, dikke knuf, rare collega's heb jij zeg. Das echt niet leuk. Hopelijk voel je je snel weer vrolijk en kun je er dan weer een beetje beter tegen!

@ Bubsie, mooie buik! en goed dat je je mannetje lekker laat stofzuigen! En lekker aan het haken. Ben benieuwd naar toekomstige foto.

@ Salapio, wat een goede slaper is Tobe al. Lekker hoor :). Fijn dat alles zo goed gaat en Mirre het ook weer allemaal leuk vind :)

@ Twinny, wat lief dat Zoe denkt dat je 2 baby's krijgt hihi. Uiteindeiljk zal ze 1 ook vast heel leuk vinden toch ;):D

@ all, zo weer naar fysio, wil gaan zeggen dat ik er wel een beetje klaar mee ben. Het is nog niet helemaal over, maar heb het idee dat ik vooral mezelf verder moet helpen en dat zij daar niet veel meer aan kan bijdragen. Nu wel nog even echt gaan zeggen wat ik al een hele tijd denk, ;) merk dat ik daar niet altijd even goed in ben als puntje bij paaltje komt zeg maar :)

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Twinny: :D Zou wat zijn als de baby's daar inzaten :D En 1 tegelijk is meer dan genoeg denk ik ;)
    Héél veel plezier vanavond, hopelijk laat de kleine nu wel alles goed zien!

Afrola: Ja hoor, mag gewoon iets pakken voor de pijn maar vind het persoonlijk (nog) niet erg genoeg dus slik nog even niks. Ben niet zo'n pillenslikker.
    Suc6 met vertellen tegen de fysio dat je er klaar mee bent.. same problem over hier een aantal weken geleden maar ben nog steeds blij dat ik het toch gedaan heb :) Ze 'verwacht' alleen dat ik deze week weer ga bellen om Noah's hoofdje weer op te laten meten.. dacht het dus even niet ;)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, mijn vriend is ook niet zo van de tattoeages, maar ja, hij hoeft er niet mee te lopen :D Ik moet zeggen dat de meeste mensen mij het type er niet voor vinden, maar ik vind het wel heel mooi :)

Twinny, hihi, 2 babies :D Kindjes hebben vaak zulke leuke gedachtegangen hè?!
    En veel plezier vanavond, hopelijk zien jullie alles dan beter!

Afrola, ik heb het idd rustig op mijn werk, ik ga nu één dag in de week echt naar mijn werk toe, maar werk wel best wat uurtjes thuis tussen de bedrijven door. Maar binnenkort gaat mijn nieuwe contract in en dan ga ik echt 32 uur werken, en dan ben ik vast heel wat minder hier ;)

Succes bij de fysio, goed dat je er zelf voor kiest een punt achter te zetten. Maar altijd lastig om dat soort dingen te moeten zeggen, dus succes!

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ thanks meiden

@ mosa, ik ben bezig met een mobiel haken voor de baby haha weet niet of ik het ook echt ga gebruiken maar is wel leuk om te doen. heb inmiddels 3 van de beesjes gehaakt. dus nog wel wat te gaan. maar als ik hem niet wil wil mn schoonmoeder er wel 1, want ze vind ze erg leuk. dus wie weet.

Deel Deze Pagina