Mosa: Wat voor tatoes heb je dan en waar zitten ze? Ben wel erg benieuwd nu hoor Hebben ze ook nog een betekenis? Bubsie: Zo jij gaat lekker met haken. Wel fijn dat je nu wat te doen hebt MP: Hoe gaat het ondertussen met jou? En wie waren er ook alweer naar huisjes gaan kijken??? En is het nog wat geworden? All: Was ik nog vergeten te vertellen. Mi gaat misschien weer naar school... Aangezien mijn baas er mee gaat stoppen en ik niet kan leven van mijn nagelsalonnetje heb ik eens heel hard nagedacht wat ik dan wil. Ik wilde 'vroeger' (klinkt al een eeuw geleden) altijd dierenarst of advocaat worden. Nou ja, van beide is niet echt wat gekomen haha.. dierenarst kan ik niet, vind ik véél te zielig en voor advocaat ben ik nu ietsje te laat. Ik wil nu zowieso secretarieel medewerker of secretaresse gaan doen en dan daarna misschien door voor juridisch of medisch secretaresse.
*werd even onderbroken* Nou ja, ligt er natuurlijk allemaal een beetje aan over hoe en wat maar donderdag gaan Roy & ik i.i.g naar de open dag op het ROC. Dan ga ik 1 dag leren en 3 dagen werken. Je moet bij zo'n opleiding dan minimaal een baan van 24 uur hebben. Uiteraard moet ik dan wel een baan vinden dus dat word wel spannend allemaal denk ik.
Weer terug van fysio en 't is gelukt . Fysio was het met me eens dat ik het laatste stapje zelf moet doen. Maar moest vooral terug komen als het weer erger werd of weer zwanger was . @ Sterre, wow weer terug naar school, goed voornemen hoor. Spannend... huisjes kijken, Tijgetje en ik hadden gekeken. Tijgetje heeft zelfs geboden, of het nu helemaal rond is weet ik niet. Wij gaan nog verder kijken, maar hadden er even geen puf voor. Binnenkort weer... @ Bubsie, leuk een mobiel zelf maken @ Mosa, lekker hoor dat je rustig kan beginnen en dan ook lekker veel thuis kan werken . En binnenkort dan eindelijk je nieuwe contract, leuk en spannend om te gaan promoveren
Hey meiden Wou ff Zeggen dat thijmen 80 gram weer is afgevallen en dat terwijl hij net weer een beetje begin te drinken Was naar het weeg-uurtje geweest gister volgende week ga ik er weer heen wil wel zijn gewicht in de gaten houden Hij heeft in een week zo'n 15 spuitluiers is da niet veel Weet dat ie last heeft van zijn tandjes maar zo erg Nou vandaag te gehoren gekregen dat de woning niet door ging Want de verkoper had weer werk gevonden en ze woouden zelfs de woning weer uit de verkoop doen Dus ik BAAL als een stekker maar goed We gaan verder rustig kijken en alles op zijn tijd............. Oja 15 maart vk apk keuring ben benieuwd
Bubsie, ik ben benieuwd naar je mobiel dan Sterre, alledrie m'n tattoeages zijn tribals, en gewoon zwart. Twee stellen niets voor, en eentje is een vlinder. Maar zonder betekenis hoor, ik vond deze gewoon mooi. Ik heb er eentje op mijn rechterenkel, op mijn onderrug en tussen mijn schouderbladen (de vlinder). En waar zit die van jou? En stoer dat je misschien een opleiding wilt gaan doen! Altijd goed natuurlijk, en ook interessant lijkt me! In ieder geval een goed idee om naar de open dag te gaan, dan krijg je altijd wel een idee van wat het allemaal precies inhoudt. Afrola, goed zo dat je het tegen de fysio hebt gezegd Hopelijk blijft het nu goed gaan, en ben je over een tijdje helemaal van je klachten af. En ik kijk ook wel uit naar het promotietraject, maar blijkbaar duurt het regelen een tijdje Mijn leidinggevende, die ook hoogleraar is bij de universiteit, houdt zich bezig met wel 1000 dingen en dus duren sommige dingen altijd wat langer dan je zou willen. Maar op zich vind ik het nu met Veda ook niet zo erg om het nog even rustig te hebben. Tijgertje, wat jammer dat Thijmen weer is afgevallen, maar met zoveel spuitluiers is dat ook niet gek. Gelukkig gaat het drinken nu iets beter, en hopelijk is hij volgende week dan ook weer aangekomen. En wat jammer van het huis zeg Dus de verkopers moesten het verkopen omdat hij geen baan had? Wel fijn voor hen dat ze er nu dan wel kunnen blijven wonen, maar voor jullie is het wel balen. Hopelijk vinden jullie snel een minimaal zo leuk huis!
Hanna, heb even gekeken naar de uitzending van that's the question waar je in zat. Leuk om je zo eens te zien. Lieve stem heb je. Mosa, ja profs hebben het altijd zo druk... hopelijk heb je toch snel wat duidelijkheid. Nu gewoon nog ff lekker genieten van de xtr tijd met Veda Tijgetje, das idd balen dat het huis niet doorgaat , gaan jullie nu weer verder zoeken naar een ander huis? En wat betreft spuitluiers, Josien heeft er hier ook erg last van. Denk dat haar tandje nu toch echt aan het doorkomen is (schijnt al 2 1/2 mnd door haar tandvlees heen ). Zij heeft er zo'n 4-5 $) op een dag nu inmiddels al 3 weken lang. Dus ja t kunnen er in ieder geval wel heel veel zijn.
Wat grappig dat we allemaal vinden dat Hanna een lieve stem heeft Dan zal dat wel zo zijn Poeh, Josien ineens zoveel tandjes onder haar tandvlees, hopelijk krijgt ze er niet te veel last van!
Er schijnt maar 1 tandje door haar tandvlees heen hoor. Maar ze heeft 4-5 spuitluiers op een dag... Denk dat ik het niet duidelijk heb opgeschreven
Hihi, nu ik het nog een keer lees snap ik het! Goed lezen is ook een vak En gelukkig maar één tandje, dat lijkt me evengoed al pijnlijk genoeg!
Even ego (excuse...): we wisten vanavond niet wat we zagen. Onze uk beweegt en heeft armpjes en beentjes, ik was zo ontroerd, het was meer,groter en beter dan wij beiden hadden gehoopt. Zo gelukkig. Nu was dit de laatste keer in verweggistan, morgen moet ik het ziekenhuis in onze woonplaats bellen. Uk is op lengte ook. Wat vinden jullie van hem/haar?
Wat een prachtbeeb Loe, lekker van genieten En... slaap lekker ... en de rest ook Mosa, duidelijk schrijven is ook een kunst hoor
Joehoe Loe Heerlijk nieuws, gefeliciteerd! Ik ben heel erg blij voor je/jullie! En fijn dat hij nu precies op schema ligt, dan hoef je je daar tenminste ook geen zorgen meer over te maken. Hopelijk kun je er nu wat meer van gaan genieten!
We waren echt superblij. Wat een joekel is ie geworden he hihi. Ja, we zijn absoluut stukken geruster na deze echo, heerlijk.
Joepie!! Loe heeft een mooie echo!!! Tja nu gaat het echt hard hoor en telkens wordt het meer en meer een mensje. Ook wij zijn telkens weer verwonderd bij een echo wat er allemaal gebeurd is. @Sterre; dapper hoor terug naar school, lijkt me ook een goed richting waarin altijd wel wat werk te vinden moet zijn. Suc6. @Tijgertje; balen zeg van het huis. Maar goed dat je je mannetje zo goed in de gaten houd. Wellicht dat je volgende week wat tips krijgt mbt spuitluiers. Gewoon doorgaan met wat je doet en vertrouwen in jezelf meid! @Afrola; gewoon maar even een zwaai aan jou omdat je ook zo lief op iedereen reageert. @All; het is alweer woensdag en wederom een koud begin van de dag maar de zon schijnt hier weer en daar wordt djaar erg vrolijk van!!! Nu maar hopen dat de werkdag ook weer snel voorbij zal gaan. Djaarman was vannacht om 23.55 pas thuis die die ligt nu nog lekker te slapen en een beetje uit te zieken (soms makkelijk als je vader je baas is hahaha). Moet ook wel want vanavond weer een vergadereing waar ik hem niet voor 0.00 van terug verwacht. Fijne dag allemaal!!
hoi meiden Loe: fantastisch, dat ziet er al helemaal prima uit!! Geniet maar lekker meis, tis jullie zo gegund!! Djaar: van zonnetje word ik ook beetje vrolijk, hihi STerre: spannend om weer te gaan leren hoor! Spuitluiers: hebben wij hier nog nooit gehad, hoop dat de tweede zich daar ook aan houdt!! All: bambam wilde zich gister helemaal niet laten zien!! Had zich helemaal verstopt met de neus in de placenta en schouderopgetrokken!! nu mogen we de 22e nog 1x terugkomen...........pfffffffff, 3x is scheepsrecht! twinny
*inbraak* Mosa, bedankt voor het lieve berichtje! Ik ben ook erg opgelucht en blij dat het hartje klopt. Knuffel voor Veda! *uitbraak*
Hoi dames, Lekker rustig hier Ik ben ook druk geweest voor mijn werk, gelukkig heeft Veda een paar goede dutjes gedaan. Als ze zo wakker is, wandelen we naar mijn ouders. Mijn vriend is pas vanavond laat thuis, en dus ga ik eten bij mijn ouders. Gelukkig kan Veda altijd goed in de kinderwagenbak slapen. Djaar, vervelend dat je mannetje nu ziek is. En dan ook nog zo'n late vergadering vanavond. En jouw werkdag zit er alweer bijna op Twinny, nou nou, wat een eigenwijsje in je buik Gelukkig mogen jullie nog een keer terug komen! Hoe gaat het verder met je? Maranka, heerlijk genieten van het levende wezentje in je buik Veda wordt wakker, dus ik ben er gelijk weer vandoor! Vast tot vanavond