Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Loe, gefeliciteerd met de geslaagde echo!!! Nu genieten!!

Hoi hoi meiden *zwaaaaaaaaaaaiiittt
    Sorry dat ik hier eventjes niet ben langs geweest!! Drukke dagen gehad. En dagen dat ik eventjes geen zin had om te lezen en reageren, maar dit ligt aan mij en niet aan jullie hoor.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Afrola: Jou wist ik nog met huisjes kijken maar ik zat te twijfelen tussen tijgertje & MP. Jullie dus even geen puf. Hoe gaat het met de verkoop van jullie eigen appartement?
    Goed van je dat je het toch besproken hebt met de fysio! *geeft afrola een schouderklopje* ;)

Tijgertje: Balen zeg dat Thijmen toch weer is afgevallen! En dan ook het huisje dat niet door gaat :( Zit je even niet mee.
    Eet Thijmen nu wel weer wat beter dan? Misschien zit hij dan volgende week wel weer in een stijgende lijn. Over spuitluiers kan ik niet echt meepraten.. ja wel een beetje maar hier houden ze nooit zo lang en veel aan.

Mosa: Ik heb ook een tribal, zwart en ook op mijn rechter enkel :) Die van mij betekend onafhankelijkheid... speciaal laten tekenen.
    Wil er eigenlijk ook eentje op mijn linkervoet.. maar daar moet ik dus nog even over vechten met Roy :D

Loe: Heb nog aan je gedacht gister en lees nu fantastisch nieuws en zie een prachtige echo! Gefeliciteerd!!! Nu wel gaan genieten hoor ;)

Djaar: Jij hebt dus weer een avondje met je grijze huisvriend voor de boeg :)

Twinny: Heb ook nog aan jou gedacht... balen zeg dat de kleine weer niet mee werkte.. maar inderdaad, 3x is scheeprecht!

MP: Zwaai!

All: Hier druk dagje gehad. Noah heeft zich weer goed gedragen :p alleen ben ik ontzettend moe de laatste dagen. Ga 's ochtend of 's middags echt even mee slapen met Noah en 's avonds echt weer op tijd plat.. Nou ja, zal wel weer overgaan.

Vanmorgen heeft Noah weer een groentenhapje gehad en hij is er echt helemaal fan van. Hij hapt ook echt heel braaf en het kan hem niet snel genoeg gaan :)
    Uiteraard heeft hij vanmiddag ook weer de open-lucht-poeper uitgehangen ;).. gelukkig waren we thuis want vlak daarvoor waren we nog op bezoek bij iemand.

3. Loe

Loe Niet meer actief

De openlucht poepluier?? Lijkt Noah misschien een beetje op wat ik deed vroeger haha. Ik ben er eentje van een tweeling (met broer) en trok zo de luier van zijn kont (ik weet van niks meer hoor).:);)
    Lief dat je aan me gedacht hebt Sterre!

Ook alle anderen bedankt!:D

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; Wat leuk die vrienden tradities. Het klinkt in ieder geval als een gezellig hechte club.
    Muziekmobile; de onze hing boven de box maar die heb ik deze week weg moeten halen. Yuna gebruikte het ding als gymrek en ik was erg bang dat ze hem stuk zou trekken;)
    En wat een smeerkees die Noah, vond hij het wel lekker??????
    Pijn terug????????snel verder lezen.

@sanne; wat vervelend dat je Feli zou overstuur ziet op het KDV dat is toch wel een nadeel. Het zou veel leuker zijn als ze het naar haar zin had.

@hanna; is je vergeven hoor, ik ben hier ook niet meer zoveel te vinden. Soms spiek ik wel maar heb ik niet de tijd of de rust om te reageren. Spuug is bah.........vooral als het zo je decollete in loopt ( Actie van de dag van Yuna:p)

@djaar; gerommel op werk,gatver en ook niet echt bevorderlijk voor het genieten van zwangerschap denk ik.

@mosa; jeetje wat drinkt Veda weinig keer op de dag. maar dan gelukkig wel grote slokken. Op dit moment is het drinken van Yuna weer drama,tja verkoudheid is niet echt best. We zorgen er nu voor dat ze iedere 3 uur drinkt en dan bieden we 150 ml aan en dan is het afwachten hoeveel ze ervan opdrinkt. Het is niet anders.......

@Afrola; en gezegd tegen fysio wat je kwijt wilde?????????Ahhh lees dat het is gelukt, goed zo. Maar nu wel braaf je oefeningen blijven doen;) En hoe is het nu bij jullie met de huizenjacht????

@loe;fantastish mooie echo!!!!!!!!!!!!!! Wat een opluchting voor jullie dat alles nu volgens het boekje gaat.

@twinny; wat een eigenwijs beeb............hopelijk 3e x wel raak!

@maranka; gefeliciteerd!!!

Zo nu verder met spullen inpakken, wij gaan er een paar daagjes tussenuit. Met vliegtuig en Yuna dus dat is wel spannend.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, daar was ik weer :) Veda ligt net op bed, dus ik heb het lekker rustig. Straks op tijd naar bed, want morgen vroeg op omdat ik moet werken.

MP, zwaai terug dan!

Sterre, wat vervelend dat je zo moe bent de laatste tijd. Komt het door de de nachten van Noah, of denk je dat het nog met je operatie te maken heeft.

Ogenblikje, ben zo terug!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Ja Noah poept altijd maar een beetje in zijn luier en als ik hem dan ga verschonen poept hij nog vrolijk verder.. ongeacht hoe lang ik wacht.. gek kind :)
    Dus jij trok de luier van je broers kont af :D

Pookie: Lekker een paar daagjes weg.. waar gaat de reis heen?
    Wel spannend hoor met Yuna in het vliegtuig. Héél veel plezier i.i.g!!

Mosa: Ik weet niet waarvan ik zo moe ben. Noah slaapt goed dus daar kan het niet aan liggen. Maar dit weer is niet bevordelijk voor m'n reuma dus misschien vreet de pijn ook wel energie en ben ik daar zo moe van. Niet dat ik helemaal krom loop maar ik merk helaas goed dat er veel vocht in de lucht hangt. Dat het maar snel weer lekker warm word :)

All: Ga lekker met mijn mannetje op de bank zitten, die heeft al 2 dagen 's avonds over gewerkt dus ga nu lekker van em genieten :)

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Oja, werkse morgen! Ik mag morgen ook weer.

Er is trouwens alweer een topic met November mama's 2010 :$ Pff gaat zo snel he?!?!

Zo nu ben ik echt weg! Slaap lekker voor straks.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,
    Zo we zijn weer terug een reis door Nederland. In totaal 6 uur onderweg geweest..
    Was wel erg gezellig en Svinthe heeft zich voorbeeldig gedragen.
    We hebben mooie tegeltjes opgehaald voor in ons nieuwe toilet en ook een radiator.
    Tegeltjes in Ijsselmuiden en radiotor in Wageningen.
    Lang leve Marktplaats!!

Mosa, het haken gaan dus goed! Ik vind het maar knap van je.

Sterre, leuk idee zeg van dat versieren! Dat zullen de nieuwe papa en mama wel heel leuk vinden!

Salapio, haha ja met een bijbaan in een verpleeghuis word je wel gehard in kotsland denk ik... BRRRRRRRRRRRR niks voor mij.
    Ik werk als juf en en heeeeeeel af en toe (klopt nu op hout) spuugt er ook een kind in de klas. De laaste keer ging ik echt haast over mijn nek maar heb ik het dapper opgeruimd. En na afloop kreeg ik applaus van " mijn" kinderen. Hoe lief is dat! :D
    Lekker dat Tobe zulke goede nachten maakt!

Djaar, hopelijk is je man weer opgeknapt en ben jij nu niet ziek geworden!

Sheann, jammer dat de pap niet werkte. Ga je nu iets anders proberen of gewoon nog een keer pap?

Bubsie, prachtige buik zeg!!!!!!!!

Piercings, hmmm die vind ik net zo eng om te krijgen als een prik hahahahahah!!!
    Dus niet aan mij besteed!

Sterre, haha, bedankt voor je compliment :D
    Leuke plannen heb je met een nieuwe opleiding.
    Heb je al iets gekozen of ga je je nu orienteren?
    En Noah smult van de groentehapjes! Goed hoor!

Afrola, hoe was het bij de fysio?
    Ik heb datzelfde gehad. Het ging wel maar nog niet helemaal goed en ben ook gestopt toen. Vond het ook lastig om te zeggen ook al was het bij mijn eigen zus...
    Nu schiet het er af en toe weer helemaal in en ik baal daar heel erg van.
    Rustig aan en niet teveel lopen... Maar dat is soms erg lastig!
    Leuk dat je ook naar de uitzending hebt gekeken :)

Tijger, he balen zeg dat Thijmen is afgevallen. Hopelijk volgende week een stijgende lijn.
    En ook al een tegenvallen met het huis.... pffffffffffff Het zit ook niet mee even.

Mosa, tuurlijk heb ik een lieve stem, ik ben ook heel lief hahahahhahah :D:D

Loe, wat een gave echo zeg!! Ik heb er met bewondering naar zitten kijken.
    Wat een wonder he dat het nu zo snel gaat allemaal!

Twinny, weer een verstoppertje spelende beeb.... Nou inderdaad dan nog maar een keertje he!

****zwaait terug naar MP ***

Pookie, getsie in je decollete......
    Zo erg was het hier gelukkig niet.
    Yuna kan blijkbaar beter mikken dan Svinthe :D
    Fijne vakantie!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Was ik weer :)

Sterre, leuk en fijn dat Noah zo geniet van z'n groentehapje!

Pookie, oh bah, spuug dat je decollete in loopt :D Ik laat Veda regelmatig boven m'n hoofd vliegen maar voor de zekerheid let ik er altijd op dat ik haar niet recht boven mijn gezicht hou :D

En we zijn nu bewust overgestapt op 4 voedingen per dag, met 5 was het soms zo puzzelen met de tijden en soms kwam het dan zo uit dat er bijv. maar 2 uur tussen zat. Dan is dit fijner, en dan flinke grote flessen.
    Maar rot dat het drinken van Yuna weer drama is, die stomme verkoudheid ook! Hopelijk is ze snel weer helemaal beter!

En jullie een paar daagjes weg, wat heerlijk zeg! Hopelijk gaat het goed met Yuna in het vliegtuig en geniet ervan!
    Waar gaan jullie heen?

Sterre, voor jou (maar voor anderen ook ;)) is het zeker te hopen dat het snel wat warmer weer wordt!
    En jij ook werkse morgen, hopelijk heb je dan geen pijn meer!

Hanna, zo, dat is zeker een reis door Nederland dan! Marktplaats is idd ideaal voor veel dingen.

All, slaap lekker straks!

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Goedemorgen,

@Sterre; ben benieuwd wat jou openluchtpoeper vindt van de zomerzon op zijn billen hahahaha! Heb je lekker genoten op de bank met je mannetje? Veel plezier op de opendag vandaag!

@Pookie; spugen in je decollete is toch wel knap hoor als je een koltrui aan hebt hahahaha. wat een boef die Yuna, erg leuk. Veel plezier met jullie tripje, waar gaat de reis naartoe?

@Mosa; slim hoor om Veda niet boven je hoofd te houden! En wat een uitkomst zeg als die 4 flessen gaan lukken. Scheelt een hoop gedoe en geeft weer een betere regelmaat.

@Loe; foei hoor luiertje-trekken hahahaha

@Hanna; is vaak ook wel gezellig zo'n marktplaats dagje, je komt nog eens ergens en je bent toch echt een dagje uit. Dapper hoor de kots van vreemden opruimen. Blij dat mij dat nog bespaart is gebleven.

@All; verschillend nieuws hier. Mijn mannetje was al om 23.50 thuis dus dat viel wel mee. Grijze huisvriend en ik waren al in dromenland! Nu is mijn mannetje echt ziek aan het worden en als hij vandaag geen afspraken heeft blijft hij lekker in bed (wellicht dat dan vandaag mijn eten klaarstaat bij thuiskomst).

Mijn petekind (nu bijna 8 mnd heeft inmiddels twee tandjes door en heeft gister blijkbaar een metertje of twee door de woonkamer getijgerd hahaha Wat een dappere dame!!)

En dan heb ik ook weer een stapje gezet in mijn zwangerschap........... spannend hé?................. Vanmorgen ondekte ik dat er vocht uit mijn tepels komt als ik er zachtjes op druk!!! Moest meteen even aan de zieke Djaarman showen dat het de fabriek blijkbaar werkt en zag al hele hilarische toestanden voor me. Als dat maar goed gaat hahahaha

Als laatste heb ik vandaag een gesprek met mijn leidinggevende (soort van functioneringsgesprek) dus ben vandaag weer een beetje van de leg af maar er is weer bijna een werkweek voorbij en zijn we weer dichter bij 5 juni (mijn eerste verlofdag en natuurlijk meeting).

Fijne dag vandaag meiden!

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Na twee onrustige dagen is Kyano weer zichzelf. Het gaat ook steeds beter met zijn voorkeurshouding en zijn hoofdje houdt hij steeds langer omhoog als hij op zijn buikje ligt. Ik merkte gisteren ook dat hij een beetje kruipbewegingen maakt. Dan zet hij af met zijn voetjes en duwt zijn kont omhoog. Hij komt zelfs al een paar centimeter vooruit, echt zo schattig.

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

zo weer ff een stukie bij gelezen!

@sterre wat goed dat je weer een opleiding wilt gaan doen, gaaf hoor!! en ook wel slim omdat je toch weet dat jou baas t.z.t. toch wel gaat stoppen! en een tatoo op je voet, ik heb er helemaal geen maar zou er daar misschien wel een willen, en dan iets met feli haar naam ofso, maar daar is haaitje het totaaaaaal niet mee eens! ahhahaha:p

@mosa super hoor dat het goed werkt die 4 flessen! en lekker bij je ouders gegeten, das altijd leuker dan alleen thuis! fijn dat veda dan ook gewoon lekker in de kinderwagenbak slaapt:) daar heeft feli ook nooit geen moeite mee.

**ow hoor nu die kleine meid al weer, die nog maar net een uurtje slaapt.. hoop dat ze nadat ik het tutje heb ingedaan weer verder slaapt...anders word dit weer ee nberichje van nix!**

@loe super joh die goeie echo! gaaf hoor! lekker genieten nu!!

@tijgertje, wat balen dat het weer niet zo lekker loopt met thijmen! wie weet kan je hem elke dag wat banaan geven? misschien stoppen de spuit luiers dan? wel uitkijken dat hij dan weer niet verstopt raakt natuurlijk! haha.

@pookie heel veel plezier op jullie vakantie ik ben benieuwd hoe het zal gaan met yuna in het vliegtuig! en bah spugen in je decolete dat heeft feli ook een x gedaan, ieuwww!

@hanna haha ja zeker lang leve marktplaats:D ach, en best gezellig toch ook ff ritje maken?? haha vind ik teminste wel meestal haha.

@twinny oww nee he hahaha wat een eigenweisje!! hihi gelukkig mag je nog een x terug!

@alll

hmm hoorde net veel geklets en gepraat van boven.. nu is het weer even stil.. ga zo maar eens even spieken. ow.. ik hoor dr al weer whaha.. ik d8 al ik weet zeker dat ze niet terug in slaap is gevallen, dat zou een wonder zijn haha.

zomteen krijgen we weer visite, wel gezellig:)

feli had net alleen wel weer verhoging.. nu na haar slaapje nog maar eens tempen..

heel veel groetjes allemaal!

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @sanne; hopen dan maar dat het meevalt met de verhoging, veel plezier met de visite!

@shaenn; pas maar op hij probeerd te ontsnappen hahahaha!

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Djaar: Het zou wat zijn als ze echt beginnen te lopen, dan kan je de hele tijd achter ze aan rennen.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb wel bijgelezen, maar even geen puf om te reageren. Al weer een druk ochtendje achter de rug: Tobe wilde om half 6 drinken, maar eenmaal aan de tiet toch maar niet ... samen een beetje liggen doezelen tot half 7. Tobe weer in bed, ik onder de douche. Mirre uit bed + aankleden (Jan smeerde ondertussen brood, zette koffie en perste sinaasappeltjes :D). Ontbijten. Tandenpoetsen. Tobe inpakken, Mirre inpakken en op de bakfiets naar peuterspeelzaal. Eenmaal terug thuis, Tobe wassen, omkleden, voeden. Eten voor vanavond klaargemaakt (bijna, moet de prut nog in de enchilladas doen en kwakkiemole maken). Nu ein-de-lijk zelf wat gegeten. En mag over een ruim half uur weer naar de speelzaal, dit keer met de zelfgebakken koekjes met glazuur *uit n pakkie* en muisjes: Mirre mag uitdelen.

Mirre zat trouwens vanochtend in de bakfiets voor Tobe te zingen: je bent een lieve schat ... weet je dat? (zing ik wel eens voor haar) ... zo lief!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij Mirre eigenlijk nooit hoeven doen. Ze is zo voorzichtig! Maar het kindje van een vriendin van mij, loopt echt zo onder een auto ...

We zaten laatst in een restaurant en N. loopt meteen richting keuken. Mirre zit de hele tijd in een stoel te tekenen ed :D

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@sheann wat fijn dat het al wel weer wat beter met kyano gaat! en oww supper schattig dat hij al een mini-stukje vooruit gaat!!

@salapio so da's wel ff druk ochtendje zeg! en wat leuk dat mirre mag gaan uitdelen op de psz, heb je ook soms nog wel eens tijd om ff lekker te nietsen? het lijkt me dat dat er niet zo vaak in zit met 2 kids.. of valt dat wel mee?

@sterre owja wat ik me nog af vroeg, over je schema, krijgt noah nu elke dag een fruit/groente hapje? of zomaar af en toe?

@mosa ben jij al begonnen met de hapjes??

@all

feli had dus wel wat verhoging ja.. hopen dat het weer weg trekt, ik vind het zo raar dat ze dat zo vaak heeft??? dat lijkt me toch niet normaal of wel?? nu maar hopen dat het geen koorts word..

ze ligt nu ook al weer te knorren vanaf kwart voor 1 in de wagen, want ik was wat boodschapjes weesten doen en lekker met zora gaan lopen.

ze mag om 3 uur de fles, kben benieuwd of ze dan wakker is.. maak dr dan toch maar wakker want anders dan mist ze een fles.....

Groetjes!

hier nog even feli aan de worteltjes:

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden,

Salapio, pffff drukke dag voor jou zo te lezen!
    Heen en weer en nog een keer zeg maar.
    Hopelijk is de rest van de dag rustiger.

Hier weinig nieuws. Ik ben lekker vrij vandaag en Svinthe is weer zo leuk vandaag.
    Ze heeft een hele boterham op in no time....
    Steeds haar mond open om te vragen voor een volgende hap.. Erg lief!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, gewelige foto van Feli :D:D
    Die zit duidelijk te smullen!

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Ik ga zowieso de secretariele weg in maar zit nog te twijfelen of ik de juridische of medische kant opga.
    Knap zeg de kots van een kindje opruimen.
    En nog een hele toer gemaakt ja :) Maar jullie kunnen weer vooruit.

Djaar: Niet echt meer kunnen genieten van m'n mannetje... was zooo moe dat ik rond 21.30 naar boven ben vertrokken.
    Suc6 vandaag met het gesprek!

Sheann: Zo zo nu al kruip bewegingen! Die tijgert binnen de korste keren door het huis ;)

Sanne: Owh Feli wat verhoging.. hopelijk valt het bij de 2e keer tempen mee.
    Ik had 1 dagje overgeslagen maar omdat hij er zo gek van is geef ik het hem nu elke dag. Maar geen halve potjes hoor, gewoon een paar hapjes om te oefenen. Geef jij Feli ook elke dag?
    Wat een leuke foto zeg! Heeft ze trouwens nou blauwe of bruine ogen?

Salapio: Druk ochtendje achter de rug! Schattig zeg van Mirre dat ze zo lief voor Tobe heeft gezongen.

All: Zo fijn gewerkt vandaag, gelukkig ging de tijd weer snel en dan morgen weer en dan is het alweer weekend.. wat een luxe zeg :)

Ga me nu maar snel even omkleden en dan richting Roy's werk om hem op te halen... daarna open dag op de school, ben erg benieuwd.
    Noah is de hele dag bij mijn moeder geweest dus ik zie hem vanavond ook pas weer... dat is toch best lang. Hebben jullie dat niet dat jullie dan steeds het gezichtje voor je ziet en je dan automatisch moet lachen? Soms ben ik ook totaal afwezig op het werk. Een collega vertelde vanmorgen dat hij eerder naar huis ging v.w de planning en een uur later was ik het alweer hélemaal vergeten...Maar goed dat hij het nog een keer zei anders had ik vanmiddag een probleempje gehad :)

Nou, ik ga nu echt anders blijf ik weer kleppen haha...

Deel Deze Pagina