hoi hoi @hanna ow wat leuk dat svinthe zo lekker boterham eet zeg! knap hoor!! doe je er dan ook al wat op? of dat nog niet echt? @sterre haha ow ow afwezig op je werk omdat je lekker aan noah zit te denken hihi ik heb het zelf niet zo heel vaak eigenlijk. En feli heeft nog steeds 1 blauw oog, en 1 half blauw half bruin oogje hahaha ik vind het wel grappig en apart fijne avond nog!!
Hoi dames, Djaar, al vocht uit je borsten lees ik Ik heb dat zelf nooit gehad van te voren, maar een aantal anderen hier wel. En een gesprek met je leidinggevende, spannend! Hoe ging het? Sheann, wat fijn dat Kyano weer beter in z'n vel zit! En ook fijn dat het beter gaat met zijn voorkeurshouding. En leuk dat hij al een beetje probeert te kruipen Veda trok wel pas toen ze op haar buik lag telkens haar knietjes onder haar kontje, maar dat was eenmalig. Sanne, wat zielig dat Feli vandaag verhoging had, er lijkt toch telkens wel iets te zijn bij jullie hè? Maar wat was haar temperatuur dan? Want Veda's temperatuur lijkt over het algemeen best hoog te zijn, vaak rond de 37.5 terwijl haar nekje goed aanvoelt. Ook hebben we de verwarming maar een klein beetje aan op haar kamer, dus daar kan het niet aan liggen. En 's avonds (nu lijkt het net of we altijd haar temp opnemen, en we doen dat nu eigenlijk amper meer) kan haar temp zo 37.7 zijn zonder reden. Dus het ene kindje heeft een hogere temp dan de ander, net als dat voor volwassenen ook zo is. En dat dat zo is weten we natuurlijk ook wel, we hebben ten slotte allemaal getempt Schattig, die foto van Feli! Lekker aan het smikkelen Ik ben nog niet begonnen met de hapjes, dinsdag is Veda 4 maanden en ik wil ook even afwachten wat ze op het CB ervan vinden. Dus ergens volgende week (als mijn vriend ook vrij is, ik vind wel dat we het de eerste keer samen moeten doen ) zal Veda haar eerste groentehapje krijgen denk ik. En was de visite gezellig? Salapio, zo, zeker een druk ochtendje! Toch heel wat meer geregel met 2 kindjes hè?! En wat schattig dat Mirre zo lief aan het zingen was in de bakfiets Hanna, wat leuk dat Svinthe al zo goed brood eet En al een hele boterham, dat is best veel toch? Sterre, lastige keuze lijkt me, de juridische of medische kant op. Ik zou voor de medische gaan, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik ben erg benieuwd wat je er vanavond van vond. Hopelijk maakt het je keuze makkelijker! Ik denk op mijn werk ook wel veel aan Veda hoor, en dan moet ik van binnen ook lachen Of als ik van het station naar huis fietst, dan verlang ik er zo naar om haar te zien Maar gelukkig gaat het oppassen van mijn moeder supergoed! Alvast veel succes morgen met de echo! Hoe laat moet je? En zien ze gelijk of er nog iets zit of krijg je pas later de uitslag? All, Veda wordt de laatste dagen 's ochtends wat eerder wakker, meestal tussen 6.00 uur en 6.15 uur. Normaal anderhalf uur later, dus wel een beetje jammer. Ik weet dat we niet te klagen hebben, en ze heeft ook geen honger, dus speentje erin en ze is weer een tijdje rustig, maar meestal als ik wakker ben, dan kom ik niet meer in slaap. Maar ja, 's avonds een beetje op tijd naar bed, het scheelt natuurlijk dat Veda over het algemeen om 20.30 uur gaat slapen. Morgen is mijn schoonvader jarig, ik ben benieuwd hoe het daar gaat met Veda. Er komt wel veel visite, dus het zal wel druk zijn. Maar anders gaan we op tijd weer naar huis, zou ik ook niet zo erg vinden Slaap lekker allemaal!
Sanne: Wat een schattige foto van 'Feli de wortel'. Over de temp van Feli... wanneer neem je haar temp op. Als Kyano overstuur is dan wordt hij helemaal warm en dan is zijn temp ook automatisch hoger, misschien dat dit bij Feli ook zo is. Sterre: Ik mis Kyano bijna niet als ik aan het werk ben maar als ik naar huis toe ga dan wil ik hem wel heel graag zien. Ik merk wel dat ik nog erg vergeetachtig ben maar daar hebben we post-its voor Ogen: Hier nog steeds blauwe ogen, ik had echt gedacht dat hij bruine ogen zou hebben maar nog steeds niks. Hapjes: Ik was een tijdje terug begonnen met wat hapjes van banaan en broccoli maar nadat ik een hoop heb gelezen over de eerste hapjes heb ik besloten om nog even te wachten. Ik heb al wel wat potjes wortel en broccoli staan, denk dat ik daar binnenkort rustig mee ga beginnen. De Rapley methode spreekt me ook wel erg aan maar daar is hij nog iets te jong voor.
Goedemorgen! @Sterre; hoe was het gisteren op de open dag? Heb je een beetje je aandacht daar kunnen houden of was je aan de mannetje aan het denken? @Sheann; misschien houd hij wel blauwe ogen ?? @Mosa; is Veda dan toch een ochtend mens en geen avondmens? Suc6 vandaag met de drukte, ik ben benieuwd hoe het zal gaan. @All; mijn mannetje is nog steeds ziek thuis! Gelukkig heb ik vandaag de laatste werkdag van de week en ben ik dan twee dagen vrij zodat ik een beetje voor hem kan zorgen. Lijkt wel de omgekeerde wereld bij ons. Hij is tijdens mijn zwangerschap meer ziek dan ik hihi. Gesprek gisteren was heftig maar ging wel aardig. Ben benieuwd wat het volgende weer is. Vanavond ga ik in elk geval weer zwemmen!
Goedemorgen, Veda werd vanochtend om 7 uur wakker, dus lekker Ik ben er toen uitgegaan, zodat mijn vriend nog even kon doorslapen. En hij slaapt nu nog. Sheann, tot 6 maanden kan de kleur van de ogen nog veranderen geloof ik, maar je zou denken dat je nu al wel zou kunnen zien of Kyano bruin of blauwe ogen krijgt. Dus dan zal het wel blauw blijven, dat is wel apart omdat bruin dominant is over blauw. Maar mijn vader is ook best donker, en heeft ook donkerbruine ogen, en zowel mijn broer als ik hebben geen bruine ogen. Veda heeft ook een andere kleur dan wij, maar dat kan nog veranderen natuurlijk. Maar van mij mogen ze zo wel blijven, want ik vind dat ze een hele mooie kleur heeft. Dus jij wacht toch nog even met de hapjes. Reageerde hij er pas wel goed op? En de Rapley-methode wil ik ook gaan proberen, maar dan pas na 6 maanden. Djaar, arm mannetje! Maar gelukkig idd bijna weekend voor jou. Fijn dat het gesprek wel goed ging. En alvast veel plezier met zwemmen vanavond! Fijne dag allemaal!
Mosa: Kyano reageerde niet echt op de hapjes. Hij schoof het met zijn tong naar buiten en trok af en toe een vieze kop maar hij vond het niet erg. Ik heb hem ook niet meer dan een paar hapjes per keer gegeven dus hij heeft er ook niet echt van gegeten. Ik wil graag de Rapley methode gebruiken maar dat is idd pas vanaf 6 maanden dus ga ik hem voor die tijd alvast verschillende smaken laten proeven. We kijken wel hoe het loopt. Ogen: Kyano heeft precies mijn kleur ogen en zou het niet erg vinden als hij die houdt
Het is natuurlijk ook niet niks, voor het eerst van je leven iets anders proeven dan melk Ik denk dat het ook juist goed is om met een paar hapjes te beginnen hoor, dan kun je daarna goed zien hoe hij er op reageert. En het zou dan best kunnen dat Kyano jouw kleur ogen houdt hoor.
Volgende week dinsdag moet ik naar het CB, dus dan wil ik even vragen of zij een voorstander van met 4 maanden beginnen met hapjes of met 6 maanden. In principe hebben we geen reden om te wachten (dus eczeem/allergie/darmprobleempjes), dus ik denk dat we ergens volgende week Veda haar eerste groentehapje geven. Ik denk dat we dan beginnen met sperzieboontjes, vers lijkt me lekkerder dan uit een potje, en dan gewoon een paar hapjes geven en zien hoe ze er op reageert. En dan een paar dagen achter elkaar sperzieboontjes en als dat goed gaat, wat anders proberen. Dus ik ben érg benieuwd hoe het gaat, maar het lijkt me wel erg leuk. En hopelijk smaakt het haar een beetje Heeft Kyano trouwens een beetje goed geslapen? Wanneer moet jij weer naar het CB, ook snel toch neem ik aan? Sterre, hoe was het gisterenavond?
Mosa: Kyano heeft van 20:00 tot 3:00 uur goed geslapen en daarna werd hij steeds wakker. Mijn vriend had weer slaapdienst dus heb ik hem uiteindelijk om 6:00 naast me gelegd maar hij bleef vervelend. Om 7:00 ben ik maar opgestaan want anders wordt ik er chaggie van. Wij moeten eind maart weer naar het CB, weet even niet uit mijn hoofd wanneer.
@ Djaar, haha ik had dat ook iets na de 20 weken gelukkig was het na enkele weken weer een beetje over maar nu blijft het weer, het is echt niet leuk die vlekken in je bh of zoogcompressen kopen en gebruiken whaha. Beterschap voor je mannetje! @ Sheann, oh wat lief dat Kyano kruipbewegingen maakt en al vooruit komt ! En fijn dat hij zichzelf weer is. @ Salapio, druk druk druk hoe je het zo achter elkaar typt haha. Wat een schatje is Mirre, zo lief voor haar babybroertje! @ Sanne, ahw wat een lieve foto van Feli . @ Mosa, Veda heeft je berichtje hier opgepikt hihi. ben benieuwd hoe het gaat op je schoonvader zijn verjaardag! Gefeliciteerd trouwens! Nu de wasmachine maar leegruimen die staat alweer een tijdje te wachten
allemaal ochtend babietjes, ik hoor t al. hihi. Jee, kan me voorstellen dat dat toch af en toe niet mee zal vallen hoor. De foto van Feli is echt leuk Sanne! All, nou ik heb me over de eng-heid van de test heen gezet die ik dan weer moet doen en vandaag MvM nog gebeld. Even voor de nieuwsgierigheid: wie van jullie heeft er ook meegedaan?
Sanne: Inderdaad apart zeg van Feli haar oogjes. Ben benieuwd of dat zo blijft. Noah heeft mijn ogen *knipper knipper* Djaar: De boobs werken dus Ik lekte al bij 16 weken.. was toen niet echt grappig om zonder buik of baby van die pads te kopen. Ze keken me best een beetje raar aan Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds doe.. althans m'n boobs dan. Als ik ze per ongeluk tussen mijn armen klem (bij boekje lezen in bed ofzo) komt er nog steeds wat uit... vraag me echt af hoe lang zoiets kan duren eigenlijk.. nou ja, maakt ook niet uit ook. Hmm lekker zwemmen vanavond! Volgende week mag ik ook weer, heb er nu al zin in. Je mannetje nog steeds ziek, verwen hem maar een beetje dan Mosa: Vervelend dat Veda ineens zo vroeg wakker word. En of ze nu wel of niet goed slapen dat is altijd wel vervelend hoor als ze zo vroeg komen. En helemaal als je daarna niet meer kan slapen. Sheann: Balen zeg dat Kyano na 03.00u niet meer lekker verder sliep. Maar heeft hij dan honger? MP: Suc6 met de was! All: Gister was het wel maf op die school.. voelde me ineens best oud tussen al die pubers hihi. De bbl opleiding die ik wilde gaan doen staat op losse schroeven en ze kunnen ook niks zeggen of die doorgaat. Heb ik dus weer En aangezien je eerst een baan moét hebben is het allemaal een beetje risicovol voor mij... wil natuurlijk niet zonder centjes komen te zitten. Nou heb ik een folder meegekregen over dezelfde opleiding alleen dan als avondopleiding... eigenlijk veel aantrekkelijker dus. Heb net even snel dat foldertje doorgenomen en het ziet er goed uit. Waarschijnlijk gaat dat em worden. Zowieso secretaresse en kan daarna nog kiezen voor medisch of juridisch. Echo: Geen nieuws, ze mogen in het zkh niks zeggen (heb het uiteraard wel geprobeerd ) maar hoor maandag of dinsdag via de HA over hoe en wat.
Loe: Ik heb ook meegedaan. Ben met 6.4 begonnen en vond die test ook doodeng! Ben achteraf wel heel blij dat ik het gedaan heb. Geeft zo'n goed gevoel, het idee dat ik voor andere op, eigenlijk zo'n simpele manier heb kunnen helpen.
Loe: Dank je! Ja die test is brrr.. maar wel leuk want je krijgt er een dingetje bij waar ze em instoppen met de datum erbij en je mag een boek of dvd uitzoeken, beide erg mooi.
hoi dames @verhoging, feli had 37,7 en voelt erg warm aan en drinkt ook weer niet goed, heel moeilijk doen en niet alles willen opdrinken. dus ik denk dan dat ze toch last heeft van dr verhoging? normaal heeft ze rond de 36,3/36,6 @sterre ow wat leuk dat je w.s. de opleiding gaat doen! en avondcursus is natuurlijk wel veel handiger dan overdag! maar moet je daar dan ook stage bij gaan lopen? of dat heb je daar niet bij? want dat zou dan niet zo makkelijk zijn in combi met je gewone werk..? en weer binnenkort gaan zwemmen leuk! ik ben nog steeds niet gegaan *schaam Schaam* en wat apart dat jij nog steeds b.v. uit je borsten hebt zo af en toe! en spannend hoor afwachten wat de HA zegt dan dus.. stom dat ze je het niet al ff van te voren willen vertellen! @mosa feli vond spercieboontjes ook erg lekker dus dat is denk ik wel een goed idee om mee te beginnen, ik moet zeggen dat feli al een tijdje geen hapje meer op heeft, omdat ze weer niet zo lekker drinkt enzo dusja. en veda steeds vroeg wakker.. hmm hoe komt dat ineens?? wel rot als je dan zelf niet meer verder kan slapen zeg!! @Loe ow mvm goed joh dat je mee doet ik heb het zelf niet gedaan, moest zo veel spugen dat ik (net als hanna) die pieslucht in zo'n pot echt niet kon verdragen denk ik. @all feli is vanochtend opt kdv geweest, was wel oke gegaan maar maar een half uurtje geslapen! menn super weinig!! en ook nog wel wat verhoging, maar geen koorts gelukkig. verder is het een heelijk dropje mn beste vriendin is vanmiddag nog langs geweest, we hadden echt veel bij te kletsen zo fijn dat dat ook weer is gebeurt dat doet me dan echt goed en owja, mn collega zei waarom bel je die osteopaat niet om te vragen of je niet wat eerder kan komen omdat feli best moeilijk doet steeds.. dus ik d8 wrom niet, dus ik gebeld en nu kan ik aankomende woensdag al!! ik ben zoooo blij dat ik gebeld hebt! dat scheelt gewoon 3 weken! echt hopen dat het helpt! en owja volges mij zag ik wat roze verlies daarnet! wie weet word ik wel ongesteld.. lijkt me wel dan.. dat zou dan op dag 30 zijn!! dat is dan dus als ik echt ongesteld word vandaag, 10 dagen korter dan mijn kortste cyclus die ik had voordat ik zwanger werd. en het gemiddelde daarvan was 44 dagen ( van de 3 waar een eisprong was ontdekt dan, de andere cyclussen waren nog langer!) dat zou dus voor mij een super goeie cyclus zijn! ik ben benieuwd of het echt door zet... nou fijne avond allemaal nog!
Hey meiden Wou jullie een fijne dag wensen ben vanmiddag niet online heb verjaardag van me zusje We hebben een casdeautje gehaald voor onze zwager een rompertje met ik ben papa's kanjer Weten jullie nog een leuke tekst-hint voor op het kaartje? Thijmen is verkouden echt sneu Maar het eten gaat veel beter nu pffffff Gister is thijmen 8 maandjes geworden gaat hard zeg Oja we hebben op een huisje gereageerd met een woon-bon van de woningbouw ook in eibergen Via de makelaar kost ie 145.000 maar als je van de woningbouw doet kost ie maar liefst 108.500 gaat er nogal procent ervan af Gister de enveloppe in de bus gedaan hoop dat ze die maandag hebben dan hoop ik dat we dan worden uitgeloot Trouwens 5 juni is de meeting he krijgen we daarvan nog bericht waar je moet zijn En oja ik moet wel iets bekennen Velen van jullie roken niet tijdens de zwangerschap zal heel eerlijk zijn ik wel Dus ik hoop dat jullie mij nog wel wil zien Liefs Tijgertje23
Goedemorgen meiden, Gisteren is het op de verjaardag eigenlijk heel goed gegaan met Veda Wij hebben haar gewoon lekker de hele tijd dat ze wakker was bij onszelf gehouden, en als mensen maar niet te dicht in de buurt kwamen, ging het prima. Iedereen was helemaal weg van haar, dus dat is altijd leuk om te horen En Veda was volgens mij voor het eerst van haar leven verliefd Op een tante van mijn vriend, ze bleef maar lachen naar haar, zelfs als die tante niet naar Veda keek. Wel weer veel ergernissen aan mijn schoonmoeder, wat een raar mens is het toch MP, inmiddels nog maar bijna 2 x 4 weken Loe, goed dat je MvM hebt gebeld! Ik heb al vanaf 5 weken meegedaan, maar het scheelde dat ik niet misselijk was. Maar na 16 weken is het wel erg lekker om er vanaf te zijn hoor. De meeste hier hebben meegedaan, behalve een paar die erg misselijk waren. Wanneer komen ze bij jou? En jij alweer voorbij de 10 weken, super! Sterre, vervelend van die bbl-opleiding! Maar gelukkig heb je een alternatief gevonden. Leuk hoor. En dus volgende week de uitslag van de echo, hopelijk hebben ze niets kunnen vinden. Maar heb je nog pijn gehad sinds die ene keer? Sanne, als Feli normaal een lagere temp heeft, dan had ze idd verhoging. Vervelend dat ze weer moeilijker drinkt. Wat goed dat je de osteopaat weer hebt gebeld, en super dat je woensdag al terecht kunt! Hopelijk komt hij/zij erachter wat er met Feli aan de hand is. En zo'n mooie cyclus zou zeker fijn zijn! Heeft het inmiddels al doorgezet? All, Veda werd vanochtend weer gewoon om 7.30 uur wakker, dus heerlijk. Vannacht om 4.30 uur werd ze wel ineens met een soort gilletje wakker (dat heeft ze echt nog nooit gehad), dus ik erheen en de speen in haar mondje toen en toen sliep ze gelijk weer, en ook niets meer gehoord. Dus ik denk echt dat het een nachtmerrie was. Straks wandelen we even naar de bibliotheek en verder geen plannen vandaag. Mijn vriend is werken, en vanavond hebben we lekker ook niets. Ik merk dat ik daar toch wel erg van geniet, die lekkere rustige avondjes met z'n tweetjes/drietjes. Fijne dag allemaal!
Hey mosa Is veda eenkennig geworden als ik het zo lees Heeft thijmen nog nooit gehad Hij kijkt eerst de kat uit de boom dan begint ie heel langzaam te lachen enzo en brabbeltjes maken