Tijgertje, fijn dat Thijmen nu beter eet! Dan komt hij vast ook wel weer goed aan. En spannend van het huis, dat zou veel schelen zeg! Ik zal duimen dat het doorgaat! En ik vind het eerlijk gezegd wel stom dat je rookt terwijl je zwanger bent, en ook zielig voor het kindje in je buik. Maar dat zul je zelf ook vinden, en het is je eigen keus. Het is voor mij in ieder geval geen reden om jou niet te willen zien hoor. Ik hoop wel dat je echt probeert zo min mogelijk te roken, want het kan heel veel consequenties hebben voor je kindje.
Over roken gesproken. Gisterenavond was er één iemand die rookte en die wilde buiten gaan roken, zegt mijn schoonmoeder dat ze best binnen mag roken Gelukkig ging die vrouw evengoed naar buiten, maar liever gewoon niet in de buurt van Veda, maar blijkbaar maakt dat voor mijn schoonmoeder niet uit.
Mosa, lekker dan zo'n schoonmoeder haha. Zit je ook raar te kijken denk ik zo van: wat doe je nou? Job Cohen, alaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Eh, for President ja! Tijgertje, ik heb eigenlijk dezelfde mening als Mosa. Ik rookte ook, maar vanaf januari al niet meer (tja, helpt toch blijkbaar 1-1). Zou er nu ook niet meer aan willen beginnen. Gelukkig heb ik geen last van ontwenning sinds ik zwanger ben. Denk er totaal niet aan, zal toch echt ook met de hormonen te maken hebben. Eenkennigheid: mijn neefje werd eigenlijk eenkenning zo rond de achtste, negende maand. Schoonzus vond t helemaal niet erg haha. Ik weet nog niet wanneer MvM komt, ze moeten me nog bellen, zouden ze doen zeiden ze. Moeten ze wel VOOR donderdag komen, want je mag niet meer meedoen na de elfde week zag ik op de site. Net gelezen in het andere topic dat ze moeite hebben met mijn onzekerheid en dat het een soort negatieve sfeer zou brengen. Ik heb aangegeven dat ik er dan niet meer zal schrijven. Moet zeggen dat het me wel veel verdriet doet. Moet er ook echt wel een traantje van laten, ik zou nooit gewild hebben dat het negatief overkwam. Ik vond ook dat we juist de laatste tijd ons veel geruster durfden op te stellen. Excuses ook maar hier, misschien denken sommigen hier er ook zo over als in het toverstok temp topic.
hoi dames @tijgertje ook ik vind het niet zo heel slim dat roken, maar dat is gewoon je eigen keuze en fijn dat het met thijmen al weer lekkerder gaat. @mosa, wat leuk dat het goed ging op de verjaardag, en wat een rare schoonmoeder ja.. roken met veda in de buurt!? dacht het niet! hai zn vader rookt ook maar die doet dit altijd in de bijkeuken als wij er zijn. @loe wat apart dat je na de 11-e week niet meer mee mag doen?? je mag toch plas tot 16 weken geven?? hopen dat ze wel snel komen dan! @melisa hoe is het bij jullie allemaal?! @all ik had vanmorgen mijn wekker niet gezet.. word ik om 7.45 wakker! ik ging maar eens even kijken bij feli! want anders drinkt ze altijd om 6.00/7.00! wel was ze weer heel veel wakker geweest snachts dus toen wel steeds tutje in gedaan, maar uit eindelijk had mevrouw dus wel ff verder geslapen! hahaha. dus toen maar snel een fles gemaakt ( ik d8 ik doe dan wel 210, want dan heeft ze een fles minder vandaag.. maar dat dronk ze niet helemaal op) dusja naja we zullen wel zien hoe het verder loopt vandaag hahaha! verder ga ik zo alle belasting dingen opzoeken, want mn broer komt dalijk hier helpen met de belasting aangifte, wij snappen daar echt never nooit iets van! hahaha. nou heel veel groetjes!
Loe, dat is waar ook, jij rookte ook. Maar hartstikke goed dat je nu al een tijdje gestopt bent! Hopelijk hou je het vol, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je zwangerschap een flinke stok achter de deur is! Toen ik me had opgegeven voor MvM belden ze al heel snel hoor, dus maandag zul je wel een telefoontje krijgen. En je zult zien dat je een mooie test krijgt, probeer daar maar op te vertrouwen! En dat was nog lang niet het ergste van mijn schoonmoeder, maar laat ik daar maar niet over uitwijden. Het lijkt er in ieder geval op dat de hond van mijn schoonzus en zwager belangrijker voor ze is dan Veda Mijn vriend was in ieder geval ook not amused gisteren, dus het krijgt misschien nog wel een staartje. Veda ligt nu op haar speelkleed te spelen, zo schattig wat voor geluidjes daar dan vandaan komen Zo lekker dat ze zo goed zelf kan spelen!
@loe, waaat wat belachelijk!?! nou ik vind het echt Niet normaal dat ze dat zo tegen je zeggen waar gaat dat nou over?! ik weet het precieze er niet van natuurlijk dus kan er eigenlijk niet over oordelen, maar ik vind totaaaal niet dat jij een negatieve sfeer o.i.d. geeft!! ik vind je juist altijd heel gezellig! en een zwangerschap is zowiso al heel spannend en eng en al dat soort dingen, zeker in jou situatie omdat het toch lang heeft geduurd, en omdat je ook een miskraam hebt gehad, dus heb je alle redenen om je onzekerheden en al dat soort dingen hier en in dat andere topic te zetten, daar is de site toch voor?!?! en ik vind ook dat je zeker de laatste tijd al veel zekerder bent geworden over je zwangerschap hoor! hele hele dikke knuffel, en ik vind het zeeeer ONterecht van dat andere topic! nog maals dikke knufff!!
Sanne, wat heerlijk dat Feli zo lang sliep vanochtend! Lekker hoor, en gewoon aankijken hoe je vandaag met de flessen uitkomt. Succes met de belasting, altijd rotwerk hè?! Toevallig zijn wij van plan om het morgen te doen, om het maar niet helemaal op het laatst nog te moeten doen. Wij kregen ineens kindgebonden budget, best veel geld. Maar toen bleek dat ze een heel ander (lager) toetsingsinkomen gebruikten dan wat wij daadwerkelijk verdienen. Dus meteen stopgezet, we moeten het toch terugbetalen
dank je wel lieve Sanne. Ik ben er ook echt verdrietig om, begrijp het ook niet helemaal denk ik. Ik weet niet. Maar ik probeer me toch op de positiviteit te richten, dus na deze traantjes is het voor mij gewoon over heb ik besloten. Wat een gedoe. Ik ben trouwens niet de eerste, babii werd ook niet op prijs gesteld.
@mosa haha ja dat hadden wij ook met dat kindgebondenbudget, ik weet niet hoe dat nu allemaal zit, dat ga ik dalijk ook ff goed uitzoeken, want daar moet je dan weer je toetsinkomen inzetten, en dat weet ik niet goed omdat ik vanaf dit jaar minder ga werken natuurlijk. dus dat ook maar ff uitzoeken haha en over feli, ja ik kijk wel hoe ik uit kom haha zal wel goed komen, maar ik ga dan denk ik niet om 12 uur nog een fles geven hoor, dat vind ik dan wel echt te laat worden nu denk ik..ach ik kijk wel, mocht ze honger hebben krijgt ze het natuurlijk altijd.
Sorry, per ongeluk overheen gelezen denk ik. Ik weet er natuurlijk het fijne niet van, maar het komt een beetje op mij over dat je in het andere topic dan alleen maar positief mag praten ofzo Terwijl ik me in jouw situatie heel goed kan voorstellen dat je onzeker blijft, je bent in totaal ook zo lang bezig geweest! Het is wel jammer dat je zo onzeker blijft, maar heel begrijpelijk. En ook voor dat soort gevoelens is het forum natuurlijk! Jammer dat het zo gelopen is! Dikke knuffel!
ja dat is het, erg jammer. Ik vond mezelf ook niet negatief, heb echt gezegd dat het onzekerheid is. En het is al een stuk minder vind ik. Ik heb net aangevuld in mijn stukje dat ik eigenlijk de tweede ben die blijkbaar niet op prijs gesteld word, babii was ook afgedaan. Maar inderdaad, ook voor dat soort gevoelens is het forum, maar niet daar helaas.
Inmiddels zit Veda op schoot, op een gegeven moment is alleen spelen wel saai natuurlijk Dus groetjes van Veda Goede instelling Loe! Sanne, volgensmij kun je op de site van de belastingdienst kijken of je recht hebt op het kindgebonden budget, dus als je daar het loon invult dat je denkt ongeveer te gaan verdienen dit jaar, dan kom je er wel achter of je er recht op hebt of niet.
En als je dat gevoel hebt, dan lijkt het me niet prettig om daar mee te typen, maar evengoed wel rot.
wel echt raar hoor hoe het daar gaat.. soort weg pesterij ofso? en ik vind dat je hier alles alles alles mag zeggen hoor loe, dus hou je hier maar niet in! @ongestelheid.. nog niets doorgezet, veder ook niets meer gezien.. hmm ben benieuwd..
het gaat erom dat het bij hen negatief overkomt. En zo is het helemaal niet bedoeld. Ik heb ook aangegeven dat ik er weg zal gaan, dat zij verder kunnen kletsen. Want ZVDH is niet meer geweest, sinds ik mijn mening erover heb gegeven. Dat gebeurde bij babbi ook. Ik vind dat een vervelende manier van communiceren met elkaar. Vandaar dat ik het er maar bij laat nu. Nou, ik houd er nu over op, het is een mooie zaterdag en ik ga lekker een laat ontbijtje maken voor mezelf en voor de kat! Spannend dan Sanne, of het toch nog doorzet. Het zou mooi zijn als je kortere cyclussen kreeg, begreep ik? Ik wist niet meer dat ze lang waren bij jou . Wat betreft de belastingen: sinds ik met Loeman 'ben' (haha, klinkt dat he) doet een accountant onze belastingen, hij heeft namelijk een eigen zaak (loeman). En dan met fiscale partners enzo, t was handigere als ik daar ook kwam. ik moet zeggen, heel handig. We letten wel op bijv. dat je nu nog zorgtoeslag terug kunt krijgen (mijn inkomen is lager uitgevallen) dan moeten we dat wel doorgeven dat we willen dat ze dat doen. Maar het hele invullen enzo uit handen, da's wel heerlijk.
Dames, ik ben van t toverstokkie topic, hoop dat jullie zelf even t topic door willen lezen voor jullie oordelen.. Ik hoop ook dat loe ons niet overal kan gaan lopen zwart maken, want t is helemaal niet nodig dat ze niet meer schrijft... ze maakt de dingen nu erger dan dat ze zijn ... Ik heb alleen geschreven dat ik wat minder actief zal reageren, omdat loe nogal snel t slechte van dingen in ziet en dat begrijp ik ook heel goed hoor, ze is niet een meid zonder verleden.. maar ik weet niet zo goed hoe ik op haar moet reageren omdat ik haar al t positieve wens en ze dat juist niet wilt horen omdat we dan niet rekening met haar gevoel houden volgens haar eigen zeggen.. Wil niet hard naar haar zijn dus dan kan ik beter wat minder reageren, vind t wel heel jammer dat ze t hier heel anders doet lijken dan wat er werkelijk geschreven is.. Loe t is echt niet vervelend bedoeld en ik begrijp je onzekerheid heus wel, maar ik kan er zelf niet zoveel mee en das verder toch mijn probleem? daar hoef jij verder niets mee te doen toch?
Dit bedoel ik dus, wij, ik in ieder geval wil helemaal niet dat ze niet meer komt ofzo... Niks geen wegpesten dus ik hoop dat er niet meningen gevormd gaan worden hier zonder dat er zelf even terug gelezen wordt op t topic. Babbi heeft trouwens nooit op t toverstokkie topic gezeten?? want die is jammer genoeg nog niet zwanger... En heb met haar zeker nog wel kontakt gehouden via pb aangezien ze zelf koos om niet meer te komen op dat andere topic.. dus daar kan ik echt niet van beschuldigd worden!
Hoi Meiden, wat een gedoe allemaal. Loe: onzekerheid hoort er bij. En blijf je hart hier maar lekker luchten hoor. Iedereen hier kent de onzekere momenten, en iedereen klaagt hier af en toe. Heerlijk toch? Op trishka wil ik eigenlijk niet ingaan, meningsverschillen van een ander forum gelieve hier NIET op te lossen!!!!!! Ik heb geen last van je hoor Loe. Verder gaat het hier zijn gangetje. ik geniet zo van het zonnetje. Chelsey en ik zijn iedere dag wel een uur buiten te vinden om te wandelen, of ze staat lekker in de wandelwagen als ik in de tuin bezig ben. Gisteren had ik een evaluatie bij de gastouder met het bemiddelingsburo. Er waren ook andere kindjes en zo kon ik goed zien hoe het er aan toe gaat. Ik moet daar maar niet te vaak komen haha, want mijn hart sprong af en toe over. Het is er zo druk en chaotisch met 5 kindjes. Blijkbaar vind mijn dochter het er heerlijk, maar als mama zie je toch het liefst dat ze heeeel veeeel aandacht krijgt haha. Iedereen een heel fijn weekend! Ik moet zo werken, dus helaas kan ik niet echt genieten van deze dagen, maar dat hoort er bij.