Laat r dan ook niet mij in een ander daglicht hier zetten terwijl ik t helemaal niet slecht bedoelde.. Vind dr voor de rest een lieve meid, hoop dat ze idd meningsverschillen van ons topic gewoon op ons topic kan laten.
hoi dames, @melisa heerlijk he dat lekkere weer ik hou er ook van hoor! laat de lente maar komen! @triska loe heeft het niet eens specifiek over jou gehad hier, en ze is/was er erg verdrietig over van hoe het gegaan is, en dat kan ik gewoon begrijpen. en dat van dat wegpesten, dat had ik w.s. niet moeten zeggen nee. maar laten we het hier gewoon bij laten, klets jij verder in het toverstok topic, wij hier, en loe die kijkt zelf wel wat ze doet.
hey dames, joehoe ik ben vandaag dus toch ongi geworden op dag 31 nou heel erg super netjes dus voor mij joepiee laten we hopen dat dat zo blijft! en ook nog helemaal niet veel krampen ook.. zou wel heel super zijn
Meiden meiden, wat jammer zoals het nu gaat! Ik denk dat dit ook typisch weer een geval is van woorden op een beeldscherm die anders over kunnen komen dan ze bedoeld zijn. Ik hoop dat jullie er uitkomen, want volgens mij waren jullie ook een leuk clubje! Melisa, fijn dat je van het zonnetje geniet, en dat je lekker veel buiten bent! Ik probeer het ook zo veel mogelijk te doen. Werkse zo! Sanne, joepie, wat fijn van je cyclus Hopelijk blijft het zo! Ik had de vorige keer ook ineens een cyclus van 27 dagen, had ik ook nog nooit gehad. Nu lijk ik ook wel weer een mooie cyclus te krijgen. Zo zie je toch dat er het een en ander kan veranderen na een zwangerschap. All, net terug van de bieb, maar nu belde mijn broer net of ik daar een broodje kom eten. Hij is aan het werk (eigen bedrijf), en dus loop ik zo daar wel even heen, gezellig! En natuurlijk goed, zoveel lopen.
hey meiden, hier een linkje naar een album van mn crea bea praktijken. haken. Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Hallo meiden, Veel gebeurt weer afgelopen dagen zo te lezen... Heb geen tijd om overal op te reageren dus zo een paar dingen: @ Loe, knuf Je was heel onzeker idd maar nu niet meer heel erg. Dat is het belangrijkste . Hopelijk voel je je hier wel thuis! @ Sanne, joepie ongesteld . Fijn dat je er blij mee bent. Van mij mag het nog wel even wegblijven haha . En dat feli op het kdv niet zo lang slaapt, komt vast omdat het er zo leuk is @ Melisa, fijn dat het met Chelsey zo goed gaat bij de gastouder . Uiteraard voelt het alsof het thuis altijd beter is, maar voor jezelf is het toch ook wel lekker om aan het werk te zijn?! KDV, met Josien gaat het heel goed en als ik weg ga of als ik terugkom is ze gelukkig altijd vrolijk. Maar er zijn een paar kindjes die heel veel huilen en die laten ze soms echt een tijdje huilen. En dat vind ik toch wel heel zielig. En dan hoop ik maar dat Josien nooit zo lang zo hysterisch is daar, want dan wil ik gewoon dat ze getroost wordt. @ Sterre, al weer aan het werk geweest. Goed zeg, dus echt weer helemaal opgeknapt na de operatie . Is de buikpijn dan ook weer helemaal weg? En ws dus een avondopleiding. Dat is ook wel spannend. Begin je binnenkort al of per september? Moet je dan bij de avondopleiding ook gelijk een baan ernaast of is het dan geen leer/werktraject? @ Mosa, lekker druk vandaag, bieb, broodje bij broer, hier kletsen. Gezellig . Maar las ook ergens dat jij tatoes hebt. Dat had ik nou niet achter jou gezocht. Grappig hoor. Wordt toch tijd voor die meeting . Wat leuk dat Veda ook zo goed met zichzelf kan spelen, en die geluidjes zijn altijd zo leuk he?! geniet ik ook zo van @ Djaar, ziek mannetje. Vervelend. Beterschap voor hem en doe ondertussen zelf ook maar rustig tussen hem verwennen door, zodat je het niet zelf overneemt. En evaluatie weer gehad. Nog maar 2 1/2 mnd tot verlof Rapley methode, hier wel populair, leuk Ben zelf zo nieuwsgierig hoe Josien andere hapjes vindt en wat ze doet als we haar een stukje banaan of wortel oid geven dat ik gewoon aan het aftellen ben . @ Tijgetje, Vind het wel knap dat je durft te vertellen dat je rookt. Vind het eigenlijk ook wel stom, maar ja. Ik hoop ook voor thijmen dat je dan wel buiten rookt en niet binnen waar hij bij is... @ all, op het KDV bij Josien is er een fotografe langs geweest en die heeft al die babietjes op de foto gezet. En het zijn echt superleuke foto's geworden. Ik vind dat superknap van zo'n fotografe dat ze al die kindjes er leuk op weet te krijgen, zelfs op de groepsfoto . Wij hebben nu dus superleuke foto's van Josien
hier nog een foto van ons wondertje. die heb ik gister gekregen met nog 4. met de kleine gaat alles goed, mama moet alleen echt gaan rusten anders nemen ze me op. dus dan echt maar smiddags gaan liggen enzo. verder weet ik nog niet of ik normaal mag bevallen of niet. moet contact opnemen met de arts die me geopereerd heeft en kijken wat hij het beste vind. met 30 weken weer terug op controle en hopelijk weten we dan inmiddels meer. ook moeten we rond die weken naar een anesthesist kijken of ik een ruggeprik kan krijgen. dus nog ff afwachten allemaal.
@ Bubsie, en nog een mooie echofoto. Fijn dat alles goed gaat met de kleine. Jammer dat het met jou wat minder gaat . Toch maar even luisteren en dan maar lekker slapen 's middags. Sterkte!
Kyano is vandaag 4 maanden, wat gaat dat snel zeg! Loe: Ik heb niet meegedaan met MM. Vind het wel erg goed van degene die het wel doen. Je komt wel erg onzeker over maar dan heb ik eerder met je te doen dan dat ik je negatief vind. En om daardoor uit een topic weg te gaan vind ik wel een beetje ver gaan. Sterre: Kyano krijgt rond 3 uur ook een flesje dus honger had hij niet. Hij wilde gewoon niet meer slapen Ik heb ook nog een klein beetje boobymelk als ik erin knijp maar het is bijna niks meer en de boobies zijn ook behoorlijk slapjes geworden. Wat leuk, back to school Mosa: Whahaha een gilletje van Veda. Zal wel een enge droom zijn geweest. Pff wat een rare schoonmoeder dat ze zegt dat ze binnen mogen roken. Laatst was mijn vriend met Kyano naar zijn moeder toe en dan stinkt hij ook helemaal naar rook terwijl ze in een aparte kamer roken. Daar heb ik zo'n hekel aan (heb vroeger wel heel lang gerookt ) en heb hem gelijk helemaal afgesopt en schone kleren aan gedaan, zelfs de luiertas met inhoud kon de was in. Gatver! ben nu echt anti-rook. Zo dat was ik even kwijt. Tijgertje: Ik vind het eerlijk gezegd ook echt niet kunnen dat zwangere vrouwen roken. Ik weet hoe moeilijk het is om te stoppen maar iedereen kan het en zwanger zijn zou wel een hele grote motivatie moeten zijn om in ieder geval tijdelijk te stoppen.
Trischka: Ik weet het fijne er allemaal niet van en ga me er ook niet mee bemoeien. Jammer dat jullie er niet uit komen.
@ sheann, oh dat afsoppen en schone kleren als je bij je schoonmoeder bent geweest vanwege de rook herken ik wel. Mijn ouders roken maar doen dat niet in huis als wij langs komen. Voor die tijd luchten ze zelfs, maar desondanks stinkt alles vreselijk naar rook als we thuis komen.
Even een zwaai vanuit hier *zwaai* Even een ego bericht: Druk druk druk... Vanavond op kraamvisite bij m'n vriendin.. ben zooo benieuwd! Hoorde vanmorgen van een andere vriendin bij het baby zwemmen dat de kleine erg op haar lijkt. En natuurlijk kijken hoe klein Noah ook alweer was en vergelijken hoe hij nu is Zag nog snel iets over dat Loe "negativiteit" bracht in ander topic... Loe: Lieverd je bent wat mij betreft hier van harte welkom hoor! En met jouw geschiedenis (ken em niet helemaal maar wel wat) vind ik het niet meer dan normaal dat je behoorlijk onzeker bent. Wij slepen je er wel doorheen Zo nu weer verder met de was... Doei!
Sterre en anderen ook, bedankt voor jullie reactie. Heb barstende koppijn van het hele gedoe, net maar mezelf een paracetamolletje gegund. Ik heb ook via pb een aantal berichtjes gekregen, doet een mens goed hoor. Zo heerlijk verse pizza halen, heerlijk is die (we hebben hier een 'echte' italiaan die heerlijke pizza's maakt: wie ooit in ons dorp komt, en zin heeft in pizza: daaaaaaar halen!) Sterre, veel plezier vanavond! oja, over het roken: wij waren twee weken geleden bij mijn ouders, die roken nog. Sinds ze een kleinzoon hebben, alleen nog in de bijkeuken of buiten. Goed van ze vind ik. Toen wij binnenkwamen, rook ik me toch een rooklucht! Zegt mijn moeder: kan niet hoor, we hebben binnen niet gerookt, maar ik denk dat je mij en mijn kleren ruikt...
Hoi meiden, Gezellig middagje gehad, ben nu net pas terug. Veda ligt nu helemaal uitgeput op bed, ze heeft vanmiddag maar ongeveer een half uurtje geslapen in de kinderwagen. Mijn vriend heeft vandaag zijn moeder gebeld om te zeggen dat hij het niet leuk vond hoe het gisteren op die verjaardag is gegaan, maar zijn moeder betrekt dan meteen alles op haar, heel irritant. Ze moest zelfs huilen (zij moet altijd de zielige zijn natuurlijk ), dus ik ben benieuwd hoe het afloopt. Wel fijn dat mijn vriend voor ons is opgekomen, wij moeten telkens maar alles pikken omdat zijn broer het lievelingetje is. Maar we zullen zien of ze er iets mee doet. Bubsie, wauw, wat leuk gemaakt! Knap hoor, je bent in ieder geval al een stuk verder dan ik Ik heb (of maak) er nog steeds te weinig tijd voor. Maar zo wel een leuke bezigheid hè? Poeh, nu idd maar echt goed gaan rusten, een opname is helemaal niet leuk natuurlijk! Maar vervelend dat je pas over een tijd weet of je normaal mag bevallen of niet, of vind je dat niet vervelend. Nu weet je nog niet waar je je op moet instellen. Klinkt toch een beetje dubieus zo Ik kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent naar het eerste hapje hoor! Maar nog 3 weekjes geduld hebben Wat ontzettend leuk, een fotografe op het KDV! Zo zul je idd hele leuke foto's krijgen. Sheann, gefeliciteerd met Kyano's 4 maanden Lijkt me ook niets hoor, als Veda naar de rook zou stinken! Gelukkig rookt er eigenlijk niemand in onze omgeving. Sterre, leuk, vanavond op kraamvisite! Veel plezier! Wat zal dat dan weer een klein popje zijn
Balen dat je hoofdpijn hebt gekregen door het hele gedoe Loe! Maar goed dat jullie jezelf trakteren op een lekkere pizza! Als ik het zo lees, word ik er zo jaloers op En de rooklucht gaat echt overal inzitten hè?! Wat ik vervelend toen ik zwanger was, en dan was ik niet eens misselijk, was als er 's ochtends iemand naast me in de trein kwam zitten die heel erg naar de rook stonk. En dan niet eens alleen 'verse' rook, maar in iemands haar en kleren
@ Mosa, je kan ook overal wat achter zoeken @ all, vannacht zal Josien haar laatste nacht in de wieg doorbrengen, morgen komen mijn ouders de ledikant brengen en mag ze in haar grote bedje slapen... Ik vind het erg jammer dat de wieg weg gaat, maar het is voor haar wel de hoogste tijd .
Hey meiden We zijn weer thuis Was een leuke verjaardag Thijmen heeft keihard gelachen om mylo dat is echt heel leuk om te zien Trouwens over het roken Snap heel goed dat jullie het stom vinden En daar hebben jullie het volste recht toe om dat tegen mij te zeggen Maar ik denk zal ik het vast zeggen niet dat ik straks bij jullie kom en steek er eentje aan Ik ben altijd heel eerlijk maar was best wel bang om wat antwoorden te krijgen maar die vallen gelukkig mee Ik rook altijd buiten ook als thijmen in bedje ligt Vind het niet prettig als thijmen hier in de box ligt dat er rooklucht hangt Jullie zijn ook gewoon eerlijk en daar hou ik van Verder hoop ik dat we maandag gauw bericht krijgen van de woningbouw Maar we zullen zien Liefs Tijgertje23