Hoi dames, Afrola, aaah, vannacht heeft Josien dus voor het laatst in haar wiegje geslapen. Hopelijk vindt ze het komende nacht ook prima in haar ledikantje! Tijgertje, ik hoop dat jullie morgen goed bericht krijgen van de woningbouwvereniging! All, gisterenavond zijn mijn schoonouders nog langsgeweest, maar, en sorry voor mijn woorden, wat een klotemensen zijn het toch :x Ze snappen ook niets, en alles betrekken ze op zichzelf en dus is mijn schoonmoeder de zielige. Letterlijk: 'ik kan ook nooit iets goed doen' Ik heb het zo gehad met die mensen, maar ja, nu maar weer verder de schijn ophouden tegen ze De hoop dat ze ooit eens iets zullen veranderen, heb ik maar opgegeven. Fijne dag allemaal!
mosa, geef de hoop inderdaad maar op. Heb ook zo'n schoonmoeder. Moet altijd opletten wat ik zeg, vooral niet spontaan iets zeggen, want kan zo tegen je gebruikt worden. Ze is heel lief voor Zoë, maar verder vertrouw ik haar van geen meter. Alles moet om haar draaien. Nee, doe wel aardig tegen haar, maar verder..........pffffffff twinny
Blijft lastig he zukke bemoei als meiden. Hier de same. Soms lijkt het dan even goed te gaan en dan ineens Sterkte ermee
Twinny, na 10 jaar zou ik ook beter moeten weten, maar nu met Veda hoop je toch dat alles wat beter gaat worden met mijn schoonouders, maar helaas
Oeps, hihi Ik snapte het berichtje niet helemaal, maar omdat ze al even niet langs geweest was, dacht ik dat ze het over het gedoe in hun topic had Toch veel vrouwen hebben problemen met schoonmoeders hè?!
@ Sterre, dat is idd veel aantrekkelijker een avondopleiding! Spannend zeg. @Sanne, mooi zeg dat je nu zo vroeg al kunt komen met Feli dat scheelt idd!! Ben benieuwd. En fijn dat je ongesteld bent geworden! Zoveel vroeger dan je eerdere cyclussen dat is echt fijn! @ Mosa, geweldig hoe je dat met Veda en die tante omschrijft haha. En dat van je schoonmoeder snap ik niet dat ze iemand anders wil laten roken in een dichte ruimte waar Veda gewoon bij is... Maar ja, bleh, ik snap zo hoe het voor jullie is. En fijn dat je vriend haar gebelt heeft, maar het zal vast weinig oplossen ben ik bang (ojee lees het idd al).. Pff ik herken zoveel ......... Maar hopelijk kun je het straks weer wat langs je neer leggen al doet het natuurlijk wel wat met je. Je gunt je meid ook een leuke opa en oma! @ Tijgertje, hu wat scheelt dat veel geld zeg!! Roken tijdens zwangerschap... Helemaal door de mmm voel ik me rot als ik een zwangere zie roken met een dikke buik, ik snap dat niet. Maar goed het is iemand zijn keuze en daar kan een ander zich niet mee bemoeien. Ik zou het zelf nooit doen.. @ Loe, die onzekerheid blijft ook wel, die gaat niet weer weg.. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom anderen problemen erover gaan maken .. Ja misschien dat anderen "bang" worden, maar dan lezen ze er toch maar overheen? @ Melisa, wat kijk ik daar naar uit om met een kinderwagen en eigen kindje te kunnen rond lopen in de zon . Lijkt me wel vreemd idd maar als het zo druk en chaotisch is, maar als Chelsey maar geniet hihi. @ Afrola, wauw leuk zeg dat er een fotografe langs geweest was! Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de foto hihi. @ Bubsie, wat een mooie foto van jullie kleine! En neem je rust wel hé. Wat heb je trouwens veel gehaakt zeg dat gaat snel! Doe je goed ziet er leuk uit allemaal. Schoonmoeders,,, eigenlijk toch vreemd dat wanneer je niet met je schoonmoeder kan opschieten zoals het eigenlijk "zou moeten", dat je wel op hun zoon bent gevallen.. Hahah. Heeft ze toch nog 1 ding goed gedaan.
Mosa, wat een gedoetje weer daar bij je schoonouders. Pfffff.......Vind t toch goed dat je vriend gebeld heeft hoor. Maar ja, jullie hadden het natuurlijk liever allemaal een stuk gezelliger gezien. MP, thanx meid. Wat ben je al ver!! Wat gaat het hard he! Haha, moet erg lachen om je laatste zinnetjes over de schoonmoeder en zoon. Hihi. Tis wel zo, ja. Ik ben blij dat ik met mijn schoonmoeder gewoon goed kan opschieten. Gelukkig met mijn vriend dan ook weer. Afrola, hopelijk vindt je meisje t prachtig vanavond! Zo, wij hebben een echt zondagmiddaguitje gemacht: met de tuftuf stukje getuft (suf he). Lekker op de terugweg een.......... brood kroket met pindasaus gegeten ........heeeeeeeeeeeerlijk!! Hadden jullie eigenlijk ook zo'n zin in fruit, maar ook in hele vette dingen?
@mp, bedankt!! ja mooie echo he! en ja, heb indd al aardig wat gehaakt. vond het zo leuk, en het lukte dus ja dan gaan we lekker verder he. net ook nog wat gehaakt. een duizendpoot (alleen geen duizend potenHaha). iemand vroeg of ik dat zelf had geleerd dat haken, ja ik heb gewoon een haaknaald gekocht en garen. en ben gaan haken. op internet kan je ook nog eens veel patronen vinden als je dat zou willen. best leuk om te doen als je toch niks anders mag doen. je moet wat he.
Tijgertje: Dat je rookt is voor mij geen reden om je niet te willen zien hoor en ga ook geen 'preekje' houden, je weet zelf ook wel dat het beter is van niet. Ik heb ook gerookt maar toen we zwanger wilde worden gestopt. Mosa: Hmm dat je schoonmoeder gewoon iemand binnen wilde laten raken waar Veda bij was Sanne: Zo hé, Feli lekker uitgeslapen! Belasting: Roy is accountant dus die regelt het lekker allemaal.. ik snap er ook de ballen niet van Oh even de telefoon pakken....
Melisa: Kan me voorstellen dat je wilt dat jouw kindje alle aandacht krijgt maar zo leert ze wel fijn de aandacht te delen. Sanne: Gefeliciteerd met je menstruatie op dag 31! Bubsie: Wat een leuke beestjes! Knap hoor Mooie echo hoor. Afrola: Leuk zeg van de foto's op het kdv. Krijgen jullie er ook eentje? Mosa: Rot zeg van je schoonouders Loe: Lekker zeg even site seeingen.. vind dat ook leuk Ik had heel veel zin in zoetige dingen en boterhammen met gesmolten kaas. All: Zo niet heel uitgebreid gereageerd maar hoop dat ik niks/niemand vergeten ben. Kraamvisite was leuk, wat een poppetje en wat zie je dan hoe snel het gaat zeg Vanavond naar mijn schoonouders... heb er niet zo'n zin in eigenlijk maar ja... soms moeten dingen nou eenmaal. Pijn in buik: is er eigenlijk de hele tijd dus vandaar dat ik naar de HA ben gegaan. Hopelijk weet ik morgen of overmorgen meer. Noah gaat super goed. Heeft nu lekker z'n ritme te pakken een de groentenhapjes gaan nog steeds als een trein. Hij word zelfs boos als hij niks meer krijgt of dat het potje op is Zo nu nog even een wasje doen, frietjes eten en dan naar mijn schoonouder... Fijne avond!
Hoi meiden, We hebben voetbal gekeken bij mijn broer en schoonzus en hebben daar gelijk ook gegeten, was gezellig! En Veda doet het gelukkig de laatste tijd ook zo supergoed bij anderen Ze is dan gelukkig net zo vrolijk en gezellig als thuis. Mijn schoonzus had trouwens een stoompan, dus ik heb ik even van haar geleend. Als Veda dan groentehapjes krijgt, dan wil ik eens uitproberen of stomen wat is. Ik las nog wat reacties over roken. Toen ik de 20 weken-echo had gehad in het ziekenhuis liepen we naar buiten en toen kwam er een vrouw aanlopen met een duidelijk zwangere buik, al rokend En dat bij een ziekenhuis, ik zou me echt doodschamen! Haha, idd Gelukkig denkt mijn vriend op veel vlakken hetzelfde over zijn moeder, maar ja, het is toch zijn moeder. Loe, ik had tijdens mijn zwangerschap niet extra zin in fruit, ik at het wel extra voor de vitamines, maar niet omdat ik er meer zin in had. Ik had sowieso niet echt dingen waar ik meer zin in had, behalve pannenkoeken dan Maar af en toe vette dingen mag natuurlijk best, lekker van genieten! Sheann, thanks voor de tip over de wibra, ga zo even kijken (alhoewel ik echt niets nodig heb ) Sanne, is het goed gegaan met het invullen van de belasting? Wij gingen onverwacht naar mijn broer, dus nog niet gedaan, maar komende week willen we het echt doen. Sterre, fijn dat de kraamvisite leuk was (kan natuurlijk ook bijna niet anders ). Gaat het goed met je vriendin? Is het hun eerste kindje? Hopelijk was het een beetje gezellig bij je schoonouders vanavond! Maar heel fijn dat het zo goed gaat met Noah! En alvast succes morgen met de uitslag, hopelijk hebben ze niets kunnen vinden! Salapio, hoe is het met jou/jullie? Hanna, en hoe met jou?
Goedenavond nog, Pff drukke dag gehad... Maar ledikant staat in de babykamer en Josien slaapt als een roos , dus dat is mooi. Vanmiddag tijdens proefslaapje had ze het er nog niet zo naar d'r zin, maar dat kan ook zijn omdat ze overdag slapen niet altijd even leuk vind . Ze heeft toen ook gelijk gemerkt dat je in een groter bed ook uitgebreider kan draaien Verder hadden mijn ouders de naaimachiene mee en nu is mijn boxkleed af @ Sterre, vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je buik . Hopelijk heeft de huisarts middels de echo kunnen achterhalen wat het is. Morgen dus de uitslag ik zal voor je duimen dat het meevalt. Fijn dat het met Noah zo goed gaat en dat hij zijn groentehapjes zo lekker vind Leuk dat je op kraamvisite was, leuk ook om te zien hoe snel het gaat . @ Loe, lekker getuft, waarheen ben je geweest of gewoon jullie omgeving rond? Ik had verderop in de zwangerschap veel trek in vet, frietjes met mayo . In het begin vooral in zurig en lichtverteerbaar, augurken, cream crackers, rijst. @ mp, ja wel apart he dat de zoons leuk zijn ondanks de schoonmoeders haha Zal eens kijken van de week of het lukt om de kdv foto's goed in te scannen. Willen we toch ook proberen voor de opa's en oma's @ Mosa, vervelend zeg dat je schoonouders alweer over de vloer waren en dat het zo tegenviel. Hier idd veel meiden problemen met de schoonouders. Ligt denk ik aan bemoeizucht... Hier gelukkig geen last meer van mijn schoonouders, het tij is volledig gekeerd en het gaat nu heel goed. Echt een opluchting. Nou meiden ga nog even relaxen en zo Josien nog even uit haar ledikant vissen voor een voeding en dan lekker slapen. Ben alweer bekaf. Slaap lekker en weer fijne (werk) week!
Afrola, wat goed van Josien! Je hebt kans dat als ze nu een goede nacht in het ledikantje maakt, dat ze er hierna ook geen moeite mee krijgt. En je boxkleed af, super! Maak je binnenkort ook een foto van het eindresultaat? En naar de foto's van het KDV ben ik ook erg benieuwd! Mijn schoonouders kwamen trouwens ook een beetje met het verwijt dat ze Veda weinig zien Gemiddeld zien ze haar iedere 5/6 dagen, dus wat willen ze dan?? Maar volgens mij kunnen ze het niet hebben dat mijn ouders Veda vaker zien dan zij Maar ja, ik kan er ook niets aan doen dat mijn vriend een betere band met mijn ouders heeft dan met z'n eigen ouders. Mijn schoonouders vinden het ook jammer dat ik zelf daar nooit langsga, maar ja, mijn vriend heeft de auto altijd mee en 8 km lopen is toch best ver
Mosa: niets van de verwijten aantrekken hoor. Schoonouders zijn nu eenmaal lastig. Die van mij zijn gisteren weer geweest. Uren! Want ik was aan het werk natuurlijk. Dan komen ze wel. Ik heb op de babysite een wachtwoord gezet, omdat ik merkte dat ze alles er van uitprint. Nu wil ze het wachtwoord. Geen haar op mijn hoofd! Het is mijn site.... Sterre: ik weet het wel hoor dat het goed is voor Chelsey, daarom zei ik ook dat ik het gewoon niet moet zien bij de gastouder Chelsey gaat straks ook gewoon even extra, omdat ik tijd voor mezelf kan gebruiken. Het wordt deze week boven de 10 graden he. Wat heb ik daar naar uitgekeken. Ga straks lekker de konijnen weer naar buiten doen. Mogen ze lekker los in de tuin (in de winter leven ze in de schuur, in de zomer in de tuin) Verder was mijn weekend niet zo. Op mijn werk een conflict met collega omdat ze vind dat ik niet hard genoeg werk, een rooster die niet klopt, woorden met man die schoonmoeder mijn dochter eten laat geven (!!! want ze was zo zielig), en gisteren een mevrouw die aan het eind van mijn dienst erg ziek werd waardoor ik vannacht om half 1 in bed lag. Nu lekker 4 hele dagen vrij! Wat ga ik genieten.
Goedemorgen, Hihi, Veda heeft iets nieuws Als ze maar hard genoeg aan de voetjes van haar maillotje trekt, dan kan ze haar tenen in haar mond steken Met blote voeten lukt het nog net niet, maar aan zo'n maillot kun je natuurlijk goed trekken Ook draait ze nu telkens op haar zij, al echt met de bedoeling om door te rollen naar haar buik, maar dat lukt nog net niet. Haar beentjes zitten nog in de weg, maar ik denk dat het niet lang duurt voor ze dus beide kanten op kan rollen. Tegenwoordig kunnen we haar al niet eens meer echt op haar buik leggen, want binnen een paar seconden ligt ze alweer op haar rug. Melisa, bah, weer gedoe met je schoonouders, het houdt ook niet op Gelukkig heb je ze in ieder geval gisteren niet hoeven te zien! Maar dat je geen leuk weekend hebt gehad, kan ik me voorstellen. Nu in ieder geval lekker 4 dagen vrij, ik hoop dat je er goed van kunt genieten! Djaar, goed uit kunnen rusten tijdens het weekend? En deze week boven de 10 graden, wat heerlijk!!! Fijne dag allemaal!
Hey meiden We gaan straks weer naar het weeg-uurtje Ben benieuwd wat zijn gewicht nu is maar denk wel dat ie aangekomen is want hij krijgt weer van die lekkere spekbeentjes ha ha ha Ben echt zo blij dat het wat warmer wordt nu Wij willen lente van de week werd het warmer dus......... de wandelschoenen aan O kleine boef is wakker hoor je altijd schreeuwen Nou de spuitluiers zien we niet meer is gelukkiger wat dikker geworden Alleen nog verder smeren op zijn billetjes Zo ff fruithapje geven en dan gaat ie lekker in de box kan ie altijd zichzelf vermaken zo leuk is dat kun je soms uren naar kijken Oja vanmiddag vk ff kijken hoe me bloeddruk is
Goedemorgen! Goh, jullie dus ook wel andere eettrekjes. t Begint hier nu weer een beetje te worden als voorheen, maar paprika chips, dat vind ik wel lekker, maar daar word ik nu beroerd van (lees: misselijk), dus die laat ik maar even staan hihi. Verder beschuitjes met hagelslag, die zijn heerlijk! We hebben gisteren trouwens wat in de omgeving getuft, vriendlief weet er een stuk meer de weg dan ik haha (heb in utrecht gestudeerd, dus ben beetje import dorpenaar hier). Mosa, zooooooooo............en hoe bevallen de tenen Veda? Hahahaa. Lekker hard trekken ja aan zo'n maillot, prachtig. Ben benieuwd wanneer de eerste buikrol plaatsvindt hoor. Melisa, zo jij bent wel toe zeg aan ontspanning. Jee, wat een weekend zeg. Groot gelijk dat je er een wachtwoord op hebt geplaatst. O wat leuk, die konijnen. Heb zelf ook jaren konijn gehad,die was zo blij, dan deed ie van die hoge huppen in het gras! Zo leuk om te zien. Tijgertje, succes straks bij het wegen! oja, ben ook benieuwd wat je bloeddruk is. Ik moet zeggen, ik heb hier thuis een bloeddrukmeter ivm mijn hartproblemen. Tis wel ideaal (niet die hartproblemen) maar je bent nooit nerveus ofzo (is je bloeddruk hoger), en kan dat ding pakken als ik wil. Succes straks!
Tijgertje, succes bij het weeguurtje! Fijn dat je wel verwacht dat hij is aangekomen! Loe, als ik ergens brandend maagzuur van kreeg, dan was het wel paprikachips En zo zul je de komende tijd nog wel meer dingen tegekomen die je tegen staan, maar dat hoort er allemaal bij. Ben je verder nog veel misselijk of valt dat wel mee? Over konijnen trouwens, onze konijnen kunnen binnen en buiten (in deel van de schuur en een ren eraan vast), maar wat me heel erg opvalt, is dat ze met de sneeuw en kou juist veel buiten waren. Terwijl als het warmer is, en vooral echt in de zomer, dan zitten ze juist veel binnen. Apart hè? All, ik kreeg net een sms-je van mijn forumvriendinnetje dat ze een prachtig beebje mét een kloppend hartje hebben gezien op de echo Goed hè?!