Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, ik zie nu dat die mykko stoelen heel erg lijken op of precies hetzelfde zijn als de meegroeistoelen in de link die ik had gegeven

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    De meegroeistoelen van Mykko en meegroeikinderstoelen.nl zien er op de detail foto's precies hetzelfde uit. Dus denk dat het idd dezelfde zijn. Alleen bij Mykko hebben ze 2 modellen en bij meegroeikinderstoelen hebben ze er 5. De prijzen bij Mykko kan ik niet vinden maar bij meegroeikinderstoelen zijn ze 60-90 euro afhankeiljk van het model, de kleur en of je het blad en zitverkleiner er bij wilt hebben of niet...

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, grappig dat Josien nu alles vastpakt wat in de buurt komt :) Sterk zijn die kleine handjes ook al hè?! Lijkt me best pijnlijk als ze een pluk haar te pakken heeft!

Ik vond de prijzen van de meegroeikinderstoelen meevallen! En je kunt ze daar ook bestellen zonder verzendkosten, ook fijn.
    En een blad erbij bestellen is ook een idee natuurlijk, dan kun je zelf bepalen of je hem op een bepaald moment met of zonder wilt gebruiken.

Vanmiddag was het idd erg gezellig, ondanks Feyenoord :)

Weltrusten allemaal!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En goedemorgen ;)

Woops, heel veel succes vandaag in het ziekenhuis!

Fijne dag allemaal! Wij krijgen vanochtend nog kraamvisite (tante van mij), verder een rustige dag.

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hoi kletskousen

mijn kleine mannetje zit niet zo lekker in zijn vel. Hij slaapt mar kleine beetjes, ook 's nachts, en huilt veel.
    Ik ben de BV aan het afbouwen dus denk dat hij soms niet genoeg voeding binnen krijgt. Ga zo even wat Jbpm halen maar nu eerst naar de tandarts mijn gaatjes te laten vullen :(

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat rot zeg dat Kyano niet zo lekker in z'n vel zit :( En supervermoeiend voor jullie natuurlijk!
    En twijfels over de BV zullen het er ook niet leuker opmaken lijkt me. Wil je jbpm gaan gebruiken zodat hij misschien een voldaner gevoel heeft? Hier werkt dat wel goed.

Succes bij de tandarts, hopelijk heb je er weinig last van!

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo allemaal,

ik heb flink bijgelezen maar reageren is weer wat te veel.

@Mosa; mijn schoonzus zweert bij de trip trap (met drie kinderen die allemaal hun eigen trip trap hebben!!) Voordeel volgens haar is dat het een meegroeistoel is waar je zelf ook nog op kan zitten. Hij kiept niet op (of je moet heel gek doen), en het kind kan echt aanschuiven aan tafel waardoor je een blad aan de stoel niet nodig heb (volgens mij wel te krijgen). Voor ons is het dus wel duidelijk dat wij een trip trap gaan kopen.

@All; ik had vanmorgen een afspraak bij de vk maar door een bevalling is mijn afspraak verzet naar morgenvroeg. Dus dan een verslag hiervan.
    Het weekend was giga druk met veel indrukken en ideeen. We zijn nu alles aan het laten bezinken maar willen wel snel beslissingen gaan nemen. Ikea is inmiddels wel koplopen voor een commode en zelfs het bedje zou daar wel eens vandaan kunnen komen.

Meiden ik ga even aan het werk maar wie weet tot straks!!

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Ik zag net toevallig bij de januari mama's dat Woops vannacht bevallen is van haar dochtertje. Het is een spoedkeizersnede geworden.

Verder alles goed hier??

Liefs, Nijn

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Woops; gefeliciteerd met jullie dochter !!! Hoop dat alles goed met jullie gaat!!

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@woops gefeliciteerd met je mooie meisje, ik hoop dat alles goed gaat!!!

@mosa, volges mij zit er bij een tripp trapp juist express geen tafelblad, omdat je zo je kindje dus echt aan tafel bij de rest van het gezin kan schuiven, en de kleine in de kinderstoel dus niet op een afstandje verder er vandaan zit, omdat er nog zo'n blad voor zit. Mij lijkt het niet onhandig dat dat er niet aan zit, alleen maar gezellig dat ze dan ook echt aan tafel zit.

@djaar ow morgenvroeg nu dus afspraak bij v.k. :) en ikea heeft hele leuke/goede spullen, als wij een ledikantje voor feli gaan halen, gaan we die ook bij de ikea vandaan halen:)

@sheann wat vervelend dat kyano niet zo lekker in zn velletje zit, lukt het afbouwen een beetje? en eh bah een gaatje, niet fijn!

@all

feli zit ook niet zo lekker in dr vel, ze is echt super verkouden, echt helemaal hoesten enzo, heel zielig, gister had ze ook wel iets verhoging 37,7 (dat is toch verhoging?) en we zijn heel de avond met haar in de weer geweest...

toen we zelf gingen slapen na haar laatste fles van 10 uur, heeft ze zelf nog een half uur ofso lopen kletsen/ gilletjes lopen maken in haar bed whahah en wij lagen daar van hmm word nou eens stil;) maar ze wou haar tutje niet inhouden, door die verkoudheid natuurlijk. was opzich wel grappig om hele tijd te horen, ze viel gelukkig wel vanzelf in slaap:)

verder is ze heel de nacht ook onrustig geweest, en ik ben er meer uit geweest dan dat ik er in heb gelegen.... pfoe...kben ook echt mega moe nu!

dalijk eerst als de winkels om 1 uur op zijn, maar iets halen voor haar hoest/verkoudheid... iets van bisolvon ofso zal het w.s. worden... weet iemand nog iets wat goed werkt?? owja zout oplossing gebruik ik al voor dr, maar zie nog nie echt resultaat.

groetjes!

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Woops, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
    Hoop op een spoedig herstel voor je meis ;)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Woops, van harte gefeliciteerd met je dochertje :)
    Jeetje, een spoedkeizersnee :( Heftig hoor!
    Maar hopelijk is alles verder goed gegaan en kunnen jullie nu bijkomen en genieten!
    Ik ben benieuwd naar de naam!

Djaar, leuk dat jullie tijdens het weekend veel ideeën hebben opgedaan! Leuk om mee bezig te zijn hè?! Alvast succes morgen bij de vk! Je krijgt ook weer een echo zie ik, genietze!

Nijntje, ik zie dat jij morgen naar de gyn moet, succes! Hopelijk krijg je ook weer een echo!

Sanne, ik snap dat er expres geen blad op de tripp trapp zit, maar soms kan een blad ook handig zijn lijkt me. In ieder geval zou je dan een los tafelblad erbij kunnen kopen. Maar dat je kindje echt aan tafel zit, vind ik wel leuk!

Zielig dat Feli zo verkouden is :( Een temp hoger dan 37.5 is verhoging, maar volgens mij hebben babies snel verhoging hoor.
    En een slechte nacht achter de rug, vervelend! Maar het is voor zo'n kindje ook zo lastig hè, een verkoudheid?!
    Wij hebben Luuf babybalsem voor als Veda verkouden is. Dat is zeg maar Dampo, maar dan voor kinderen. Wij smeren dat dan op Veda's rompertje en niet op haar huidje, dan kan ze in ieder geval beter ademen.
    En zoals een halve ui op de slaapkamer leggen, helpt ook wel.

All, vanochtend is mijn tante hier geweest. Zij heeft nooit kinderen gewild, maar zo vond ze het wel heel leuk. Dus het was wel gezellig. Zometeen denk ik maar even verder met de keuken schoonmaken. Niet dat we nu zo'n grote keuken hebben, maar als je het echt grondig doet, is het best wat werk natuurlijk :)

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Woops, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

@ Melisa, mooie foto zeg :D !!

@ Pookie, haha dat had ik wel willen zien dat ze boos werd omdat ze niet wist hoe ze terug moest rollen :p .

@ Mosa, dat dacht ik ook :p ben er nog niet met me buik. Maar vannacht eindelijk weer eens goed geslapen. 1x er uit om te plassen en 2x wakker geworden dat is beter dan de hele nacht liggen draaien en niet weten hoe je moet liggen..
    Zal ook wel onwennig zijn voor Veda als ze ergens anders moet slapen, dan is er zoveel anders en zoveel te zien.
    Die stoel is mooi zeg van dat plaatje! Ik vind de trip trap altijd zo standaard en oogt zo groot :p . Wel hartstikke handig, maar ik denk dat ik liever 1 met een blad koop later.

14. Seth

Seth Niet meer actief

Whoops gefeliciteerd met je dochter...!!

Zag gisteren nog ergens je banner... en toen dacht ik dat wordt wel tijd..... had het denk ik wat eerder moeten denken....:D

Hoop dat je snel opknapt van je keizersnede.. want dat is zeker niet niets....

Probeer toch lekker te genieten van je kraamweek....!!

groetjes...

15. Seth

Seth Niet meer actief

Sannehai
    Bisolvon druppels mogen ze hebben.... gebruik ik hier ook
    (dat is het enige van bisolvon wat ze mogen....)

(verder heb je fysiologische zoutoplossing van DARO....heeft de samenstelling van tranen en daar mag je (volgens KA) onbeperkt mee spoelen.....)

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden ik zie dat het nieuws hier al bekend is, maar vanmorgen kreeg ik op het werk dit berichtje van woops:

Ik ben mama geworden van Mykeda en het is spoedkeizersnede geworden vannacht. 3.39 en weegt 3975.

Gefeliciteerd mama en papa woops!

17. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Leuke aparte naam! Ben benieuwd hoe je het uitspreekt.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

@ Woops, gefeliciteerd met je dochtertje. Hopelijk knap je zelf snel op

@ Mosa, de prijzen van de meegroeistoelen vond ik ook wel meevallen. En ik vond er ook wel een mooi model tussen zitten :).
    Keuken schoonmaken vind ik ook altijd een groot project. Wel goed dat je er aan begonnen bent. Gezellig nog kraambezoek van je tante. Wij krijgen deze wk inene weer 3 kraambezoeken. Het was al weer een tijdje rustig en ineens willen er 3 deze wk haha.
    In de knuistjes van onze kleintjes zit idd behoorlijk wat kracht. Soms een worsteling om ervoor te zorgen dat ze iets (bv mijn haar) loslaat, het lukt nog altijd wel :D

@ MP. lekker geslapen, dan voel je je altijd zo lekker :)

@ Sanne, vervelend hoor dat Feli zo verkouden is waardoor jij zo vaak je bed uit moest, kon je vandaag nog een beetje slaap inhalen? 37,7 is idd verhoging. En kleintjes hebben idd zoals Mosa ook al zei snel verhoging. Hopelijk voelt ze zich toch snel beter!

@ Nijn, met jou ook alles goed? Voel je de kleine beeb al goed spartelen?

@ Djaar, leuk dat je wel leuke babymeubels gevonden lijkt te hebben, nu nog even echt kiezen, succes ermee!

@ Sheann, sterkte met je mannetje. Lijkt me ook lastig om bv af te bouwen en dan de goede hoeveelheid andere voeding te bepalen voor je mannetje. Succes er mee en sterkte bij de tandarts!

@ all, heb vanmorgen de ramen gelapt. Viel nog best mee hoeveel vuil eraf kwam, maar toch wel lekker dat het weer gedaan is :).
    Josien is vandaag veel boos omdat niet alles in haar mondje blijft zitten of het past niet, haha. Echt alles wat in haar buurt ligt moet haar mond in. Dat gaat niet altijd even goed :D

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey dames,

Het is inmiddels teveel om op iedereen te reageren maar ik ga m'n best doen.

Sanne: Vervelend zeg dat Feli zo verkouden is, hopelijk vind je er wat voor. En slecht geslapen..alles komt dan ook tegelijk he?

Mosa: Je hebt je al een weg weten te banen door aller info over stoeltjes.. Ik denk dat ik over een paar maanden(?) een keer bij je aanklop daarover haha.

Pookie: Haha Yuna boos omdat terug draaien niet meer lukte. Erg frustrerend ook als het niet lukt natuurlijk :p

Djaar: Onee toch, nog een dagje wachten maar goed, deze dag is al bijna voorbij ;) Jullie hoofden op bloffen na al die info en indrukken.. maar wel fijn dat jullie al bijna een keuze hebben kunnen maken.

Uhmm.. oja natuurlijk!

Woops: Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter!!! En wat een mooie naam, héél apart! En een spoedkeizersnee, dat is heavy :( Hopelijk herstel je goed en snel.

Salapio: Hoe gaat het met jou? Toch niet stiekem al bevallen he?

All: Hier gaat het best goed eigenlijk *klopt weer even af* maar Noah lijkt zijn draai c.q ritme weer even gevonden te hebben. Slaapt al 3 nachten door tot een uur of 8 :$ We horen hem wel rond 05.00 maar hij valt blijkbaar toch weer in slaap. Hij is tussen door nu wat langer wakker (een uurtje of 2) en als ik hem dan in bed leg omdat hij gaapt of met zijn vuistjes in zijn ogen wrijft, gaat hij gewoon slapen. Hij word tussendoor wel wakker maar valt vrij snel weer in slaap... heerlijk gewoon.. :)

Vanavond ga ik voor de eerste keer zwemmen, ik ben benieuwd. Ik mag ook gratis gebruik maken van de sauna en turks-stoombad dus misschien duik ik na het zwemmen daar wel even in :)

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Woops: Gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd naar je verhaal.

Afrola: De kleine van mij vind het ook leuk om mijn haren vast te grijpen en dan niet meer los te laten.

Noah & Feli: Wat goed dat jullie doorslapen :p wel blijven doen he.

All: Zo, de gaatjes zijn weer gevuld. Ik had er drie :$ gelukkig waren het kleintjes en heb ik er niks van gevoeld.

Ik dacht dat Kyano niet lekker in zijn vel zat maar mijn vriend vertelde dat hij vannacht 6 uurtjes door heeft geslapen dus dan vind ik het niet gek dat hij daarna steeds maar een uurtje heeft geslapen. Hij gaat dan ook huilen als hij niet meer wilt slapen en overeind wil zitten. En ik maar denken dat hij honger had en oververmoeid was ;)

Ik heb geen jbpm kunnen vinden (heb niet onthouden waar jullie ook al weer zeiden dat je dat kon kopen) dus heb een pak Standaard 1 Forte gekocht van KV, dat is voor de hongerige baby :p

Kyano drinkt nu 6x ongeveer 160-180 ml, dit is een combi van BV en KV. Hoeveel drinken jullie kindjes?

Deel Deze Pagina