Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@mosa kan veda ook al zelfstandig zitten?

volges mij mag je ze pas op de fiets nemen als ze zelfstandig kunnen zitten ( hier dus nog maar de vraag of feli dat kan voordat we op vakantie gaan..w.s niet eens..)

maar wie weet kan je wel een mini rondje proberen;)

2. Sannehai

@mosa ik weet niet of dat het is hoor bij djaar, wie weet is er wel iets met haar ( hoop het natuurlijk echt niet ) maar ik d8 dat dit ook best zou kunnen.

nu ben ik ook weg :p

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Veda kan wel zelfstandig zitten, alleen niet zelfstandig gaan zitten. Als ik haar zittend neerzet, dan blijft ze goed zitten, en ze probeert wel zelf te zitten, maar net het laatste stukje lukt nog niet.

Maar ik wil er ook voor oppassen niet te snel te gaan fietsen hoor, vandaar dat ik eerst wil kijken hoe ze sowieso in het zitje zit.

Loe, hoe was het trouwens bij de fysio?

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, we horen het binnenkort vast wel van Djaar zelf :)

Wat een superfoto in je nieuwe banner :) Echt héél mooi, en lief natuurlijk :D

5. Sannehai

haha thnx voor je reactie op mn banner :)

en wat je zegt we horen eht wel van djaar:)

en wat knap dat veda ook al kan zitten zeg! feli is echt een beetje langzaam in al dat soort dingen, niet erg ofso komt vanzelf wel:)

ze wil best zitten, maar ze valt nog steeds om naar de zijkant of naar voren haha.

vrienden van ons hebben een ding wat je op je fiets kan doen waar je je maxicosi in kan doen, dat mochten we ook lenen, misschien nog niet zo'n heel slecht idee! haha

hai zn broer blijft ook eten, dan ga ik maar ff pizza's halen, want ik heb wel boodschappen gedaan en wou eigeniljk lasagne maken, maar dan weet ik wel zeker dat we te weinig hebben haha!

groetjes!

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ mosa, ja ik mag gewoon bevallen maar wel met pijnstilling
    ik moet dus ook ruim van te voren bellen en niet te lang wachten. en dan gelijk naar het ziekenhuis.
    dus ben benieuwd wanneer ik denk dit zijn weeen ik moet bellen.
    hopelijk is mn man dan in de buurt want dat is ie misschien op tijd thuis, anders moet ik straks nog iemand anders bellen om me te brengen.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, badkamer in sneltreinvaart gedaan :D Maar wel weer netjes!

Sanne, het dochtertje van vrienden van ons is nu ruim 9 maanden en kan totaal niet zitten. Veda kan in principe al meer dingen dan zij. Maar zij is vaak ziek, en de meeste dingen gaan wat moeizaam, zoals het ook bij Feli ging. Dus ik denk dat die kindjes het zeg maar zo druk hebben met hoe ze zich voelen en waar ze last van hebben, dat ze andere dingen minder snel doen.
    Buiten dat het ene kindje natuurlijk sowieso wat sneller/langzamer is dan andere. Uiteindelijk komt het idd vanzelf wel.

Dat ding dat je een maxicosi op de fiets kan meenemen, lijkt me een beetje eng eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar dat idee heb ik.

Lekker zeg, pizza's!

Bubsie, fijn dat je gewoon mag bevallen! Spannend hoor, en hopelijk is je man idd in de buurt!

8. Sannehai

@mosa haha ja ik had eerst ook mn bedenkingen bij dat ding, maar het is echt een officieel maxicosi fietsdrager ding haha, dus dan zal het wel goed zijn, hun hebben dr heel veel mee gefietst zeiden ze:)

en ja wat je zegt, hier gaat alles wat moeizamer dus ik denk ook vandaar dat alles wat langer duurt bij feli :)

en goed zeg, toch badkamer nog gedaan.. ik nog steeds nix whaha ja om pizza's geweest hahaha.

@bubsie wel hopen ja dat je man optijd kan komen!! en wel fijn dat je gewoon kan bevallen.

9. Sannehai

hoi dames

we waren vandaag ff naar de stad geweest, en toen lag feli dus pas om 3 uur smiddags op bed..

en ze was vanaf half 11 wakker

om 4 uur moest ze natuurlijk haar hapje, ik heb haar toch wakker gemaakt omdat ik d8 anders loopt je schema weer in de soep met je fles enzo.

na dr groentehap +sap weer gelijk terug naar bed (ze was ook echt nog moe, logisch ook)

maar nu slaapt ze nog steeds haha! wel lekker natuurlijk, maarja nu kan ik na haar laaste fles, haar moeilijk naar bed doen toch?

want dan slaapt ze zegmaar al vanaf 3 uur vanmiddag ofso/

of toch maar doen? wat zouden jullie doen? normaal gaat ze gewoon standaart na haar laatste fles of ze nou moe doet of niet naar bed, omdat het dan bedtijd is..

maarja nu heeft ze al zo veel achter mekaar geslapen natuurlijk?

ik kijk het wel ff aan.. maar toch.. moeilijk:p haha

10. Loe

Loe Niet meer actief

Sanne, ik zou haar dan nog even op laten blijven zometeen anders zou ik ook denken dat ze wel erg veel geslapen heeft (ivm vannacht dan weer he hihi). Maar goed, ik ben nog geen mama he.

Fysio vanmiddag was met name intakegesprek. Wel was de reflex aan mijn linker knie minder? En het advies is dat de bekkentherapeute donderdagochtend (dan moet ik weer) de manueel therapeut erbij haalt, omdat ze denkt dat het toch iets met de wervel kan zijn.

Sterre, hoe ging je test???

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, en, hoe ging je examen? Hopelijk viel het mee? Wanneer krijg je de uitslag?

Sanne, zo, dan was Feli echt moe! Wel lekker natuurlijk! Ik ben benieuwd hoe je het vanavond hebt gedaan.

Loe, als er wel iets met een wervel is, dan is het te hopen dat de manueel therapeut iets voor je kan betekenen.
    Een aantal rugwervels staan bij mij scheef, en door massage enzo zat dat toen toch wat prettiger.

Hanna, nog maar één dagje werken nu toch? Lekker!

All, ik stootte vanavond echt keihard met mijn voet tegen de hoek van de verwarming ;) Doet echt heel erg zeer :) Het wordt nu ook al blauw, heel irritant!

Fijne avond nog!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, niet bijgelezen maar wilde even laten weten dat het goed is gegaan met m'n examen..fieuw...nu op naar de volgende voor volgende week dinsdag!

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even snel, het is al laat...

Drukdrukdruk... de laatste loodjes..
    Vandaag de nieuwe derde groepers gezien en ik zeg het niet snel, maar wat een stelletje bij elkaar zeg...
    Ik ben niet blij met de combinatie...:( en daar zitten we dan nu mooi 3 jaar mee opgescheept.
    We krijgen er maar 6, waarvan er 3 een gedrag- of leerprobleem hebben...
    Ze zaten nu bij elkaar in een groepje en dat gaan we dus mooi niet doen...
    Morgen nog een dagje werken en dan: VAKANTIE!!!!!

Tijgertje, zet hem op morgen!!!!

Josien is echt een schatje!

Salapio, mooie bakfiets.
    knap dat je daarmee kan fietsen.
    Ik vind die brede mamafiets al een hele uitdaging :D

Sterre, hoe zijn je examens gegaan?

Mosa, nu een kruis op dag 23???
    leuk morgen naar het CB.
    Ben ook heel benieuwd wat ze gegroeid is!

Sanne, mooie banner!

En nu ga ik lekker slapen.
    Trusten allemaal!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Suc6 vandaag bij het CB!
    Zo hé, je hebt de badkamer toch nog gedaan, moedig met zulk weer haha.
    Auw, klinkt erg pijnlijk je voet, hoe is het vandaag?

Sanne: Ik vond het ook een behoorlijk verandering toen Noah net geboren was...had er zelfs wel een beetje moeite mee :) Er veranderd ook ineens zó veel!
    Hopelijk heb je gister nog wat kunnen doen.
    Inderdaad een erg leuke foto in je banner, echt een schatje zeg.
    Als hier zoiets is, dat Noah later of anders naar bed is gegaan dan maak ik hem altijd om 19.00 wakker zodat hij nog even wakker is voor zijn laatste fles.

Bubsie: Fijn dat je zelf mag bevallen, dat is uiteindelijk toch het mooiste. En echte weeen herken je wel hoor ;) En anders even onder de douche gaan staan, dan ben je er ook snel achter...tenminste, dat was ik :p

Loe: Mm dan ben ik benieuwd wat ze donderdag gaan doen bij de fysio met een manueel erbij. Houding veranderen?

Hanna: Vreemd zeg dat ze zulke kindjes bij elkaar willen zetten. En dat jij er dan mee zit.. lijkt mij inderdaad niet fijn. Maar goed, ik zou zowieso niet met kinderen kunnen werken, ik zou gillend gek worden :) Vind het altijd zo knap hoe mensen zo rustig kunnen blijven bij bepaalde dingen.

All: Hier weer fris en fruitig op. Het eerste gevecht met Noah zit er alweer op...hij wilde niet in de box en nu is de 2e aan de gang, hij zit aan het wijnrek. Nou, hij krijgt er net 1tje op zijn hand...huilen natuurlijk maar hij kruipt er snel weer bij weg. Hopelijk heeft hij het nu in de gaten.
    Pfff nummer 3... hij zit aan de kabel van de lamp... *zucht*...
    Heerlijk zo'n kruipend kind :D

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Conclusie van het CB-bezoekje: ik heb een supermakkelijk, snel en slank meisje :D Ik was ook zo weer klaar, want het gaat allemaal heel goed.
    Ze was nu ongeveer 76 cm en 8035 gram :)

Sterre, fijn dat je examen goed gegaan is! Nu heb je dat in ieder geval lekker achter de rug!

Een deel van m'n voet is wel een beetje blauw en er zit een aardig wondje, maar gelukkig heb ik er weinig last van.

Hihi, idd heerlijk, kruipende kinderen :D Hier ligt Veda gelukkig even op haar rug een boekje te 'lezen', en druk te kletsen tegen het boekje. Dat doet ze de laatste dagen ineens veel meer, kletsen :) Ook als ik een liedje voor haar zing, dan gaat ze meezingen :D

Hanna, wat vervelend dat je het niet ziet zitten met je nieuwe leerlingen ;) Misschien valt het allemaal uiteindelijk mee, maar voor nu is het wel jammer.

Heerlijk, bijna vakantie :)

Tijgertje, zet hem op!

All, fijne dag!

16. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Oei Sterre haha, wat een gevechten met zo'n super kruiper, succes hoor!

Mosa, hoe laat moet je naar het CB? misschien ben je al geweest? En hoe is t inderdaad met je stoot-voet vandaag?

All, hier weinig nieuws. Slecht geslapen van de warmte. Was tussen half zes en zeven wakker en moest echt nog even slapen. En vriendlief maar ronken he. Mannen! Trouwens, inclusief Snuf! Die was ook wakker haha.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuk!! Het begint nu echt te komen hè?!

Ik heb vannacht ook last gehad van de warmte ;) En Veda was ook nog eens om 2.45 uur wakker, dat gebeurt écht nooit. Uiteindelijk sliep ze pas weer om 4.00 uur, dus ik ben er vaak uit geweest. En voordat je dan zelf weer in slaap bent ;)

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, ben benieuwd wat de fysio zegt. Ik gok toch op oefeningen ;). Werkte bij mij wel erg goed trouwens. Heb je nog last van de steek? En ruzie bijgelegd hoop ik ;)

Afrola, we hebben een carport dus de bakfiets staat netjes achter de auto :D. Wat een lekker meissie is Josien! Mamafiets fietst veel stabieler. Echt een aanrader hoor :)

Tijgertje, gogogogogogogogo!

Sterre, goed hoor weer 2 kilo. Ik wil er ook nog 5 kilo af. Maar dan zonder dieet of sporten :D :D :D. En knappe Noah! Ik duim ook voor je, maar daar heb je niets meer aan :D

Pookie, haha herkenbaar dat eigenwijze. M is nog altijd niet van de prutjes met saus ed. Liefst losse groenten ed. Gaat er dan vaak wel in als koek. Nou ja, prima hoor ;).

Djaar, logisch hoor die vermoeidheid en emotioneel zijn ... wordt vanzelf wel minder. En zondag naar huis, dat is ook fijn.

Bubsie, bezig met de laatste loodjes, langer dan 3 weken gaat het iig niet meer duren ;)

Mosa, succes/plezier vandaag op CB. Ik ben ook benieuwd ;). Hoe gaat het met je teen? En dat wist je toch wel al :D, mooie cijfertjes! M was 7 kilo en 68cm met 7 maanden ... En 74 cm is idd behoorlijk lang! Hollands Next Top Model :D

OP fiets, mag pas als ze zelfstandig kunnen GAAN zitten en dan ook echt stevig kunnen blijven zitten voor minstens een half uur. Richtlijn is 9 maanden ;). Met M ging ik met 8 maanden kleine stukjes fietsen maar die kon toen idd zelf en lang zitten.

Sanne, zo'n maxicosidrager is misschien wel een goed idee dan! Ik zou kijken of ze moe is zo direct. T slaapt ook wel eens al om 16u, maar meestal wil hij dan na het slapen rond half 6 wel weer naar bed hoor. Waarschijnlijk slaapt ze wat langer door temperatuur?

Hanna, vervelend hoor zo'n groep. Maar misschien worden ze wat milder in de zomervakantie ;). en fietsen op een bakfiets is echt veel minder eng dan je denkt. Ik schrok bijna van het gemak bij de proefrit.

T zn eerste tandjes lijken door te komen! Snel hoor! Ga nu pele met M

19. Loe

Loe Niet meer actief

Gisteren heb ik zowat niets gevoeld. Een enkele plop gisterenavond. Voelden jullie wel de hele dag door geplop/geschop? Wat dat is niet het geval bij mij hoor. Ben wel blij als ik rustig zit dat ik dan een of twee ploppen voel, da's al meer dan eerst!

Ik ben verwikkeld in een 'laptopzaak'. Onze laptop wil niet goed meer opladen, en fabrieksgarantie van een jaar mag niet (is ook ooit bij radar geweest) omdat het produkt een gemiddelde levensduur van vier jaar heeft. Een zelf gekocht nieuw snoertje heeft ook niet geholpen. Ik krijg inderdaad een standaard antwoord bij de internetshop waar we m gekocht hebben (ieks, snuf beweegt!!schrik er telkens van hhihi) maar daar ga ik niet mee akkoord. Ze willen dat ik m maar opstuur en dan zien zij wel wat de kosten zijn. Dus nu eerst weer advies gevraagd aan de rechtsbijstand, kijken wat zij nu zeggen.

Jij ook last van de warmte. Veda dus ook. Alle plekken in bed zijn warm, jak. Ik draai telkens mijn kussen maar om en ik heb een ijskoude kruik! hihi. Hopelijk gaat het vannacht beter voor ons dan!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, dat willen we allemaal wel, afvallen zonder dieet of sporten :D

En Veda was geen 74 centimeter, maar zelfs 76 cm :D Echt lang dus :) Maar ik ben zelf ook 1,83 m en zelf vind ik dat een prima lengte, maar ik hoop niet dat Veda langer wordt.

Ik kijk het ook nog wel even aan met fietsen hoor :)

Zo, T z'n eerste tandjes, dat is vroeg! Was M daarin ook vroeg?
    En veel peelplezier dan ;)

Loe, wat vervelend van je laptop ;) Hopelijk wordt het allemaal vergoedt!

All, ik heb trouwens sinds een paar dagen weer zoveel last van mijn darmen :( Dat heb ik regelmatig, maar sinds Veda er is geen last meer van gehad, en nu ineens wel weer ;) Heel irritant die krampen enzo!

Deel Deze Pagina