Loe: succes! Goed dat je gebeld hebt. Het is beter voor je kleintje om te blijven zitten, maar als het er uit wil.... Hopelijk horen we vannacht nog wat van je!
Misschien wel de beste oplossing voor je man, maar eigenlijk niet voor jou lijkt me Ik denk dat je goed moet bedenken of je door een andere baan en andere werktijden echt gelukkiger zal worden, en of dat het probleem oplost. Sorry als het misschien hard overkomt, maar ik vind niet dat jij zoveel dingen in je leven moet veranderen om het meer naar je zin te maken. Jullie hebben samen een kindje, en jullie beiden zijn verantwoordelijk voor haar, niet alleen jij. Maar ik kan me voorstellen dat het lastig wordt als maar weinig tot je man lijkt door te dringen. En wanneer dringt het nu toch eens tot hem door dat je met een klein kindje echt niet de hele dag kan lummelen Je bent er hartstikke druk mee, laat staan nu je zwanger bent! Nogmaals een dikke knuffel! Loe, goed zo dat je gebeld hebt, en ontzettend spannend!! Hopelijk is het onschuldig en blijft je kindje nog mooi even zitten! Succes!!! We krijgen zo visite, maar ik zal tussendoor even spieken of er al nieuws is!
Loe, hoe is het nu met je? Ik heb ook geen voorweeën gehad.Bij mij begon de bevalling met het breken van de vliezen. Hoe was de ctg?? Melisa, goed voornemen van je om een andere baan te zoeken na de geboorte van de baby. op een gegeven moment is het niet meer handig he die onreglmatige diensten. Sanne, morgen dus bij Sophie kijken. Leuk hoor! Mosa, goed teken dat het vloeien erg is afgenomen! Volgens mij is het wel vanzelf losgelaten nu.... Ik hoop het heel erg voor je! Mijn Hanna-dag was heerlijk. Ik heb lekker veel achter de computer gezeten en allerlei dingen opegzicht op internet. Vanmiddag nog een klein uurtje geslapen... ook lekker! Svinthe ligt nu heerlijk te slapen. ze stortte in op 6 uur, maar dat rekkenw e altijd tot half 7, dan gata z ein bad. Om 7 uur lag ze al te snurken
Loe, heeey ik heb ook een dermatofibroom (ofzo ) ... al jaren. Geen last van en is inmiddels gewoon een extra stukje Salapio geworden. Ik denk ook indalen . Maar als het echt pijn doet, zeker bellen, al is het maar om gerustgesteld te worden (al weet ik niet of het zh zo'n positieve uitwerking op je heeft). Hmmm ... potje mosterd van mij. Ik hoop echt dat de kleine nog ff blijft hangen, liefst minimaal 3 weken ... knuffie en ik denk aan je! Melisa, wat een kl**th*mmel ... knuffie! Ik sluit me helemaal aan bij Mosa! Sanne, ik kookte gedroogde abrikozen met een klein laagje water + suiker en amandelen om zo jam te maken. Ik denk dat je op soortgelijke wijze een moes kan maken (zonder suiker en amandelen ). Ik ben gek op kokoscrème en santen! Niet zo gek van kikkererwten . M is een hele tijd een gigantische bonenfan geweest, met name tuinbonen (bleugh), inmiddels is de liefde wat bekoeld ... Hanna, klinkt heerlijk zo'n Hanna-dagje!
ikk ben loe's buddy en mosa volges mij ook maar ik heb nog steeds niets gehoord van haar.. zal ik haar een smsje sturen om te vragen hoe het gaat?? of gewoon afwachten of ik wat hoor?? poeh ik vind het wel spannend ineens hoor voor dr!
Ik kwam even snel checken of er al nieuws van Loe was, maar helaas Ze heeft ook mijn telefoonnummer, maar ik heb ook niets van haar gehoord. Ik kom straks weer kijken...
Ik krijg net een sms-je van Loe dat het dus écht begonnen is!!! 'Ik heb pijn en 3 cm ontsluiting! Snuf gaat er hoogstwaarschijnlijk aankomen. Ik had dus toch weeën. Vind 't wel eng hoor!' Spannend hè?! Loe, zet hem op!! Komt allemaal goed!
aaaaaaaaahh loee spannend u go girl!!! en dan dus toch echte weeen en dan ook nog gewoon bij 34 weken wat jij altijd al zei! haha suc6!!
Wow is snuf gewoon onderweg Loe zet 'm op! Mosa, toch nog extra pillen nodig gehad , maar je hebt nu wel iets groots verloren. Dat klinkt echt wel groter dan ik dacht . Hopelijk is het nu echt weg! Sterre, wat een eigenwijs ventje heb jij zeg Salapio, wat leuk M op de fiets! Hanna, wat heerlijk een hele dag voor jezelf Melisa, wat een knuppel van een man toch weer. Ben het wel met Mosa eens dat het wel raar is dat je van baan moet veranderen om een beetje me-time te kunnen creeeren vanwege onbegrip van je man. @ Sanne, gefeliciteerd met je nichtje Vanavond even tijd voor forum. Verhuisdozen van de verhuizer zijn leeg en weer opgehaald . Nu resten er nog een paar praxisdozen die voorlopig niet uitgepakt hoeven te worden J is hier ondertussen flink aan het oefenen met gaan staan en lopen, zo leuk om te zien. Maar ondertussen heb je er je handenvol omdat je continu moet helpen . Van het weekend was ze bij de trap aanbeland, en liet duidelijk merken dat ik moest komen om te helpen. Pakt ze mijn vingers vast en klimt/loopt zo omhoog . Ik stond versteld, ik dacht niet dat ze dat kon Verder even met veel geworstel in haar mondje gekeken want ondanks 8 tandjes bleef ze kwijlen en kreeg ze opnieuw hardnekkige luieruitslag. Zijn er ineens 2 kiesjes door en is de derde flink zijn best aan het doen om door te komen . Daar is ze wel snel mee!
All: man is ook een knuppel! Loe: ze dacht al dat het eerder zou komen he/ Heeft ze gelijk gehad! Zet em op meid! En ja het doet pijn, kan het niet ontkennen.
O mijn god Loe Heel veel succes meissie en zet m op is nog veelste vroeg maar toch........... Dikke knuffel
*breekt in* Whaaaaaaaaa LOE!!! Spannend hoor, zet hem op! Hopelijk gaat alles goed met jou en snuf!!! Mosa, toch nog extra pillen...heb een druk dagje gehad vandaag, dus ga morgen je verhaal bijlezen... Maar goed dat we morgen niet hebben afgesproken...lekker rustig aan doen jij! SMAK *breekt uit*
Zo hier is veel geschreven vandaag!!! Ik zag al een spannende medeling, Loe is bezig!!! Ff snel bijlezen hoor
Whaa loe is bezig! Zet em op meid!!! Voor de rest, jullie hebben veelste veel gekletst dus morgen weer bijlezen... een goede nacht voor iedereen!
Zo ff reageren zoals het hoort: @hanna; jaja, het begint bij jou ook al te kriebelen, en helemaal als je om half 7 s'morgens knuffelen in bed met Svinthe schattig vind Doe hier nog maar een portie slaap hoor @sanne; Feli ook al vroeg wakker. Misschien ligt het aan het weer of het water of zo. Y was vanmorgen ook om 5 uur ff wakker. Hup speentje erin en niet verder zeuren. SLAPEN, en dat deed ze gelukkig toen tot kwart voor 7. Leuke site met die kinderhapjes! GeFELIciteerd met je de geboorte van Sofie! @salapio;oei maar 2 uur slaap achter elkaar s'nachts. Dat is TUF met hoofdletters! En hier is de staats ook meer dan welkom, we willen de achtergevel ( nu hout) vervangen door kunststof. Leuke offertes zijn dat Ahhhh wat jammer dat het beachen niet zo goed gelukt is, gelukkig verder wel een fijne vakantie gehad. Mooie foto's!! @mosa; bah de ellende is dus nog niet weg Hopelijk lukt het wel om de rest weg te werken en is er geen curettage meer nodig. Dikke knuf hoor! Oei lees nu over het "ding" wat je verloren bent. Vreemd idee dat dat eenkindje had kunnen worden. Maar hopelijk is het nu goed leeg. @sterre; lekker een middagje voor jezelf. Wat heb je gedaan???? Of genoten van rust en mamatijd? @melisa; Van baan wisselen is best een grote beslissing hoor. Is het niet mogelijk een vaste avond in de week afspreken dat papa bij Chelsy blijft zodat jij kan sporten of Me-time kan inplannen???? Hier moet dat trouwens ook nog gebeuren hoor ............Maar ik denk wel dat ik dat moet gaan afdwingen want anders kom ik echt niet aan sporten toe. @afrola; zo verhuisdozen bijna allemaal weggewerkt. Goed aangepakt hoor! En bijna het hele gebit compleet Dat is zeker snel. Y heeft ook al veel pogingen tot stapjes ondernomen. Tot nu toe vind ze kruipen nog een betere/snellere optie gelukkig. Los staan doet ze nu wel constant. Maar ik moedig het lopen niet echt aan, als ze gaat lopen moeten we helemaal 10 paar ogen hebben ben ik bang. @LOE; ZET HEM OP MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het is wat vroeg maar SNUF komt eraan!
Ik heb nog een paar keer heen en weer ge-smst met Loe, maar nu al een tijdje niets meer gehoord. Ze vond het allemaal erg spannend, en had veel pijn. Ze twijfelde nog over eventuele pijnbestrijding, maar ik weet natuurlijk niet hoe het inmiddels met haar gaat. Spannend hoor! Hopelijk valt het allemaal mee voor d'r! Zodra ik meer weet, horen jullie het natuurlijk. Hanna, fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad Afrola, ik schrok vanmiddag ook best wel een beetje hoor, dat er zo'n groot ding uitkwam Maar verder was ik er op dat moment alleen maar blij om. Lekker dat je vanavond even tijd voor het forum had! En vast een heerlijk gevoel dat bijna alles uitgepakt is! Is alles helemaal naar jullie zin geworden? J flink aan het ontwikkelen, zo te lezen Leuk hoor, en ze gaat vlot met kiesjes! Maar ja, des te sneller is ze er misschien ook weer vanaf. Loesie, ik hoop dat we volgende week wat kunnen afspreken, maar ik laat het je nog weten Jij vandaag 30 weken, jippie Pookie, Y ook al zo'n snelle dame, leuk! En ik denk dat als al onze kindjes eenmaal gaan lopen, dat het echt gedaan is met de rust Slaap lekker allemaal!
En en en en en ??? NOg geen Loe-nieuws zie ik. Ik kijk straks op school ook nog even! Fijne dag allemaal!