De vk belde net, ik kan om 13.15 uur terecht Ik vind het wel spannend, maar probeer positief te denken.
Spannend Mosa, ik zal voor je duimen!! Je weet straks in ieder geval waar je aan toe bent en zit niet nog een weekend in spanning of het vruchtje nou wel of niet was en of je dinsdag de curettage moet ondergaan of niet.
@Loe; gefeliciteerd met jullie zoon!! Hopelijk gaat alles verder goed met jullie en knappen jullie beide weer snel op. Ook Janne was bont en blauw van de vacuum en hoewel ik het zelf niet geloofde trekt het verbazingwekkend snel weer weg. Dus komt helemaal goed. @Mosa; hopelijk goed nieuws voor jou vandaag. En mijn verjaardag is morgen @Sterre; Noah op de fiets dat ziet er goed uit. Misschien ben ik zondag nog wel even in jouw dorpje bij de maandelijkse rommelmarkt (leuke fietsafstand voor jou!!! kun je meteen nieuwe boekjes kopen voor de sloper!!) @All; knuffels voor jullie!! Ik ga nog even verder met stofzuigen en opruimen zodat ik morgen ook echt jarig kan zijn
Kwam even spieken of Mosa al langs is geweest. Nog niet... Chelsey heeft nog steeds haar vreselijke pestbuitje. Grrrr. Verder heb ik echt last van mijn banden. Bij Chelsey had ik dat ook, maar was even vergeten hoe pijnlijk het kan zijn!
Melisa, klinkt gewoon helemaal goed bij jou!! Weet je al wanneer je een echo hebt? Djaar, alvast gefeliciteerd met je verjaardag!! Laat je maar lekker verwennen. Je eerste verjaardag als mama! Ik ben ook erg benieuwd naar Mosa...
Ik was vanmiddag bij mijn ouders. Ik heb vandaag ineens weer veel meer bloedverlies en ook meer buikpijn. MAAR, ALLES IS HELEMAAL WEG Het zag er allemaal prima uit, ze zag nog wel veel bloed maar dat is helemaal normaal. Nog ongeveer een week kan ik vloeien. Dat ding van gisteren was idd het vruchtje, en dat zag er ook goed en compleet uit. Ik voelde me bijna zo blij als dat je voor het eerst een echo hebt en alles goed is Maar als het toch zo heeft moeten lopen, dan ben ik érg blij dat het toch met de pillen is gelukt en dat een curettage dus niet nodig is. Dus als mijn vriend straks thuiskomt uit zijn werk, gaan we lekker uit eten saampjes Lijkt me een goede manier om het allemaal af te sluiten. Mijn ouders passen op en aangezien zij nu zondag op vakantie gaan (ze zouden eerder gaan, maar hebben het uitgesteld vanwege mij) lijkt het me wel leuk als Veda een nachtje bij hen logeert. Veda voelt zich ontzettend op haar gemak bij mijn ouders, dus dat vertrouw ik wel Hebben wij een rustige avond en morgen een rustige ochtend. Ik ben benieuwd of ik haar erg mis, ze is nog nooit een nachtje weggeweest. Djaar, je bent tegelijk met mijn moeder jarig Alvast een fijne dag toegewenst, gaan jullie nog wat leuks doen? Melisa, balen dat Chelsey niet vrolijker is geworden na haar dutje, vermoeiend hè?! Nog even volhouden, morgen is het vast weer beter!
Super goed nieuws Mosa!! Vanavond lekker uit eten met z'n 2-en, leuk!! Geniet er van, want dat hebben jullie wel verdiend na al die ellende.
Dank je wel Heerlijk dat het nu gewoon achter de rug is en dat we weer verder kunnen! All, ik heb sinds kort Krokodieltje op hyves zodat ik in de gaten kon houden wanneer ze bevallen is, zie ik net dat ze vorige week al is bevallen Dus voor degenen die haar kennen, Krokodieltje is vorige week bevallen van Noëlle, dus nog meer babynieuws
Mosa: fijne avond. Ik vond het ook raar een nachtje zonder meisje, maar het was heerlijk! Nijntje: ik bel pas eind volgende week voor een echo. Ik heb geen zin om weer alles af te moeten bellen als het mis gaat. All: ik ben zoooo moe, en pijn in mijn banden. Kan wel janken. En dan is Chelsey ook nog eens een draakje hiero. Voelt wat koortsig dus wellicht voelt ze zich ook niet zo fit. Het weekend weer werken. BAH. 2 Dagen om 6 uur op, en ik hoor net dat ik ook nog eens naar een andere afdeling moet. Het zullen wel hormonen zijn, maar ik heb me wel eens beter gevoeld.
Melisa, dikke knuffel! Rot dat je je zo voelt, en dan ook nog werken komend weekend Hoe laat komt je man vandaag thuis? Misschien kun je dan even lekker een dutje doen?
@Mosa; geniet van een fijne avond!! Volgens mij gebeurd er niets aparts voor mijn verjaardag. Ik en Janne ontvangen het bezoek en hopen dat Djaarman op een redelijke tijd thuis zal zijn (hopelijk om 21.00). Is natuurlijk nog steeds een vakantieweekend hier in het zuiden en voor onze oosterburen! Ik hoop op een romantisch kado maar vrees dat hij zich och echt van de praktische kant laat zien. Mocht namelijk vanmorgen zelf mee naar de kijkshop en dixons. Beide is niets geworden en ik vindt het een beetje jammer dat de romantische acties uit het verleden nu verdwenen zijn Het liefs zou ik gewoon een weekend samen als gezin hebben met een dagje naar de stad en ergens een hapje eten. Sinds de bevalling zijn we nog maar 1 volle dag samen geweest en zelfs toen hebben we samen de boodschappen en het huishouden gedaan en heb ik een paar uur slaap in kunnen halen terwijl hij op Janne gelet heeft (lees getroost bij de krampjes en het spugen) Ik vraag dus niet veel maar gewoon tijd als gezin. Er is nu zelfs geen tijd om thuis te zijn voor de visite op mijn verjaardag, erg jammer dus maar ik begrijp het ook wel. Mijn huisje is nu in elk geval klaar en ik ben met de laatste machines was bezig. Gekookt had ik vanmiddag al dus nu snel een boterham voor mijn meisje echt gat huilen. Ligt nu in bedje te mopperen en te hikken
Djaar, je wist het natuurlijk van te voren, maar wel erg jammer dat je mannetje zó veel moet werken hè?! En heb je geen kindje, dan kun je zelf ook veel meer doen natuurlijk, nu moet je met alles rekening houden met Janne. Vanaf wanneer is hij meer thuis, oktober? En hopelijk verrast hij je toch met een lief cadeautje! Ik zie ineens op je banner dat Janne vandaag alweer 2 maanden is Vind je het hard gaan?
Het is wel heel erg wennen zo maar ook wel leuk (met regelmatig een melt-down maar die verwacht ik ook Ja de tijd gaat heel snel maar ook weer niet. dagen duren lang zo alleen maar het gaat steeds beter. En morgen is gewoon hectisch waarschijnlijk. nu ga ik echt even eten, als ik de kans krijg kom ik nog terug. ik laat de laptop aan dus ik lijk hier wel aanwezig te zijn hahah
Gelukkig gaat het alleen met Janne zijn en het alleen voor haar zorgen je steeds beter af Sowieso is het natuurlijk heel erg wennen als je ineens mama bent en je hele dag/leven om zo'n klein, maar ontzettend lief en hulpeloos wezentje draait, maar als je er grotendeels alleen voor staat natuurlijk nog meer. Maar dat wordt in de wintermaanden vast wel goed gemaakt Eet smakelijk in ieder geval! Ik moet nog wachten tot 19.30 uur, maar ik heb straks al een flink stuk boterkoek gegeten om mijn 'goede' nieuws van vandaag te vieren
Tijgertje: Jammer zeg dat Thijmen toch met zijn gewicht blijft klooien. Oh en even zijn niertjes en lever na laten kijken, hopelijk is er niks! Sanne: Gefeliciteerd met sofie! Ben je al gaan kijken? Salapio: Zo hé 8.1 inmiddels..wauw, hij heeft noah gewoon ingehaald. Melisa: Pff wat heb je toch een rare man Hopelijk is het inmiddels bijgelegt? En ben het ook met mosa eens, jij moet je niet compleet aanpassen aan hem hoor, jij hebt ook nog je dingen. Je bent ook vrouw en wilt ook weleens wat toch, je bent nu niet alleen maar moeder. Mijn duimen draaien overuren voor je!!! Dit moet gewoon een plakkerd zijn. Oh jakkes bandenpijn, dat is inderaad erg vervelend. Joh C je gebeten Wat een klein kattenkopje haha Djaar: Zondag rommelmarkt hier.. haha weet je dan beter dan ik. Is dat ook nog eens maandelijk ja Nooit iets van gezien hihi... Jammer zeg dat jullie nog niet echt tijd als gezin hebben kunnen doorbrengen Hopelijk veranderd dat snel. Hanna: Een lekker hanna-dagje gehad zo te lezen, lekker hoor. Oh en nu al ongesteld geworden, gek. Misschien de volgende cyclus wel weer 'normaal'. Afrola: Fijn alle dozen (op een paar na) uitgepakt. Zo hé J gaat lekker met d'r tandjes En de trap op klimmen, vlotte dame Nijn: Altijd lastig zo'n eerste keer zonder kindje maar toch veel plezier op het vrijgezellenfeest! Pookie: Ik heb even onder de zonnebank gelegen en in slaap gevallen dus mijn vrije middagje verslapen Hier ook een kindje dat steeds los gaat staan maar lopen hoeft voor mij ook nog niet hoor haha... dan gaat het inderdaad helemaal los ben ik bang. Loe: Hartelijk gefeliciteer met lenn!!! Maar jezus wat een bevalling lijkt me dat geweest...mijn god meis, hopelijk gaat het snel beter! Mosa: Hier nogmaals, ik ben super blij voor je dat het nu over is. Veel plezier vanavond met uit eten. Wij gaan ook. Waar gaan jullie heen? Wij wokken, jummie En veel suc6 met jullie nachtje veda-loos. Ik moet zeggen dat ik de eerste nacht wel eens lekker vond maar dat was in het begin toen noah ook zoveel huilde enzo. Het was wel rottig hoor maar stiekem ook wel lekker. Nu mis ik hem wel en neem me ook altijd voor om uit te slapen maar ben dan toch vroeg wakker en dan is het toch vreemd als hij er niet is. All: Hier druk druk druk.. had mosa al gesmst omdat ik bang was niet meer te kunnen reageren en lezen vandaag maar heb het toch nog even fijn kunnen doen. Ben met mijn knie naar de dokter geweest en krijg een MRI. Hij verwacht zelf dat er wel wat uitkomt omdat hij al vocht voelt zitten. Hopelijk valt het toch mee en hoeven er geen gekke dingen gedaan te worden. Zo en nu mijn mannetje ophalen want die meldt zich via de babyfoon en straks lekker met z'n 3tjes uit eten. Wij komen vaker bij dat restaurant maar zijn daar niet meer geweest vanaf dat ik ongeveer 32 weken was dus ben benieuwd wat ze van hem vinden Fijne avond!
Hoi meiden, Ik ben weer uitgewerkt en we hebben net gegeten. Mijn man heeft een etentje van zijn werk dus het is meidenavond hier Mét patat Svinthe rook ze al en besloot maar de gaan kokhalzen bij haar macaroni Dat is de laatste tijd zo erg joh. Maar goed.... een paar patatjes gegeven totdat ze daar ok van ging kokhalzen. Daarna nog wat yoghurt op... Melisa, duimduimduim!!! Is Chelsey nog wat beter uit haar bedje gekomen? Pookie, spannend om Esmee voor het eerst weg te brengen. Naar wie gaat ze toe? Mosa, wat fijn dat het zo gelopen is en dat achteraf de pillen toch de goede oplossing gebleken zijn. Lekker samen uit eten. Waar gaan jullie eten? Veel plezier! Djaar, Janne al weer 2 maanden... dat gaat echt snel vind ik. Succes met voorbereidingen voor je verjaardag!
Djaar: je meisje alweer 2 maanden. En het is inderdaad moeilijk om tijd te vinden voor elkaar. Maar probeer het toch in te plannen. Wij gaan 1x in de 3 maanden een dagje samen weg, en dat is heerlijk! Al heb ik niet veel aan mijn man (zie andere berichtjes haha) Man is nu met Chelsey lekker boodschappen doen, kan ik even ontspannen. En..... even ego.... deze dag is voorbij zonder bloed! En heb al dagen krampjes dus dat heeft niets met een miskraam te maken. Als ik het weekend zonder bloed doorkom, dan durf ik er wel in te gaan geloven misschien.
Sterre, wij gaan spare-ribs eten Daar zijn we allebei gek op Wokken is ook lekker, dus jij ook eet smakelijk. En gelijk Noah showen, leuk! Hopelijk valt het idd mee met je knie, maar 'fijn' dat er een MRI gemaakt gaat worden! Hanna, ook lekker, patat, blijft toch één van mijn favorieten Melisa, dit is dag 1 zonder bloed idd, goed zo! De volgende dagen gaan vast ook bloedloos voorbij! Maar was je de vorige keer niet al voorbij de 6 weken toen het misging dan? Dat dacht ik me te herinneren, omdat we heel erg gelijk op gingen. Fijne avond allemaal!
Mosa, goed dat je weet dat je baarmoeder helemaal schoon is. Niet fijn dat het zo gelopen is, maar schoon is schoon. Je kan weer verder zeg maar. Succes en Bedankt voor het melden, dat Loe bevallen is. Melissa ook sterkte! Ik lees zo even heel snel dat jij het ook niet makkelijk hebt. Nogmaals sterkte.. LOE van harte gefeliciteerd met jullie zoon LENN. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt, aangezien je bevalling geen makkelijke is geweest. Heel veel sterkte en geniet ervan dat jullie toch trotse ouders zijn geworden, ondanks een moeilijke weg ernaar toe.
Mosa: jij hebt met 5 weken getest en ik al met 4, vandaar dat jij een week op mij voorliep. Ik was 5 weken en 3 dagen.