@loe Gefeliciteerd met lenn!! poeh behoorlijk heftige bevalling.. nu lekker bij komen en genieten van lenn en van jullie gezinnetje! @mosa, Jeah wat fijn dat alles nu weg is en dat het helemaal schoon is, nu hopen dat het bloeden snel stopt! @melisa jeej een dag bloedloos door gekomen!! ik duim voor je hoor meid dat alle dagen bloedloos blijven en dat het een echte plakbeeb is!! @all sorry verder is er ff nix blijven hangen! daarstraks bij sophie weeste kijken, wat een klein frummeltje was ze zeg!! maar ze was toch al groter als dat feli toen was, kan me haast niet meer voorstellen dat feli zo klein is geweest!! pff nu lekker weekend houden!!
Loe, gefeliciteerd met jullie zoon Lenn (prachtige tweede naam ook )! Hopelijk gaat het goed met jullie en mogen jullie snel het ziekenhuis uit. Dikke knuf en kus!
We hebben een hele gezellige avond gehad, was ook wel goed even met z'n tweetjes wat doen. En een goede afsluiter van deze nare periode. Wel gek dat Veda er niet is, maar die heeft zich vast prima vermaakt bij mijn ouders Zijvandehoek, ik ben idd heel blij dat we nu weer verder kunnen Melisa, maar jij zou toch iets van 12 maart uitgerekend zijn en ik 14 maart? Nou ja, maakt ook niet uit, nu gaan we voor een zwangerschap zónder bloed voor jou! Sanne, leuk dat jullie bij Sophie zijn gaan kijken! En idd raar, van die hele inieminiebaby'tjes! All, fijne avond nog!
En Veda ligt weer in haar eigen bedje Het ging prima bij mijn ouders, alleen ze wilde absoluut niet slapen. Dus waarom dan forceren, als we toch maar 5 minuten van ze vandaan wonen. We hebben haar dus weer opgehaald. Dan proberen we het over een tijdje maar weer eens Misschien was het toeval, af en toe heeft ze thuis ook weleens een avondje dat ze niet wil slapen. Maar ja, het was ook wel weer leuk om haar straks nog even te zien Weltrusten allemaal!
Loe, gefeliciteerd met de geboorte van LENN!!! Leuke, aparte naam!!! Jammer dat de bevalling zo'n hel was...Hopelijk heeft Lenn er niet teveel last van...en jij natuurlijk ook niet... Geniet!! Mosa, wat fijn dat alles weg is!!!!! Dat is natuurlijk goed nieuws! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden zonder Veda! Lekker gegeten?! Volgende week kan ik alleen woensdag geloof ik nog... Vrijdag hebben we bruiloft van vrienden van ons! Hoor het wel! Knuf voor de rest! Liefs
Goedemorgen allemaal, Djaar, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag. Mosa, oh toch niet gelukt met logeren van Veda. Ach de volgende keer beter he? Svinthe was weer om half 6 wakker helaas. Ik had nog wel zo gezegd dat het zaterdag zou worden gisteren en we hadden afgesproken dat ze tot half 8 zou blijven slapen.... Nou ja, we hebben wel steeds lange dagen! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Djaar, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je toch een hele gezellige dag Nijntje, veel plezier bij het vrijgezellenfeest! Loesie, volgende week vrijdag zou ik ook niet kunnen hoor, want dat ben ik jarig Ik weet nog niet of ik woensdag kan, ik moet even kijken hoe het met werken gaat komende week. En anders spreken we die week erna wel af Hanna, balen zeg, half 6 Lange dagen heb je zo idd, maar of je er zo blij van wordt All, fijne dag!
hoii dames @hanna haha feli heeft zich wel aan de afspraak van jou en svinthe gehouden, alleen had ik hem niet gemaakt met feli hahaha, maar wel heeeel lekker dat ze pas om half 8 wakker werd natuurlijk vananochtend vond ik haha. maar balen dat het bij jou dus weer heel vroeg was! @mosa oww lekker uit eten, was het leuk? en vast wel goede afsluiter ja en oww veda niet willen slapen nouja, volgende x nog een x proberen dan maar! @djaar gefeliciteerd met je verjaardag!! hopelijk heb je een leuke dag! @all ik ga ff lekker broodjes halen bij de bakker! en weer eens flink wat opruimen hier, morgen gaan we feli haar wieg omwisselen in ledikantje. word wel tijd ook, want sinds gister draait ze alle kanten in het bed en vanmorgen vond ik haar slapend op haar buikje! dat had ze nog nooit gedaan, maar nu vind ik het dus ook wel gevaarlijk worden die wieg, dus hups lekker vanaf morgen ledikant owja feli heeft echt een ontwikkelings sprong ofso hier niet normaal ze kan sinds gister zelf gaan zitten, en kruipen!! zegmaar een beetje zo op handen en voeten, alleen doet ze een beentje nog een beetje gek, die staat dan niet naar achter maar overdwars, maar ze vind het super! en zo leuk om te zien!! ze kan ineens zo veel meer vanaf de vakantie, echt zo leuk! nou groetjes allemaal!!
Sanne, heerlijk dat Feli wel om half 8 wakker werd Leuk dat ze ook zo ontwikkelt! Jeetje, wat heeft ze lang in het wiegje geslapen dan! Hopelijk gaat de overgang van wieg naar ledikant makkelijk. All, ik voel me vandaag echt belabberd Ik heb zo'n ontzettende buikpijn, en heel veel bloedverlies. Maar de vk zag gisteren nog veel bloed, dus ze zei al dat ik dat kon verwachten. Er zit natuurlijk toch een wond in mijn buik, en daarbij heeft mijn lichaam, na 12 weken gedacht te hebben dat ik zwanger was, nu natuurlijk pas door dat het verkeerd afgelopen is. Veda is straks ook nog eens uit haar bedje gevallen Ik moest echt even mijn maandverband verschonen, en toen heb ik haar even in haar bedje gezet zodat ik even rustig mijn gang kon gaan. Ineens een klap en keihard huilen Gelukkig viel het allemaal mee, maar wel heel rot hoor! Het bedje heeft meerdere standen en hij stond op de één na laagste stand, en dat is eigenlijk al heel laag. Straks komt mijn vader hem helemaal omlaag zetten, want mijn vriend is werken. Ook nog een drukke dag vandaag Vandaag is namelijk mijn moeder jarig, maar vanavond hebben we de verjaardag van mijn schoonmoeder Die viert het groots in een zaaltje, maar ik moet er nu nog niet aan denken eerlijk gezegd. Hopelijk voel ik me vanmiddag wat beter, anders hou ik het echt niet lang vol. Straks ga ik in ieder geval even langs mijn ouders, mijn moeder heeft vorige week haar verjaardag al gevierd, maar ik wil er toch even langs gaan met Veda. Verder moet ik nog boodschappen doen. Het liefst zou ik nu lekker in mijn bed gaan liggen (kun je nagaan hoe ik me voel, want dat heb ik de hele week nog niet gedaan), maar ja, dat gaat nu niet. Even doorzetten dan maar Ik kreeg trouwens straks een sms-je van Loe met een foto van Lenn Het is een schatje hoor, hij ziet er volgens mij ook supergoed uit voor dat hij zo vroeg geboren is, hij heeft zelfs bolle wangetjes Er zitten wel draadjes in zijn neus, en hij heeft verband om zijn hoofd, maar het is een mooi jongetje. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik hem van mijn telefoon hier krijg, dus jullie moeten helaas nog even wachten. Ik heb een berichtje teruggestuurd om te vragen hoe het met hen gaat, als ik antwoord krijg dat horen jullie het ook.
hoi hoi @mosa, wat mega kl*te dat je je zo rot voelt! en dan ook nog zo'n drukke dag voor de boeg, dat is echt wel heel erg balen! als je het niet trekt gewoon maar niet al te lang naar schoonmoeder gaan, begrijpt ze hopelijk wel toch? en dan veda ook uit haar bed gevallen ow nee toch zeker! dat is dus ook echt heel rot, klimt ze dan gewoon over de rand of?? en ik denk dat het niet met al te veel problemen zal gaan (hopelijk) het overwisselen van wiegje/ledikant, omdat feli ook al in het campingbedje heeft geslapen (ledikant formaat) en op het kdv ook altijd in een ledikantje slaapt. dus ik hoop dat het goed gaat, maar ze is er wel aan toe nu en wat leuk van lenn ik ben wel benieuwd naar de foto ja, misschien met een of ander snoertje, maar als je hoofd daar nu even niet naar staat snap ik het helemaal en wij kunnen heus wel even wachten hoor! dikke knuffel nog maals! ik ga hier ff de was ophangen groetjes!
Mosa, Natuurlijk!!!! Jij bent tegelijk met m'n moeder jarig, dat wist ik ook wel! En die is ook volg. wk vrijdag jarig! Gefeliciteerd met je mams!!! Wat rot dat Veda uit haar bedje is gevallen...gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen! Vervelend van je vele bloedverlies en buikpijn...het zat eraan te komen, maar toch! Hopelijk spoelt de boel goed schoon! Ben benieuwd naar kleine Lenn! Hoop dat het goed met hem gaat! En met Loe natuurlijk ook! Fijne dag allemaal! Liefs
Hanna: Gezellig zeg zo'n meidenavond, met patatjes, jummie Nou wat een spelbreker die svinthe, zich niet aan haar afspraak houden Melisa: We gaan vandaag ook weer een dag zonder bloed doorkomen, ik voel het Mosa: Oeh spare-ribs zijn ook errug lekker maar roy houd er helaas niet zo van. Hopelijk hebben jullie een fijne avond gehad? Oh lees nu dat het fijn is geweest en veda toch lekker in haar eigen bedje ligt Oh lees nu dat je je zo belabberd voelt, wat rot zeg. En veda uit haar bedje gevallen Dat is inderdaad schrikken maar gelukkig niks ergs. Noah had alleen een dikke blauwe bult op zijn hoofdje. Gelukkig komt je vader het bedje omlaag zetten. Awh wat leuk dat loe je een fotootje gestuurd heeft. Ik ben wel benieuwd naar het manneke hoor. Ik zou ook niet weten hoe je een foto van je telefoon naar je pc kan krijgen. Ik heb er een speciale usb-stick voor. Heb je geen usb-kabeltje? En anders wachten wij gewoon geduldig hoor. Zorg eerst maar dat je zelf wat beter word. Zij: Leuk dat je even langs kwam. Zo hé, jij alweer 37 weken Gaat snel!!! Hoe voel je je? Moet je nog steeds die prikjes elke dag? Sanne: Leuk dat je bij je nichtje bent gaan kijken. Inderdaad, wat een frummeltjes zijn het dan he. Ik kon me bij mijn neefje ook écht niet meer voorstellen dat noah ook zo is geweest! Zo zeg dat dametje van jou besluit gewoon even alles tegelijk te gaan doen, leuk hoor! Genieten is dat he? Djaar: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! 29 was het toch All: Gister was het uit eten best leuk. Zelfs de kok kwam even uit de keuken om te kijken naar noah En noah vond al die aandacht natuurlijk ook erg leuk. Hij heeft niet veel gegeten want hij had het veelste druk met rondkijken enzo maar het was erg geslaagt. Verder een rustig dagje vandaag. Vanavond hebben we een house-warming van vrienden en daar heb ik best zin in. Oja, mijn moeder heeft noah krentenbollen gevoerd dus hij is nu vreselijk aan de diaree Moet ik dat weer tegen haar gaan zeggen. Vind het af en toe toch best lastig hoor dat andere mensen dingen doen met je kindje die je zelf niet doet of wilt.
@mosa; sterkte vandaag! Hopelijk heeft het middagdutje je goed gedaan. En anders moet je je maar afmelden voor het feest vanavond, of heeeeeeeeeeeeeel kort gaan. Enn arme Veda......het hoort er wel een beetje bij die blauwe plekken. Y zitt ook constant onder. @sterre; Noah als stoere vent in et restaurant. Pittig hoor. Heeft hij ook meegegeten of heb je een potje laten opwarmen???? Y is een beetje in een verveledne bui de laatste dagen. Ze huilt snel, is wat drammerig en gisteravond heeeeeeeeeel vervelend met het avondeten. Misschien de boventandjes????? Ik zie wel een witte schaduw maar ik voel nog niet echt een verdikking of zo? Afwachten maar en TUFfen Vanmiddag ga ik weer eens fietsjes kijken. Ik heb een leuke fiets voor een leuke prijs op MP gezien. Hopelijk wordt dit hem. Een nieuwe vind ik eigenlijk te duur. Althans ik vind die fietsen niet zo mooi voor het geld wat ik ervoor moet betalen. De Batavus Weekend hybride fietste het best maar dat ding is echt (spuug) lelijk zie foto http://www.dewaalfietsen.nl/bmz_cache/9/9163a09c890c618048ac23e8c98c9713.image.300x229.jpg Nu ga ik kijken naar een Gazelle. De keuze in fietsen is trouwens ook al lastig met een wat grotere framemaat vind ik. Sommige fietsen voelen gewoonweg ook te kort aan. Misschien moet ik toch maar gaan motor rijden
@ LOE van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Lenn!! @ Mosa, fijn dat alles schoon is nu. Ik hoop dat je jezelf ook gauw weer een beetje beter gaat voelen.. Ik wilde nog meer gaan typen, maar na het lezen over de bevalling van Loe: & nu al komt alles ook weer terug hoe het bij ons is gegaan.. Meteen koppijn kon wel huilen toen ik langzaam meer berichtjes van Loe las over de ontsluitingsweeen en toen toch gebeld en moest aan de ctg langzaam kwam ook mijn eigen gevoel van ja dat had ik ook terug.. Hoop zo dat Loe de kraamweek beter zal ervaren dan ik en dat ze toch kan genieten van die kleine momentjes.. Want dat was hier wel anders.. Hehe m'n meisje schreeuwt nu JAAA tegen de tv haha. Het komt ook wel weer goed. Ben zo benieuwd hoe het met Loe en de kleine man gaat!!
Gisteren trouwens bij de kinderarts geweest en we hoeven niet weer terug te komen omdat het zo goed gaat, navelbreuk heelt ook heel mooi. Weegt nu 6435 gram en is 63cm!! Niet super veel aangekomen in bijna een maand dit keer (nu met 4 voedingen), maar het zal ook wel langzamer gaan zeker kwa gewicht?
Even geen puf om bij te lezen (gaat op zich wel goed hier hoor ), doe ik vanavond of morgen weer, maar ik kreeg een sms-je van Loe. "Hoi, Lenn had alleen beademing, gaat er vandaag af. Mag hem straks voor het eerst vasthouden. Mijn hb is 4,7, kan echt niet staan, krijg nu ijzer. X" Zo te lezen gaat het in ieder geval goed met Lenn Maar wat vreselijk dat ze hem straks pas voor het eerst gaat vasthouden, dat is wat, ruim 36 uur na zijn geboorte Ik zal trouwens morgen eens kijken voor een snoertje voor mijn telefoon om te zien of ik de foto kan plaatsen. Fijne avond!
Wauw BabyD, wat zul jij trots zijn op je meisje Heerlijk dat ze het zo goed doet! En na verloop van tijd komen kindjes idd minder aan, dus dat is normaal.
Pookie, ben je geslaagd voor een fietsje? Ben je op zoek naar iets speciaals? BabyD, wat heel erg vervelend dat je zo rot terug kijkt op je bevalling. Helaas heb ik dat ook gehad en heel lang moest ik toch wel huilen als ik dacht aan de bevalling en hoe ik het heb ervaren. Maar nu na een jaar heb ik het een plekje kunnen geven en kan ik het meer relativeren. Hopelijk komt bij jou ook nog die tijd. knuffel van mij! Wat doet je meisje het goed zeg!! Fijn hoor! Mosa, rustig aan meis. Hopelijk voel je je snel weer beter. Succes vanavind bij de verjaardag in het zaaltje. Kan me heel goed voorstellen dat je daar nu geen zin in hebt. Gefeliciteerd met je moeder. Ik kreeg daarnet een grote tas met allemaal kleertjes van mijn zus. Mijn nichtje is eruit gegroeid en nu heeft ze alles aan mij gegeven voor Svinthe. Ik ben er zo blij mee. Morgen hebben we een etentje met de vriendenclub (show-time ) en ik heb net al wat uitgekozen wat ze aan mag. Leuk leuk leuk
hoi dames @babyd vervelend dat jij ook alles weer zo terug voor je ziet hoe het bij jou ging knuff! en wat is je meisje al weer groot!! @mosa suc6 vanvond bij de verjaardag hopelijk gaat t een beetje knuf ook voor jou! @hanna ow heerlijk leuk is dat he allemaal kleertjes krijgen @loe ow jeetje dat ze nu lenn pas vast mag houden, dat is niet nix! en ook zo'n lage hb, hopelijk gaat alles snel beter en kan ze heerlijk genieten van haar mannetje, wel fijn dat hij van de beademing af mag! knuffel ook voor jullie!! @all hier alles wel goed hoor, feli ligt al lekker op bed, hai is nog bij de voetbal, die verwacht ik zo dalijk wel thuis, dan lekker samen filmpie kijken pff khep de laatste paar dagen echt vaak hoofdpijn echt irritant.. even wennen 1e werkweek ofso?? i donno. lekker rustig aan vanavond dus nou fijne avond allemaal groetjes!